کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس
از راهنمایی شما خیلی ممنونم. ولی بعضی وقتها دیگه چاره ای نیست
پاسخ
تشکر کنندگان: Nooshin1361 ، جواد حبيبي ، Alireza_D
(2016-12-24 ساعت 12:13)samira aslroosta نوشته:  
(2016-12-24 ساعت 04:21)nina111 نوشته:  
(2016-12-24 ساعت 02:45)samira aslroosta نوشته:  به نظر شما دوستان این دومسایل داکیومنت چقدر براشون مهمه. ایا طبق تجربه شنیدین که به خاطر این مدرک کسی رو رد کنن. من به عنوان یه سیتیزن حقمه شوهرمو ببرم. در ضمن وقتی تو فرم i -864 نوشتم که ساکن ایرانم و مصلما دارم با همسر و پسرم زندگی می کنم غیر از ثبت نام مدرسه پسرم و کارت های بانکی و گواهی نامه و کارت کتابخونه مدرک دیگه ای نمی تونم ارایه بدم

اگر مالیات هم داده باشین خیلی مدرک خوبیه.

من اونجا زندگی نکردم و شغل ندلرم که مالیات داده باشم. برای همین ازمون اسپانسر دوم هم خواستن

به درامد و شغل کاری نداره. فکر کنم فرم w9 باشه میتونین پر کنید و در واقع مالیاتتون رو فایل کنید بفرستید. من هم میخوام اینکارو رو بکنم.
F2A

سفارت: ابوظبی
زمان مصاحبه: ‎2016.MAY.24‎
نتیجه مصاحبه: AP
اپدیت ها
-4oct- 29nov-20dec
4Jun 2017
دوخطی 17 آگوست
Or 23آگوست
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، Nooshin1361 ، جواد حبيبي ، Alireza_D
(2016-12-24 ساعت 17:03)samira aslroosta نوشته:  از راهنمایی شما خیلی ممنونم. ولی بعضی وقتها دیگه چاره ای نیست

سمیرا جان کل دلیل مهاجرت همسرتون زیر سوال میره اینطوری ! بله به عنوان سیتیزن این حق رو دارین که همسرتون رو ببرین با خودتون ولی , تمام این برنامه ها برای اینه که شما ثابت کنی به عنوان سیتیزن دارین اونجا زندگی میکنی و همسرت داره مهاجرت میکنه که به شما بپیونده ! سیتیزن یعنی اینکه شما امریکا رو به عنوان محل زندگیتون پذیرفتین , اینکه نمیتونین اونجا زندگی کنید دلیل موجهی نیست اصلا , درسته دوری و تنها بودن سخته ولی شتریه که دم خونه تمام کسانی که این مسیر رو انتخاب میکنند خوابیده ! اینطوری پروسه تون پیچیده میشه ....
CR1/IR1
ارسال مدارک  April 11th 2014 :
شماره رسید April 14th 2014 :
Sept 8th 2014: Approved
October 6th 2014 ( Jan 23rd 2015 !) : case number
آنکارا  
: May 15th  رسیدن مدارک به NVC
: June 19th  تکمیل پرونده
Interview : Finally ! Smile     April11th 2016
مقصد :  Oklahoma City
️ویزا یک ضرب
ورود به امریکا May17th 2016 :
[font=Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif]Green Card : June 21st 2016 [/font]
پاسخ
تشکر کنندگان: hesgan ، mulan1979 ، bhb32 ، armehraboon ، Nooshin1361 ، جواد حبيبي ، Alireza_D
(2016-12-24 ساعت 16:32)samira aslroosta نوشته:  
(2016-12-24 ساعت 15:28)bhb32 نوشته:  
(2016-12-24 ساعت 13:44)samira aslroosta نوشته:  با اینکه مدارک مالی بسیار معتبری از ایران فرستادم چون آمریکا مالیات ندادم اسپانسر دوم و دومسایل داکیومنت خواستن. که برای دومسایل اخر این ماه می رم مدارکی که گفتم جور کنم. پسرم رو خودشو نمی برم ولی مدارک واکسنهاش و پاس آمریکاییش رو می برم چون مادرش هستم می تونم ثبت نامش کنم. کارتها و حساب بانکی و گواهینامه و کارت کتابخونه هم می گیرم و برمی گردم. دیگه هر وقت کلیری همسرم اومد با پاسش می فرستیم. ببینم چی پیش می اد

شرمنده ولی من اون چیزی که 99% درصد واقعیت داره رو به شما می گم. درنهایت شما تصمیم گیرنده هستید.
شما دی ماه تشریف می برید USA و مدارک رو جور می کنید و برمیگردید.(در این صورت یکماه از خانواده دور هستید).
سپس همسر شما کلیر می شن و شما پاس و سایر مدارک رو می فرستید سفارت. اونجا با توجه به اینکه 100% میدونن شما ایران هستید به همسرتون ویزا نمی دن و می گن شما دامیسل نیستید ینی محل سکونتتون USA نیست. اونها به این کاری ندارن که شما بچه دارید یا نمی تونید بدون همسر زندگی کنید و محل زندگیتون تو فرم 864 ایران زدید.
اونا یک خط کش دارن و از روی اون جلو میرن. وگرنه من و خیلی از بچه های دیگه مهاجر سرا به همسرامون می گفتیم برگردن تا بعدا با هم بریم.
خب پس با این وضعیت باید چه کار کنید.
صبر کنید همسرتون که کلیر شدن، تشریف ببرید USA سریعا یه خونه اجاره کنید، پسرتون رو هم ثبت نام کنید بعد مدارک رو بفرسید ایران و خودتون همونجا بمونید. در اون زمان همسرتون مدارک رو ارسال می کنن. ویزا رو می گیرن و میان پیش شما. یا اگر نخواستید، بعد از این که ویزا صادر شد، برگردید ایران، جم و جور کنید با هم برید USA.
در این صورت هم نهایتا یک یا دو ماه از خانواده دور هستید.
این که الان برید و برگردید مطمئن باشید دوباره کاریه و در مجموع زمان بیشتری معطل می شید و از خانواده دور هستید.

همین بچه های مهاجر سرا به من گفتن در رابطه با اسپانسر پول توی حساب قبول نمی کنن. من هی گفتم نه این تو قوانینشون هست، قبول می کنن. رفتم سفارت و دیدم اون حرفی که بچه ها زدن درست بود و من مجبور شدم بگردم دنبال اسپانسر.
درصورتی که اگر حرف گوش می دادم مراحل کاریم زود تر انجام می شد. کما اینکه عقب افتادن زمان مصاحبه من به دلیل همین نداشتن اسپانسر  و تاکید روی حساب توی ایران بود.
با این حال اگر مصمم نیستید با یک وکیل درست درمون صحبت کنید و در رابطه با تصمیمتون مصمم بشید.
خوب من یه سوال دارم. به فرض اینکه من رفتم آمریکا. شاید بخوان پیش فامیلمون زندگی کنم و خونه اجاره نکنم. یا نخوام ماشین بخرم. بازم مدارکی که برای سفارت می تونم بفرستم همینهایی هست که الان دارم می رم جور بکنم. چون نمی تونم بگم نخواستم پسرم بره مدرسه. یا گواهی نامه نخوام یا حساب بانکی نمی خوام داشته باشم. این مدارک اجباریه. ولی توی آمریکا خیلی وقتها شما از خونه کسی اتاقی اجاره می کنید یا هم خونه می شید که قرار دادی وجود نداره یا به علت وجود زیپ کارها احتیاجی به خرید ماشین پیدا نمی کنید  البته من یه بلیط یه طرفه هم گرفتم که اگه لازم شد نشون بده همسرم. در ضمن بازم شما فرض کنید من خونه اجاره کردم برای یه سال یا اصلا نه خونه خریدم  ولی خودم دلم خواسته بیام ایران. هیچ قانونی نگفته زمان مصاحبه همسر باید آمریکا باشه. اگر بود تاکید می کردن. فقط گفته مدرکی که نشون بده من تو آمریکا ساکنم. به قول خود شما می شه من زمان کلیری اونجا باشم و بعد ویزا صادر شد بیام.که خود اونها هم این دور زدنها رو می دونن.

از روی بلیط شما متوجه میشن . وقتی همسرتون وارد پروسه کلیر چک بشه پرونده شما رو همین استعلام میکنن اونوقت اداره گذرنامه کشورشون میگه این شخص در سال گذشته فقط یکماه یا دوماه اینجا بوده با تاریخ دقیق ورود و خروجتون اون موقع هست که سفارت طبق قانون پرونده شما رو ریجکت میکنه دوباره میفرستم ام وی سی میگه طبق قانونی گه خودتون گفتین بدلیل اینکه همسر ایشون ساکن امریکا نیست به ایشون ویزا نمیتونم بدیم!
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، bhb32 ، inanna ، maryam1983 ، Nooshin1361 ، جواد حبيبي
دفتر حقوقی اریکه برگزیگان پارسیان تماس گرفتم و با مشاور ارشد حسابی صحبت کردم. کل ماجرا رو به ریز توضیح دادم و راهنمایی های شما عزیزان رو هم براشون خوندم. توضیحات ایشون رو برای شما دوستان هم می گم شاید بدرد خورد. ۱ در مورد مکان زندگی به من گفت طبق نامه ای کتبی اظهار کن که همراه اسپانسر دوم زندگی می کنید و چون مدارک شناسایی اسپانسر دوم رو دارند این موضوع بسیار کمک کننده است. در ضمن طبق توضیحات ایشون هدف از دومسایل داکیومنت برای سفارت این هست که تعلق خاطر شما رو به کشور امریکا بررسی کنند یعنی شما هویتی قابل شناسایی داشته باشید که این موضوع به حضور دایم شما در آمریکا درزمان مصاحبه یا فرستادن نقص مدارک نداره و فقط در موارد بسیاد خاص حضور فیزیکی شما رو در آمریکا چک می کنند. ۲ ثبت نام پسرم در مدرسه خودش مدرک خیلی معتبری می تونه باشه که باز کسی پسر من رو چک نمی کنه که داره مدرسه می ره یا نه چون بیشتر ثبت اطلاعات مهمه. عضویت در کلوپ ها کتابخانه و حساب بانکی و کارت گواهینامه هم خودش مفید هست. پس دومسایل داکیومنت این تصوری که ماداریم نیست و لزومی بر حضور فیزیکی ما در آمریکا در زمان صدور ویزا برای همسرمون نیست. من اگر در امریکا خونه ای خریده باشم. ماشینی داشته باشم . خونه ای اجاره کرده باشم. مغازه ای داشته و اجاره داده باشم یا اصلا خونه خودم رو اجاره داده باشم یا موارد دیگه ولی خودم در آمریکا نداشته باشم بازم جزو دومسایل داکیومنت می تونم از مدارکم استفاده کنم. دوستان عزیز باز اگر خودتون می خوایید اطلاعات دقیق تر بگیرید پیشنهاد می دم از اینترنت شماره این وفتر مهاجرتی حقوقی رو پیدا کرده و مشاوره بگیرید
پاسخ
تشکر کنندگان: Nooshin1361 ، maryam1983 ، armehraboon ، mulan1979 ، bhb32 ، جواد حبيبي ، Alireza_D
(2016-12-25 ساعت 02:11)samira aslroosta نوشته:  دفتر حقوقی اریکه برگزیگان پارسیان تماس گرفتم و با مشاور ارشد حسابی صحبت کردم. کل ماجرا رو به ریز توضیح دادم و راهنمایی های شما عزیزان رو هم براشون خوندم. توضیحات ایشون رو برای شما دوستان هم می گم شاید بدرد خورد. ۱ در مورد مکان زندگی به من گفت طبق نامه ای کتبی اظهار کن که همراه اسپانسر دوم زندگی می کنید و چون مدارک شناسایی اسپانسر دوم رو دارند این موضوع بسیار کمک کننده است. در ضمن طبق توضیحات ایشون هدف از دومسایل داکیومنت برای سفارت این هست که تعلق خاطر شما رو به کشور آمریکا بررسی کنند یعنی شما هویتی قابل شناسایی داشته باشید که این موضوع به حضور دایم شما در آمریکا درزمان مصاحبه یا فرستادن نقص مدارک نداره و فقط در موارد بسیاد خاص حضور فیزیکی شما رو در آمریکا چک می کنند. ۲ ثبت نام پسرم در مدرسه خودش مدرک خیلی معتبری می تونه باشه که باز کسی پسر من رو چک نمی کنه که داره مدرسه می ره یا نه چون بیشتر ثبت اطلاعات مهمه. عضویت در کلوپ ها کتابخانه و حساب بانکی و کارت گواهینامه هم خودش مفید هست. پس دومسایل داکیومنت این تصوری که ماداریم نیست و لزومی بر حضور فیزیکی ما در آمریکا در زمان صدور ویزا برای همسرمون نیست. من اگر در آمریکا خونه ای خریده باشم. ماشینی داشته باشم . خونه ای اجاره کرده باشم. مغازه ای داشته و اجاره داده باشم یا اصلا خونه خودم رو اجاره داده باشم یا موارد دیگه ولی خودم در آمریکا نداشته باشم بازم جزو دومسایل داکیومنت می تونم از مدارکم استفاده کنم. دوستان عزیز باز اگر خودتون می خوایید اطلاعات دقیق تر بگیرید پیشنهاد می دم از اینترنت شماره این وفتر مهاجرتی حقوقی رو پیدا کرده و مشاوره بگیرید

سپاس از راهنمایی شما دوست عزیز
F2A
Priority Date : 16 Sep. 2013
Approve : Dec 2013
دریافت کیس نامبر : Jan 2014
دریافت اینویس نامبر : Feb 2015
فرم DS-261 , پرداخت 120 $: Apr 2015
فرم Ds-260و پرداخت 320$ : Apr 2015
ارسال مدارک نهایی : June 2015
اعلام نقص مدارک :  July 2015
ارسال مجدد مدارک برای رفع نقص : Aug 2015
تکمیل مدارک : Sep 2015
مصاحبه :  (ابوظبی) oct 2015
کلیر شدن : جولای 2016 ( ده ماه انتظار)
دریافت ویزا: آگوست 2016
ورود به آمریکا : فوریه 2017
پاسخ
تشکر کنندگان: bhb32 ، جواد حبيبي ، Nooshin1361 ، nina111 ، Alireza_D
دوستان سلام
یک سئوال در داشتم آیا کسی از دوستان است که در کتگوری EB3  در وضعیت AP  بوده باشه و بعد کلیر شده باشه و ویزاش صادر شده باشه ؟؟؟؟!!
بنده حدود پنج ماهه که در وضعیت AP هستم و الان حدود یکماهه or  شده ام اما خبری از ایمیل کلیر نیست !! ضمنا سفارت بنده آنکارا بوده است .
اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم اطلاع رسانی کنه
کیس نامبر: َANK201*******‎
کتگوری : EB3
اعضای کیس: 3 نفر
تاریخ ارسال فرم260: سال 2015
تاریخ کارنت : 21 ژانویه
تاریخ مصاحبه: 19 اُكتبر
آپدیت اول: 9 اُكتبر
نتیجه مصاحبه: AP
محل مصاحبه: آنکارا،
در انتظار کلیرنس
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2016-11-08 ساعت 22:48)Behroozn نوشته:  
(2016-11-04 ساعت 15:06)ya30 نوشته:  
(2016-11-04 ساعت 08:54)Behroozn نوشته:  دوست عزیز ممنون از پاسختون. ولی معمولا بعد از or شدن نهایتا 4 یا 5 روز ایمیل کلییری از سفارت میاد اما دو ماه برای این موضوع خیلی طولانیه . منظور این بود که علت این همه تاخیر چی هستش؟ آیا ویزای این کتگوری تمام شده یا علت دیگه ای داره

دوست عزيز تا قبل از مرداد همين جوري كه شما گفتين بود ولي الان ابوظبي ديگه بعد از اوور شدن سريع كلير نميكنه، كيس همسر من ir1 هست ولي الان دو ماه و دوهفته هست كه اوور شده ولي كلير نشده متاسفانه ?

سلام ya30 عزیز و ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردید امیدوارم همسر شما و تمام افرادی که or شدند هر چه سریعتر کلییر بشن

دوست عزیز Behrooz اگر اشتباه نکنم فرموده بودید که همسر شما دوماه و دو هفته در وضعیت or هستند ، میخواستم بپرسم آیا الان کلیر شده اند یا نه ؟ و چنانچه اطلاعاتی در مورد تا در or به کلیر دارید بفرمایید ممنون میشم . با تشکر
کیس نامبر: َANK201*******‎
کتگوری : EB3
اعضای کیس: 3 نفر
تاریخ ارسال فرم260: سال 2015
تاریخ کارنت : 21 ژانویه
تاریخ مصاحبه: 19 اُكتبر
آپدیت اول: 9 اُكتبر
نتیجه مصاحبه: AP
محل مصاحبه: آنکارا،
در انتظار کلیرنس
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان سلام
یک سئوال در داشتم آیا کسی از دوستان است که در کتگوری ‎EB3‎ در وضعیت AP بوده باشه و بعد کلیر شده باشه و ویزاش صادر شده باشه ؟؟؟؟!!
بنده حدود پنج ماهه که در وضعیت AP هستم و الان حدود یکماهه or شده ام اما خبری از ایمیل کلیر نیست !! ضمنا سفارت بنده آنکارا بوده است .
اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم اطلاع رسانی کنه
کیس نامبر: َANK201*******‎
کتگوری : EB3
اعضای کیس: 3 نفر
تاریخ ارسال فرم260: سال 2015
تاریخ کارنت : 21 ژانویه
تاریخ مصاحبه: 19 اُكتبر
آپدیت اول: 9 اُكتبر
نتیجه مصاحبه: AP
محل مصاحبه: آنکارا،
در انتظار کلیرنس
پاسخ
تشکر کنندگان:
سفارت ارمنستان مثل اينكه عيدي داده
امروز 7 دي ماه 1395 پنج نفر كلير شدن
YRV2015787001
YRV2013804043
YRV2014734015
YRV2016751010
YRV2014726018
Cat.: F2A. Priority Date: May, 2014
Interview: YEREVAN. July, 2016 - AP
سربازي: معافيت كفالت. شغل: خصوصي 
دوخطي: 15 دسامبر 2017 
او آر:‌ 18 دسامبر 2017 
دريافت ايميل ويور: 19 دسامبر 2017 
درخواست اطلاعات مسافرت ها: 6 فوريه 2018 
تبديل از اوآر به اسلش: 8 فوريه 2018
پاسخ
(2016-12-27 ساعت 13:30)bhb32 نوشته:  سفارت ارمنستان مثل اينكه عيدي داده
امروز 7 دي ماه 1395 پنج نفر كلير شدن
YRV2015787001
YRV2013804043
YRV2014734015
YRV2016751010
YRV2014726018

خوش خبر باشي!
اميدوارم بزودي ما هم كلير بشيم.
Fedهازدواج با سيتيزن- ‎IR1‎
سفارت: آنكارا
شروع پروسه: 2014/9/9
اپروو: 2015/5/13
دريافت كيس نامبر: 2015/6/17
ايميل تأييد تكميل مدارك در ان وي سي:  2016/3/3
ايميل مصاحبه: 2016/5/25
تاريخ مصاحبه: 2016/7/14
نتيجه مصاحبه:  AP

آپديت هاي مهم:
(٢٠١٦)
١٥ جولاي - ١٢ دسامبر

(٢٠١٧)
 - ١٣ دسامبر دو خطي شدن 

(٢٠١٨)
٢٢ فوريه or  
٥ اپريل waiver 
 ٣٠ جولاي يك خطي شدن 
 ٢٥ اكتبر تبديل or به / 

(٢٠١٩)
١٢ جولاي (ارسال پكيج ويور توسط وكيل ما) 
٥ دسامبر (دو خطي)
 ١١ دسامبر (تكميل دوباره فرم DS-260) 

(٢٠٢٠)
٧ ژانويه or شدن
١٣ ژانويه Expiring Soon
٢٣ ژانويه or
٢٤ ژانويه ايميل مصاحبه مجدد (مورخ ١٨ فوريه)
پاسخ
امروز هفت ماه و ده روز از مصاحبه من میگذره...آخه چرا هیچ خبری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کی انتظار؟؟؟؟؟!!!!!!??????روز مصاحبه گفتن سه تا شش ماه ولی الان بیش از هفت ماه شده!!!! بدترین حالت توی زندگی انتظار و بلاتکلیفی...خدایا خودت صبورمون کن.
Category : IR1
Priority Date : 13Nov2014
Embessy : Yerevan
Interveiw : 17May2016
UP : 17,18,19 May_9,10 Nov_17,18 Jan
آپدیت دوخطی : 2017 May 11
clearance & or : May 12
Issued: 26 May
ورود به آمريكا : 2017 JUL 13
دريافت گرين كارت : 2017 AUG 26
سیتیزن شدن : 2022 22 APR
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، جواد حبيبي ، s.div
(2016-12-27 ساعت 20:23)Nooshin1361 نوشته:  امروز هفت ماه و ده روز از مصاحبه من میگذره...آخه چرا هیچ خبری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کی انتظار؟؟؟؟؟!!!!!!??????روز مصاحبه گفتن سه تا شش ماه ولی الان بیش از هفت ماه شده!!!! بدترین حالت توی زندگی انتظار و بلاتکلیفی...خدایا خودت صبورمون کن.

اميدوارم حداكثر توي ژانويه كلير بشي نوشين جان. نگران نباش، روزهاي آخر انتظار رو تحمل ميكني!
Fedهازدواج با سيتيزن- ‎IR1‎
سفارت: آنكارا
شروع پروسه: 2014/9/9
اپروو: 2015/5/13
دريافت كيس نامبر: 2015/6/17
ايميل تأييد تكميل مدارك در ان وي سي:  2016/3/3
ايميل مصاحبه: 2016/5/25
تاريخ مصاحبه: 2016/7/14
نتيجه مصاحبه:  AP

آپديت هاي مهم:
(٢٠١٦)
١٥ جولاي - ١٢ دسامبر

(٢٠١٧)
 - ١٣ دسامبر دو خطي شدن 

(٢٠١٨)
٢٢ فوريه or  
٥ اپريل waiver 
 ٣٠ جولاي يك خطي شدن 
 ٢٥ اكتبر تبديل or به / 

(٢٠١٩)
١٢ جولاي (ارسال پكيج ويور توسط وكيل ما) 
٥ دسامبر (دو خطي)
 ١١ دسامبر (تكميل دوباره فرم DS-260) 

(٢٠٢٠)
٧ ژانويه or شدن
١٣ ژانويه Expiring Soon
٢٣ ژانويه or
٢٤ ژانويه ايميل مصاحبه مجدد (مورخ ١٨ فوريه)
پاسخ
تشکر کنندگان: Nooshin1361 ، bhb32 ، mulan1979 ، جواد حبيبي ، s.div
(2016-12-27 ساعت 21:05)maryam1983 نوشته:  
(2016-12-27 ساعت 20:23)Nooshin1361 نوشته:  امروز هفت ماه و ده روز از مصاحبه من میگذره...آخه چرا هیچ خبری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کی انتظار؟؟؟؟؟!!!!!!??????روز مصاحبه گفتن سه تا شش ماه ولی الان بیش از هفت ماه شده!!!! بدترین حالت توی زندگی انتظار و بلاتکلیفی...خدایا خودت صبورمون کن.

اميدوارم حداكثر توي ژانويه كلير بشي نوشين جان. نگران نباش، روزهاي آخر انتظار رو تحمل ميكني!

مرسی عزیزم.منم امیدوارم توی ژانویه هممون کلیر بشیم مریم جان.امیدوارم این انتظار برای همه زودتر به پایان برسه.
Category : IR1
Priority Date : 13Nov2014
Embessy : Yerevan
Interveiw : 17May2016
UP : 17,18,19 May_9,10 Nov_17,18 Jan
آپدیت دوخطی : 2017 May 11
clearance & or : May 12
Issued: 26 May
ورود به آمريكا : 2017 JUL 13
دريافت گرين كارت : 2017 AUG 26
سیتیزن شدن : 2022 22 APR
پاسخ
تشکر کنندگان: maryam1983 ، mulan1979 ، عدلی ، جواد حبيبي ، s.div
(2016-12-27 ساعت 21:05)maryam1983 نوشته:  
(2016-12-27 ساعت 20:23)Nooshin1361 نوشته:  امروز هفت ماه و ده روز از مصاحبه من میگذره...آخه چرا هیچ خبری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا کی انتظار؟؟؟؟؟!!!!!!??????روز مصاحبه گفتن سه تا شش ماه ولی الان بیش از هفت ماه شده!!!! بدترین حالت توی زندگی انتظار و بلاتکلیفی...خدایا خودت صبورمون کن.

اميدوارم حداكثر توي ژانويه كلير بشي نوشين جان. نگران نباش، روزهاي آخر انتظار رو تحمل ميكني!

اخرین آپدیت شما کی بوده؟ مصاحبه من هم ۱ جولای بود اخرین آپ دیت ۱۲ دسامبر
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، Nooshin1361 ، جواد حبيبي




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان