2014-04-24 ساعت 14:04
(2014-04-24 ساعت 10:47)mordadi نوشته: بسیار ممنون zaniar جان .خیلی عالی هست. فقط 2 تا پیشنهاد ...اگه همه همموافق باشن.1. توی توتال و آنکارا هم no. of cases را مثل ابوظبی و ایروان هر case یک خط باشه و 2. رنگ سبز و خاکستری خیلی نزدیک هستن به هم. یک فکری به حال این موضوع هم بکنیم. مثلا از رنگ سبز خیلی روشن استفاده کنیم یا هر چی که بهتر بشه جداسازی کرد. در ضمن من یک نظری دارم که نمیدونم شما میتونین کاری کنین یا آیتکس عزیز باید زحمتش رو بکشه؟ یک ردیف دیگه جلوی اسمهامون توی جدول منتظران اضافه کنیم به نام ceac last update . فکرکنم در آینده کمک کننده باشه هم برا خودمون هم آیندگان .البته اینهایی که گفتم در صورت صلاحدید خودتون و موافقت دوستان دیگه . به هر حال ممنون از زحمتی که کشیدی.
(2014-04-24 ساعت 11:14)zaniar_tnt نوشته: با تشکر از نظراتتون،
در مورد رنگ بندی خاکستری رو به قرمز تغییر دادم، امیدوارم بهتر شده باشه.
در مورد Scale نمودار خیلی نمیشه کاریش کرد چونکه نمودار دینامیکه و مقادیر تو بازه ثابتی نیستن. جهت فهمیدن مقدار هر نوار میتونید نشانگر ماوس رو ببرید رو نوار مورد نظر و مقدار رو به صورت یک Tooltip مشاهده کنید.
درباره ایده آخرتون که باید بگم خیلی عالیه حتی میتونه یه لیست از آپدیتها باشه. من به اطلاعات اون لیست به صورت مستقیم دسترسی ندارم و باید با جناب Itex درمیون بگذارید. هر چه بیشتر این اطلاعات رو به اشتراک بزاریم درک بهتری خواهیم داشت.
تشکر مجدد از نظرات و توجهتون.
در مورد last update : این قابلیت قبلاً وجود داشت ولی به 4 دلیل حذف شد:
1- بیشتر دوستان معمولاً بروز شدنشون رو اطلاع نمیدادن
2- بروز کردن جدول در این مورد کار زمانبری هستش
3- بروز شدن چون براساس ایمیل هم صورت میگیره صرفاً به معنی کار روی پرونده نیست
4- از همه مهمتر ارتباط معنی داری بین بروز شدن در CEAC و کلیر شدن وجود نداره و به عبارت دیگه فایده ای نداره این ستون و فقط برای سرگرمی خوبه
F2A مصاحبه: 2013 Jun - آنکارا / 260 روز انتظار / سفرنامه اول - سفرنامه دوم
<< جدول منتظران - ورود منتظران
>> لینکهای مفید: CEAC - Administrative Process Status
>> اسم من رو با \@itex@ صدا کنین تا سریع پاسخ بدم
<< جدول منتظران - ورود منتظران
>> لینکهای مفید: CEAC - Administrative Process Status
>> اسم من رو با \@itex@ صدا کنین تا سریع پاسخ بدم