کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بهترين ايرلاين برای سفرهای خارجی
احتمالا اون آژانس سنگ خودش رو به سينه مي زده.

اگر فروش آژانس ها روي هر خط هوايي از يك حدي بالاتر بره، به مدير يا كارمند فروش اون آژانس بليت مجاني هديه مي دند. احتمالا اينا روي يه Airline خاص لب مرز بودند و خواستند با اين حرف تو رو از Aeroflot منصرف كنند تا خودشون به عشق و حالشون برسند.

من فرودگاه مسكو رو 2 بار ديدم... با كلاس نيست، اما نا امن نيست. بعيد مي دونم كسي كه اين حرف رو زده يك بار هم پاشو اونجا گذاشته باشه.

(2010-08-02 ساعت 08:47)ساشا نوشته:  من میخواستم از آژانس با ایر فلوت بلیط بپرسم بهم گفت فرودگاه مسکو اصلا فرودگاه امنی نیست و من به مسافرهام توصیه اش نمی کنم. منم واسه دفعه اول ترسیدم چون تنها دارم میرم و رو ترکیش دارم فکر می کنم. البته آژانس آشناست و مطمئنم بخاطر منافع مالی این حرفو نمی زنه. نظر دوستان چیه؟
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: ساشا ، farzad24 ، Hashem ، ShabPareyeMohajer ، azin ، Ali Sepehr ، ساسان ، aadine
این چه حرفیه اخه!!! یعنی چی امن نیست؟؟ یه جوری بعضی از اژانسها صحبت میکنن انگار مسافر قراره سه شب تو فرودگاه تو سالن بخوابه کسی مزاحمش بشه وسایلش رو بدزده و............. من که ناامنی در فرودگاه مسکو ندیدم.....
پاسخ
تشکر کنندگان: ساشا ، farzad24 ، Hashem ، ShabPareyeMohajer ، azin ، Ashkan78 ، Ali Sepehr ، aadine ، MOHSEN8766 ، optoelec ، payam62
والا صدرا جان ما که سواد نداریم !! هر چی این جوونهای آجانسی میگن باور میکنیم ... بعدم پای بلیط رو انگشت می زنیم!! Wink
پاسخ
تشکر کنندگان: farzad24 ، Hashem ، ShabPareyeMohajer ، Ali Sepehr ، ساسان ، aadine ، amir2640
فرودگاه مسکو رو من رفتم.
از امنیتش مشکلی ندیدم

فقط اینکه اونجا توی فضای سالن های سر بسته مجازند سیگار بکشند و تقریبا همه میشکن.
البته دستگاه های خاصی داره که از بقیه سالن جدا نیست و قرار بوده این دستگاه هوای آلوده به سیگار رو مکش کنن و ببرن بیرون. ولی همه شان خاموش اند و مسافرها از چا سیگاری آن فقط استفاده میکنن !!
راهنمای خرید چمدان

10AS6000
قبولی:May 24, 09
کنسول:Ankara
ارسال فرم اول:June08,09
کارنت:Sep.09
نامه دوم:Oct1709
مصاحبه:Nov.09
کلیرBig Grinec.09
هزینه:3.800$-یکنفر

We The People
پاسخ
تشکر کنندگان: aadine ، Jav3
(2010-08-02 ساعت 08:47)ساشا نوشته:  من میخواستم از آژانس با ایر فلوت بلیط بپرسم بهم گفت فرودگاه مسکو اصلا فرودگاه امنی نیست و من به مسافرهام توصیه اش نمی کنم. منم واسه دفعه اول ترسیدم چون تنها دارم میرم و رو ترکیش دارم فکر می کنم. البته آژانس آشناست و مطمئنم بخاطر منافع مالی این حرفو نمی زنه. نظر دوستان چیه؟

دوست عزیز، کلن ایرفلوت پرواز مطمین و خوبی نیست. چمدون ها رو جلوی چشمت پرت می کنن. زیاد در فرودگاه چمدون گم می شه و کیفیت هواپیما ها هم بالا نیست. ولی برخوردن به هرکدوم از این مشکلات به شانس بستگی داره. ممکنه یکی پرواز خوبی داشته و برای دیگری کلی مشکل پیش بیاد. در مجموع من با ترکیش بیشتر موافقم. پرواز خوبیه. یه کم گرونتر بودن بلیط ارزش در برابر استرس زیاد مهم نیست.
پاسخ
تشکر کنندگان: farzad24 ، ساشا ، azin
(2010-07-19 ساعت 16:21)User نوشته:  سلام دوستان عزیز
ارزانترین بلیط به مقصد سائوپائولوی برزیل برای کدوم ایرلاینه؟
رفت 29 سپتامبر و برگشت 5 اکتبر: های سیزن حساب می کنند یا لو سیزن؟ به این آزانس ها نمیشه اعتماد کرد! قیمت رو خیلی بالا می گن!

دوست عزیز حتمن تا الان بلیط گرفتین ولی اینجا می نویسم شاید به درد بعدی ها بخوره: در اینترنت چک کنین. خیلی از آژانس ها اطلاعات درست و کامل نمی دن. حالا یا نمی دونن یا حوصله جواب دادن ندارن. بهترین کار اینه در اینترنت چک کنین (خط های هواپیمایی مختلف، زمان پرواز و قیمت) بعد به دفتر اون هواپیمایی برین (نه آژانس) و اون بلیط رو بخرین. آزانس ها قیمیتی رو بابت پورسانت رو قیمت بلیط می کشن و شما اگه از خوئد دفتر هواپیمایی بلیط بخرین بیشتر مواقع اروزنتر می شه.
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزیز من هم خبر لغو پرواز ایران ایر به اروپاار و شنیدم. امروز (13 مرداد 89) به دفتر ایران ایر زنگ زدم. گفتن پرواز ها ادامه داره و بلیط برای پاییز هم دارن می فروشن.
پاسخ
تشکر کنندگان: Iman-gta
لغو پروازها مربوط به 3 ماه گذشته ست و الان دیگه مشکل و محدودیتی برای پروازها نیست !!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، gadfly ، Iman-gta
(2010-08-04 ساعت 14:24)sirvaan نوشته:  
(2010-08-02 ساعت 08:47)ساشا نوشته:  من میخواستم از آژانس با ایر فلوت بلیط بپرسم بهم گفت فرودگاه مسکو اصلا فرودگاه امنی نیست و من به مسافرهام توصیه اش نمی کنم. منم واسه دفعه اول ترسیدم چون تنها دارم میرم و رو ترکیش دارم فکر می کنم. البته آژانس آشناست و مطمئنم بخاطر منافع مالی این حرفو نمی زنه. نظر دوستان چیه؟

دوست عزیز، کلن ایرفلوت پرواز مطمین و خوبی نیست. چمدون ها رو جلوی چشمت پرت می کنن. زیاد در فرودگاه چمدون گم می شه و کیفیت هواپیما ها هم بالا نیست. ولی برخوردن به هرکدوم از این مشکلات به شانس بستگی داره. ممکنه یکی پرواز خوبی داشته و برای دیگری کلی مشکل پیش بیاد. در مجموع من با ترکیش بیشتر موافقم. پرواز خوبیه. یه کم گرونتر بودن بلیط ارزش در برابر استرس زیاد مهم نیست.

سلام، منم تصمیم داشتم با ایروفلوت برم، اما الان که پست شما رو خوندم از این قضیه گم شدن چمدونها نگران شدم!!! یکبار این قضیه سر یکی از دوستان خانوادگیمون اومد، البته در پرواز از وین به زوریخ! بنده خدا کلی علاف شد و بعد از 20 روز خسارتش رو تونست بگیره! اما چه فایده؟؟؟ بعد از اون همه اعصاب خوردکنی و...؟!!! شما مطمئنین که این مورد گم شدن چمدون در پروازهای ایروفلوت زیاد پیش میاد؟؟؟ من یکی که فقط یک چمدون کتاب دارم، اگه اون چمدونم گم بشه، بهتره خودمم سقوط آزاد کنم وسط اقیانوس!!! آقا اشکان، شما چه نظری دارین؟ میارزه، ادم به خاطر نگرانی از گم شدن چمدون، 2 برابر هزینه کنه؟؟؟ برای همون تاریخ بلیط ترکیش، دو برابر ایروفلوته!!! من باید هفته آینده بلیط بگیرم، ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن!!!
شماره کیس: 2010AS00015xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی: اواخر June 2009
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: اواسط July2009
تاریخ کارنت شدن کیس:بولتن May 2010
تاریخ دریافت نامه دوم: اواسط April 2010
تاریخ مصاحبه: اواسط May 2010
تاریخ دریافت ویزا: 29 july
پاسخ
تشکر کنندگان:
اذین جان گم شدن چمدون تو همه فرودگاه ها و ایرلاین ها اتفاق میفته البته ممکنه در بعضی جاها بیشتر یا کمتر باشه اما من فکر میکنم اگه قرار باشه چمدون ادم گم شه با بهترین ایرلاین هم بری گم میشه...کلا روی هر چیزی وسواس بیشتری بخرج بدیم ضعفهای بیشتری از خودش نشون میده..البته این نظر منه...پرت کردن چمدونا و این چیزا هم شاید از نظر استاندارد بستگی به رتبه فرودگاه و ایرلاین داشته باشه اما مطمئنا یه کارگر بی مسئولیت در بهترین پرواز هم میتونه چمدون شما رو بشکونه....نمونه چمدون بنده که در پرواز لوفتانزا شکسته شد..البته ضررش رو ایرلاین داد همه ایرلاینها هم خسارت میدن و این مختص لوفتانزا نیست
پاسخ
تشکر کنندگان: farzad24 ، azin ، aadine
(2010-08-04 ساعت 14:37)sirvaan نوشته:  آزانس ها قیمیتی رو بابت پورسانت رو قیمت بلیط می کشن و شما اگه از خوئد دفتر هواپیمایی بلیط بخرین بیشتر مواقع اروزنتر می شه.

دوست عزیز ، از اونجایی که از دوستان نزدیک بنده مدیر فنی یک آزانس هواپیماییه این رو خدمتتون میگم ، آژانس ها پورسانتشون رو از ایرلاین می گیرند نه از مسافر و من بلیطی رو که خود هواپیمایی الجزیره میداد 90 دلار رو به نرخ همین 90 دلار تبدیل به ریال برام کرد و E-Ticket رو برام صادر کرد.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-08-01 ساعت 21:16)ShabPareyeMohajer نوشته:  در مورد قیمت بلیط تا امریکا، چیزی که من متوجه شدم اینه که اگر مثل من دنبال ارزونترین بلیط باشید، بهترین این است که با ایرفلوت از تهران تا نیویورک را برید، و بعد از نیویورک تا هر شهری که در امریکا میخواهید برید. البته بلیط داخل آمریکا را باید زودتر بگیرید ، یا اینکه بگوئید یکی برای شما با کارت مستر کارت یا ویزا کارت بگیرد که ارزونتر در بیاید. چون الان برای اخر سپتامبر به بعد میشود بلیط نیویورک را از ایرفلوت به فیمت 400 دلار گرفت.(البته یک طرفه ).
من خودم هم الان همین کار را میکنم. اول میرم نیویورک ، بعد از چند روزی ، میرم به شهر ِ دیگه.

سلام دوست عزیز، شما مطمئنین که فقط میتونیم 23 کیلو بار با این پرواز حمل کنیم؟؟ یعنی نسبت به پروازهای دیگه که دو تا چمدون 23 کیلویی اجازه میدن، فرق میکنه؟ به خاطر قیمتشه؟!! اگه اینجوری باشه که خب خیلی جالب نیست!!!
شماره کیس: 2010AS00015xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی: اواخر June 2009
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: اواسط July2009
تاریخ کارنت شدن کیس:بولتن May 2010
تاریخ دریافت نامه دوم: اواسط April 2010
تاریخ مصاحبه: اواسط May 2010
تاریخ دریافت ویزا: 29 july
پاسخ
تشکر کنندگان: farzad24
ایرلاینهائی که من باهاش معمولا پرواز میکنم قانونا بار یکی دو کیلو بیشتر از مجاز باشه ایرادی نمی گیرن(کی ال ام و لوفتانزا) حتی من تا 8 کیلو هم بدون پرداخت جریمه تونستم ببرم فقط چک میکنن ساکی که میخوای داخل کابین ببری خیلی بزرگ و سنگین نباشه .سعی کنین همیشه یه فضای خالی برای ساک داخل کابینتون داشته باشین تا اگه اضافه بار داشتین بتونین جابه جا کنین..جالبه همون اضافه بارو اگه با خودتون داخل کابین ببرین کاری ندارن(بشرطی که ظرفیت داخل کابینتون اجازه بده) اخه چه کاریه وقتی اجازه میدن که اون بار وارد هواپیما شه خب بذارن بره تو بار دیگه چرا مسافرو به زحمت میندازن که بارش رو با خودش جا به جا کنه تو کابین... البته همه اینا بستگی به کسی داره که اونجا داره به کارا رسیدگی میکنه یه بار می بینی همون یه کیلو رو کلی با منت قبول میکنن یه بارم ده کیلو اضافه بار داری هیچ مشکلی پیش نمیاد.....اگه روابط عمومی تون خوب باشه معمولا این مشکلات تو ایران براتون قابل حله Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: Hossein81 ، hamed_gh ، aadine ، sanaz2010
سلام

هواپيمايي Gulf Air روز 4 نوامبر 2010 (13 آبان 1389) نخستين پرواز خود را به اصفهان انجام خواهد داد.

پروازهاي بحرين - اصفهان - بحرين فعلا قرار است سه روز در هفته طبق برنامه زير انجام شوند:

بحرين - اصفهان
روزهاي سه شنبه، پنج شنبه، و جمعه
شماره پرواز: GF338 - حركت از بحرين:‌ 20:15 - ورود به اصفهان: 22:15

اصفهان - بحرين
روزهاي سه شنبه، پنج شنبه، و جمعه
شماره پرواز: GF339 - حركت از اصفهان:‌ 22:55 - ورود به بحرين: 23:59

تمامي اين پروازها با هواپيماي Embraer 70 انجام خواهند شد. اين هواپيما كه ساخت كشور برزيل بوده و نخستين نمونه آن در سال 2004 وارد خطوط هوايي جهان شده، در رده هواپيماهاي بدنه باريك (Narrow Body) قرار مي گيرد و داراي دو رديف صندلي دوتايي مي باشد. نيروي رانش اين هواپيما با استفاده از دو موتور Jet تعبيه شده روي بال آن تأمين مي گردد.

هواپيماي مذكور و مدل هاي مشابه آن از بدو شروع به توليد در خطوط هوايي مطرح جهان مانند Compass Airlines ، US Airways ، Air Canada كه زير مجموعه Delta Airlines است، Lufthansa City Line كه زير مجموعه Lufthansa است، و Air Europa به خدمت گرفته شده است.

تا پايان جولاي 2010، 660 فروند از اين نوع هواپيما توليد شده كه هيچ يك تاكنون سانحه اي نداشته اند.

با توجه به كم بودن پروازهاي بين المللي در فرودگاه اصفهان و قيمت هاي مناسب هواپيمايي Gulf Air، اين پرواز مي تواند براي Connection به خطوط هوايي ديگر از طريق بحرين مورد استفاده قرار گيرد. همچنين پيش بيني مي شود مسير اصفهان - دبي از طريق بحرين نيز قيمت مناسبي داشته باشد.
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
پاسخ
تشکر کنندگان: hamed_gh ، ساسان ، mh_hshk ، aadine ، rasa
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران - هما - گفته است که پروازهای شرکت به اتحادیه اروپا با هواپیماهای جدید ادامه دارد.

روز چهارشنبه، 20 مرداد (11 اوت)، خبرگزاری مهر به نقل از مصاحبه فرهاد پرورش، مدیر عامل هما، گزارش کرد که این شرکت در پروازهای خود به کشورهای اتحادیه اروپا، هواپیماهای جدیدی را به جای هواپیماهای "مورد ابهام" کمیته بازرسی و ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا - سافا - به کار گرفته است.

اظهارات آقای پرورش در پی اطلاعیه کمیسیون حمل و نقل اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت پرواز هواپیماهای بوئینگ 747 ، بوئینگ 727 و ایرباس 320 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران به کشورهای عضو اتحادیه منتشر می شود.

این تصمیم در ماه ژوئیه سال جاری اعلام شد و اتحادیه اروپا دلیل آن را منطبق نبودن شرایط فنی این هواپیماها با ضوابط مورد نظر این اتحادیه و عدم اطمینان از ایمنی پرواز با آنها اعلام کرده بود.

مدیرعامل هما در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفته است که با وجود تصمیم سافا، پرواز در تمامی خطوط سابق هما همچنان ادامه دارا و هیچیک از خطوط پروازی این شرکت به این دلیل لغو نشده است.

ناوگان فعال هما، علاوه بر هواپیماهای بوئینگ 747 و 727 و ایرباس 320، دارای هواپیماهایی از نوع ایرباس 300، ایرباس 310، فوکر و توپولف نیز هست اما مدیرعامل هما مشخص نکرده است که کدامیک از این نوع هواپیماها جایگزین هواپیماهای ممنوع شده است.

همچنین، وی نگفته است که آیا هواپیماهایی که اتحادیه اروپا آنها را فاقد ایمنی پرواز تشخیص داده در مسیرهای دیگری به کار گرفته می شوند یا از سرویس خارج شده اند.

آقای پرورش در عین حال گفت که در حالیکه در تابستان سال گذشته، "به دلایل مختلف" از تعداد مسافران هما کاسته شده بود، این تعداد در سال جاری افزایش یافته و حتی از میزان قبل هم فراتر رفته است.

وی افزود که قرار است این شرکت چند خط جدید پروازی نیز برقرار کند که از جمله شامل دو خط جدید به مقصد کشورهای همسود (جمهوری های شوروی سابق) است.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی - که تا پیش از انقلاب سال 1979 شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) نام داشت - یک شرکت دولتی و بزرگترین شرکت حمل و نقل هوایی ایران است.

تعداد هواپیماهایی فعال و در دست خرید این شرکت در حال حاضر به بیش از پنجاه فروند می رسد اما بخش قابل توجهی از آنها، هواپیماهای فرسوده ای هستند که سال ها پیش خریداری شده اند.

به دلیل تحریم تجاری آمریکا و منع صدور وسایل و تجهیزاتی دارای کاربرد دوگانه، دولت آمریکا فروش هواپیماهای جدید آمریکایی و هواپیماهای دارای برخی تجهیزات ساخت آمریکا را به ایران ممنوع کرده است.

هواپیماهای این شرکت در سال های پس از انقلاب گرفتار تعدادی سوانح هوایی بوده که برخی مقامات ایرانی آنها را به عدم دسترسی به تجهیزات و وسایل یدکی ساخت آمریکا نسبت داده اند هر چند در سال 2006، دولت وقت آمریکا اعلام کرد که به منظور حفظ ایمنی پرواز، صدور قطعات مورد نیاز هواپیماهای مسافربری به ایران مجاز است.
BBC
پاسخ
تشکر کنندگان: farzad24 ، Hossein81 ، Ashkan78 ، mh_hshk ، Jav3




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان