ارسالها: 954
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Mar 2011
رتبه:
66
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
سلام..... برای ارمنستان با هواپیمای آرماویا برید ... تو خود هواپیما برگه های ویزا رو به شما میدن .. و شما هم پرش کنید ... وقتی هم که رسیدین میتونید دلار رو چینج کنید تو فرودگاه و ... حتما تور ردیف کنید ... چون اگر خودتون از فرودگاه بیایین بیرون و تاکسی سوار بشین پول زیادی از شما میگیرن اما با تور لیدر اصلا اینجوری یعنی هزینش برای لیدر هست و شما هیچی پول نمیدین .. تو میدان هارپاگ هم خیلی از ارمنی ها ایستادن میگن خونه ... که من یک خانومی به زور کارتشو به من داد گفت برای دوستا و آشناها ... . راستی آرماویا هم روزهای سه شنبه و جمعه پرواز داره و نوع هواپیما هم crj/200-300 هست .... مدت پرواز هم خیلی کم .. 1 ساعت ... . تو خیابان خانجان تومانیان میتونید خونه های خوبی رو اجاره کنید ... البته من نمیدونم کسانی که لاتاری هستن چهقدر کارشون طول میکشه در اونجا ... اما هتل هم هتل هرازدان خوب بود .... آنی پلازا هم خوبه 4 ستاره هست ... . الان هم یه ذره اونجا باید هوا سرد شده باشه ... رستوران های خوبی هست در ایروان ... اما اون رستوران ایرانیه آریا نرید من زیاد خوشم نیومد ازش کیفیت غذاهاش هم اصلا جالب نبود... اما ولی ولی حتما پروانا برید یه دیسکو خانوادگیه ... غذا هاش معرکست ... نیزه ماهی حتما سفارش بدین ... به مسئول اونجا بگید آهنگ ایرانی بذاره اما ازتون 5000 درام میگیره ... بازار ها هم زیاد چنگی به دل نمیزنه ... اما کلا یه منطقه مدرن داره که همون کنار میدان هارپاگ هست که خیابون شانزه لیزه هم در اون خیابون هست ...معبد گارنیر رو حتما برید 10 کیلومتری ایروان هست ... یه کلیسا هم همون نزدیکی ها است قدیمی هم هست اونم خوبه ... .
ارسالها: 54
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2012
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
2012-10-06 ساعت 22:37
(آخرین تغییر در ارسال: 2012-10-06 ساعت 22:42 توسط mohsen-usa.)
دوستان من دو سوال دارم:
1-از مدارک سفارت در ایروان یکی full photocopy of passport است این یعنی کپی از 40 صفحه پاسپورت؟ من که پاسپورت جدید گرفتم همه صفحاتش سفیده مثل برف
2-مطمئن باشیم که ویزا توی فرودگاه ایروان به محض ورود آماده میشه؟؟
لطفا راهنمایی کنید-مرسی
(2012-10-06 ساعت 19:40)khmp نوشته: (2012-10-05 ساعت 21:46)ehsan_ati نوشته: (2012-10-05 ساعت 21:39)mohsen-usa نوشته: (2012-10-05 ساعت 20:51)ehsan_ati نوشته: (2012-10-05 ساعت 20:33)kiasina نوشته: هزینه برای سفارت هر نفر 819$
خيلي وقته شده 330 دلار. لطفا اطلاعات اشتباه رو با اين صراحت و اطمينان اعلام نکنين!
احسان جان و دیگر دوستان عزیز-فکر میکنید برای سه نفر (دو نفر بزرگ+1 بچه) بغیر از هزینه های هتل-پرواز-خوراک-گردش...یا به عبارتی تنها برای هزینه های مدیکال و سفارت رقم 3000 دلار کافیه؟؟؟ آخه من فردا پس فردا با یک گونی پول و هزار جور ترس و لرز باید برم دلار تهیه کنم و میخواهم با این نرخهای کذایی به اندازه بخرم-نه بیشتر..متشکرم
3000 دلار واسه مديکال و سفارت؟!!! مگه چه خبره؟! من واسه بچه رو مطمئن نيستم سفارت چقدر بگيره ولي بر فرض که همون 330 دلار هم باشه واسه بچه، کلا ميشه 990 دلار. مديکال هم بگير حداکثر 200 دلار واسه هر نفر. ميشه 600 دلار! کلا ميشه 1600 دلار. حالا شما خيلي ميخواي احتياط کني ديگه 2000 دلار واقعا از کافي هم کافي تره!
برای هر نفر از اعضای خانواده 330 دلار می گیرن؟
یا کلا هزینه لاتاری برای هر کیس 330 دلاره؟
نفری 330 دلار ناقابل!!
2013AS00000XXXقبولی: 2012 1 May،ايروان،3 نفر،ارسال فرم: 2012 30May با دی.اچ.ال،کارنتی:2012 August ،مصاحبه:W3 October تاريخ كليرنس: xxتاريخ عزيمت به آمريكا: xx مقصد احتمالي:هيوستن
ارسالها: 54
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2012
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2012-10-06 ساعت 22:46)Mehrdad 81 نوشته: (2012-10-04 ساعت 21:50)mohajer13 نوشته: من هم ایمیل زدم و همون تاریخ قبلی رو تایید کردند.( ظاهرا جوابشون برای همه همین یه جمله ساده است). ولی مشکلی که دارم اینه که از نامه دوم پرینت نگرفته بودم که حالا پریده. امیدوارم تا وقت مصاحبه مشکل سایت حل بشه بتونم پرینت بگیرم. وگرنه نمیدونم روز مصاحبه با چه نامه ای باید برم
دوست عزیز نگران نباش این مشکل حتماً تا چند روز آینده حل میشه
من پیشنهاد میکنم کپی ایمیل سفارت در ایروان را حتما همراه ببرید که در صورت اصلاح نشدن سایت ، دست خالی نباشید
2013AS00000XXXقبولی: 2012 1 May،ايروان،3 نفر،ارسال فرم: 2012 30May با دی.اچ.ال،کارنتی:2012 August ،مصاحبه:W3 October تاريخ كليرنس: xxتاريخ عزيمت به آمريكا: xx مقصد احتمالي:هيوستن
ارسالها: 87
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
36
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
منم دقيقا امروز پرواز آسمان رو واسه رفت توي اکتبر و برگشت اوپن واسه نوامبر رزرو کردم.نکنه ما با هم همسفر هستيم؟ قيمتش ميشه 520000 تومان. خوبيش اينه که اگر خواستن یکضرب بدن، بعد از مصاحبه ميرم و برگشت رو عقب ميندازم. حالا خداکنه واسه نوامبر پرواز بزارن. اگه نگذاشتن چيکار کنيم؟!!!
[/quote]
سلام دوستان !
در ارتباط با پروازهای نوامبر آسمان اصلا نگران نباشید . پروازهای نوامبر هنوز باز نشده وگرنه برقرار هست ...
CN:2013AS14XX/ايروان/ کیس:4 نفر/مصاحبه Nov,8,2012 /كليرنس Apr,4,2013
ارسالها: 87
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
36
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
سلام دوستان !
در ارتباط با پروازهای نوامبر آسمان اصلا نگران نباشید . پروازهای نوامبر هنوز باز نشده وگرنه برقرار هست ...
[/quote]
ممنون علي آقا شما که خودتون ماشالا اين کاره اين و مهندس پرواز هواپيمايي آسمان هستين. یک سوال داشتم. نوع هواپيما هاي هواپيمايي آسمان واسه ايروان چي هست؟ خداي نکرده سقوط نکنه؟ من يکم از هواپيماهاي ايران حقيقتا ميترسم! ميشه يکم توضيح بدي؟ ممنون.
[/quote]
سلام !
پرواز حدود 01:25 که متناسب با فصل و تعداد مسافر شامل :
-AIRBUS -340
BOEING727-222 ADV.
FOKKER-100
اصلا جای نگرانی نیست این سه گروه هواپیما جزو بهترین های ایران هستند...
CN:2013AS14XX/ايروان/ کیس:4 نفر/مصاحبه Nov,8,2012 /كليرنس Apr,4,2013
ارسالها: 27
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
3
تشکر: 0
1 تشکر در 0 ارسال
دوستان باید خدمتتون عرض کنم که انجام هر پرواز بدون رعایت یک سری استانداردها در هیچ ایرلاین معتبری امکان پذیر نیست یعنی اینکه بدون داشتن این حداقل های ایمنی هیچ پروازی انچام نمیشه و اصلا خود کرو پرواز از ترس جون خودشونم که باشه پاشونو تو اون هواپیما نمیذارن. البته بحث سر رعایت این استانداردهاست که باید خدمتتون بگم که در ایرلاین هایی مثل ایران ایر ، ماهان و آسمان که سالهاست عضو یاتا و ایکائو هستند رعایت نکردن این مسائل به قیمت نابود شدنشون هست به ویژه ایران ایر و ماهان که تعداد روتهای بین المللی شون خیلی زیاده و پرواز لانگ رنج انجام میدن. پس خیالتون راحت باشه که ایمنی پرواز خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنید بهش توجه میشه و اینطور نیست که صرفا با بالا بودن سن هواپیما خطر پرواز هم بالا میره.حالا این مسئله که چرا ایرلاینهای بزرگ دنیا از ناوگان نو استفاده میکنن فقط جنبه اقتصادی داره و اینکه با بالا رفتن سن هواپیما هزینه های تعمیر و نگهداری اونم بالا میره و برای ایرلاینها مقرون به صرفه نخواهد بود ولی چون کشور ما قادر به خرید هواپیمای نو نیست مجبور به تحمل این هزینه هاست.
در ضمن باید بگم که در این یه فقره(یعنی رعایت استانداردها)ایران چیزی کم نداره. چون فقط مربوط به کشور خودمون نمیشه و جنبه بین المللی داره(مثلا تو مسیر تهران-لندن باید تمامیه قوانین هوانوردی مریوط به انگلستان رعایت شه) و به هیچ وجه با قضیه من بمیرم تو بمیری حالا بعدا درستش میکنم سازگار نیست و ایران تو این زمینه هیچ راه در رویی نداره و انصافا هم همه بچه های هواپیمایی نسبت به جاهای دیگه کشورمون دارن بهتر کار میکنن.
پس هر وقت با یه هواپیمایی که نمیدونید واسه کجاست و داره به کجا میره پرواز داشتید احساس خطر کنید.
2013AS28** --- Single --- Ankara --- Current:8th Nov 12 --- Interview:2nd Jan 13 --- Clearance:7th Feb 13 --- Entry:20th Sep 13 Washington D.C --- SS Card: 3rd Oct 13 --- Raleigh,NC
ارسالها: 263
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
45
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2012-10-07 ساعت 15:07)HRSH نوشته: دوستان باید خدمتتون عرض کنم که انجام هر پرواز بدون رعایت یک سری استانداردها در هیچ ایرلاین معتبری امکان پذیر نیست یعنی اینکه بدون داشتن این حداقل های ایمنی هیچ پروازی انچام نمیشه و اصلا خود کرو پرواز از ترس جون خودشونم که باشه پاشونو تو اون هواپیما نمیذارن. البته بحث سر رعایت این استانداردهاست که باید خدمتتون بگم که در ایرلاین هایی مثل ایران ایر ، ماهان و آسمان که سالهاست عضو یاتا و ایکائو هستند رعایت نکردن این مسائل به قیمت نابود شدنشون هست به ویژه ایران ایر و ماهان که تعداد روتهای بین المللی شون خیلی زیاده و پرواز لانگ رنج انجام میدن. پس خیالتون راحت باشه که ایمنی پرواز خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنید بهش توجه میشه و اینطور نیست که صرفا با بالا بودن سن هواپیما خطر پرواز هم بالا میره.حالا این مسئله که چرا ایرلاینهای بزرگ دنیا از ناوگان نو استفاده میکنن فقط جنبه اقتصادی داره و اینکه با بالا رفتن سن هواپیما هزینه های تعمیر و نگهداری اونم بالا میره و برای ایرلاینها مقرون به صرفه نخواهد بود ولی چون کشور ما قادر به خرید هواپیمای نو نیست مجبور به تحمل این هزینه هاست.
در ضمن باید بگم که در این یه فقره(یعنی رعایت استانداردها)ایران چیزی کم نداره. چون فقط مربوط به کشور خودمون نمیشه و جنبه بین المللی داره(مثلا تو مسیر تهران-لندن باید تمامیه قوانین هوانوردی مریوط به انگلستان رعایت شه) و به هیچ وجه با قضیه من بمیرم تو بمیری حالا بعدا درستش میکنم سازگار نیست و ایران تو این زمینه هیچ راه در رویی نداره و انصافا هم همه بچه های هواپیمایی نسبت به جاهای دیگه کشورمون دارن بهتر کار میکنن.
پس هر وقت با یه هواپیمایی که نمیدونید واسه کجاست و داره به کجا میره پرواز داشتید احساس خطر کنید.
دوست عزيز حرفاتون تائيد ميشه ولي مشكل اساسي اينجاست كه در حال حاضر به خاط تنگ شدن هر چه بيشتر حلقه tahريم ارلاين ها مجبور به تامين قطعه از baزار siياه هستند و مطمئنا" قطعه اي كه از baزار siياه تهيه بشه فاقد استاندارد هاي لازم هست.
کارنت:SEP 10 2012/مصاحبه: DEC 12 2012/کلیرنس:JAN 23 2013/ویزا:2013 31 JAN/گرین کارت:2013 23 MAR/سیتیزن شیپ: SEP 2018 ساکن:شیکاگو
ارسالها: 534
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2012
رتبه:
40
تشکر: 0
3 تشکر در 1 ارسال
من که قانع نشدم اما ممنون ازاطلاعاتی که نوشتین.یه سایت برای کسانی که میخوان نرخ تبدیل یورو ودلاربه درام بدونن.درضمن ایروان بانکها نرخ تبدیل متفاوتی دارن تابلو ارزی چندتابانک ببینیدبعدچنج کنید.http://www.armeniainfo.am/about/index.php?nominal=277.77&cur=USD§ion=currency
2013AS6354،رویت:6MAY،ارمنستان . 2،نفر. ارسال : 19MAY، کارنت: 11feb، مصاحبه:هفته29اپریل.کلیرنس :14جوون.ویزا:26جوون.ورود29جولای.لاس وگاس