ارسالها: 445
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2011
رتبه:
28
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2011-08-31 ساعت 15:21)godlyman نوشته: سوال بعد :
اصولا سیستم رتبه دهی برای چه ساخته شده؟
الف) برای تیم کشی و اتحاد
ب) برای ارسال فقط مثبت برای مدیران
ج) برای ارسال مثبت و منفی برای کاربران
د) برای ابراز احساسات فقط خوب
درود ...
*به نظر من گزینه الف نمیشه ، برای اینکه دوستان و پیشکسوت های بیشتری در سایت فعالیت دارند که امتیاز و رتبه های بالاتری نسبت به بقیه دارند .
* اگر در مورد گزینه ب درست متوجه شده باشم ، سیستم رتبه دهی برای کاربران دیگر به غیر از مدیران نیز استفاده می شود .
* به نظر من گزینه ج میتونه درست باشه ( اگر منظور شما تلاش و زحمات مثبت و منفی باشه )
* در مورد گزینه آخر هم اگر منظورتان تشکر و قدردانی باشه ، فکر کنم کلید تبریک و تشکر در تاپیک ها کافی باشه برای ارسال های مفید. ( که هر کس نخواد به خاطر هر تشکری یه امتیاز مثبت بده ).
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
ارسالها: 445
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2011
رتبه:
28
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2011-08-31 ساعت 23:06)saied-k نوشته: سوال :
یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟
1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.
قوانین مهاجرسرا
در انجمن مهاجرسرا هیچگونه خصومتی و سر ناسازگاری وجود ندارد و نباید هم وجود داشته باشد ...
به نظر من اگر کاربران در حدود و محدوده قوانین سایت فعالیت کنند هیچوقت چنین چیزی پیش نمی آید ...
اگر هم درصد اندکی چنین مسئله ای پیش بیاید ، گزینه 4 می تواند درست باشد ... ( خصومت شخصی گزینه جالبی نیست که کاربر در طرح دادخواست خود به کار برد . چون مدیران بر حسب قوانین سایت با کاربران در این مورد برخورد می کنند .) اگر غیر از این باشد ، متاسفانه من نمی دانم .
به عنوان مثال اگر من پستی در مهاجرسرا ارسال کرده باشم و مدیران آن را حذف کنند ، من نباید از آن به عنوان خصومت شخصی و یا غیره یاد کنم .
مثال : طرح سوال مهاجرتی از قبیل ازدواج سوری و از این دست سوالها بر خلاف قوانین است و اگر من بر قوانین سایت مسلط باشم باید بدانم که طرح چنین سوالی مرا با محرومیت مواجه خواهد کرد . در غیر اینصورت اگر سوال خلاف قوانین سایت نبود من اجازه این را دارم که از علت حذف ارسال جویا شوم .
--------------------------
به نظر من اگر کاربران در هنگام عضویت قوانین سایت را مطالعه کرده و در پایان بدانند که ، فعالیت بر خلاف قوانین آنها را با محرومیت مواجه خواهد کرد ، از این دست موارد پیش نمی آید ...
کلمه خصومت و کدورت عناوینی نیستند که باعث شود در سایت بین کاربران و مدیران اتفاق بیافتد ...
موفق باشید...
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
ارسالها: 871
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: Oct 2009
رتبه:
45
تشکر: 0
4 تشکر در 0 ارسال
2011-12-11 ساعت 02:47
(آخرین تغییر در ارسال: 2011-12-11 ساعت 02:51 توسط hvm.)
(2011-08-31 ساعت 23:06)saied-k نوشته: سوال :
یکی از مدیران سایت ، یکی از پستهای یک کاربر خاطی را پاک کرده است. کاربر خاطی پس از تماس با مدیران ارشد درخواست دادخواهی دارد و ابراز میدارد که مدیر مربوطه خصومت شخصی با نوشته های او دارد . نحوه برخورد مدیر ارشد طبق قانون مهاجر سرا کدام گزینه است؟
1 - از مدیر مربوطه می خواهد تا با کاربر خاطی مراعات بیشتری کند.
2- با ارسال نامه ای به کاربر خاطی سعی در رفع کدورت دارد.
3- مدیر ارشد هیچ پاسخی به کاربر خاطی نمیدهد.
4- با استفاده از حق مدیریت ارشدی خود پست های مورد بحث را بررسی کرده و نتبجه را به کاربر معترض اعلام می دارد.
قوانین مهاجرسرا
در مهاجرسرا مدیر ارشد نداریم
بعنوان مثال من و ناظم به تمام تالارها دسترسی داریم و بعضی از مدیران به اندازه ما دسترسی ندارند اما هیچ فرقی با هم نداریم
یک چیز خیلی جالب و تقریبا منحصر به فرد مهاجرسرا تیم منسجم مدیریت آن است به نحوی که میتوانید سخن هر مدیر را حرف همه تیم بدانید
در مورد کاربر خاطی برابر قوانین سایت رفتار میشود و چنانچه کاربری اعتراض داشته باشد به هریک از مدیران که مراجعه کند به آن اعتراض رسیدگی خواهد شد
نهایتا تایپیک انتقادات کاربران به مدیران نیز در دسترس میباشد
به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
ارسالها: 1
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Dec 2011
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
گزینه اول بهترین گزینه می باشد.
ارسالها: 445
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2011
رتبه:
28
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
درود بر کاربران گرامی :
آیا اگر در مواردی کاربرانی تازه وارد یا غیره در تایپیک ها به بحث پرداختند که خلاف قوانین بودند ، کاربران دیگر به غیر از مدیران ، این اجازه را دارند که به کاربر مورد اشاره تذکر دهند ؟
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
ارسالها: 2,997
موضوعها: 167
تاریخ عضویت: Feb 2009
رتبه:
175
تشکر: 0
14 تشکر در 1 ارسال
سوال جديد:
مديران سايت تصميم مي گيرند براي فراهم نمودن هزينه هاي نگهداري سايت و ... به جذب اسپانسر و تبليغات در سايت اقدام كنند. با توجه به قوانين فعلي مهاجرسرا آيا اين مهم امكان پذير است؟
ارسالها: 251
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Oct 2010
رتبه:
2
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
2012-08-13 ساعت 23:03
(آخرین تغییر در ارسال: 2012-08-13 ساعت 23:06 توسط shahyad.)
از زحمات مدیر جدید به خاطر تلاش جهت بهبود کیفیت سایت و ارتقا روزافزون کمال تشکر را دارم و امیدوارم در مسئولیت جدید موفق و موید باشید به نظر من هم مدیران هر تصمیمی که تشخیص میدهند به صلاح سایت هست میتوانند انجام دهند
ارسالها: 220
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
8
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
هرچی که باعث پابرجا موندن و پیشرفت اینجا بشه خوبه.
اختیار با شماست.
فقط ترا خدا ازین تبلیغ ها نباشه که هی دور صفحه پرپر میزنه و اعصاب واسه آدم نمی ذاره.
ویزا: CR1/ ارسال مدارک : جون۲۰۱۱ /مصاحبه،آنکارا : ۱۸ جون ۲۰۱۲ /کلیرنس: ۳۱ جولای 2012 /دریافت ویزا : ۱۵ آگوست تاریخ ورود به آمریکا :۱۳ سپتامبر ۲۰۱۲
ارسالها: 2,356
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: Mar 2012
رتبه:
49
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
خوب معلومه که باید تبلیغات باشه. اگه نباشه که هزینه ها در نمیاد. ولی من به عنوان کاربر به خودم اجازه میدم که در این مورد بگم واقعا دوست ندارم تبلیغات بزرگ و متعدد و رنگی رنگی باشه. ترجیح میدم اگه بزرگ باشه، بالای صفحه قرار بگیره.
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
ارسالها: 2,356
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: Mar 2012
رتبه:
49
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
حالا من یه سوال مطرح کنم؟
اگه یکی از کاربران کاملا بی جهت به شما تهمت دروغ گویی بزنه و توی فروم جار بزنه که مثلا شما وجود خارجی نداری، یا یه آدم بیکار هستی که واسه وقت گذرونی اومدی مهاجرسرا و همه حرفات داستان پردازیه، و بعد هم ببینی یه تعدادی از کاربرها تحت تاثیر این حرفا قرار گرفتن و دارن بهت حمله میکنن، بهترین واکنش چیه؟
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی