2015-06-13 ساعت 00:06
(2015-06-12 ساعت 17:48)davouddavoud نوشته:نیازی به سورس نیست دوست من شما می تونید سفرنامه دوستان بخونید و اگر خیلی منبع براتون مهمه می تونید به سایت های سفارت مربوطه مراجعه کنید و ببینید(2015-05-30 ساعت 09:07)ریحانا نوشته: مدارک لازم جهت ارائه در مدیکال :
۱- پاسپورت + کپی
۲- ۶ قطعه عکس ۴*۳ (پشت نویسی شده با نام و شماره کیس و امضا)
۳- کارت زرد واکسیناسیون ممهور به مهر و امضا پزشک که با مشخصات پاسپورت یکی باشد+ کپی ( ممکنه کپی را قبول و اصل را به شما برگردانند و بعد لازمتون بشه)
۴- برگه Contact که در آن آدرس محل اقامت در زمان مصاحبه (مثلا ارمنستان )با شماره موبایل و تلفن هتل و آدرس آمریکا و آدرس ایران با تلفنهایشان و آدرس ایمیلیتان را نوشته اید.
۵- پرینت نامه دعوت به مصاحبه(مشهور به نامه دوم)
۶- نامه تست آنتی بادی به زبان لاتین(برای آبله مرغان Varicella Zoster Virus هر دو نوع IGG و IGM )
۷- پرینت ایمیل تعیین وقت برای آزمایشات پزشکی
۸- پول نقد بابت هزینه مدیکال ( مثلا برای ایروان افراد بالای 15 سال مبلغ 45000 درام و زیر 15 سال 31.500 درام که از بابت هزینه ویزیت پزشک و عکس های قفسه سینه و آزمایش خون می باشند)
برای سفارت:
۱- پاسپورت + کپی و اگر پاسپورت جدید گرفتید کپی پاسپورتهای قبلی بهمراه ببرید.
۲- کلیه صفحات شناسنامه + ترجمه + کپی
۳- کارت ملی + ترجمه + کپی (البته ظاهرا نمی گیرند ولی خب ریسک نمی کنیم و می بریم)
۴- کارت پایان خدمت/معافیت +ترجمه + کپی
۵- مدارک تحصیلی کلیه سطوح شامل دیپلم- پیش دانشگاهی- لیسانس- ... برای برنده (من آخرین مدرک همراه را هم می برم)+ ترجمه + کپی
۶-پرینت نامه بارکد دار قبولی در لاتاری( من خودم پرینت سوابق شرکت در لاتاری که شامل آن کدی است که قبولیمان را چک کردیم را هم می برم. )
۷- پرینت نامه دعوت به مصاحبه(مشهور به نامه دوم)
۸- اصل تمکن مالی
(نکات : عدد رند نباشد- مبلغش زیادی نباشد که خود همان سئوال بر انگیز است از کجا آوردید پس طبق فرمول خط فقر باشد)ارسال دوم درفوروم نداشتن اسپانسر و راه حل ها را مطالعه کنید البته ارقام سال ۲۰۱۵ اندکی فرق دارند)-
بدون درج تاریخ واریز و گردش حساب- با سربرگ بانک و مهر برجسته - طبق بررسی هایی که کردم ترجیحا قیدشود قابل انتقال به خارج کشور+ ابتدای آن درج شود
To whom it may concern پس مخاطب با عنوان سفارت و غیر نباشد- چک کنید که با مشخصات پاسپورت یکی باشد و ضمنا لاتین که نیازی به ترجمه نباشد.)
۹- پرینت فرم مشخصات (260) که در سایت پرکردید.
۱۰- پاکت مدیکال
11- عکس ۵*۵ هرنفر دو قطعه پشت نویسی شده (اسم و فامیل و شماره کیس و سال تولد )واضافه تر همراه داشته باشید
12- 330 دلار پول نقد به ازای هر نفر که در سفارت پرداخت میشود
13- دو نسخه ترجمه از سند ازدواج(یکی برای پرونده شما و دیگری برای پرونده همسرتان)
14-اختیاری: فرم ۹ سئوالی(شامل تاریخچه سفرهاتون به خارج کشور) و رزومه (هر دو اینها را اگر لازم دانستید تهیه و همراه داشته باشید)
15-اختیاری: پرینت کلیه ایمیلهای ارسالی و دریافتی از kcc و سفارت (اگردیگر خیلی وسواس دارید که بعید می دانم لازم باشد)
16- برگه Contact که در آن آدرس محل اقامت در زمان مصاحبه (مثلا ارمنستان )با شماره موبایل و تلفن هتل و آدرس آمریکا و آدرس ایران با تلفنهایشان را نوشته اید.
(فقط اگر آنکارا باشید دو هفته زودتر مدارک را می فرستید و ثبت نام در CEAC هم دارید که تایید آنرا هم باید ببرید بهرحال فوروم مدارک را هم ببینید.)
(کلیه ترجمه ها ممهور به دارالترجمه باشد کافیست )
اصل مدارک فارسی و کپی شان را هم همراه داشته باشید .
من روی همه مدارک سمت راست بالا هم شماره کیس و هم سال تولدرا در گوشه نوشتم.
این چکیده کلی مطلب که در سایت خوندم به امید موفقیت همه دوستان
با سلام خدمت شما
خیلی از مدارکی که شما ذکر کردید جایی گفته نشده. مثلا ۶ عکس ۳*۴ واسه مدیکال و ............... . میتونم بپرسم سورس شما چی هست؟
در اخر تمام اطلاعات لازم در اولین پست هر تاپیک سفر به امارات ،ترکیه ،ارمنستان ،موجود می باشد
2015/Abu Dhabi
کلیر
مقصد: کالیفرنیا
کلیر
مقصد: کالیفرنیا