دوست عزيز
با تشكر از سفرنامه شما.
لطفا از نوشتن جزئياتي كه راجع به اون مطمئن نيستيد، صرفنظر كنيد.
هواپيمايي Iran Air هرگز از هواپيماي Tupolev استفاده نكرده و هواپيماهاي Tupolev در ساير خطوط هوايي ايراني پرواز مي كنن. مرجع حرف من هم اينجاست.
من شك كردم كه نكنه به خاطر خرابي هواپيما، Iran Air از ساير شركت ها هواپيماي جايگزين گرفته (كه البته بعيد به نظر مي رسيد). با يك نفر آشنا در كنترل Iran Air صحبت كردم و هم از GDS بين المللي Amadeus چك كردم. هر دو سوابقي داشتند مبني بر اينكه تمام پروازهاي Iran Air به آنكارا در 350 روز گذشته با هواپيماي هلندي Fokker-100 انجام شده.
هواپيمايي كه شما رو تا آنكارا برده، عينا در هواپيمايي K.L.M براي پروازهاي كوتاه كمتر از 2000 مايل استفاده مي شه.
بسياري از خطوط هوايي در پروازهاي كوتاهشون غذاي سرد مي دند. مثلا هواپيماي Turkish Airlines در مسير استانبول به آدانا كه حدود 90 دقيقه پرواز هست، فقط يك ليوان آب ميوه و يك ساندويچ پنير مي ده.
در مورد تنه زدن مهماندار، هم اين مسأله 3 دليل اصلي داره:
1- عدم آموزش صحيح ميهمانداران
2- باريك بودن راهروي هواپيما به دليل فضاي كم بدنه Fokker-100
3- عدم رعايت مسافران و ايستادن هاي بي مورد در راهروي هواپيما
البته به اين مسأله بايد دقت كرد كه طراحان Fokker-100 هواپيما رو براي مسيرهاي كوتاه و پروازهاي زير 3 ساعت طراحي كردند كه نياز به رفت و آمد كمتر هست.
با تشكر از سفرنامه شما.
لطفا از نوشتن جزئياتي كه راجع به اون مطمئن نيستيد، صرفنظر كنيد.
هواپيمايي Iran Air هرگز از هواپيماي Tupolev استفاده نكرده و هواپيماهاي Tupolev در ساير خطوط هوايي ايراني پرواز مي كنن. مرجع حرف من هم اينجاست.
من شك كردم كه نكنه به خاطر خرابي هواپيما، Iran Air از ساير شركت ها هواپيماي جايگزين گرفته (كه البته بعيد به نظر مي رسيد). با يك نفر آشنا در كنترل Iran Air صحبت كردم و هم از GDS بين المللي Amadeus چك كردم. هر دو سوابقي داشتند مبني بر اينكه تمام پروازهاي Iran Air به آنكارا در 350 روز گذشته با هواپيماي هلندي Fokker-100 انجام شده.
هواپيمايي كه شما رو تا آنكارا برده، عينا در هواپيمايي K.L.M براي پروازهاي كوتاه كمتر از 2000 مايل استفاده مي شه.
بسياري از خطوط هوايي در پروازهاي كوتاهشون غذاي سرد مي دند. مثلا هواپيماي Turkish Airlines در مسير استانبول به آدانا كه حدود 90 دقيقه پرواز هست، فقط يك ليوان آب ميوه و يك ساندويچ پنير مي ده.
در مورد تنه زدن مهماندار، هم اين مسأله 3 دليل اصلي داره:
1- عدم آموزش صحيح ميهمانداران
2- باريك بودن راهروي هواپيما به دليل فضاي كم بدنه Fokker-100
3- عدم رعايت مسافران و ايستادن هاي بي مورد در راهروي هواپيما
البته به اين مسأله بايد دقت كرد كه طراحان Fokker-100 هواپيما رو براي مسيرهاي كوتاه و پروازهاي زير 3 ساعت طراحي كردند كه نياز به رفت و آمد كمتر هست.
(2010-06-16 ساعت 12:30)aadine نوشته: هواپیما هم که به سلامتی توپولف بود پس اشهدمون رو خوندیم.
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...