ارسالها: 364
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Apr 2011
رتبه:
13
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
(2012-06-24 ساعت 13:21)كاميلا نوشته: (2012-06-24 ساعت 12:33)saba.m نوشته: (2012-06-23 ساعت 17:28)Nakisa نوشته: سلام به همه دوستان
آيا مي شه فرش به آمريكا برد؟من ٢٠ روز ديگر عازم هستم
ممنون ميشم از راهنمايياتون
سلام دوست عزیز
همسرم آخرای فروردین یک فرش بردند و مشکلی هم پیش نیومد فکر می کنم هر نفر می تونه یک فرش ببره و مشکلی نیست .
ممكنه بفرمائيد فرش شما چند متر بود و دستباف بود يا نه و اينكه دست دوم بود يا نو بود و چجوري بسته بندي كرده بودن؟داخل ساك برده بودن؟
مرسي.
فرش دستباف گل ابریشم 3 متری بود اگه اشتباه نکنم مال تبریز بود نو نو نبود چون تو خونمون پهن بود ولی درحد نو بود
من شنیدم بعضی از فرش فروشیها بسته بندی می کنن من چون تصمیم نداشتم فرشمو ببرم این کارو نکردم ولی چون لحظه آخر این تصمیمو گرفتیم تاش کردیم دورشو چسب زدیم و داخل چمدون گذاشتیم هیچ مشکلی هم برای فرش پیش نیومد
با اینکه همسرم خیلی بار داشت هزینه اضافه بارش خیلی کم شد اصلا نگاه هم نکردن نه اینجا نه اونجا پروازهم امارات بود
چند تا ظرف آنتیک هم بردن اونا رو هم نگاه نکردن
--------------------------------------------------------------------------------
نوع ویزا: F2A
تاریخ ارسال مدارک : سپتامبر2011
تاریخ approve: آپریل 2012
دریافت شماره کیس : جولای 2012
ارسالها: 229
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Dec 2011
رتبه:
1
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
دوستان به نظرم بهتره طبق سفارش اقاي ارمان بلا ما كه منتظر كليرنس هستيم شروع كنيم به جمع اوري اطلاعات در مورد وسايل و فريت بارو .... و هر چي اطلاعات پيدا كرديم اينجا با هم در ميون بگذاريم . من شروع ميكنم:
امروز به امارات زنگ زدم .برعكس دفعه قبل خيلي با حوصله جوابم رو دادن. گفتن اولا در شهرستان دفتر ندارن و بايد وسايل رو ببريم تهران.
دوما ترخيص فرش اونجا براتون مشكله و ما 2 تا 6 متر رو براتون حل ميكنيم.
سوما براي 100 كيلو چيزي حدود 4 دلار وبراي 300 كيلو 2.4 دلار قيمت داد.
چهارما گفت در بسته ها رو ببندين و نيازي نيست باز بگذارين.
پنجما گفت براي وسايل شكستني اينجا برچسب ميزنيم و مواظبشون خواهند بود.
و نهايتا گفت با يك بار اومدن به فرودگاه همه كارهاتون رديف ميشه و نيازي به چندين بار رفت و امد ندارين.
همچنين گفت اگه مشكلي از لحاظ بسته بندي داشته باشين ما حل ميكنيم.
بچه ها منتظرم ها شايرا جان و shkhmoو بقيه دوستان لطفا ادامه اش رو بيارين.
اينكه چجوري بسته بندي كنيم و چي ببريم و خوراكي ميشه برد و كلا همه چي.
مرسي.همه تون رو دوست دارم.
2012AS00041XXX
دریافت نامه قبولی: 2011 , 15 Jul
سفارت: آنكارا
ارسال فرمها: 2011 , jul 25
کارنت شدن:june
دریافت نامه دوم:19 april
مصاحبه:12 june
دریافت کلیرنس:در انتظار كلير
2 نفر
هزینه ها:14000عکس+74000 DHl+ عكس12000+10000 بانك+200000 ترجمه+ 64000dhl+واكسنها 141000 +بليط 560000 تركيش فقط رفت
ارسالها: 722
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: Jul 2011
رتبه:
22
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
والا من در مورد اوردن وسایل ضروری مشکلی ندارم ولی در مورد وسایل خونه دو دلم.چون ته دلم دوست دارم زندگی جدید با وسایل جدید به سبک امریکایی داشته باشم.من بیشتر موافق فروختن وسایل در اینجا و خرید مجدد در اونجا هستم.نمیدونم اینکار درسته یا نه.
2012as55XXX
مصاحبه: 27 JUNE
کلیرنس: 8 august پس از 42 روز انتظار بسیار سخت
ورود به امریکا: 3 سپتامبر2012
مقصد:کالیفرنیا/اورنج کانتی
ارسالها: 3
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2012
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
از دوستان کسی میدونه هزینه حمل بار از فرودگاه برای وسایل حدودا چقدر هست؟ما میریم لس آنجلس،،
ارسالها: 3
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2012
رتبه:
0
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
از دوستان کسی میدونه هزینه حمل بار از فرودگاه برای وسایل حدودا چقدر هست؟ما میریم لس آنجلس...
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: May 2011
رتبه:
18
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
بعضي موقع ها اگر اضافه بار خيلي نباشه بردن يك چمدان اضافي به صرف تر از فريت كردن نيست ؟ مثلا يك خانواده 3 نفري كه بتوانند 6 تا چمدان 23 كيلويي ببرند حدود 140 كيلو بار ميتوانند ببرند
ارسالها: 39
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2011
رتبه:
1
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
بچه ها من همین امروز با فرودگاه تماس گرفتم گفتن فریت کردن اصلا انجام نمیشه؟ جریان چیه؟ بقیه جطور میفرستن پس؟
شماره کیس نامبر:2012AS00048000
كنسولگری : آنكارا
فرمهای اوليه : May 2011
كارنت : Apr
مصاحبه و دریافت ویزا: 7june
120,000 ترجمه, ,100,000هزینه پست.هتل و اقامت در آنکارا 2,000,000
ارسالها: 387
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Sep 2011
رتبه:
5
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
چنانچه وسائل را به مقصد شیکاگو فریت کنم آیا می شود تا زمان پیدا کردن محل زندگی آن را در انباری ، جایی نگهداری کرد؟ آیا کسی هزینه آن را می داند؟ ممنون
شماره کیس:2012AS00042XXX
کنسولگری:آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: 8 آگوست 2011
کارنت شدن کیس: ژوئن 2012
تاریخ مصاحبه:25ژوئن
تعداد نفرات کیس : 3 نفر
تاریخ کلیرنس : 31 جولای
جمع تقریبی هزینه ها :25000 عكس ، 68000 فرم ها با TNT ، ترجمه 250000 با مهرتایید ، بلیط 3 نفر 1180000 ، واکسن سه نفر 89000
ارسالها: 154
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Apr 2012
رتبه:
5
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
2012-07-16 ساعت 12:14
(آخرین تغییر در ارسال: 2012-07-16 ساعت 12:15 توسط shkhmo.)
سلام
والا منم دودلم برای بردن وسایل .آخه ما آنجامشخص نیست کجابریم.دوستی نداریم و باید بریم هتل نمیدونم اگروسایل بفرستم کجابزارمشون؟
آخه تاکارت سوشیال نیادنمیتونیم خانه اجاره کنیم؟
شاید به ایالتی که میریم کارگیرمان نیاد وبخوایم بریم ایالت دیگه فکرکنم وسایل دست و پاگیرباشن.ترجیح میدم بفروشمشون.ولی نمیدونم چطوری؟
آخه سمساریها در شهرستان خیلی توسروسایل میزنندو ما درواقع فامیلی نداریم دراین شهرسکونت که بخوایم به آنها بگیم .حسابی موندیم چکارکنیم.باتوجه به اینکه وسایل اکثرن نوهستندوحتی یکباراستفاده نشدن.
کیس نامبر:2012AS00063xxx
تاریخ مصاحبه:11Jun
تعدادافراد:2نفر
تاریخ دریافت ویزا:10Aug
ورودبه امریکا:دسامبر2012
مقصد:کالیفرنیا
ارسالها: 432
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2011
رتبه:
16
تشکر: 0
0 تشکر در 0 ارسال
[quote='SH1A2R3' pid='192180' dateline='1342427040وسایل خونمو 3 قسمت کنم.
1-یک قسمتو که وسایل شخصی و ضروریه یا علاقه شدیدی داریم جدا میکنم با خودم میبرم .
2-یه قسمتشو که اصلا دوست ندارم یا ارزش بردن نداره جدا میکنم میفروشم.
3- و اما قسمت سوم وسایلیه که میخوام در سفر بعدی ببرم.یعنی سال اینده.تا اون موقع هم دستم مییاد که اونجا این وسایلم(قسمت سوم)به درد میخوره یا نه.
[/quote]
شایرا جان از این ایده دسته بندی وسایل خیلی خوشم اومد.میشه از دسته دوم و سوم یک مثل بزنی؟و اینکه شما بد از چند بر رفت و آمد میخواهید کاملا مستقر بشوید.اگر وسایل دسته دوم که گفتی را بفروشی تا وقتی کاملا بروید ،در ایران بدون اونا چکار میکنی.ولی واقعا فکر جالبی است!آفرین!
***2012AS16
تاریخ دریافت ویزا:29 March
تاریخ ورود به آمریکا :June 1
تاریخ دریافت گرین کارت : 20 June,
تعداد افراد با این کیس:3