کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آزمون قوانین مهاجرسرا
دوستان عزیز

این تاپیک رو ایجاد کردم تا هر دفعه یکی از مدیران سایت سوالی یا مثالی رو مطرح کنند و دوستان عزیز با توجه به قوانین سایت که از اینجا می تونید اون رو بخونید در موردی اقدامی که مدیران در صورت پدید اومدن اون مثال طبق قانون بایستی انجام بدند نظر بدهند و دو هدف من از ایجاد این تاپیک که

1- مرور قوانین سایت بطور مداوم

2- ایجاد مرجعی برای تصمیم گیری مدیران در صورت رخ دادن موارد پیش بینی شده.

است ، محقق بشه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
کاربر X در پستی با توجه به کار کردن با آقای Y وکیل مهاجرتی کشور کانادا و رضایت کامل از ایشان شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی وکیل مذکور را در پستی جهت استفاده سایرین قرار می دهند . با توجه به قوانین سایت مدیران چه اقدامی بایستی انجام دهند؟
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
(2011-06-07 ساعت 14:39)Nazem نوشته:  کاربر X در پستی با توجه به کار کردن با آقای Y وکیل مهاجرتی کشور کانادا و رضایت کامل از ایشان شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی وکیل مذکور را در پستی جهت استفاده سایرین قرار می دهند . با توجه به قوانین سایت مدیران چه اقدامی بایستی انجام دهند؟

ناظم عزیز سلام

این سوال ، موردی بود که بنده در ارسالی در تاپیک انتقاد از مدیران مطرح کرده بودم . من معتقدم بند 30 و 31 قوانین سایت در این زمینه باید بازنگری شود . طوری که حذف برخی از ارسالها و باقی گذاردن برخی دیگر با سیاست حفظ قانون که مدیران محترم برای آن تلاش شایسته انجام می دهند ، شاید مغایرت داشته باشد . ضمناً حدود 160 تا از ارسالهای بنده نیز به دلیل نامعلومی مفقود شده است و آیندگان نخواهند توانست از فیوضات اینجانب بهره مند شوند Big GrinTongue

موفق باشید

[font=Tahoma]باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست . [/font][font=Tahoma] کوروش کبیر[/font]
(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  بند ۳۰ - کاربرها مجاز به درج اطلاعات تماس شخصی خود یا فرد دیگر در سایت نیستند (نظیر تلفن یا آدرس پستی) و در صورت عدول از این قانون،
مسئولت تمامی عواقب به عهده خود کاربر خواهد بود.

(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  بند ۳۱- تبلیغات در سایت ممنوع است و کاربرها مجاز به درج لینک یا اطلاعات تبلیغاتی برای سایت‌های دیگر یا شرکت‌ها نیستند. تشخیص موارد «تبلیغات» و افتراق آن از مواردی که لینک به عنوان منبع استفاده شده‌است با مدیران خواهد بود.

بنطر بنده این دو بند مغایرتی با هم ندارند و هر دو در یکسو به مطلب نگاه می کنند ، فقط بند 30 با لحنی بازدارنده گفته شده و بند 31 با لحنی عامرانه .

مثل پدر و مادری که هر دو یک هدف را دارند اما الحان و شیوه های متفاوتی دارند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
(2011-06-07 ساعت 15:21)Nazem نوشته:  
(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  بند ۳۰ - کاربرها مجاز به درج اطلاعات تماس شخصی خود یا فرد دیگر در سایت نیستند (نظیر تلفن یا آدرس پستی) و در صورت عدول از این قانون،
مسئولت تمامی عواقب به عهده خود کاربر خواهد بود.

(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  بند ۳۱- تبلیغات در سایت ممنوع است و کاربرها مجاز به درج لینک یا اطلاعات تبلیغاتی برای سایت‌های دیگر یا شرکت‌ها نیستند. تشخیص موارد «تبلیغات» و افتراق آن از مواردی که لینک به عنوان منبع استفاده شده‌است با مدیران خواهد بود.

بنطر بنده این دو بند مغایرتی با هم ندارند و هر دو در یکسو به مطلب نگاه می کنند ، فقط بند 30 با لحنی بازدارنده گفته شده و بند 31 با لحنی عامرانه .

مثل پدر و مادری که هر دو یک هدف را دارند اما الحان و شیوه های متفاوتی دارند.

مدیر محترم ناظم عزیز سلام

بنده هم با نظر شما کاملاً موافقم که این دو بند هیچ مغایرتی با یکدیگر نداشته و حتی در جهت تایید یکدیگر می باشند . ولی موضوعی که وجود دارد اگر جنابعالی به عنوان مدیری توانمند در مهاجرسرا (که بنده کاملاً به آن اعتقاد دارم) بخواهید براساس بند 31 عمل کنید باید بسیاری از ارسالها که حاوی اطلاعات افراد یا شرکتهای کمک کننده به عنوان مثال در ابوظبی یا آنکارا می باشند را حذف فرمایید چون مصداق واضح تبلیغات است . اما می دانیم و می دانید که عنوان نمودن این شماره ها و آدرسهای تماس با نیت ارزشمند کمک به دیگران است نه حس سودجویی یا تبلیغ از یک شرکت یا شخص خاص و بسیاری از دوستان در مسافرتهای خود از این اطلاعات استفاده شایان نموده اند . البته بوده اند افراد یا شرکتهایی که خواسته اند از ظرفیت و توانایی مهاجرسرا به نفع خود سوءاستفاده نمایند که مدیران محترم به درستی آن ارسالها را حذف نموده اند . پس به نظر می رسد باید این دو بند به گونه ای اصلاح شود که این تناقض در رفتار بوجود نیاید.

موفق باشید

[font=Tahoma]باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست . [/font][font=Tahoma] کوروش کبیر[/font]
سوال جدید:

کاربر X که از باسابقه ترین کاربر های انجمن می باشد خبر کلیر شدن خود را در تاپیک کلیرنس برندگان اعلام می کند. تبریک خود را به چه شیوه ای به او اعلام کنیم:

1- استفاده از دکمه تبریک و تشکر
2- ارسال پست در تاپیک
3- ارسال پیام خصوصی به کاربر کلیر شده
4- گزینه 1 و 3

راهنمایی :

(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  توافق‌نامه استفاده از سایت

۱۴- برای تشکر و تبریک به دیگر کاربران از دکمه «تبریک و تشکر» استفاده کنید. ارسال متونی که صرفا برای تشکر، تبریک و احوال پرسی نوشته می‌شوند، ممنوع است و پاک خواهند شد.

سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
ali.sepehr@pariztravel.com


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
(2011-06-23 ساعت 18:10)Nazem نوشته:  سوال جدید:

کاربر X که از باسابقه ترین کاربر های انجمن می باشد خبر کلیر شدن خود را در تاپیک کلیرنس برندگان اعلام می کند. تبریک خود را به چه شیوه ای به او اعلام کنیم:

1- استفاده از دکمه تبریک و تشکر
2- ارسال پست در تاپیک
3- ارسال پیام خصوصی به کاربر کلیر شده
4- گزینه 1 و 3

راهنمایی :

(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  توافق‌نامه استفاده از سایت

۱۴- برای تشکر و تبریک به دیگر کاربران از دکمه «تبریک و تشکر» استفاده کنید. ارسال متونی که صرفا برای تشکر، تبریک و احوال پرسی نوشته می‌شوند، ممنوع است و پاک خواهند شد.

منم 4
به نظر بنده گزینه اول بهترین استBig Grin
گزینه 4
گزینه یک بهترین و گزینه 3 امری دوست داشتنی و بسته به سلیقه هر فرد .
الهی به ما آن ده که آن به .
قطعاً گزینه 1. حتی گزینه 3 هم به نظر من درست نیست (مگر اینکه دو طرف آشنایی زیادی (سابقه) با هم داشته بوده باشند!)
Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve with PMA
PMA: Positive Mind Attitude
W.Clement Stone
نظر من روی گزینه 4 است
شماره کیس : 2011AS44XXX
تاریخ ورود به آمریکا : 2012 Feb
محل سکونت : NJ
به نظر من همه شما اشتباه کردید چون گزینه 2 درست است. اگر به سوال خوب دقت کنید نکته انحرافی دارد و می گوید که یک کاربر باسابقه کلیرنس خودش را اعلام می کند پس باید بر روی دکمه پاسخ فشار دهید و در پایین قصه حسین کرد شبستری او که توضیح داده است چگونه به خانه رفته است و متوجه این قضیه شده است یک خط جدید باز کنید و بنویسید که تبریک می گویم!
با آرزوی موفقیت برای شما
(2011-06-23 ساعت 18:10)Nazem نوشته:  سوال جدید:

کاربر X که از باسابقه ترین کاربر های انجمن می باشد خبر کلیر شدن خود را در تاپیک کلیرنس برندگان اعلام می کند. تبریک خود را به چه شیوه ای به او اعلام کنیم:

1- استفاده از دکمه تبریک و تشکر
2- ارسال پست در تاپیک
3- ارسال پیام خصوصی به کاربر کلیر شده
4- گزینه 1 و 3

راهنمایی :

(2007-08-19 ساعت 19:31)admin نوشته:  توافق‌نامه استفاده از سایت

۱۴- برای تشکر و تبریک به دیگر کاربران از دکمه «تبریک و تشکر» استفاده کنید. ارسال متونی که صرفا برای تشکر، تبریک و احوال پرسی نوشته می‌شوند، ممنوع است و پاک خواهند شد.

قطعاً گزینه 1 و طبیعتاً گزینه 3 دلبخواه است
شماره کیس: 2011AS25xxx
اطلاعات كامل كيس

انتشار انرژي منفي در اين مكان ممنوع است، حتي براي شما دوست عزيز
1 بهترین هست 3 هم باعث دوستی بیشتر میشه.
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، najibi ، maksheale ، Potouck ، amir2640 ، IrradaArislal ، jahan_roone ، Amir78 ، Ruben Stewart ، soli asali ، lighter ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان