کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اولین سفر به آمريكا برای فعال سازی گرین کارت
(2014-02-11 ساعت 19:11)maziar irani نوشته:  
(2014-02-11 ساعت 17:07)hariri-a نوشته:  
(2014-02-10 ساعت 10:12)hariri-a نوشته:  با سلام،
1- کسی اطلاع داره که 23 کیلو بار رو میشه به صورت کارتن و بسته بندی شده تحویل بار داد و اصلا کسی تا حالا این کارو کرده؟
2- درمورد کارگو و هزینه حمل بار هوایی کسی اطلاعی داره؟
3- جایی خوندم که تغییر آدرس در فرودگاه ممکنه باعث دیر رسیدن گ.ک. بشه، واقعاً اینطوریه؟

کسی نمی خواد جواب بده؟

راستی یه سوال دیگه هم دارم، کسی تا حالا آلت موسیقی همراه خودش برده اونور؟ (در حد یه سه تار داخل هارد کیس)

سلام -
سوال اولتون بله با کارتون میشه برد. من یه کارتون بردم یه چمدون ..کارتون از چمدون سبکتره وچند کیلو صرفه جویی میشه..فقط کارتونش جون دار باشه و چیزای نشکن توش بذارید یه بسته چسب پهنم همراتون باشه از گیت اول که رد شدید قبل از تحویل بار حسابی چسب پیچش کنید...
2-در مورد کارگو قیمتش دقیق یادم نیست هر چیم وزن بالاتر میرفت قیمت پایین تر میومد..از فرودگاه بپرسید من با ترکیش اومدم از مسئولش که تو فرودگاه بود10 روز قبل از پرواز پرسیدم اگه درست برنامه ریزی کنید میشه دقیقا با پرواز خودتون کارگو کنید و تو فرودگاه آمریکا همون روز که میرسید تحویل بگیرید.
3- سوالتون مفهوم نبود دوست عزیز
آلات موسیقی هم بستگی به پروازتون داره و تو سایتش زده و برا اکثر پروازام رایگان حمل داخل هواپیما داره علاوه بر ساک دستی و کیف لب تاپ یعنی هر سه.....
با سلام در تکمیل فرمایش مازیار عزیز:
درباره ارسال بار یا همان Freith ، شرکت هایی هستند در ایران که حق العمل کاراین رشته هستند و در فرودگاه امام دفتر دارند و ضوابط را به خوبی آشنا هستند و کارها را هندل می کنند.
نرخ حمل بار بسته به مسافت ، ایرلاین حمل کننده و البته وزن بار تعیین می شود (هرچقدر سبک تر باشد گرانتر است)
مثلاً 300 کیلوگرم بار با هواپیمایی قطر به مقصد مونترال 3.7 دلار به ازای هر کیلوگرم در صورتی که همان شرایط برای زیر 100 کیلوگرم 5.3 دلار به ازای هر کیلو گرم می شود.
کلاً بازار رقابتی و نیازمند تحقیق و تفحص قبل از اقدامه . ضمناً همه ایرلاین ها به همه مقصدها سرویس حمل بار ندارند.
روال کلی کار هم به این ترتیبه که وقتی با یکی از این شرکتها قرار گذاشتید بار شما را از منزل به کارگو ترمینال فرودگاه امام حمل می کنند.
مرحله اول کارهای اداری (پرکردن فرم ها و پرداخت حق گمرکی ) و بازرسی گمرک (فرمالیته است و خیلی وقت ها نگاه هم به بار شما نمی کنند )و بسته بندی (درخود فرودگاه ترجیحاً چون ممکنه بارتون بازرسی بشه) ...توصیه می کنم محتویات بسته ها را به دقت لیست برداری کنید و این لیست را حتماً همراه داشته باشید.(کارتن شماره 1 ...... کارتن شماره 2 ...... و الی آخر) + پاسپورت و بلیط
مرحله دوم شما به اتفاق نماینده اون شرکت حق العمل کارتشریف می برید به دفتر ایرلاین حمل کننده و پرداخت کرایه بار، دریافت بارنامه و برچسب های الصاق روی بار(به تعداد و با شماره بارنامه ، شماره پرواز و غیره)
در مرحله سوم برمی گردید به کارگو ترمینال که کارهای مرحله اول را انجام دادید و پس از الصاق برچسب ها ، منتظر می شوید تا بارهاتون از دستگاه X Ray عبور کنه و تأیید بار توسط گمرک را اخذ کنید .(یادتون نره ارسال بعضی از اقلام توسط بار ممنوعه که لیست این اقلام در کارگو ترمینال موجوده- عمدتاً مایعات و اسپری و....)
تمام شما موفق شدید .. برای این کار حداقل یک روز باید بگذارید و البته صبر و حوصله. یادتون نره ماشین همراه داشته باشید چون بین کارگو ترمینال و دفاتر ایرلاین ها باید با اتومبیل برید و برگردید.
سربلند و پیروز باشید.
2014AS47XX ــ ساکنDFW  
هر وقت خواستی در مورد دیگران قضاوت کنی؛آروم تو دلت بگو: مگه من خودم کیم؟
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: اولین سفر به آمريكا برای فعال سازی گرین کارت - توسط Sam2014 - 2014-02-16 ساعت 16:48



کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان