دوست عزیز, این یه مشکلی تکنیکی سایت هست که پیش از این هم اتفاق افتاد و برای مدتی رفع شد، ولی مجددا این مشکل پیش اومده، فکر می کنم یکی دو روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید
من به روش گزینه دوم شما عمل کردم و سیستم قبول کرد
(2013-06-16 ساعت 19:44)tabim4 نوشته:(2013-06-16 ساعت 11:15)nimo80 نوشته:لطفاً متخصصین کامپیوتر و نرم افزار در قبال اینگونه سوالات فنی بی تفاوت نباشند و لااقل اظهار نظر کنند میبینم که دوستان بدون هیچگونه مرجع پاسخگو و منبع اطلاعاتی موثق فقط از طریق سعی و خطا و البته با اعصاب داغون با این سیستم پرداخت $ 165 میخوان مشکلشون را حل کنند.(2013-06-15 ساعت 15:27)nimo80 نوشته: دوستای خوبــــــــــــــــم
یکی برای من از آمریکا 165 $ رو پرداخت کرده امروز. البته اکانتش رو خودم باز کرده بودم ، حالا برام ایمیل اومده Case Update Notification ولی آپدیت شدنش رو نمی تونم تو سایت http://www.uscis.gov چک کنم !!! میشه راهنماییم کنین بعد از پرداخت 165 $ از چه صفحه ای باید پرینت بگیریم یا اصلا پرینت لازمه؟
راستی receipt number کجا باید دریافت کنیم؟ وقتی وارد اکانتمون می شیم تو قسمت View Messages ؟ یا از طریق ایمیل؟
آها در ضمن اکانتم هم ارور می ده: There was a technical problem while handling the request.
همچین داره اذیت می کنه فک کنم :|
ناراحتم از اینکه میبینم یک عده از اعضا فقط مصرف کننده این انجمن هستند و فقط بدنبال بدست آوردن نکات طلایی و کلیدی و تجارب مفید سایرین هستند و بعد از اینکه کارشون راه افتاد دیگه غیبشون میزنه و عزیزان دیگر را که در نیمه راه مهاجرت گیر افتاده اند تنها میزارند ما نباید فقط به فکر منافع خود باشیم.
من به روش گزینه دوم شما عمل کردم و سیستم قبول کرد
(2013-06-16 ساعت 19:09)babak_1363 نوشته: دوستان راستی چه اجماعی بر سر اینکه Case ID رو به چه صورت وارد کنیم به وجود اومده ، میشه به منم بگین؟
1) ANK2013123401(این 01 آخر برای پرینسیپال باید باشه؟)
یا
2) 2013AS0123401
یا
3)2013000123401
یا
یه جوره دیگس کلن؟!!