کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد در مورد اعلام نتایج (شمارش معکوس)
.

نظرسنجی جدید در ارتباط با اعلام نتایج لاتاری DV-2018
https://www.mohajersara.org/forum/thread-7409.html

.
(2017-04-27 ساعت 09:19)dv2017 نوشته:  
(2017-04-26 ساعت 22:55)milad.abadani نوشته:  چند لحظه پیش داشتم شغل ها رو بررسی میکردم. به یک سایت آمریکایی سر زدم. در رابطه با تعمیرات برق جرثقیل ها بود.
میزان حقوق از ۲۵ دلار در ساعت تا ۳۵ دلار بود.
ساعت کاری در آمریکا چند ساعت در روز است؟؟؟ کسی خبر داره؟؟؟
آقا میلاد اگه ممکنه آدرس سایتو بذارید
http://www.careerbuilder.com/jobs-crane-...=jtft,jtfp
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر007 ، santaclara ، leader-m ، dv2017
(2017-04-27 ساعت 12:24)کیاراد نوشته:  
(2017-04-26 ساعت 22:55)milad.abadani نوشته:  چند لحظه پیش داشتم شغل ها رو بررسی میکردم. به یک سایت آمریکایی سر زدم. در رابطه با تعمیرات برق جرثقیل ها بود.
میزان حقوق از ۲۵ دلار در ساعت تا ۳۵ دلار بود.
ساعت کاری در آمریکا چند ساعت در روز است؟؟؟ کسی خبر داره؟؟؟

سلام میخواستم بدونم چجور جرثقیلو میفرمایید.
من به شخصه تخصصم تعمیرات برق و الکترونیک. ماشین آلات و تجهیزاته. برام فرق نمیکنه چه مدل و چه شرکته. البته در صورتی که نقشه ها و کاتالوگ باشه که بهتر در غیر اینصورت یکم برای تعمیراتش باید سختی تحمل کنم و به نسبت زمانی که نقشه ها موجوده. زمان بیشتری برای تعمیرات میبره.
اکثر موارد رو که دیدم جرثقیل های سقفی بود. و جرثقیل های برجی ( تاور کرن ). البته موارد ذکر شده جز جرثقیل هایی با سیستم های ساده است.
من به شخصه علاقه زیاد به جرثقیل های بوم خشک تناژ بالا هستم. که شامل مجموعه از سیستم های هیدرولیک و مکانیک و الکترونیک هستن. و تعمیرات آنها به سادگی نمیباشد. البته بگم. درست است سیستم پیچیده است. ولی همیشه تعمیرات سیستم های پیچیده ساده است. فقط کافیه که مسیر راه را بلد باشید. چون همیشه بر اساس اصول و قواعد است.
به نظر خودم. حقوق تعمیرات جرثقیل های تناژ بالا ( بالاتر از ۲۰۰ تن ) که سیستم های پیشرفته هم دارند. بالاتر باشد.
من خودم به شخصه در حال حاظر که در ایران کار میکنم. دستمزد های بالا میگیرم.
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
(2017-04-27 ساعت 11:39)sadeghi897 نوشته:  از نظر من آدم باید یاد بگیره که در زمان حال زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره
اونوقت هر کجا باشه می تونه لذت ببره
ایران
آمریکا
سوئد
یا هر کشور دیگه
هر کدوم خوبی ها و بدیهای خودش داره

بلی دقیقا همینطوره
 در نا امیدی بسی امید است نیست 18-9
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، امیر007 ، santaclara ، ostokhan ، leader-m ، هووخشتره
@reyhaneh_h@

دوست عزیز به هر حال ، با اتفاقی که پیش اومد
درخواست می کنم برگردید به گروه که این روزا دور هم باشیم

ارزش ندارد Wink
 در نا امیدی بسی امید است نیست 18-9
پاسخ
بزرگترین مشکل کار من در ایران. عدم دسترسی به نقشه ها و کاتالوگ هاست. و صد البته تهیه قطعات یدکی.
محیط هایی که تا کنون کار کردم و شرایط کاری آنها از نظر حقوق مناسب و بعضا عالی بود به شرح زیره. در صورتی که در آم ر ی کا هم این شغل ها نصیب من بشه. فوق العاده میشه.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های نصب شده بر روی کشتی ها.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های موجود در خشکی.
- تعمیرات سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی کارگاه های تولیدی.
- تعمیرات کارت های الکترونیکی . البته با نقشه.
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
من از نظر روانی . تحمل کار کردن برای کسی رو ندارم. و در صورت زندگی در کشور دیگه. شاید فقط چند سال اول در جهت تقویت زبان و مستقر شدن در آن کشور. برای کارفرما کار کنم.
تاسیس یک شرکت فنی و خدماتی از برنامه های اصلی من میباشد.
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، santaclara ، امیر007 ، kits ، darabi ، ostokhan ، leader-m ، alireza_guitar ، هووخشتره ، dv2017
(2017-04-27 ساعت 13:19)darabi نوشته:  @reyhaneh_h@

دوست عزیز به هر حال ، با اتفاقی که پیش اومد
درخواست می کنم برگردید به گروه که این روزا دور هم باشیم

ارزش ندارد  Wink
Smile
راهنمایی کامل در مورد چگونگی پر کردن فرم پاس سفید (Re-entry Permit/Form I-131)و قوانین مربوطه :


https://www.mohajersara.org/forum/showth...#pid742810
https://www.mohajersara.org/forum/showth...#pid771485

لطفا از ورژن جدید فرم I-131 (تاریخ انقضا ۲۰۲۲) استفاده فرمایید.

قابل توجه دوستان : با توجه به رخدادهای اخیر (از قبیل کرونا و غیره..) اگرچه هزینه انگشت نگاری را میگیرند ولی عطف به انگشت نگاریهای قبل دیگر انگشت نگاری نمیکنند..
همینطور محدودیت تعداد درخواست پاس سفید برداشته شده و دفعه سوم هم دوسال  میتوان درخواست کرد و گرفت و ظاهرا  میتوان بار چهارم هم تقاضا کرد !  مهم برا آنها هزینه است که میگیرند!
پاسخ
تشکر کنندگان: امیر007 ، milad.abadani ، darabi ، leader-m ، dv2017 ، @t@r
(2017-04-27 ساعت 13:16)milad.abadani نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 12:24)کیاراد نوشته:  
(2017-04-26 ساعت 22:55)milad.abadani نوشته:  چند لحظه پیش داشتم شغل ها رو بررسی میکردم. به یک سایت آمریکایی سر زدم. در رابطه با تعمیرات برق جرثقیل ها بود.
میزان حقوق از ۲۵ دلار در ساعت تا ۳۵ دلار بود.
ساعت کاری در آمریکا چند ساعت در روز است؟؟؟ کسی خبر داره؟؟؟

سلام میخواستم بدونم چجور جرثقیلو میفرمایید.
من به شخصه تخصصم تعمیرات برق و الکترونیک. ماشین آلات و تجهیزاته. برام فرق نمیکنه چه مدل و چه شرکته. البته در صورتی که نقشه ها و کاتالوگ باشه که بهتر در غیر اینصورت یکم برای تعمیراتش باید سختی تحمل کنم و به نسبت زمانی که نقشه ها موجوده. زمان بیشتری برای تعمیرات میبره.
اکثر موارد رو که دیدم جرثقیل های سقفی بود. و جرثقیل های برجی ( تاور کرن ). البته موارد ذکر شده جز جرثقیل هایی با سیستم های ساده است.
من به شخصه علاقه زیاد به جرثقیل های بوم خشک تناژ بالا هستم. که شامل مجموعه از سیستم های هیدرولیک و مکانیک و الکترونیک هستن. و تعمیرات آنها به سادگی نمیباشد. البته بگم. درست است سیستم پیچیده است. ولی همیشه تعمیرات سیستم های پیچیده ساده است. فقط کافیه که مسیر راه را بلد باشید. چون همیشه بر اساس اصول و قواعد است.
به نظر خودم. حقوق تعمیرات جرثقیل های تناژ بالا ( بالاتر از ۲۰۰ تن ) که سیستم های پیشرفته هم دارند. بالاتر باشد.
من خودم به شخصه در حال حاظر که در ایران کار میکنم. دستمزد های بالا میگیرم.
درود برشما من هم راننده یکی از این جرثقیلهای هدرولیک، مکانیکی تناژ بالاهستم میخواستم بدونم کار ما اونجا چقدر ارزش داره اصلا کار هستش؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، امیر007 ، ostokhan ، leader-m ، dv2017 ، jalayevatan
(2017-04-27 ساعت 14:06)کیاراد نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 13:16)milad.abadani نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 12:24)کیاراد نوشته:  سلام میخواستم بدونم چجور جرثقیلو میفرمایید.
من به شخصه تخصصم تعمیرات برق و الکترونیک. ماشین آلات و تجهیزاته. برام فرق نمیکنه چه مدل و چه شرکته. البته در صورتی که نقشه ها و کاتالوگ باشه که بهتر در غیر اینصورت یکم برای تعمیراتش باید سختی تحمل کنم و به نسبت زمانی که نقشه ها موجوده. زمان بیشتری برای تعمیرات میبره.
اکثر موارد رو که دیدم جرثقیل های سقفی بود. و جرثقیل های برجی ( تاور کرن ). البته موارد ذکر شده جز جرثقیل هایی با سیستم های ساده است.
من به شخصه علاقه زیاد به جرثقیل های بوم خشک تناژ بالا هستم. که شامل مجموعه از سیستم های هیدرولیک و مکانیک و الکترونیک هستن. و تعمیرات آنها به سادگی نمیباشد. البته بگم. درست است سیستم پیچیده است. ولی همیشه تعمیرات سیستم های پیچیده ساده است. فقط کافیه که مسیر راه را بلد باشید. چون همیشه بر اساس اصول و قواعد است.
به نظر خودم. حقوق تعمیرات جرثقیل های تناژ بالا ( بالاتر از ۲۰۰ تن ) که سیستم های پیشرفته هم دارند. بالاتر باشد.
من خودم به شخصه در حال حاظر که در ایران کار میکنم. دستمزد های بالا میگیرم.
درود برشما من هم راننده یکی از این جرثقیلهای هدرولیک، مکانیکی تناژ بالاهستم میخواستم بدونم کار ما اونجا  چقدر ارزش داره اصلا کار هستش؟؟
اپراتور چه مدل و تناژي هستی؟
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
تشکر کنندگان: leader-m
(2017-04-27 ساعت 14:22)milad.abadani نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 14:06)کیاراد نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 13:16)milad.abadani نوشته:  من به شخصه تخصصم تعمیرات برق و الکترونیک. ماشین آلات و تجهیزاته. برام فرق نمیکنه چه مدل و چه شرکته. البته در صورتی که نقشه ها و کاتالوگ باشه که بهتر در غیر اینصورت یکم برای تعمیراتش باید سختی تحمل کنم و به نسبت زمانی که نقشه ها موجوده. زمان بیشتری برای تعمیرات میبره.
اکثر موارد رو که دیدم جرثقیل های سقفی بود. و جرثقیل های برجی ( تاور کرن ). البته موارد ذکر شده جز جرثقیل هایی با سیستم های ساده است.
من به شخصه علاقه زیاد به جرثقیل های بوم خشک تناژ بالا هستم. که شامل مجموعه از سیستم های هیدرولیک و مکانیک و الکترونیک هستن. و تعمیرات آنها به سادگی نمیباشد. البته بگم. درست است سیستم پیچیده است. ولی همیشه تعمیرات سیستم های پیچیده ساده است. فقط کافیه که مسیر راه را بلد باشید. چون همیشه بر اساس اصول و قواعد است.
به نظر خودم. حقوق تعمیرات جرثقیل های تناژ بالا ( بالاتر از ۲۰۰ تن ) که سیستم های پیشرفته هم دارند. بالاتر باشد.
من خودم به شخصه در حال حاظر که در ایران کار میکنم. دستمزد های بالا میگیرم.
درود برشما من هم راننده یکی از این جرثقیلهای هدرولیک، مکانیکی تناژ بالاهستم میخواستم بدونم کار ما اونجا  چقدر ارزش داره اصلا کار هستش؟؟
اپراتور چه مدل و تناژي هستی؟
چطور مگه دوست من کار هست ؟؟ ۵۰ تن با ۱۰۰ تن تادانو و کاتو
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، leader-m
(2017-04-27 ساعت 14:22)milad.abadani نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 14:06)کیاراد نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 13:16)milad.abadani نوشته:  من به شخصه تخصصم تعمیرات برق و الکترونیک. ماشین آلات و تجهیزاته. برام فرق نمیکنه چه مدل و چه شرکته. البته در صورتی که نقشه ها و کاتالوگ باشه که بهتر در غیر اینصورت یکم برای تعمیراتش باید سختی تحمل کنم و به نسبت زمانی که نقشه ها موجوده. زمان بیشتری برای تعمیرات میبره.
اکثر موارد رو که دیدم جرثقیل های سقفی بود. و جرثقیل های برجی ( تاور کرن ). البته موارد ذکر شده جز جرثقیل هایی با سیستم های ساده است.
من به شخصه علاقه زیاد به جرثقیل های بوم خشک تناژ بالا هستم. که شامل مجموعه از سیستم های هیدرولیک و مکانیک و الکترونیک هستن. و تعمیرات آنها به سادگی نمیباشد. البته بگم. درست است سیستم پیچیده است. ولی همیشه تعمیرات سیستم های پیچیده ساده است. فقط کافیه که مسیر راه را بلد باشید. چون همیشه بر اساس اصول و قواعد است.
به نظر خودم. حقوق تعمیرات جرثقیل های تناژ بالا ( بالاتر از ۲۰۰ تن ) که سیستم های پیشرفته هم دارند. بالاتر باشد.
من خودم به شخصه در حال حاظر که در ایران کار میکنم. دستمزد های بالا میگیرم.
درود برشما من هم راننده یکی از این جرثقیلهای هدرولیک، مکانیکی تناژ بالاهستم میخواستم بدونم کار ما اونجا  چقدر ارزش داره اصلا کار هستش؟؟
اپراتور چه مدل و تناژي هستی؟
چطور مگه  دوست من کار هست ؟؟ ۵۰ تن  با ۱۰۰ تن  تادانو و کاتو
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، leader-m
(2017-04-27 ساعت 13:21)milad.abadani نوشته:  بزرگترین مشکل کار من در ایران. عدم دسترسی به نقشه ها و کاتالوگ هاست. و صد البته تهیه قطعات یدکی.
محیط هایی که تا کنون کار کردم و شرایط کاری آنها از نظر حقوق مناسب و بعضا عالی بود به شرح زیره. در صورتی که در آم ر ی کا هم این شغل ها نصیب من بشه. فوق العاده میشه.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های نصب شده بر روی کشتی ها.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های موجود در خشکی.
- تعمیرات سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی کارگاه های تولیدی.
- تعمیرات کارت های الکترونیکی . البته با نقشه.

آقا میلاد موفق باشی مرسی از راهنمایی شما
به امید پیروزی Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: milad.abadani ، leader-m
(2017-04-27 ساعت 14:58)کیاراد نوشته:  
(2017-04-27 ساعت 13:21)milad.abadani نوشته:  بزرگترین مشکل کار من در ایران. عدم دسترسی به نقشه ها و کاتالوگ هاست. و صد البته تهیه قطعات یدکی.
محیط هایی که تا کنون کار کردم و شرایط کاری آنها از نظر حقوق مناسب و بعضا عالی بود به شرح زیره. در صورتی که در آم ر ی کا هم این شغل ها نصیب من بشه. فوق العاده میشه.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های نصب شده بر روی کشتی ها.
- تعمیرات سیستم های برق و الکترونیک و عیب یابی سیستم های هیدرولیک جرثقیل های موجود در خشکی.
- تعمیرات سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی سیستم های کنترلی خطوط تولید و بسته بندی کارخانجات.
- طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی کارگاه های تولیدی.
- تعمیرات کارت های الکترونیکی . البته با نقشه.

آقا میلاد موفق  باشی مرسی از راهنمایی شما
فکر کنم یک شغل اپراتوری تاور کرن باشه. تاسیسات دریایی خرمشهر. بندر خرمشهر. خرمشهر
تاور کرن شنی دار. ۱۰ تن پوتین منیتواک
-2014-15-16-17-18
بهترین نیرنگ زندیگی من صداقت است.
پاسخ
تشکر کنندگان: leader-m
کوه راشمور امریکا





[عکس: 6mg_33.jpg]






در ایالت داکوتای جنوبی در ایالت متحده امریکا یادبودی بر روی کوهی ساخته شده است به نام یادبود ملی کوه راشمور (Mount Rushmore National Memorial) که چهره چهار نفر از مشهورترین رییس جمهوران امریکا حکاکی شده است. این یادبود که در سال ۱۹۲۵ میلادی تاسیس شده چهره آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، توماس جفرسون و جرج واشینگتن را به نمایش گذاشته است.
این بنا به پیشنهاد دون رابینسون به جهت رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در امریکا به تصویب رسید و صندوق ایالت متحده نیز آن را قبول کرد و صندوقی برای حمایت های مالی آن در نظر گرفت.
معمار خبره آقای گوتزون بورگلوم برای پیکرتراشی این یادبود انتخاب شد و ایشان برای این کار کوه راشمور را انتخاب کرد زیرا کار کردن بر روی این کوه بسیار ساده تر به نظر می آمد. در ابتدا بورگلوم تصمیم بر این داشت تا پیکر تا کمر را بسازد اما بعدها با توجه به کمبود بودجه و وقت گیر بودن آن فقط چهره افراد حکاکی شد. در این بین ایوان هوسر، پدر بورگلوم که نیز از هنرمندان بود در کنده کاری به ایشان کمک می نمود که بعد از مدت هفت سال او را ترک کرد و جای خود را به نوه اش لینکلن داد.
اما هنوز کار تمام نشده این یادبود بازدیدکنندگان زیادی پیدا کرد به طوری که تا به حال بالغ بر ۲ میلیون گردشگر را به خود جذب کرده است و هر سال هنرمندان و گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا برای دیدن این یادبود زیبا به کوه راشمور سر می زنند.
کوه راشمور همچنین به خاطر داشتن طبیعت فوق العاده زیبا مورد توجه عموم است. داشتن حیوانات مختلف مانند شاهین، گرگ، سنجاب، گوسفند کوهی، عقاب و… به خاص بودن این منطقه می افزاید.
برای افرادی که تمایل به سفر توریستی به امریکا دارند پیشنهاد می کنیم به کوه های راشمور هم سری بزنند و از منظره زیبا یادبود و طبیعت آن لذت ببرید.
پاسخ
پارک هزاره شیکاگو امریکا





[عکس: ct5x__d9_be_d8_a7_d8_b1_da_a9-_d9_87_d8_..._d8_a7.jpg]



پارک زیبای هزاره با حدود نود و نه هزار متر مربع مساحت در اطراف دریاچه میشیگان قرار دارد. در سال ۱۹۹۷ میلادی اقدامات لازم برای طراحی یک پارکینگ زیرزمینی و مکانی جدید برای اجرای موسیقی آغاز شد و در سال ۲۰۰۴ با حضور ۳۰۰۰۰۰ نفر افتتاح شد.
این پارک از قسمت های زیادی تشکیل شده است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
آبنمای کرون
این آبنما توسط هنرمند اسپانیایی Jaume Plensa طراحی شد و دارای دو برج ۱۵٫۲ متری از جنس آجر و شیشه است که زیر هر کدام یک استخرکم عمق با گرانیت سیاه است که تصویر دو برج بر روی آن ها منعکس می شود. مطمئنا این مکان مورد علاقه کودکان می باشد.
دروازه ابری
این دروازه لوبیا شکل توسط طراح هندی آنیش کاپور در بخش مرکزی پارک ساخته شد. ابعاد اینسازه ۲۰*۱۳*۱۰ و وزن آن ۱۱۰ تن است. این دروازه که شبیه به یک قطره جیوه است در قسمت بالایی منعکس کننده ساختمان های بلند روبروی خود است و در قسمت پایین قسمتی از پارک را نشان می دهد.
عمارت جی پریتزکر
این عمارت برای برگزاری کنسرت ها توسط فرانک گری معمار کانادایی در فضای باز پارک طراحی شد. این مجموعه دارای ۴۰۰۰ صندلی ثابت و یک فضای سبز با حدود ۸۸۰۰ متر مربع مساحت می باشد که در حدود ۷۰۰۰ نفر را می تواند در خود جای دهد. سیستم آکوستیک تعبیه شده بر روی سن به طور خلاقانه طراحی شده است که صدا را مانند تالار های سرپوشیده منتشر می کند.
تئاتر هریس
این مکان در قسمت شمالی پارک واقع شده و برای اجرای تئاتر، گروه های موسیقی و اجرای رقص توسط گروه معماری HBRA طراحی و ساخته شده است.
مرکز دوچرخه مک دونالد
مرکز دوچرخه سواری این پارک در قسمت شمال شرقی قرار دارد و ۳۰۰ فضای پارک دوچرخه دارد. این فضا امکاناتی مثل اجاره دوچرخه، تعمیر و پارک آن دارد. همچنین فست فود مک دونالد نیز برای پذیرایی مهمانان در این فضا قرار دارد.
پل بی پی
پل بی پی پارک هزاره را به میدان Daley Bicentennial وصل می کند. این پل مارپیج توسط معمار فرانگ گری طراحی شده است و با استیل ضد زنگ پوشیده شده است.
پارک هزاره قسمت های زیاد دیگری نیز شامل می شود که بازدید آن ها برای توریستان امریکا خالی از لطف نخواهد بود.
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان