(2013-06-16 ساعت 11:15)nimo80 نوشته:لطفاً متخصصین کامپیوتر و نرم افزار در قبال اینگونه سوالات فنی بی تفاوت نباشند و لااقل اظهار نظر کنند میبینم که دوستان بدون هیچگونه مرجع پاسخگو و منبع اطلاعاتی موثق فقط از طریق سعی و خطا و البته با اعصاب داغون با این سیستم پرداخت $ 165 میخوان مشکلشون را حل کنند.(2013-06-15 ساعت 15:27)nimo80 نوشته: دوستای خوبــــــــــــــــم
یکی برای من از آمریکا 165 $ رو پرداخت کرده امروز. البته اکانتش رو خودم باز کرده بودم ، حالا برام ایمیل اومده Case Update Notification ولی آپدیت شدنش رو نمی تونم تو سایت http://www.uscis.gov چک کنم !!! میشه راهنماییم کنین بعد از پرداخت 165 $ از چه صفحه ای باید پرینت بگیریم یا اصلا پرینت لازمه؟
راستی receipt number کجا باید دریافت کنیم؟ وقتی وارد اکانتمون می شیم تو قسمت View Messages ؟ یا از طریق ایمیل؟
دوستای عزیــــــــــــــــــــــزم من هنوز در حالت waiting برای دریافت جواباتون هستما ... میشه لطف کنین این سوال من رو هم جواب بدین؟
ایشالا بیام آمریکا جبران این زحمتایی که بهتون می دم رو بکنم
آها در ضمن اکانتم هم ارور می ده: There was a technical problem while handling the request.
همچین داره اذیت می کنه فک کنم :|
ناراحتم از اینکه میبینم یک عده از اعضا فقط مصرف کننده این انجمن هستند و فقط بدنبال بدست آوردن نکات طلایی و کلیدی و تجارب مفید سایرین هستند و بعد از اینکه کارشون راه افتاد دیگه غیبشون میزنه و عزیزان دیگر را که در نیمه راه مهاجرت گیر افتاده اند تنها میزارند ما نباید فقط به فکر منافع خود باشیم.