2013-12-23 ساعت 09:47
(2013-12-20 ساعت 00:40)alirezass نوشته:سلام .مرسی.ما بیشتر از 30 روز از ورودمون میگذره .165 دلار رو هم روز اول پرداخت کردیم.ولی وقتی به این آدرس میرم همین پیغام رو میده.چه باید کرد دوستان؟(2013-12-19 ساعت 08:58)ALNB نوشته:(2013-12-18 ساعت 21:49)گل نهال نوشته: دوستان ما هم ٤ دسامبر، نفري ١٦٥ تا را پرداختيم و اكانت ساختيم و شماره IOE هم دو تا داريم و الان تو اكانتهامون نوشته accepted.
الان از كجا بفهميم كه تو چه مرحله اي هست گرين كارتهامون
پست كاوه شيز را هم خوندم ولي بازم سؤال برام پيش اومده
ممنون از راهنماييتون
برای کنترل این که صدور گرین کارت تو چه مرحله ایه، شما می تونین به دو آدرس زیر سربزنید:
آدرس شماره 1
که درواقع صفحه اصلی وبسایت uscis هست. زیر عکس وسط صفحه یک گزینه Check your Case Status هست که وقتی روش کلیک می کنین شما رو به صفحه ای می بره که ازتون receipt number رو می خواد که همون شماره ایه که با IOE شروع می شه. سمت راست خونه ای که باید شماره رو توش وارد کنین 9 تا دایره خاکستری رنگ هست که درواقع نشون دهنده مراحل صدور گرین کارته، از Acceptance یا پذیرش پرونده شما تا Card / Document Production یا صدور کارت شما که آخرین مرحله است.
حالا شما وقتی شمارتونو وارد می کنین بسته به این که صدور گرین کارتتون تو چه مرحله ای باشه زیر دایره ها (که پس از وارد کردن شماره دیگه تعدادشون 9 تا نیست و مثلا چهارتاست) توضیح مفصلی می نویسه که پرونده (یا گرین کارت) تو چه مرحله ایه. مثلا وقتی کار صدور کارت به پایان می رسه یه جمله ای می نویسه با این مضمون:
"به گزارش اداره پست آمریکا، گرین کارت شما در تاریخ فلان به دستشون رسیده که با شماره فلان قابل رهگیریه و قاعدتا باید ظرف 7 روز کارت به دستتون برسه. اگر نرسید با شماره تلفن فلان تماس بگیرین"
آدرس شماره 2
وقتی به این آدرس سرمی زنین باید نام کاربری و گذرواژه تونو وارد کنین. همونایی که برای اکاونتتون ساختین. بعد از وارد کردن اینها از شما یه سوال امنیتی می پرسه (که پاسخشو موقع ساختن اکاونت خودتون داده بودین. مثلا نام فیلم مورد علاقه شما چیه). بعد از اون به یه صفحه ای می رین که این بار هم شش تا دایره بهتون نشون می ده که زیر هرکدوم مراحل صدور نوشته شده که بسته به این که کارت شما تو چه مرحله ای باشه، دایره مربوط به اون پررنگ تره.
امیدوارم این توضیحات به دردتون خورده باشه.
آقا دستت درد نکنه
من وقتی عددم رو وارد میکنم این متن رو میده:
Your case can not be found at this time in My Case Status. Please check your receipt number and try again. If you need further assistance, please call the National Customer Service Center at 1.800.375.5283.
یعنی مشکلی هست در ضمن من 165$ رو دادم ولی هنوز نرفتم اونور
your case can not be found.......