کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
فریت کردن اسباب و اثاثه قابل بردن به آمریکا
(2013-12-31 ساعت 15:22)bigjust نوشته:  
(2013-12-15 ساعت 15:39)bigjust نوشته:  دوستان فریت از آمریکا به ایران انجام میشه ؟
اون قضیه ممنوع شدن فریت از ایران به آمریکا چند وقته دوباره ازاد شده ؟
فعلا برای فریت بار مشکلی نیست ، اما چه از ایران به اونجا و چه بلعکس محدودیتهائی وجود داره البته این محدودیتها از اونجا به ایران بدلیل ت ح ریمها بیشتر ، حتما باید قبلش لیست اقلامی که قصد انتقال به ایران رو دارن با اداره گمرک ایالت محل اقامتشون چک کنند
برای خیلی از کالاها ، محدودیت فروش و انتقال از کشور رو ، سایت شرکتهای تولید کننده اون کالا توضیح دادن و لی خیلیهام سکوت کردن
به طور مثال یک پاکستانی میتونه از امری کا ، تجهیزات الکترونیکی ، دوربین دید در شب ، قطعات هواپیماهای ملخدار شخصی و ...بخره و ببره کشورش ولی یه ایرانی حتی به مقصدی بغیر از ایران نه
مهاجر خانوادگی (F3) ساکن لانگ ایلند نیویورک و به زودی دالاس ، تقاضای اولیه سپتامبر 2002 - صدور ویزا نوامبر 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: bigjust ، pari pariaaa ، قصه گو ، amin arefi ، rezahoorjandi
دوستان هزینه فریت کردن چقدره و مثلا میرزه که اضافه بارمون رو تو فرودگاه جریمه بدیم یا فریت کنیم و بعدا بفرستیم؟
2014AS1xxx، فرم :28می باایمیل،کنسولگری:Yerevan،کارنت :14 می ,مصاحبه: اکتبر-انتظار برای ویزا :100 روز
معاینه پزشکی ایروانمدارک مصاحبه ایروان
خدایا در میان این همه چشم ، نگـــــاهِ تـــو مرا بی نیاز می سازد از هر نگاهی..
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2014-01-31 ساعت 18:02)mechanicalengineer نوشته:  دوستان هزینه فریت کردن چقدره و مثلا میرزه که اضافه بارمون رو تو فرودگاه جریمه بدیم یا فریت کنیم و بعدا بفرستیم؟

بر اساس استعلام چند ماه پیش از شرکتهای حمل و نقل در محموله های بیش از 100 کیلوگرم هر کیلو بار 3 حدودا دلار هزینه دارد.
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان: nasim ، EKAM ، pari pariaaa ، قصه گو ، نيما ٩٢ ، hadi472 ، rezahoorjandi ، hamid_fs3 ، KIMIA2005
امروز زنگ زدم به چند تا شركت براي فريت بار.نتايج زير حاصل شد،اميدوارم مفيد باشه:

١- هواپيمايي لوفتانزا : بدليل ت ح ر ي م ها فريت به آمريكا انجام نميده.
٢-هواپيمايي تركيش(شركت نفيس ترابر) : فريت به نيويورك/واشنگتن/شيكاگو/لس آنجلس/تورنتو/ونكوور
٣-هواپيمايي الاتحاد : لس آنجلس/نيويورك
٤-هواپيمايي ايروفلوت : لس آنجلس/نيويورك/ميامي/واشنگتن
٥-هواپيمايي امارات : سانفرانسيسكو/لس آنجلس/سياتل/دالاس/هيوستون/واشنگتن/نيويورك/بوستون(براي بوستون گفت از ماه ديگه راه ميفته تقريبا)
٦-هواپيمايي كويتي : با امارات كار ميكنه.

*من از امارات فقط قيمت گرفتم اونم براي هيوستون :

براي بار بين ٥٠٠-١٠٠ كيلو : ٣ دلار و ٥٠ سنت(3.50$) / هر كيلو (به صورت پس كرايه و پرداخت در فرودگاه هيوستون)
هزينه صدور بارنامه : ٦$
ماليات بر ارزش افزوده : ٧٪ (سال جديد)
١٠-٥٪ از مبلغ بارنامه هم Tax هست و بايد بصورت پس كرايه در آمريكا پرداخت شود.

*تركيش خودش قيمت نميده و بايد از نماينده هاش قيمت بگيرين.نماينده هاي شركت تركيش براي استعلام قيمت :
نفيس ترابر-كالا تجارت- پرشين-هما اكسپرس

موفق باشيد.
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
سلام
قبلا هم گفته بودم شاید اگر چند خانواده قصد سفر به یک مکان را داشته باشیم و محدودیت زمانی هم نداشته باشیم بهتر این باشد که از یک کانتینر مشترکا استفاده کنیم.




(2014-03-16 ساعت 19:29)pari pariaaa نوشته:  امروز زنگ زدم به چند تا شركت براي فريت بار.نتايج زير حاصل شد،اميدوارم مفيد باشه:

١- هواپيمايي لوفتانزا : بدليل ت ح ر ي م ها فريت به آمريكا انجام نميده.
٢-هواپيمايي تركيش(شركت نفيس ترابر) : فريت به نيويورك/واشنگتن/شيكاگو/لس آنجلس/تورنتو/ونكوور
٣-هواپيمايي الاتحاد : لس آنجلس/نيويورك
٤-هواپيمايي ايروفلوت : لس آنجلس/نيويورك/ميامي/واشنگتن
٥-هواپيمايي امارات : سانفرانسيسكو/لس آنجلس/سياتل/دالاس/هيوستون/واشنگتن/نيويورك/بوستون(براي بوستون گفت از ماه ديگه راه ميفته تقريبا)
٦-هواپيمايي كويتي : با امارات كار ميكنه.

*من از امارات فقط قيمت گرفتم اونم براي هيوستون :

براي بار بين ٥٠٠-١٠٠ كيلو : ٣ دلار و ٥٠ سنت(3.50$) / هر كيلو (به صورت پس كرايه و پرداخت در فرودگاه هيوستون)
هزينه صدور بارنامه : ٦$
ماليات بر ارزش افزوده : ٧٪ (سال جديد)
١٠-٥٪ از مبلغ بارنامه هم Tax هست و بايد بصورت پس كرايه در آمريكا پرداخت شود.

*تركيش خودش قيمت نميده و بايد از نماينده هاش قيمت بگيرين.نماينده هاي شركت تركيش براي استعلام قيمت :
نفيس ترابر-كالا تجارت- پرشين-هما اكسپرس

موفق باشيد.
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان: pari pariaaa ، mozhgangh ، freddyflientstone ، rezahoorjandi ، Ebi354
(2014-03-17 ساعت 00:26)saeedshafiee نوشته:  سلام
قبلا هم گفته بودم شاید اگر چند خانواده قصد سفر به یک مکان را داشته باشیم و محدودیت زمانی هم نداشته باشیم بهتر این باشد که از یک کانتینر مشترکا استفاده کنیم.

آقا سعيد عزيز كانتينر هم دردسرهاي خودش رو داره كه من كاملا باهاش آشنا هستم.
مختصر اشاره كنم براي همه دوستاي عزيزم كه:
براي صادرات بار اول بايد بار از تهران يا هر جايي به بندرعباس منتقل بشه با تراك و در بندرعباس تشريفات گمركي و بارنامه و اينا انجام ميشه(البته با يه سري خطوط شايد كانتينر در تهران هم تحويل داده بشه،بايد چك كنيد).شما نميتونيد مستقيم بار بفرستيد آمريكا پس اول كانتينرتون منتقل ميشه به جبلعلي.اين يعني يه كرايه حمل كه بنابر نوع كانتينر كه ٢٠ فوت يا ٤٠ فوت باشه متفاوته.در اين حين بايد چك بشه كه آيا بار با همون خط و كانتينري كه رفته به جبلعلي منتقل ميشه آمريكا يا تخليه و بارگيري مجدد لازمه،كه يه كرايه حمل ديگه و هزينه هاي محلي جبلعلي مياد رو هزينه هاتون.از زمانيكه بارنامه آمريكا صادر ميشه ديگه شركت حمل خودش رو ميكشه كنار و يه تايم تقريبي ترانزيت بهتون ميده تا وقتيكه بار برسه و تحويل بگيرين اونور(كه ميتونه ٢ماه باشه يا ٤ماه).براي صدور بارنامه آمريكا هم چون چند خانواده ميشيد بايد خيلي دقت كنيد تا خدايي نكرده مشكلي پيش نياد هنگام ترخيص كالا از گمرك .
ضمنا شركت هاي حمل تا جايي كه من ميدونم بعضا مبلغ زيادي بعنوان كارمزد براي اينكار ازتون دريافت ميكنن كه غير مستقيم رو هزينه هاي ديگه اعمال ميشه و شما مثلا آخرش يه مبلغ ٥٠ دلار كارمزد ميبينين تو صورتحساب و كلي خوشحال ميشين كه چقدر خوب حساب كردن باهاتون.
سوالي بود در خدمتم.موفق باشيد.
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
خیلی خوب شد که شما در این مورد اطلاعاتتون کامل هستش. میشه بفرمایید میزان وزن باری که میشه با کانتینر منتقل کرد چقدر هستش ؟
و خوب حدود هزینه
تشکر



(2014-03-17 ساعت 00:57)pari pariaaa نوشته:  
(2014-03-17 ساعت 00:26)saeedshafiee نوشته:  سلام
قبلا هم گفته بودم شاید اگر چند خانواده قصد سفر به یک مکان را داشته باشیم و محدودیت زمانی هم نداشته باشیم بهتر این باشد که از یک کانتینر مشترکا استفاده کنیم.

آقا سعيد عزيز كانتينر هم دردسرهاي خودش رو داره كه من كاملا باهاش آشنا هستم.
مختصر اشاره كنم براي همه دوستاي عزيزم كه:
براي صادرات بار اول بايد بار از تهران يا هر جايي به بندرعباس منتقل بشه با تراك و در بندرعباس تشريفات گمركي و بارنامه و اينا انجام ميشه(البته با يه سري خطوط شايد كانتينر در تهران هم تحويل داده بشه،بايد چك كنيد).شما نميتونيد مستقيم بار بفرستيد آمريكا پس اول كانتينرتون منتقل ميشه به جبلعلي.اين يعني يه كرايه حمل كه بنابر نوع كانتينر كه ٢٠ فوت يا ٤٠ فوت باشه متفاوته.در اين حين بايد چك بشه كه آيا بار با همون خط و كانتينري كه رفته به جبلعلي منتقل ميشه آمريكا يا تخليه و بارگيري مجدد لازمه،كه يه كرايه حمل ديگه و هزينه هاي محلي جبلعلي مياد رو هزينه هاتون.از زمانيكه بارنامه آمريكا صادر ميشه ديگه شركت حمل خودش رو ميكشه كنار و يه تايم تقريبي ترانزيت بهتون ميده تا وقتيكه بار برسه و تحويل بگيرين اونور(كه ميتونه ٢ماه باشه يا ٤ماه).براي صدور بارنامه آمريكا هم چون چند خانواده ميشيد بايد خيلي دقت كنيد تا خدايي نكرده مشكلي پيش نياد هنگام ترخيص كالا از گمرك .
ضمنا شركت هاي حمل تا جايي كه من ميدونم بعضا مبلغ زيادي بعنوان كارمزد براي اينكار ازتون دريافت ميكنن كه غير مستقيم رو هزينه هاي ديگه اعمال ميشه و شما مثلا آخرش يه مبلغ ٥٠ دلار كارمزد ميبينين تو صورتحساب و كلي خوشحال ميشين كه چقدر خوب حساب كردن باهاتون.
سوالي بود در خدمتم.موفق باشيد.
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان: pari pariaaa
(2014-03-17 ساعت 07:16)saeedshafiee نوشته:  خیلی خوب شد که شما در این مورد اطلاعاتتون کامل هستش. میشه بفرمایید میزان وزن باری که میشه با کانتینر منتقل کرد چقدر هستش ؟
و خوب حدود هزینه
تشکر

خواهش ميكنم.بنابر نوع كانتينر وزن و حجم بارگيري متفاوته.همچنين اينكه مقصدتون كجا هست هم مهمه.
معمولا براي كانتينر ٢٠ فوت "معمولي/استاندارد" (در ايران و چين به آن GP ميگويند و در اروپا و آمريكا با نام DC شناخته ميشه) حجمي حدود ٢٨ متر مكعب و وزن ١٧-١٤تن (بستگي به قوانين خطي داره كه بار رو حمل ميكنه)
براي كانتينر ٢٠ فوت "هِوي ديوتي" (HD) حجم ٢٨ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٤ تن (باز بستگي به قوانين خط داره)
براي كانتينر ٤٠ فوت "معمولي" (GP) حجمي حدود ٥٨-٥٦ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٦ تن (بستگي به قوانين خط داره)
براي كانتينر ٤٠ فوت "هاي كيوب" (HQ) حجمي حدود ٦٨ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٦ تن (بستگي به قوانين خط داره)

براي استعلام قيمت از شركت هاي حمل حتما مبدا و مقصد و نوع كانتينر بايد مشخص باشه تا بتونن بهتون نرخ بدن.
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
تشکر کنندگان: amjad ، philter ، lighter ، خسته از وطن ، tenese ، rezahoorjandi
اوه
با این حجم و وزن باری که در یک کانتینر میشه حمل کرد برای چندین خانواده میشه برنامه ریزی کرد.
خوب بنده الان ترجیهم دالاس هستش و فکر میکنم همون نوع GP مناسب باشه.
و البته اکثرا همون دوماه طول میکشه که محل زندگی مناسب و کار رو تعیین کنیم.
برای همین اگر بتونیم با کمک شما مجموعه اطلاعات رو کامل کنیم میتونیم در نهایت ببینیمتصمیم درستی هستش یا نه.

(2014-03-17 ساعت 13:20)pari pariaaa نوشته:  
(2014-03-17 ساعت 07:16)saeedshafiee نوشته:  خیلی خوب شد که شما در این مورد اطلاعاتتون کامل هستش. میشه بفرمایید میزان وزن باری که میشه با کانتینر منتقل کرد چقدر هستش ؟
و خوب حدود هزینه
تشکر

خواهش ميكنم.بنابر نوع كانتينر وزن و حجم بارگيري متفاوته.همچنين اينكه مقصدتون كجا هست هم مهمه.
معمولا براي كانتينر ٢٠ فوت "معمولي/استاندارد" (در ايران و چين به آن GP ميگويند و در اروپا و آمريكا با نام DC شناخته ميشه) حجمي حدود ٢٨ متر مكعب و وزن ١٧-١٤تن (بستگي به قوانين خطي داره كه بار رو حمل ميكنه)
براي كانتينر ٢٠ فوت "هِوي ديوتي" (HD) حجم ٢٨ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٤ تن (باز بستگي به قوانين خط داره)
براي كانتينر ٤٠ فوت "معمولي" (GP) حجمي حدود ٥٨-٥٦ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٦ تن (بستگي به قوانين خط داره)
براي كانتينر ٤٠ فوت "هاي كيوب" (HQ) حجمي حدود ٦٨ متر مكعب و وزن ٢٧-٢٦ تن (بستگي به قوانين خط داره)

براي استعلام قيمت از شركت هاي حمل حتما مبدا و مقصد و نوع كانتينر بايد مشخص باشه تا بتونن بهتون نرخ بدن.
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان: pari pariaaa ، rezahoorjandi
(2014-03-17 ساعت 15:38)saeedshafiee نوشته:  اوه
با این حجم و وزن باری که در یک کانتینر میشه حمل کرد برای چندین خانواده میشه برنامه ریزی کرد.
خوب بنده الان ترجیهم دالاس هستش و فکر میکنم همون نوع GP مناسب باشه.
و البته اکثرا همون دوماه طول میکشه که محل زندگی مناسب و کار رو تعیین کنیم.
برای همین اگر بتونیم با کمک شما مجموعه اطلاعات رو کامل کنیم میتونیم در نهایت ببینیمتصمیم درستی هستش یا نه.

چشم،استعلامتون رو براي يه كانتينر ٢٠ فوت و ٤٠ فوت GP از مبدا تهران به دالاس ميگيرم حتما.به زودي بهتون جواب ميدم .
الان چك ميكردم ديدم نزديك ترين پورت براي تحويل بارهاتون اونجا port of houston هست و از اين پورت تا دالاس چيزي حدود ٣ ساعت و نيم با ماشين راهه و يه هزينه تراك اضافه ميشه به هزينه ها و نسبتا خيلي مبلغ زيادي در آخر بايد پرداخت كنيد.اين استعلام رو بگيرم؟
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
تشکر کنندگان: shoshina ، lighter ، rezahoorjandi
ممنون میشم از لطقتون
اما همونطور که گفتم ما به تنهایی نمیتونیم از این امکان استفاده کنیم. می خوام ببینم هزینش به نسبت حجم بار اینقدر متطقی هستش که جند نفر باهم مشارکت کنیم یا نه
سپاسگزارم

(2014-03-17 ساعت 16:41)pari pariaaa نوشته:  
(2014-03-17 ساعت 15:38)saeedshafiee نوشته:  اوه
با این حجم و وزن باری که در یک کانتینر میشه حمل کرد برای چندین خانواده میشه برنامه ریزی کرد.
خوب بنده الان ترجیهم دالاس هستش و فکر میکنم همون نوع GP مناسب باشه.
و البته اکثرا همون دوماه طول میکشه که محل زندگی مناسب و کار رو تعیین کنیم.
برای همین اگر بتونیم با کمک شما مجموعه اطلاعات رو کامل کنیم میتونیم در نهایت ببینیمتصمیم درستی هستش یا نه.

چشم،استعلامتون رو براي يه كانتينر ٢٠ فوت و ٤٠ فوت GP از مبدا تهران به دالاس ميگيرم حتما.به زودي بهتون جواب ميدم .
الان چك ميكردم ديدم نزديك ترين پورت براي تحويل بارهاتون اونجا port of houston هست و از اين پورت تا دالاس چيزي حدود ٣ ساعت و نيم با ماشين راهه و يه هزينه تراك اضافه ميشه به هزينه ها و نسبتا خيلي مبلغ زيادي در آخر بايد پرداخت كنيد.اين استعلام رو بگيرم؟
کیس نامبر: **2014AS000000 (همسرم) / سفارت: آنکارا --> ایروان / ارسال فرمها : 8 June (ایمیل) / دریافت تاییدیه : 16 June / تاریخ دریافت نامه دوم: 13 September/ زمان مصاحبه : هفته اول نوامبر / کلیر همسرم: 21 می بعد از 199 روز و کلیر شدم خودم : روز 9 جولای ، ورود به خاک آمریکا در تاریخ 5 دسامبر ، /[/color] معرفی یک وسیله کاربردی 220V<->110V

پاسخ
تشکر کنندگان: pari pariaaa ، shoshina ، rezahoorjandi
(2014-03-18 ساعت 02:25)saeedshafiee نوشته:  ممنون میشم از لطقتون
اما همونطور که گفتم ما به تنهایی نمیتونیم از این امکان استفاده کنیم. می خوام ببینم هزینش به نسبت حجم بار اینقدر متطقی هستش که جند نفر باهم مشارکت کنیم یا نه
سپاسگزارم

ديروز استعلامتون رو فرستادم و هنوز منتظر جواب هستم.بخاطر تعطيلات و اختلاف زماني با آمريكا يه مقدار ممكنه طول بكشه تا جواب نهايي رو بدم،لطفا صبور باشيد و بدونيد كه من پيگير هستمSmile
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، saeedshafiee ، amjad ، shoshina ، philter ، آلیس-1980 ، rezahoorjandi
سلام دوستان میشه با خودمون قالیچه ای تابلو فرشی ببریم آمریکا من فرودگاه لس آنجلس میرم؟
شماره کیس: **3
تاریخ رویت قبولی: 1 می2013
ارسال فرمهای سری اول : 6 جون
تاریخ مصاحبه: 7 دسامبر
دریافت ویزا: 8 دسامبر
ورود به امریکا: 7 می 2014
دریافت سوشیال: 18 می 2014
دریافت گرین کارت: 15 جون 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: rezahoorjandi
(2014-03-19 ساعت 13:06)pari pariaaa نوشته:  
(2014-03-18 ساعت 02:25)saeedshafiee نوشته:  ممنون میشم از لطقتون
اما همونطور که گفتم ما به تنهایی نمیتونیم از این امکان استفاده کنیم. می خوام ببینم هزینش به نسبت حجم بار اینقدر متطقی هستش که جند نفر باهم مشارکت کنیم یا نه
سپاسگزارم

ديروز استعلامتون رو فرستادم و هنوز منتظر جواب هستم.بخاطر تعطيلات و اختلاف زماني با آمريكا يه مقدار ممكنه طول بكشه تا جواب نهايي رو بدم،لطفا صبور باشيد و بدونيد كه من پيگير هستمSmile

آقاي شفيعي جواب استعلام دالاس رو چند روزه كه فرستادم براتون.لطفا پيام هاي خصوصيتون رو چك كنيد.
كيس نامبر:2014AS11XX|سفارت :ايروان|مصاحبه:هفته 3 اكتبر-AP|آپديت هاى سيس:01)05-06-07-14مى ~ 02)07-14مى
كلير پس از 205 روز:14 مى|دريافت ويزا: 22 مى|ورود به آمريكا : سپتامبر 2014
| ساكن : شارلوت-كاروليناى شمالى
پاسخ
تشکر کنندگان: rezahoorjandi
سلام . اگر کسی مسافر سنفرنسیسکو هست و میخواد بار فریت کنه به من پیغام خصوصی بده . ( اعتبار پست تا 20خرداد 93 )
CR1


پاسخ
تشکر کنندگان: amjad ، rezahoorjandi




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان