(2014-09-25 ساعت 12:42)amjad نوشته:(2014-09-25 ساعت 03:53)yami نوشته: ترکیش عالی هست تا زمانی که با اونها به مشکلی بر نخورید!! چون اگه به مشکلی بر بخورید، به هیچ وجه من الوجود پاسخگو نیستن!!
با ترکیش تماس گرفتم که من از شما بلیط گرفتم و طبق قوانین شما به چمدان من خسارت تعلق میگیره و اونا هم بصورت مودبانه ای گفتن Get Lost!!!
بد یا خوب با یک ایرلاین یک کشور جهان سوم طرف هستیم که متاسفانه بر خلاف ایرلاینهای عربی، پولی هم همچین تو بساطش نیست!!
یامی جان فکر میکنی اگه مسافراشون اروپائی یا آمریکائی یا ژاپنی بودن هم همین برخورد رو داشتن؟ میخوام بگم احتمالا اشکال از ملیت هاست و اگر نه این ستاره ها الکی به ایر لاینی داده نمیشه !!
امجد جان
از قضا همان دو کیسی که میگم یادشون رفته بود غذای مخصوصشون رو بذارن تو هواپیما علیرغم سفارش مسافر، هردو آمریکایی بودن.
تقریبا 40 درصد مسافرهای هواپیما تا جایی که یادمه تیپشون به آمریکایی میخورد. احتمالا بین غیر آمریکایی ها هم خیلی هاشون تبعه آمریکا بودن ولی به قیافشون نمیخورد.
فعلا که ظاهرا این ستاره ها رو الکی بهشون دادن.
اگه با این تعاریفی که تجربه شخصی منه، فکر میکنی که ارزش چهار ستاره رو دارن، دیگه اونخ خیلی ارفاق قائل شدی براشون


نه خداییش تصور بکن که هواپیمای به اون بزرگی دیر برسه و شرکت هم دقیقا میدونه که مثلا هفت هشت ده تا مسافرش که کل مسیر بلیطش رو از ترکیش گرفتن به این خاطر پرواز بعدیشونو از دست دادن، و در عین حال خودشون باز میدونن که چندین مسافر هم باید هتل رایگان بگیرن، بعد با تمام این اوصاف بذارن برن خونه!! و حتی یک نفر هم نذارن تو کانتر که به امور رسیدگی کنه!!
چند ستاره می ارزه این کار خداایشش؟