(2012-06-17 ساعت 09:32)علیرضا م نوشته: دوستان عزیز من برام یک مشکلی پیش اومده که نمیدونم چطوری حلش کنم اگه شما عزیزان راهنمایی کنید ممنون میشمامارات دو تا پرواز DAILY داشت براي LA كه يكيش رو حذف كرده براي چند تا بچه هاي ديگه هم اين اتفاق افتاده اونها با دفتر امارات تماس گرفتم و بهشون گفتن طبق قوانين ياتا بايد پول بليط رو فول ريفاند كنند. كه اول زير بار نمي رفتند ولي بعد قبول كردند.
من برای 7 شهریور از هواپیمایی امارات بلیط گرفتم وبرنامه پروازم اینطور بود که در فرودگاه دبی بین دو پرواز 2 ساعت توقف دارم که به نظرم مدت زمان ایده آلی باشه هم برای استراحت وهم اینکه با خیال راحت به پرواز بعدی میرسم ولی متاسفانه از آژانسی که بلیط تهیه کردم تماس گرفتن وگفتند که پرواز دومم(دبی به لس آنجلس) حذف شده وپرواز دیگه ای رو جایگزین اون کردن که اون هم 9 ساعت بعدش پرواز میکنه یعنی اینکه باید توی فرودگاه با همسرم ودوتا بچه 9ساعت علاف بشم بعد پرواز بعدی انجام بشه،همچنین گفتند اگه میخوای پروازت رو عوض کنی باید به ازای هربلیط 50دلار جریمه بدی حالا 200 دلار(4تابلیط)مهم نیست میگن دیگه توی محدوده اون تاریخ تمام پروازها پرشده ومجبوری با همین پروازبری،حالا موندم چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
در كل براي ريبوكينگ نبايد جريمه ايي توي اين حالت بگيرند چون خودشونSCHEDULE رو تغيير دادند. آژانسها هم حوصله و وقت اينكه از طريق ارلاينز اين مسئله رو پي گيري كنند ندارند.
به نظر من بهتره به خود دفتر امارات مراجعه كنيد با بليط و بگوييد بدون جريمه بليط رو براتون REISSUE كنند براي تاريخ جديد با ترانزيت معقول
2012, Bay Area, CA