2014-04-24 ساعت 09:26
.
سلام بر دوستان عزیز
به نظر شما دسته بندی/بسته بندی مدارکی که با پست قرار هست بفرستیم آنکارا رو چطور انجام بدیم بهتره؟ ضمنا تو سفارت هم که مدارک رو می خوان همونجوری تحویل می دیم دیگه درسته یا بهتره داخل پوشه ای فولدی چیزی بزاریم؟!
من می خوام مدارک هر یک از اعضای کیس رو براساس نوع مدارک (تحصیلی/کاری/هویتی و ...) با گیره کاغذی از هم جدا کنم و یک تیکت عنوان هم روی هر دسته بزنم. سپس کل مدارک هر عضو کیس رو داخل یک پاکت A4 ساده قرار بدم و درب پاکت رو ببندم. روی هر پاکت هم می خوام عنوان ویزای مهاجرتی - نام فرد - آدرس فرستنده رو بنویسم. بعدا توی پست پاکت ها رو داخل پاکت پست قرار بدم تا ارسال شود.
لطفا اگه مورد خاصی می بینید راهنمایی کنید. ممنون
سلام بر دوستان عزیز
به نظر شما دسته بندی/بسته بندی مدارکی که با پست قرار هست بفرستیم آنکارا رو چطور انجام بدیم بهتره؟ ضمنا تو سفارت هم که مدارک رو می خوان همونجوری تحویل می دیم دیگه درسته یا بهتره داخل پوشه ای فولدی چیزی بزاریم؟!
من می خوام مدارک هر یک از اعضای کیس رو براساس نوع مدارک (تحصیلی/کاری/هویتی و ...) با گیره کاغذی از هم جدا کنم و یک تیکت عنوان هم روی هر دسته بزنم. سپس کل مدارک هر عضو کیس رو داخل یک پاکت A4 ساده قرار بدم و درب پاکت رو ببندم. روی هر پاکت هم می خوام عنوان ویزای مهاجرتی - نام فرد - آدرس فرستنده رو بنویسم. بعدا توی پست پاکت ها رو داخل پاکت پست قرار بدم تا ارسال شود.
لطفا اگه مورد خاصی می بینید راهنمایی کنید. ممنون