2012-06-08 ساعت 18:22
(2012-06-08 ساعت 16:36)loveusa نوشته:(2012-06-08 ساعت 16:02)maka2 نوشته:(2012-06-08 ساعت 15:50)loveusa نوشته: دوستان ، فرمی رو که برای آنکارا ارسال می کنیم قسمت مربوط به U.S. address و U.S. mailing address چی بنویسیم؟
و آیا باید کپی مدارک رو به ارسال کنیم یا اصل مدارک؟
ممنون
اگه ادرسي داري بنويس براي مكاتبه و فرستادن كارتت اگه نه كه هيچي. كپي مدارك يا اصل ترجمشون رو اگه ٢ سري داري براشون بفرست.به هيج وجه اصل مدارك رو نبايد بفرستي.
دوست عزیز منظورم این است در کدام یک از آنها آدرس سکونت در آمریکا و در کدامیک آدرس ایمیل را بنویسم؟
سپاس
با سلام
من منظور شما maka2 رو نفهمیدم که فرمودید که اگر آدرسی دارید بنویسید اگرم که ندارید هیچی، یعنی اینکه می شه قسمت آدرس رو خالی گذاشت؟ امامن یه جا توی همون instruction دیدم که هیچ جا رو توی این فرم نباید خالی گذاشت.
و اما سوال شما loveusa، در این فرم از شما ایمیل نمی خواهند، منظورش از U.S. Mailing Address مشخصات آدرس پستی و صاحب آن آدرس در آمریکاست.
موفق باشید