2012-12-05 ساعت 12:16
روز سوم نوامبر حدوداي ساعت 2:30 دقيقه ي بعد از ظهر بوقت مركز آمريكا از شيكاگو براه افتادم و سفر خودم رو شروع كردم (32 ساعت رانندگي مداوم!).
اتوبان I80 غربي و I76 غربي طبق حرفي كه GPS زد مسير من بود و پس از اومدن از I90 و I55 وارد اتوبان I89 شدم كه دولاين مسير رفت و دو لاين مسير برگشت داشتن و حداقل سرعت اين اتوبان 45 مايل كه ميشه تقريبا 72 كيلومتر در ساعت بود و بعضي جاها حداكثر سرعت 65 مايل (تقريبا 104 كيلومتر در ساعت) و بيشتر جاها هم 75 مايل (تقريبا 120 كيلومتر در ساعت) هست كه توي اتوبان ها ميتونيد معمولا اگه ترافيك اتوبان اين اجازه رو بده تا 10 مايل (تقريبا 16 كيلومتر) بر ساعت اضافه بر سرعت مجاز هم رانندگي كنيد.
مسير من از Illinois شروع ميشد و با عبور از IOWA بعد از اون Nebraska و Colorado و Utah و Nevada وارد California ميشه و به لس آنجلس مي رسه
توي مسير خيلي خروجي براي سوخت گيري هست و غذاخوري هاي مختلف مثل مك دونالد ، ساب وي و ...
قيمت بنزين عادي اكتان 87 توي جاده IOWA روي 3.19 براي هر گالن بود كه به نسبت كاليفرنيا تقريبا 1.10 ارزونتره و به نسبت Illinois تقريبا 50 سنت ارزونتر بود.
بعد از حدود 8 ساعت رانندگي بخاطر خستگي از خروجي شماره 40 جاده I80 به يك متل 6 اومدم كه فكر مي كنم اسم اسم شهر Avaco باشه و شب رو اونجا خوابيدم.
توي جاده پليس حضور مداومي داشت و اين از مزيت هاش بود.
آسفالت خيلي خوب جاده باعث لذت بردن از رانندگي ميشه.
من توي جاده از نظر شكل و شمايل كلي جاده به ياد اتوبان قديمي اصفهان به قم كه از مسير ميمه ، وزوان ، مورچه خورت ، دليجان ، سلفچگان رد ميشه افتادم و از نظر شيب جاده و قيافه مثل اوجا ديدمش.
بزودي تكه فيلم هايي از جاده براتون اينجا مي گزارم.
اين سفرنامه ادامه دارد.
اتوبان I80 غربي و I76 غربي طبق حرفي كه GPS زد مسير من بود و پس از اومدن از I90 و I55 وارد اتوبان I89 شدم كه دولاين مسير رفت و دو لاين مسير برگشت داشتن و حداقل سرعت اين اتوبان 45 مايل كه ميشه تقريبا 72 كيلومتر در ساعت بود و بعضي جاها حداكثر سرعت 65 مايل (تقريبا 104 كيلومتر در ساعت) و بيشتر جاها هم 75 مايل (تقريبا 120 كيلومتر در ساعت) هست كه توي اتوبان ها ميتونيد معمولا اگه ترافيك اتوبان اين اجازه رو بده تا 10 مايل (تقريبا 16 كيلومتر) بر ساعت اضافه بر سرعت مجاز هم رانندگي كنيد.
مسير من از Illinois شروع ميشد و با عبور از IOWA بعد از اون Nebraska و Colorado و Utah و Nevada وارد California ميشه و به لس آنجلس مي رسه
توي مسير خيلي خروجي براي سوخت گيري هست و غذاخوري هاي مختلف مثل مك دونالد ، ساب وي و ...
قيمت بنزين عادي اكتان 87 توي جاده IOWA روي 3.19 براي هر گالن بود كه به نسبت كاليفرنيا تقريبا 1.10 ارزونتره و به نسبت Illinois تقريبا 50 سنت ارزونتر بود.
بعد از حدود 8 ساعت رانندگي بخاطر خستگي از خروجي شماره 40 جاده I80 به يك متل 6 اومدم كه فكر مي كنم اسم اسم شهر Avaco باشه و شب رو اونجا خوابيدم.
توي جاده پليس حضور مداومي داشت و اين از مزيت هاش بود.
آسفالت خيلي خوب جاده باعث لذت بردن از رانندگي ميشه.
من توي جاده از نظر شكل و شمايل كلي جاده به ياد اتوبان قديمي اصفهان به قم كه از مسير ميمه ، وزوان ، مورچه خورت ، دليجان ، سلفچگان رد ميشه افتادم و از نظر شيب جاده و قيافه مثل اوجا ديدمش.
بزودي تكه فيلم هايي از جاده براتون اينجا مي گزارم.
اين سفرنامه ادامه دارد.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com
هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com
هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel