ارسالها: 238
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
11
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
دوستان
کسی هست که جدیدا" برای پاس سفید یا همون re-entry permit اقدام کرده باشه؟اشکالی داره که دفعه اول میری اقدام نکنی و سری دوم که میری(6 ماه بعدش) اقدام کنی؟امکان داره که دچار دردسر بشی؟من شنیدم که تا 2-3 بار رو بری بیای کاری ندارند.
ممنون
ارسالها: 284
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
8
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
2010-11-23 ساعت 09:48
(آخرین تغییر در ارسال: 2010-11-23 ساعت 10:01 توسط mr.amir.)
دوستانی که میخواهند بروند سانفرانسیسکو .
تهران به سانفرانسیسکو مطابق زیر هست:
با Lufthansa:
پرواز ازتهران با ایرباس 340، ساعت 3:10 صبح، ورود به فرانکفورت 6:15 صبح، پرواز از فراکفورت با بوئینگ 747ساعت 10:10 صبح و ورود به سانفرانسیسکو ساعت 12:35 ظهر.
قیمت رفت و برگشت با لوفتهانزا حدودا 1.700.000 تومان (1207 یورو برای تاریخ 1 فوریه 2011)
دو مورد KLM هم :
پرواز ازتهران با MD11، ساعت 2:35 صبح، ورود به آمستردام 5:55 صبح، پرواز از آمستردام با MD11 ساعت 11:15 ظهر و ورود به سانفرانسیسکو ساعت 13:30 بعدازظهر.
قیمت رفت و برگشت با KLM حدودا 1.422.000 تومان (1355 nدلار برای تاریخ 1 فوریه 2011)
من اگر باشم KLM رو انتخاب می کنم چون هزینه اون خیلی مناسب تر هست.
همه دوستان دقت کنند :
امارات / قطر ایرویز / بحرینی / الاتحاد / و پروازهای کشورهای جنوب ایران 5 الی 4 ساعت پروازشان بیشتر طول میکشه
ک ال ام و لوفتهانزا بلیط اوپن دارن از اونها میتوانید بگیرید
شما پول خرج میکنید و سعی کنید بهترین را انتخاب کنید
ک ال ام و لوفتهانزا از تهران به سوی لس آنجلس / سانفرانسیسکو / شیکاگو / نیویورک / لاس وگاس / بوستن پرواز مستقیم دارن ( با یک توقف در آمستردام و فرانکفورت )
من هرساله 28 پرواز داخلی خارجی انجام میدم از دوستان خواهش میکنم با قطر ایزویز یا الاتحاد پرواز نکنن پروازشون بیشتر طول میکشه .
پروازهای مانند نیوزلند از ایران پرواز ندارن من برای راحتی شما پیشنهاد میدم . از همین تهران میتوانید با یک ایرلاین خوب به آمریکا سفر کنید .
برای برگشتتون هم خیلی مهمه شما خسته هستید حال 2 ایرلاین عوض کنید و 22 ساعت داخل هواپیما باشید بهتره یا با یک ایرلاین از آمریکا به هلند یا آلمان بیاین بعد از همون جا به تهران .
خودم از این ایرلاینها فقط : ک ال ام و لوفتهانزا را انتخاب میکنم .
بی ام ای به لس آنجلس پرواز نداره .
ارسالها: 132
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2010
رتبه:
3
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
سلام. آیا باید اولین سفر به همون جایی باشه که تو فرم ها نوشتیم؟ اگه جای دیگه ای بریم گرین کارت به همون جا میاد یا جایی که تو فرم ها نوشتیم؟
راستی یکی از دوستام از طریق مسکو رفت کالیفرنیا. کسی اطلاعاتی داره؟
شماره کیس:AS00030XXX
کنسولگری:آنکارا
تاریخ کارنت شدن کیس:جولای 2011
تاریخ مصاحبه: 7 جولای 2011
تاریخ دریافت کلیرنس: 8 آگوست 2011
تاریخ دریافت ویزا: 9 سپتامبر 2011
الهی رضا برضاک و رضا بقضائک و تسلیما لامرک لا معبود سواک فاغث یا غیاث المستغیثین
ارسالها: 132
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2010
رتبه:
3
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2010-11-23 ساعت 12:26)MOHSEN8766 نوشته: (2010-11-23 ساعت 12:19)moraddad نوشته: سلام. آیا باید اولین سفر به همون جایی باشه که تو فرم ها نوشتیم؟ اگه جای دیگه ای بریم گرین کارت به همون جا میاد یا جایی که تو فرم ها نوشتیم؟
راستی یکی از دوستام از طریق مسکو رفت کالیفرنیا. کسی اطلاعاتی داره؟
نه لزومی نداره.
احتمالا با Aeroflot رفته، قیمتش پایینه ولی تاخیرای زیادی داره.
ممنون محسن جان
یعنی گرین کارت به همون شهری که وارد میشی میاد؟
شماره کیس:AS00030XXX
کنسولگری:آنکارا
تاریخ کارنت شدن کیس:جولای 2011
تاریخ مصاحبه: 7 جولای 2011
تاریخ دریافت کلیرنس: 8 آگوست 2011
تاریخ دریافت ویزا: 9 سپتامبر 2011
الهی رضا برضاک و رضا بقضائک و تسلیما لامرک لا معبود سواک فاغث یا غیاث المستغیثین
ارسالها: 238
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
11
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
دوست عزیز
فکر کنم که یه صفر آخر رو اضافه گذاشتی.چون اینجوری بلیط شما میشه 15 میلیون تومان.
ارسالها: 1,110
موضوعها: 2
تاریخ عضویت: May 2010
رتبه:
46
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
جالبه الان قیمت بلیط یه طرفه از تهران به سانفرانسیسکو رو توی سایت KLM چک کردم برای 1 فوریه یه طرفه 1486 دلار بود دو طرفه 1356 دلار!!!
http://www.klm.com/travel/ir_en/index.htm
نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
ارسالها: 238
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
11
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
دوستان
به نظر من درباره پرواز باید به چند نکته دقت کافی داشته باشین.من مسافرت های متعددی را با ایرلاین های مختلف تجربه کردم.پرواز یکی از مهمترین ایتمهای سفر است، اون هم سفر طولانی و خسته کننده ای مثل آمریکا.پروازهایی که از فرودگاههای اروپایی انجام میشه معمولا خوبه.
مسیر به دوقسمت تقریبا" مساوی(منهای اون سر آمریکا) شکسته میشه و میتونین استراحتی رو داشته باشین.انرژی بگیرین و دوباره به مسیرتون ادامه بدین.چرخی توی فرودگاه اروپایی بزنین و سرگرم باشین.
اما یه نکته فراموش نشه که حداقل حداقل 3-4 ساعت رو به مسیرتون بابت stop اضافه کردین.
اما در خصوص ایر لاینش دقت کنین.چون اگر که دقت نکنین باعث خستگیتون میشه و اعصاب و روانتون بهم میریزه.مثلا" آلیتالیا که افتضاح محضه.klm هم پروازاش همه ایر باس کوچیکه و برای اونایی که مثل ما بچه دارند مناسب نیست و اصلا" امکانات مناسبی رو در اختیار شما نمیگذارند.اما توی همه اینها از همه بهتر british airways هست که اگر توی سایتش برین میتونین ببینین که تمام هواپیماهاشون توی خط آمریکا غول پیکرند.این یه حسن بسیار عالی و مهم است.قیمتش هم یکم گرونه ولی میارزه.اما lufthansa هم خوبه اما قیمتش خیلی الکی گرونه و صندلی های economy یش هم بسیار تنگ.من اگر خودم بچه نداشتم حتما" حتما" با british میرفتم.البته طرف ایرانش رو هم bmi نمیگرفتم، و با ایران ایر میرفتم.مسیر های خارجی و اروپایی ایران ایر عالیه.codeshare هم با british داره.
اما توی عربی ها فقط qatar airways توشون عالیه.من با emirates هم مسیر طولانی رفتم.خوب هم هست.پذیرایی،هواپیمای 777 غول پیکر،خدمه خوب و...
اما به خیلی از مسیرها مثلا" واشنگتن پرواز نداره.
اما قطری به نظر من هم قیمتش خوبه هم کیفیت پروازش.
موفق باشین
ارسالها: 11
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Nov 2010
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
سلام. سؤالی از دوستان داشتم در مورد اولین سفر برای فعال سازی و دریافت گرین کارت. ما برای اولین سفرمان فقط می تونیم حدود سه هفته در آمریکا بمونیم و محبوریم برگردیم ایران. سؤالم اینه که آیا گرین کارت باید حتماً قبل از برگشتن به ایران به دستمون رسیده باشه یا اینکه می تونیم برگردیم و بعداً گرین کارت را که با پست به دست اقواممان می رسه از آنها بگیریم؟ از راهنمایی دوستانی که در این مورد تجربه یا اطلاعات دارند ممنون می شم.
ارسالها: 238
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
11
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
جناب mr.amir
بنده اصلا" اطلاعاتم در حد شما نیست!!!! اما فقط اینو بگم که جهت اطلاعتون و اینکه دیگه اطلاعات غلط به دیگران منتقل نکنیم،کوچکترین ایرباس 318 است.که گنجایش 107 و 117 مسافر رو در دو کلاس 2و1 داره و اما ایر باس 319 که شما اشاره کردید کنجایش 124و134 مسافر رو داره.320 که دیگه جای خود داره. پس به این نتیجه میرسیم که قاعدتا" و با این سواد کم بنده کوچکترین ایر باس 318 است.
در ضمن مقایسه من با بویینگ 777-300er بود که 451 مسافر رو در 2 کلاس و 361 مسافر رو در 3 کلاس در خودش جا میده.
فوکر 70 هم فقط مسیر داخل اروپا رو حداکثر میتونه ساپورت کنه.اونم نه مسیرهای دور.
ارسالها: 1,110
موضوعها: 2
تاریخ عضویت: May 2010
رتبه:
46
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
mr.Amir عزیز؛برای بی جنبه هایی مثل من که میخوان برن نیان چه پیشنهادی دارید؟ دوطرفه بگیریم بعد پس بدیم بهتره؟ مرسی
نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
ارسالها: 284
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2010
رتبه:
8
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
2010-11-24 ساعت 14:23
(آخرین تغییر در ارسال: 2010-11-24 ساعت 14:30 توسط mr.amir.)
من چاکره شما هستم مهندس شما استادی
اگه ک ال ام گرفتی سلام منو به مهمانداراش برسون خیلی زیباهستن .
میتونی یک سر را کنسل کنی ببین بلیطت چارتر نیست ؟
اگه دیگه نمیای همون یک سره را بگیر .