کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
معرفي خودرو براي خريد
راستي اونجا ماشين گاز سوزم هست؟
آ]ه بنزين اونجا بد گرونه هاBig Grin
case number:2010AS00021xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:June--2009
کنسولگری:Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE--2009
تاریخ کارنت شدن کیس:june2010
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:july7
تاریخ دریافت کلیرنس::23 aguestBig Grin (کشت همه رو تا اومدBig Grin )
خوبه آبجی؟


پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، mavarfan ، taherifar
تو كشور هاي خارجي مخصوصا اروپا و آمريكا مردم بيشتر ماشين هاي هيبريدي (Hybrid Cars) استفاده ميكنن.
ماشین های هیبرید در زمانه قیمت-های سرسام-آور بنزین و آلودگی هوا طرفداران بیشتری پیدا کرده اند.
اما این ماشین ها چگونه کار می کنند؟
موتورهای بنزینی خودروها یک مشکل اساسی دارند؛ برای اینکه امکان حرکت با حداکثر سرعت در بزرگراه ها را به شما بدهند، آنها را طوری طراحی کرده اند تا به حداکثر ظرفیت قدرت خود برسند. بنابراین هنگامی که خودروها در ترافیک سنگین به سختی جلو می روند، کارآیی یا راندمان آنها سقوط می-کند.

برای حل این مشکل موتورهای هیبرید (دوگانه) ساخته شده اند که از موقعیت های که به قدرت کم نیاز هست، از یک موتور برقی کم قدرت استفاده می کند و در موقعیت-های با نیاز به قدرت زیاد، موتور بنزینی به کار می-افتد. تغییر یافتن موتور محرک ماشین بین این دو نوع به طور خودکار صورت می-گیرد.

موتور بنزینی در در چراغ های قرمز به سادگی خاموش می شود، و اغلب طوری طراحی شده است که در یک طیف محدود قدرت عمل می-کند، و به این ترتیب کارآیی آن افزایش می یابد. باتری ماشین به وسیله موتور بنزیی مجددا شارژ می شود.

ژنراتورهایی به ترمزها متصل هستند که می توانند که مقداری از اندازه حرکت ترمز کردن (که معمولا به صورت حرارت از دست می رود) را به برق برای شارژ کردن باتری تبدیل کنند.

البته در دنیای واقعی، قضایا پیچیده تر از اینهاست. موتورهای هیبرید به سه دسته تقسیم می شوند:

هیبریدهای کامل full-court

این ماشین ها برای سرعت-های کم و شرایط با شتاب کم از موتور برقی استفاده می کنند. هنگامی سرعت بالا می رود یا شتاب بیشتری مورد نیاز است، موتور بنزینی به کار می-افتد.

از جمله این ماشین ها می توان به تویوتای پریوس، مدل های هیبرید تویوتای کمری، شورولت تاهو، فورد اسکیپ، هوندای سیویک و نیسان آلتیما اشاره کرد.

به نظر می رسد تویوتای پریوس با کمترین مصرف بنزین در میان این مدل ها از همه موفق تر باشد.

TOYOTA PERIUS HYBRID
قيمت : $21,432 - $26,129
[عکس: 2007-Toyota-Prius-06812221990003%5B1%5D.jpg]

[عکس: 2010_toyota_prius.jpg]

[عکس: Toyota_Prius003.jpg]

HONDA INSIGHT HYBRID
[عکس: hondainsight.jpg]

هیبریدهای ملایم half-court

این هیبریدها پیچیدگی کمتری و کارآیی سوختی پایین تری دارند. این ماشین ها موتورهای بنزینی دارند که هنگام درجا کارکردن می توانند خاموش شوند، و معمولا یک موتور برقی دراند که قدرت ماشین را در مواقعی که از حالت ایستاده شتاب می گیرد یا در سربالایی حرکت می کند، قدرت ماشین را تقویت می کنند. باتری به وسیله موتور بنزینی و ترمزها شارژ می شود.

[عکس: img3.gif]

از جمله این ماشین ها می تواند به انواع هیبرید شورولت مالیبو و ساترن وو اشاره گرد.

موتورهای دوشاخ دار(plug-ins)

همه موتورهای هیبرید ی که تا به حال ذکر شدند، باتری هایشان را بوسیله موتور بنزینیشان شارژ می-کنند، شما نمی توانید آنها را با دو شاخ به پریز برق وصل کنید و باتری شان را پر کنید.

اما ماشین های برقی که در دهه ۱۹۹۰ مورد آزمایش قرار گرفتند، اینگونه بودند. اما مسافت کمی که قبل از نیاز به شارژ مجدد می پیمودند و زمان زیادی که باید صرف شارژ می شد، باعث شد آنها را از بازار کنار بگذارند.

تنها ماشین هیبریدی که از این ایده هنوز استفاده می کند، شورولت ولت است. این ماشین دارای یک موتور برقی، یک باتری بزرگ و یک موتور بنزینی کوچک است. موتور بنزینی باتری را شارژ می کند که ماشین را به راه می اندازد.

اما در عین حال می توان شب ها با وصل کردن دوشاخ به برق هم آن را شارژ کرد. انواع دوشاخ دار ساترن وو و تویوتای پرویوس هم در حال ساخت هستند.
پاسخ
جواب من و ندادي آ....گاز سوز ام هست؟
case number:2010AS00021xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:June--2009
کنسولگری:Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE--2009
تاریخ کارنت شدن کیس:june2010
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:july7
تاریخ دریافت کلیرنس::23 aguestBig Grin (کشت همه رو تا اومدBig Grin )
خوبه آبجی؟


پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
(2010-04-25 ساعت 15:13)nefarioos نوشته:  جواب من و ندادي آ....گاز سوز ام هست؟

به نظر در امریکا همچین چیز من در آوردی(!) وجود نداردو شکست خورده و هیبرید داره حرف اول رو در صرفه جویی بنزین میزنه

در ایران هم میبینید این ماشینهای گاز سوز چه حال و روزی دارند !!
پاسخ
تشکر کنندگان: seravin ، m.memari ، OverLord ، مانا ، mavarfan ، taherifar
اینجا هم والا من تا جایی که می دونم ملت بیشتر از همون ماشین های بنزینی و گازوئیلی استفاده می کنن، چون که ماشین های هیبریدی گرونن...

حالا اگر می خواین در مصرف بنزین صرفه جویی کنین به بنزینتون استون اضافه کنین! Big Grin فقط قبلش در مورد نسبت ترکیب یه جستجو تو نت بکنین! Wink
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: kianoush ، OverLord ، mavarfan ، taherifar ، alirezanz
ماشین یعنی این !!!
Ford MUSTANG 2011
قیمت : $22,145
عکس ها رو هم می تونید توی این لینک که توی خود سایت هست ببینید .
http://www.fordvehicles.com/cars/mustang...ry/photos/
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، usa.lover ، ParsTrader ، farzad24 ، mavarfan ، taherifar ، alirezanz
سلام دوستان
شای خندتون بگیره ولی خوب دله دیگه .
من عاشق شورلت کاپریس کلاسیک مدل 1990 اونم از نوع ls اش هستم.
کسی از همچین ماشینی قیمت داره ؟
البته به شرط سلامت کامل بودن ؟

ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، taherifar ، alirezanz
دوست عزیز من خودم شورلت بیوک داشتم و پارسال دادمش 1 میلیون...

کاپریس خیلی تمیز با کولر، 4 شیشه بالابر برقی، صندلی برقی سالهای بین 1980 تا 1990 حدوداً 2000$ تا 3000$ گیرتون میاد...
البته بستگی داره به تمیزی...
کولرشون در حد سردخونه هست... Big Grin
البته صدی 14 تا 16تا میسوزونه...
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، mavarfan ، loveusa2010 ، taherifar ، alirezanz
ممنونم از توجهت usa.lover عزیز
حالا این 3000 تا رو میشه قسطی پرداخت کرد یا نه ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، taherifar ، alirezanz
در آمریکا میتونید از اولین قسط ماشین وام بگیرید...
اصلاً نگران پولش نباشید...
یکی از دوستان اینجا پیکان غراضه سوار میشد، اونجا تویوتا کمری...

موفق باشید...
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، mavarfan ، taherifar ، alirezanz
دوستان .... برای اینکه اشتباه نکنین:

اینجا گرفتن هر چیز قسطی به منزله استفاده از کردیت هستش... یعنی تا زمانی که شما کردیت ندارین قسط بی قسط... Wink
.
[font=Times New Roman]V[/font] رفتن همیشه رسیدن نیست ... ولی برای رسیدن، باید رفت ...
.
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، seravin ، OverLord ، megaholding ، 20reza ، farzad24 ، mavarfan ، MPU ، taherifar ، alirezanz
دوستان .... برای اینکه اشتباه نکنین:

این رو هر انسانی میدونه و کسی که ندونه هم مهم نیست...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
خودرویی با قابلیت تبدیل به هواپیما

[عکس: 582019153224752511401712418920313118084.jpg]


خودروی جدید، آخرین مدل از خودروهای پرندهای است که قرار است در فرودگاه ها به زمین بنشیند. تقریبا از زمانی که خودرو اختراع شده، در مورد خودروی پرنده نیز صحبت شده و حالا نمونه ساخته شده توسط یک شرکت آمریکایی کوچک، آماده است تا این رویا را به واقعیت تبدیل کند.
مبدل ترافوگیا، هواپیمایی با قابلیت حمل ۲ سرنشین است که با فشار یک دکمه تبدیل به خودرو میشود. این مدل قرار است ماه آینده پرواز کند و تا یک سال دیگر در نمایشگاهها جای بگیرد.
رییس ترافوگیا، کارل دیتریچ با افتخار میگوید: « این خودرو مانند یک مبدل کوچک است. این اولین طرح کامل واقعی است که در آن بالها به طور خودکار جمع میشوند و تمام قطعات در یک خودرو جای گرفتهاند. فقط کافیست بالها باز شوند؛ به همین دلیل تغییر حالت از پرواز به رانندگی ۱۵ ثانیه بیشتر طول نمیکشد.»
دیتریچ در مورد اقتصادی بودن این هواپیمای جادهای دلایل بسیاری دارد. آنها قول دادهاند که خودروی جدید امکان تعاملات درونشهری سریعتری را فراهم کند، در یک گاراژ معمولی جا شود (که به معنای حذف هزینه آشیانه هواپیماست) و با سوخت بنزین بدون سرب کار کند. با این حال وی مهمترین دلیل هیاهوی این مبدل را در صنایع خودروسازی و هواپیماسازی از قلم انداخت!

با این حال خودرو ترافوگیا بیشتر شبیه چیتیچیتی بنگبنگ هستند تا جتسونز. این مدل مبدل که در کارگاه کوچک ترافوگیا واقع در ووبرن ماساچوست توسط گروهی از مهندسان جوان تازهکار ام.آی.تی و ناسا ساخته شده، از موتوری به قدرت یکصد اسب بخار سود میبرد که هم چرخها و هم پروانه هواپیما را به حرکت در میآورد. این خودرو دارای چرخ، شتابدهنده و پدال ترمز معمولی است، اما بهجای استفاده از جعبه دنده مجهز به سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته، cvt است.

درست است که این خودروی پرنده میتواند با بالهای باز و پروانهای گردانش از هر فرودگاهی بلند شود، اما نمیتواند از روی جادهها بلند شود. در تمام ایالاتمتحده به جز آلاسکا که جمعیتی بسیار پراکنده دارد، این کار ممنوع است. این هواپیما با مخزن پر از سوخت و در سرعت حدود ۱۱۵ متر بر ثانیه میتواند تا ۸۰۰ کیلومتر پرواز کند؛ حداقل قرار است که این طور باشد. با این که در آزمونها سرعتش به ۹۰ متر در ثانیه هم رسیده، اما هنوز از زمین بلند نشده است.
این امر دلیل فنی ندارد. بلکه به خاطر قوانین متعدد جادهای و فرودگاهی است که نمیدانند این مورد را در چه دستهای جای دهند.

این شرکت تا کنون سفارش ۴۰ هواپیما را دریافت کرده و امیدوار است تا اواسط سال آینده اولین خودروی پرنده را روانه بازار کند. دیتریچ میگوید: «اکثر مشتریان ما زوجهای بازنشسته یا در حال بازنشستگی هستند که خودرویی جالب برای گشتن اطراف کشور میخواهند. آنها تمام زندگیشان را سخت کار کردهاند و حالا میتوانند یک خودروی پرنده داشته باشند. این فناوری را از وقتی بچه بودند، در فیلمها و تلویزیون به آنها وعده داده بودند. ما حتی در بین مشتریانمان زوجی داریم که خلبانی بلد نیستند، اما به خاطر این خودرو تصمیم گرفتهاند که یاد بگیرند. آنها پولشان را روی خودرویی گذاشتهاند که حتی هنوز پرواز نکرده است.»

مبدل ترافوگیا برای آنها دویستهزار دلار آب میخورد. دیتریچ میافزاید:« این قیمت به عنوان یک هواپیما منطقی است؛ اما برای یک خودرو خیلی گران است. ماجرا از همین جا شروع میشود. هنوز نمیتوان یک خودرو پرنده دههزار دلاری ساخت. قرار هم نیست که یک شبه همه چیز تغییر کند، حداقل به این زودیها به تولید انبوه نخواهد رسید! اما در درازمدت قادر خواهیم بود با قیمتی معادل یا نزدیک به خودروهای فعلی و با صرفهجویی زمانی بهمراتب بیشتر، سفر هوایی را برای افراد امکانپذیر سازیم. این کار تغییری اساسی در رانندگی و پرواز ایجاد خواهد کرد.»

سالها است که ساخت خودروی پرنده از لحاظ فنی ممکن شده، اما تنها ۴ سال است که راه قانونی آن هموار شده است. نیروی هوایی فدرال آمریکا دستهای جدید از هواپیماها را با نام هواپیمای ورزشهای سبک تصویب کرد. این هواپیماها نسبت به هواپیماهای سنتی، قوانین کمتری دارند و خلبان پس از تنها ۲۰ ساعت آموزش، یعنی نصف دوره آموزش قبلی میتواند با آنها پرواز کند.
در همین زمان، پیشرفتهای صنعت هوانوردی و استفاده از سامانههای ناوبری جدید که اداره هواپیما را ممکن میکند، پرواز را سادهتر کرد. آن زمانی که اطاقک خلبان شبیه لولهای پر از دکمههای چشمکزن و عقربههای متعدد بود، گذشت. در عوض با فناوری جدید، اطاقک خلبان فقط کمی با یک خودرو مجلل تفاوت دارد. با استفاده از جی.پی.اس میتوان هواپیما را هدایت کرد، الگوهای هواشناسی را میتوان روی یک صفحه رنگی دید و جریان سوخت اتوماتیک، کنترل هواپیما را سادهتر کرده است.


منبع : خودم...بقیه سایتها کپی پیستش کرده اند...
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، kianoush ، farzad24 ، mavarfan ، behzadb57 ، taherifar
(2010-04-25 ساعت 14:40)OverLord نوشته:  تو كشور هاي خارجي مخصوصا اروپا و آمريكا مردم بيشتر ماشين هاي هيبريدي (Hybrid Cars) استفاده ميكنن.
ماشین های هیبرید در زمانه قیمت-های سرسام-آور بنزین و آلودگی هوا طرفداران بیشتری پیدا کرده اند.
اما این ماشین ها چگونه کار می کنند؟



البته در مورد هيبريد كامل لكسوس پيشرو هست
و در مورد ملايم اول مرسدس و بعد بي ام دبليو
Tongue
(2010-04-25 ساعت 17:22)megaholding نوشته:  [quote='nefarioos' pid='45749' dateline='1272192233']
جواب من و ندادي آ....گاز سوز ام هست؟

به نظر در امریکا همچین چیز من در آوردی(!) وجود نداردو شکست خورده و هیبرید داره حرف اول رو در صرفه جویی بنزین میزنه

در ایران هم میبینید این ماشینهای گاز سوز چه حال و روزی دارند !!



در مورد دوگانه سوز بودن خودرو اگر سوخت اصلي بنزين باشه و به اصطلاح سوخت گاز رو به ماشين بخورونن بله كاملا شكست مي خوره اما اگر ماشين پايه گازسوز باشه مثل E200 NGT)كه يعني خودروي Eكلاسي كه با گاز طبيعي كار مي كنه ماشين فوق العاده كم مصرف كم استهلاك و بدون افت فشار مثل نمونه بنزيني 183hpهست يه نمونه ديگه هم B180 NGT MERCEDES BENZ هست كه گاز سوزه .
شماره کیس:2010as0025xxx
دریافت نامه قبولی:29 JUNE-آنكارا
ارسال فرمهای اول:August 2009
کارنت شدن :July 2010
دریافت نامه دوم:تا امروز كه نرسيده
مصاحبه:24 august
دريافت ويزا:21 Sept
هيچگاه عشق را با محبت، دلسوزي، ترحم و دوست داشتن يكي ندان، همه اينها اجزاء كوچكتر عشق هستند نه خود عشق.

پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، taherifar
یکی از ماشینهای خوبی که هم جدیداً من زیاد در موردش از چند تا از دوستانم شنیدم ، شورلت مالیبو هست. کسی از دوستان اطلاعی از خوبی یا بدی این ماشین داره؟ البته فکر نمیکنم که از شورلت بشه به راحتی بد هم گفت!
2010AS200xx
دریافت نامه قبولی: Jul-24-2009
مصاحبه و دریافت ویزا :Jul 2010، Kuala Lumpur
تاریخ و محل ورود به آمریکا: سپتامبر2010،نیویورک
دریافتSSN و GC :اکتبر2010
محل سکونت فعلی:San Jose, California
تاریخ سیتیزن شدن: Cool
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، alirezanz
کادیلاک هم خوبه ها... Cool

[عکس: andy-sixx-ummm-yep-hot--large-msg-124943029391.jpg]
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، mavarfan ، taherifar ، alirezanz




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان