2016-07-30 ساعت 05:24
آقا بسیار ممنون استیلث جان
بسی اموختم ?
میبینی؟ قضیه خیلی فنی و پیچیده میشه! منم چون حالشو ندارم همش ماشین سه تا پنج هزار دلاری میگیرم و قال قضیه رو میکنم.
دریته اکینت ارزانترین ماشین هیوندا هست اما این ۲۰۰۹ که من از دوستم خریدم هم در مقابل چیزی که داشتم یعنی ۹۹ مزدا پروتجی ۳۲۳ یک ارتقا اساسی حساب میشه!! و اگه بتونم کشف کنم که تایمینگ بلت ش عوض شده یا نه دیگه مشکلی باهاش ندارم و عین ساعت کار میکه. همینو دیلر زیر ۵۰۰۰ رفتم نداد ولی من گرفتم ۴۰۰۰ تازه پول دیلر و مالیاتم نگرفت بهش.
البته مصرفش کمی بالایت در حدود میانگین ۲۵ مایل بر گالن. در اینترنت دیدم خیلیها این مشکل رو با این سری از اکسنتها داشتن ولی در مدلهای جدید حل شده.
بقول ماشینی نیست که من بشخصه پول بابت نو اش بدم جایی که با کمی بیشتر میشه الانترا که طرتحیش بنظر من خداست، خرید.
بیمه ام هم لایبلتی با کمی پوشش کامپریهنسیو شد ۷۰ دلار در لاس الوگاس! سالت لیک میشد ۳۳ دلار ?
اقا استیت فارم که خوبه؟؟؟ بابا مزدا منو سلوج کرد عمرا ۱۴۰۰ میارزید ولی ۲۸۰۰ شتلق گذاشت کف دستم ?
بسی اموختم ?
میبینی؟ قضیه خیلی فنی و پیچیده میشه! منم چون حالشو ندارم همش ماشین سه تا پنج هزار دلاری میگیرم و قال قضیه رو میکنم.
دریته اکینت ارزانترین ماشین هیوندا هست اما این ۲۰۰۹ که من از دوستم خریدم هم در مقابل چیزی که داشتم یعنی ۹۹ مزدا پروتجی ۳۲۳ یک ارتقا اساسی حساب میشه!! و اگه بتونم کشف کنم که تایمینگ بلت ش عوض شده یا نه دیگه مشکلی باهاش ندارم و عین ساعت کار میکه. همینو دیلر زیر ۵۰۰۰ رفتم نداد ولی من گرفتم ۴۰۰۰ تازه پول دیلر و مالیاتم نگرفت بهش.
البته مصرفش کمی بالایت در حدود میانگین ۲۵ مایل بر گالن. در اینترنت دیدم خیلیها این مشکل رو با این سری از اکسنتها داشتن ولی در مدلهای جدید حل شده.
بقول ماشینی نیست که من بشخصه پول بابت نو اش بدم جایی که با کمی بیشتر میشه الانترا که طرتحیش بنظر من خداست، خرید.
بیمه ام هم لایبلتی با کمی پوشش کامپریهنسیو شد ۷۰ دلار در لاس الوگاس! سالت لیک میشد ۳۳ دلار ?
اقا استیت فارم که خوبه؟؟؟ بابا مزدا منو سلوج کرد عمرا ۱۴۰۰ میارزید ولی ۲۸۰۰ شتلق گذاشت کف دستم ?