2015-11-26 ساعت 17:55
سلام
سابقه کار من در یک شرکت، ۲۶ ماه است.
در ۱۴ ماه اول بیمه من از شرکت همسایه رد شد و بعد از ثبت شرکتی که در آن مشغول بودم، ۱۲ ماه بعد از همان شرکت طرف قراردادم رد شد.
سوال من:
۱. باید دو عدد گواهی مختلف از هر دو شرکت بگیریم و یک فرد (رییس ام) امضا کند؟ (تنها تاریخ شروع و پایان گواهی، سربرگ و مهر فرق داشته باشد؟)
۲. اگر مورد ۱ را انجام دهم مشکلی پیش نمیاید که هر دو نفر که نامه را امضا کرده است، یک نفر هست؟ اگر از من قرارداد خواستند مشکل پیش نمیاید؟
۳. اگر نامه را تنها از شرکت طرف قراردادم بگیرم، با توجه به نیاز به ترجمه و مهر دادگستری که روزنامه رسمی را نیز میخواهد مشکلی پیش نماید؟ زیرا شرکت به من گواهی را از تاریخی داده است که ۱۴ ماه بعد تازه خود ثبت شده است!؟
البته امکان گرفتن دو عدد نامه از دو شرکت را احتمالا نداشته باشم! در این صورت چه کار باید کنم؟
بینهایت متشکرم
سابقه کار من در یک شرکت، ۲۶ ماه است.
در ۱۴ ماه اول بیمه من از شرکت همسایه رد شد و بعد از ثبت شرکتی که در آن مشغول بودم، ۱۲ ماه بعد از همان شرکت طرف قراردادم رد شد.
سوال من:
۱. باید دو عدد گواهی مختلف از هر دو شرکت بگیریم و یک فرد (رییس ام) امضا کند؟ (تنها تاریخ شروع و پایان گواهی، سربرگ و مهر فرق داشته باشد؟)
۲. اگر مورد ۱ را انجام دهم مشکلی پیش نمیاید که هر دو نفر که نامه را امضا کرده است، یک نفر هست؟ اگر از من قرارداد خواستند مشکل پیش نمیاید؟
۳. اگر نامه را تنها از شرکت طرف قراردادم بگیرم، با توجه به نیاز به ترجمه و مهر دادگستری که روزنامه رسمی را نیز میخواهد مشکلی پیش نماید؟ زیرا شرکت به من گواهی را از تاریخی داده است که ۱۴ ماه بعد تازه خود ثبت شده است!؟
البته امکان گرفتن دو عدد نامه از دو شرکت را احتمالا نداشته باشم! در این صورت چه کار باید کنم؟
بینهایت متشکرم