کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای EB3
Perm چیه دوستان؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
کسی جدیدا از این طریق با شرکتی قرار داد بسته؟ لطفا دوستان اطلاع رسانی کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: amirriza
سلام دوستان. خواستم با این برنامه بیشتر آشنا بشم. از دوستان کسی اقدام کرده؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان آیا برای انجام این کار شرکت خاصی را پیشنهاد میکنید؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام.
من الان حدود یک ماهی هست که قرار داد بستم. شرکت خاصی رو نمی خوام پیشنهاد کنم. چندتا شرکت که بیشتر نیستند با همشون تلفنی یا حضوری صحبت کنید ، دوست داشتید با یکیش قرارداد ببندید.
اونطوری که من فهمیدم همه این شرکتها و وکلای ایرانی با یه شرکت کانادایی-آمریکایی کار می کنند که اونم باز اونطور که خودشون گفتند با ایرانیها مستقیما کار نمی کنند و شما حتما باید از طریق یک شرکت واسط با اونا قرارداد ببندید.
ظاهرا که همه چیز ok هستش . در مورد غیر قانونی یا قانونی بودنش هیچی معلوم نیست ولی ظاهرا شدنی است(ظاهرا)... طبق اطلاعاتی که تو سایتهایی دولتی هم هست کل این پروسه انگار 2-3 سال طول میکشه که اگه بشه خیلی هم خوبه...

به هر حال یک ریسکه ، واسه بعضیا ممکنه ریسکه کم واسه بعضیا ریسکی به بزرگیه کل زندگیشون... من خودم برای گرین کارت دانمارک هم اقدام کرد ولی بعد از کلی هزینه و زمان ، به خاطر یه دلیل مسخره ریجکت کردن و تمام... این ریسکم ما کردیم تا کلکسیون ریسکامون تکمیل شه ;-)

خلاصه اینو واسه اونایی میگم که تو شک و تردید هستن... هیچ کس نمیتونه شما رو به این روش مطمئن کنه جز خودتون... عوض اینکه تو این فرومهای مختلف دنبال حرف اینو اون باشید، زنگ بزنید به این شرکتها ، همه جوانب اونا رو بررسی کنید ، خودتون تصمیم بگیرید که این ریسکو انجام بدید یا نه ... تو این فرومها هرکسی نسبت به تجربه هاش و شنیده هاش یه چیزی میگه (خب اصلا ذات فروم همینه) و شما بیشتر سردرگم میشید...
موفق باشید...
Category: EB3-Unskilled Worker ----- PERM filed with DOL: 02.May.2015
Preferred City: Houston ----- Preferred Job: Cooks, Fast Food
Audit Received: No ----- Audit Received Date: n/a
PERM Approved: 18.Nov.2015 -----
I-140 Filed with USCIS: PENDING
I-140 Approved: PENDING ----- Visa Interview: PENDING
Clearance: PENDING ----- Visa Granted: PENDING
پاسخ
تشکر کنندگان: sanazdst ، meysam313 ، afshin007x
(2015-05-21 ساعت 15:07)ferix نوشته:  با سلام.
من الان حدود یک ماهی هست که قرار داد بستم. شرکت خاصی رو نمی خوام پیشنهاد کنم. چندتا شرکت که بیشتر نیستند با همشون تلفنی یا حضوری صحبت کنید ، دوست داشتید با یکیش قرارداد ببندید.
اونطوری که من فهمیدم همه این شرکتها و وکلای ایرانی با یه شرکت کانادایی-آمریکایی کار می کنند که اونم باز اونطور که خودشون گفتند با ایرانیها مستقیما کار نمی کنند و شما حتما باید از طریق یک شرکت واسط با اونا قرارداد ببندید.
ظاهرا که همه چیز ok هستش . در مورد غیر قانونی یا قانونی بودنش هیچی معلوم نیست ولی ظاهرا شدنی است(ظاهرا)... طبق اطلاعاتی که تو سایتهایی دولتی هم هست کل این پروسه انگار ۲-۳ سال طول میکشه که اگه بشه خیلی هم خوبه...

به هر حال یک ریسکه ، واسه بعضیا ممکنه ریسکه کم واسه بعضیا ریسکی به بزرگیه کل زندگیشون... من خودم برای گرین کارت دانمارک هم اقدام کرد ولی بعد از کلی هزینه و زمان ، به خاطر یه دلیل مسخره ریجکت کردن و تمام... این ریسکم ما کردیم تا کلکسیون ریسکامون تکمیل شه ;-)

خلاصه اینو واسه اونایی میگم که تو شک و تردید هستن... هیچایواینمیتونه شما رو به این روش مطمئن کنه جز خودتون... عوض اینکه تو این فرومهای مختلف دنبال حرف اینو اون باشید، زنگ بزنید به این شرکتها ، همه جوانب اونا رو بررسی کنید ، خودتون تصمیم بگیرید که این ریسکو انجام بدید یا نه ... تو این فرومها هرکسی نسبت به تجربه هاش و شنیده هاش یه چیزی میگه (خب اصلا ذات فروم همینه) و شما بیشتر سردرگم میشید...
موفق باشید...
با سلام
دقیقا من هم که با این شرکت آمریکایی کانادایی صحبت کردم اونا گفتن به خاطر سیاست شرکت و احترام به نماینده هاشون توی ایران، نمیتونن به طور مستقیم با من قرارداد ببندن.وقتی هم اسم نماینده هاشون رو خواستم هم گفتن به خاطر اینکه برای هیچ نماینده ای تبلیغ نشه و رقابت منصفانه بین نماینده ها باشه اسم وکیل یا شرکتی رو نمیتونن بگن.که راستش خوشم اومد از سیاست شرکتشون.
بنده هم نظرم اینه که هر کس باید خودش به نتیجه برسه که اقدام کنه یا نه،والا به علت جدید بودن این برنامه خاص برای ما ایرانیها،نظر قطعی نمیشه داد.
یا حق.
پاسخ
تشکر کنندگان: sanazdst ، meysam313
(2015-05-20 ساعت 19:25)m_vaziran نوشته:  سلام وتشكر فراوان از شما جناب lord عزيز من يه سوالي داشتم ميخواستم بدونم انجام اين پروسه ما و اختصاصاً بنده (خانواده ٤نفره ) كلاً براي كارفرمايمان چقدر هزينه برميدارد و اين هزينه شامل چه مواردي تا مرحله ورود به امريكا ميباشد ؟

سلام جناب vaziran.
اول از همه من یک refrence به پست قبلیم بدم که اگر نخوندید با مراحل و اصطلاحات آشنا بشید:
http://www.mohajersara.com/Thread-%D9%88...#pid580525

هزیته های کارفرما به این صورت هست:

1- هزینه ی وکیل برای فایل کردن PERM که وکیل درجه یک 4000 دلار هست. منبع لینک زیر
http://www.hooyou.com/lc/attorneyFee.html

2- هزینه ی تبلیغ برای شغل که معمولا یک روزنامه یا تبلیغ در رادیو و یا جاهای دیگه است. حداکثر این زیر 300 دلار باشه.

3- هزینه وکیل برای فایل کردن فرم I-140 که وکیل درجه یک 1500 دلار می گیره. منبع لینک زیر
http://www.hooyou.com/lc/attorneyFee.html

4- هزینه فرم I-140 که به USCIS پرداخت می شه که 580 دلار می شه. منبع لینک زیر
http://www.uscis.gov/i-140

5- اگر بخواهید PREMIUM PROCESSING فایل کنید یک هزینه 1225 دلار اضافی باید پرداخت بشه. منبع لینک زیر
http://www.uscis.gov/i-907

پس در کل، حداقل خرجی که کارفرما می کنه 4300 دلار هست. هزینه های شماره سه تا پنج رو یا خودتون می تونید بدید یا کارفرما. پس یعنی حداکثر خرجی که کارفرما می تونه تو این پروسه بکنه با گرفتن وکیل درجه یک 7605 دلار هستش.

حالا شما این رو مقایسه کنید با اون پولی که شرکت واسط از شما می گیره که حدود ده برابر این هزینه هست. بیخود نیست که می گویند تو ایران می شه به راحتی میلیاردر شد. سود خالص این شرکت واسط به ازای هر نفر 50 تا 60 هزار دلاره که یک قسمتی از اون رو به عنوان شیتیل می ده به کارفرما برای پوشش هزینه های PERM و اینکه حاظر شده که اسپانسر گرین کارت اون فرد شده. (که کاملا غیر قانونی هست طبق قوانین وزارت کار امریکا که در پست های قبلیم refrence داده ام) توی دنیا هیچ شرکت کاریابی قانونی ای وجود نداره که از کارمند چهار - پنج برابر حقوق سالانه ی یک شغل رو بگیره تا براش یه شغل پیدا کنه. و علاوه بر اون به کارفرما هم برای پیدا کردن کارمند پول بده. همه جای دنیا برعکسه. اینکه کارفرما به شرکت کاریابی پول می ده چون تونسته یک کارمند مورد نیاز کارفرما رو جور کنه. نه برعکس. تازه الان هم معلوم شده همه ی این شرکت های واسط سر رشته شون می رسه به یک شرکت واسط دیگه ی معلوم الحال. جدا ایران بهترین جاست برای پول در آوردن با درست کردن همچین سیستم هایی! (profit margin ده به یک!) چون تو امریکایی که ما زندگی می کنیم خداییش این جوری نمی شه پول درآورد.
Category: EB2 (Advance Degree) - PERM filed with DOL: Sep2014 - PERM Approved: Feb2015 - I-140 Filed with USCIS: Mar2015 - I-140 Approved: Apr2015- I-485 Approved: Jun2015 - Green Card Received: July2015

N400 Filed: April2020
پاسخ
تشکر کنندگان: Masbafa ، Paradox ، sanazdst ، babak82 ، sherwean001 ، f.vakili ، parisa.tk
(2015-05-21 ساعت 21:13)lordsaroman نوشته:  
(2015-05-20 ساعت 19:25)m_vaziran نوشته:  
(2015-05-19 ساعت 20:29)lordsaroman نوشته:  
(2015-05-18 ساعت 14:31)sanazdst نوشته:  
(2015-05-18 ساعت 10:40)lordsaroman نوشته:  من یه چندتا منبع برای کسانیکه منتظر PERM هستند معرفی می کنم:

۱- سایت رسمی وزارت کار در قسمت PERM جدول دوم نشون می ده الان وزارت کدوم کیس ها رو بررسی می کنه. الان که این متن رو می نویسم هنوز Oct ۲۰۱۴ هست اما این رو بدونید که وزارت این سایت رو همیشه به روز نمی کنه. برای اطلاع upto date منبع دوم و سوم بهتر است
https://icert.doleta.gov/

۲- سایت زیر به دیتابیس وزارت کار وصل هست و هر روز update می شه. دیتابیس وزارت کار هر روز تمام کیس های approve شده PERM رو منتشر می کنه. این سایت از طریق الگوی شماره پرونده نشون می ده که وزارت در حال حاظر چه قدر پیشرفت داشته.
http://dolstats.com/statistics/wait-time
مثلا توی گراف اولی در محور X شما تاریخ معمولی رو می بینید و در محور Y تاریخ فایل شدن PERM. و این گراف نشون دهنده ی EDGE هست یعنی در هر روز که مثلا وزارت 100 تا کیس رو قبول می کنه این میاد اونی که زودترین هست رو نشون می ده (مثلا از بین اون صد تا کیسی که از همه دیرتر فایل کرده - یعنی بهترین کیس) حالا شما با نگاه به این نمودار می فهمید که الان وزارت تا چه مرحله ای جلو رفته. و از روی نک قله ی نمودار می فهمید . مثلا الان که من این رو می نویسم دارم می بینم که وزارت کیس های Nov ۲۰۱۴ رو داره approve می کنه و حتی یه چند تا کیس خوش شانس از Dec ۲۰۱۴ قبول شدند

۳- این سایت هم به دیتابیس وزارت وصل هست و هر روز update میشه
https://www.permchecker.com/

من از طریق این دو تا سایت اخیر زمان بررسی پرونده ام رو تونستم به طور دقیق پیش بینی کنم.

پس به نظر شما این روش شدنی هست و پولمون از دست نمیره؟ میشه به حرف وکلا اعتماد کرد؟

شما حرف وکلای ایرانی رو بریزید دور. فقط به حرفی اطمینان کنید که مدرک و refrence پشتش باشه. حتی اگه من هم حرفی زدم بدون مدرک شما اصلا نباید گوش بدهید و این حق رو دارید که من رو challenge کنید تا زمانی که مدرک رو ببینید.
بنده موضع خودم رو چندین بار اعلام کردم با آوردن مدرک و refrence.

طبق قوانین آمریکا کارفرما به هیچ وجه نمی تونه هزینه ی PERM رو از کسی بگیره. لطفا این پست قبلی رو ببینید که به طور دقیق قوانین رو refrence دادم

http://www.mohajersara.com/Thread-%D9%88...#pid610358

حال وضعیت شرکت های واسط بسیار مشکوک می باشد چون احتمال اینکه شرکت واسط به کارفرما پولی بدهد بالاست. پست زیر توضیح دادم:

http://www.mohajersara.com/Thread-%D9%88...#pid611664

همچنین این سوال از وکلای مهاجرت پرسیده شده و همه به اتفاق گفته اند که به نظر میاد این سیستم غیر قانونی باشه. منبع لینک زیر

http://www.avvo.com/legal-answers/how-ca...44701.html

کسانیکه از طریق شرکت واسط اقدام کرده اند این حق رو دارند که از شرکت واسط بخواهند تمام قرار دادی که بین شرکت واسط یا وکیل با کارفرما امضا شده رو ببینند تا مطمئن بشوند که این کار قانونی است.
اگر در اون قرار داد گفته شده که تمام هزینه های PERM و Labor Certificate توسط خود کارفرما پرداخت می شه و هیچ پولی توسط شرکت واسط به کارفرما داده نمی شه اون وقت شما خیالت راحت که این کار قانونی است. در غیر این صورت این کار غیر قانونی است. همچنین من توضیح دادم فرقی هست بین "غیر قانونی و نشدنی" و "غیر قانونی و شدنی" که در پست های قبلیم توضیح دادم.
اگر کسی نیاز داشت من می تونم قرار داد رو به راحتی review کنم چون من تو کار روزمره ام در آمریکا قرار دادهایی رو review می کنم که بالغ بر چند هزار صفحه است.
سلام وتشكر فراوان از شما جناب lord عزيز من يه سوالي داشتم ميخواستم بدونم انجام اين پروسه ما و اختصاصاً بنده (خانواده ٤نفره ) كلاً براي كارفرمايمان چقدر هزينه برميدارد و اين هزينه شامل چه مواردي تا مرحله ورود به امريكا ميباشد ؟

سلام جناب vaziran.
اول از همه من یک refrence به پست قبلیم بدم که اگر نخوندید با مراحل و اصطلاحات آشنا بشید:
http://www.mohajersara.com/Thread-%D9%88...#pid580525

هزیته های کارفرما به این صورت هست:

۱- هزینه ی وکیل برای فایل کردن PERM که وکیل درجه یک 4000 دلار هست. منبع لینک زیر
http://www.hooyou.com/lc/attorneyFee.html

۲- هزینه ی تبلیغ برای شغل که معمولا یک روزنامه یا تبلیغ در رادیو و یا جاهای دیگه است. حداکثر این زیر 300 دلار باشه.

۳- هزینه وکیل برای فایل کردن فرم I-140 که وکیل درجه یک 1500 دلار می گیره. منبع لینک زیر
http://www.hooyou.com/lc/attorneyFee.html

۴- هزینه فرم I-140 که به USCIS پرداخت می شه که 580 دلار می شه. منبع لینک زیر
http://www.uscis.gov/i-140

۵- اگر بخواهید PREMIUM PROCESSING فایل کنید یک هزینه 1225 دلار اضافی باید پرداخت بشه. منبع لینک زیر
http://www.uscis.gov/i-907

پس در کل، حداقل خرجی که کارفرما می کنه 4300 دلار هست. هزینه های شماره سه تا پنج رو یا خودتون می تونید بدید یا کارفرما. پس یعنی حداکثر خرجی که کارفرما می تونه تو این پروسه بکنه با گرفتن وکیل درجه یک 7605 دلار هستش.

حالا شما این رو مقایسه کنید با اون پولی که شرکت واسط از شما می گیره که حدود ده برابر این هزینه هست. بیخود نیست که می گویند تو ایران می شه به راحتی میلیاردر شد. سود خالص این شرکت واسط به ازای هر نفر 50 تا 60 هزار دلاره که یک قسمتی از اون رو به عنوان شیتیل می ده به کارفرما برای پوشش هزینه های PERM و اینکه حاظر شده که اسپانسر گرین کارت اون فرد شده. (که کاملا غیر قانونی هست طبق قوانین وزارت کار آمریکا که در پست های قبلیم refrence داده ام) توی دنیا هیچ شرکت کاریابی قانونی ای وجود نداره که از کارمند چهار - پنج برابر حقوق سالانه ی یک شغل رو بگیره تا براش یه شغل پیدا کنه. و علاوه بر اون به کارفرما هم برای پیدا کردن کارمند پول بده. همه جای دنیا برعکسه. اینکه کارفرما به شرکت کاریابی پول می ده چون تونسته یک کارمند مورد نیاز کارفرما رو جور کنه. نه برعکس. تازه الان هم معلوم شده همه ی این شرکت های واسط سر رشته شون می رسه به یک شرکت واسط دیگه ی معلوم الحال. جدا ایران بهترین جاست برای پول در آوردن با درست کردن همچین سیستم هایی! (profit margin ده به یک!) چون تو آمریکایی که ما زندگی می کنیم خداییش این جوری نمی شه پول درآورد.
خيلي ممنون از توضيحاتتون جناب lord من رفرنس شما رو قبلاً مطالعه كرده بودم و خيلي مفيد واقع شدفقط كنجكاو بودم كه كارفرمايم براي استخدام من چقدر هزينه خواهد كرد
EB2
ANKARA
interview : 13 may 2016  
two line : 7 Dec 2016  
OR : 16 Dec 2016
Clearance : 27 Dec 2016
پاسخ
تشکر کنندگان: lordsaroman ، sanazdst ، f.vakili
جناب LOARD بر اساس تحقیقاتی که کردم این وسط شرکت واسطه وجود نداره که این پول را میگیره. شرکتهای مهاجرتی بابت وکالت کار مهاجرت این مبلغ را میگیرند نه کاریابی.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-05-21 ساعت 23:17)brahnama نوشته:  جناب LOARD بر اساس تحقیقاتی که کردم این وسط شرکت واسطه وجود نداره که این پول را میگیره. شرکتهای مهاجرتی بابت وکالت کار مهاجرت این مبلغ را میگیرند نه کاریابی.

شما مثل اینکه مزنه ی بازار دستتون نیست.
هزینه ی وکالت شرکت های درجه ی یک مهاجرتی (نه حتی وکلای در پیت ایرانی) زیر هفت-هشت هزار دلار هست نه هفتاد - هشتاد هزار دلار. اگر زبان انگلیسی بلد هستی یک نگاه به لینک منابع پست قبلیم بندازید.
Category: EB2 (Advance Degree) - PERM filed with DOL: Sep2014 - PERM Approved: Feb2015 - I-140 Filed with USCIS: Mar2015 - I-140 Approved: Apr2015- I-485 Approved: Jun2015 - Green Card Received: July2015

N400 Filed: April2020
پاسخ
تشکر کنندگان: sanazdst ، Masbafa ، f.vakili ، parisa.tk ، sherwean001
ای کاش میشد به جناب lordsaroman امتیاز بدم اما ظاهرا چنین امکانی برای من نیست .

واقعا توضیحات ایشان بسیار راهگشاست.

لطفا اگر مدیران صلاح میدونن به خاطر فعالیت بسیار خوب ایشان ، رتبه را ارتقاء بدهند .

حقیقتا در زمینه ی EB3 نه تنها در این سایت ، بلکه در تمام سایت های دیگه ، کسی به اندازه ی

جناب lordsaroman اطلاعات مفید در اختیار خوانندگان قرار نداده .
پاسخ
تشکر کنندگان: sanazdst ، Masbafa ، f.vakili ، tinasss26
(2015-05-21 ساعت 23:29)lordsaroman نوشته:  
(2015-05-21 ساعت 23:17)brahnama نوشته:  جناب LOARD بر اساس تحقیقاتی که کردم این وسط شرکت واسطه وجود نداره که این پول را میگیره. شرکتهای مهاجرتی بابت وکالت کار مهاجرت این مبلغ را میگیرند نه کاریابی.

شما مثل اینکه مزنه ی بازار دستتون نیست.
هزینه ی وکالت شرکت های درجه ی یک مهاجرتی (نه حتی وکلای در پیت ایرانی) زیر هفت-هشت هزار دلار هست. اگر زبان انگلیسی بلد هستی یک نگاه به لینک منابع پست قبلیم بندازید.

جهت اطلاع بنده ۵ سال امریکا زندگی کردم. ولی با طرز فکر شما موافق نیستم. اول به این دلیل : شما که در امریکا هستی, میدونید شرکتهای کاریابی زیادی وجود دارند که کارشان پیدا کردن شغل برای افراد است. معمولا این شرکتها برای پیدا کردن کار از افراد پولی دریافت نمیکنند. (معمولا نه همیشه ). بر اساس صحبتهای من با شرکتهای ایرانی (با این لحن که شما همه را از دم نا موفق بنامید (در پیت) مخالف هستم) کاری که اینها کردند این است که از طریق شرکت‌های کاریابی و بدون اینکه پولی‌ بابت این خدمات از متقاضی دریافت بشه کار را پیدا میکنند و از طریق آن اقدام به اخذ ویزای مهاجرتی میکنند. اگر مبلغ اینها بالا است، اون یک بحث دیگه است. بازار آزاد است. هر کسی‌ شرکت ارزانتر خارجی‌ پیدا کرد خوب از آن طریق اقدام کنه. گرون بودن خدمات یک بحث دیگه است. ربطی‌ به خوب و یا بد بودن شرکتی نداره. مساله این است که باید اطلاعات درست به افراد داده بشه و افراد خود تصمیم بگیرند. لطفا به من برچسب تبلیغ برای شرکت خاصی‌ نزنید. این خوب نیست که هر کسی‌ که اینجا با شما مخالف است سریع بهش انگ میزنند و بلاک می‌شه. اگر این طور است که من هم می‌تونم بگم که اقا/خانم Paradox هم در پست بالا داره تبلیغ شما را میکنه . منطقی‌ بحث کنیم تا همگی‌ چیزی یاد بگیریم.
پاسخ
تشکر کنندگان: EMS ، f.vakili
(2015-05-22 ساعت 02:24)brahnama نوشته:  اگر این طور است که من هم می‌تونم بگم که اقا/خانم Paradox هم در پست بالا داره تبلیغ شما را میکنه . منطقی‌ بحث کنیم تا همگی‌ چیزی یاد بگیریم.

بزرگوار مگه دارن پول میگیرن که من تبلیغ ایشون رو بکنم ؟!

شرکت های که این کار رو میکنن چیزی حدود 70 هزار دلار دارن هزینه میگیرند.

اگر آقای lordsaroman هم میومدن بابت حق مشاوره (مثلا) یه ریال میگرفتن، اونوقت

درست میفرمایید بنده دارم تبلیغ ایشون رو میکنم .

بعدشم فکر میکنم هر کسی تو این فروم غیر منطقی صحبت کرده باشه ، lordsaroman

یکی ، منطقی بوده !
پاسخ
تشکر کنندگان: lordsaroman ، sanazdst ، Masbafa ، parisa.tk ، نسل سوخته
(2015-05-22 ساعت 02:24)brahnama نوشته:  لطفا به من برچسب تبلیغ برای شرکت خاصی‌ نزنید. این خوب نیست که هر کسی‌ که اینجا با شما مخالف است سریع بهش انگ میزنند و بلاک می‌شه.

دیروز عضو شدید و کلا یک ساعت تو انجمن آن بودید اونهم فقط در این تاپیک.

ببخشید شما چه جوری تو این فرصت فهمیدید که کسانی "سریع" بلاک میشن ؟

این تاپیک 24 صفحه است که فقط کسانی که در طی چند روز گذشته در جریان

تاپیک بودن از بلاک شدن یک سری آی دی خبر دارن. قاعدتا کسی که تازه شروع به

خوندن تاپیک میکنه متوجه نمیشه که شخصی که آی دیش بلاک شده، کی بلاک شده.

مگر این که تمام پست ها رو با تاریخ و ساعتشون بخونه و بعد مقایسه کنه.

که 24 صفحه تاپیک رو به این صورت تو یک ساعت خوندن یه کم سخته !

اونهم با این پیش ذهنیت که باید تاریخ همه ی پست ها رو چک کرد !

ببخشیدا اینو میگم . صرفا کنجکاو شدم . دیگه حقم بدید به ما. شبا خواب

آقای کشاورز و طاها و اینا رو میبینیم این چند وقته .
پاسخ
تشکر کنندگان: lordsaroman ، sanazdst ، Masbafa ، نسل سوخته ، mehre cyrus
(2015-05-22 ساعت 02:24)brahnama نوشته:  
(2015-05-21 ساعت 23:29)lordsaroman نوشته:  
(2015-05-21 ساعت 23:17)brahnama نوشته:  جناب LOARD بر اساس تحقیقاتی که کردم این وسط شرکت واسطه وجود نداره که این پول را میگیره. شرکتهای مهاجرتی بابت وکالت کار مهاجرت این مبلغ را میگیرند نه کاریابی.

شما مثل اینکه مزنه ی بازار دستتون نیست.
هزینه ی وکالت شرکت های درجه ی یک مهاجرتی (نه حتی وکلای در پیت ایرانی) زیر هفت-هشت هزار دلار هست. اگر زبان انگلیسی بلد هستی یک نگاه به لینک منابع پست قبلیم بندازید.

جهت اطلاع بنده ۵ سال آمریکا زندگی کردم. ولی با طرز فکر شما موافق نیستم. اول به این دلیل : شما که در آمریکا هستی, میدونید شرکتهای کاریابی زیادی وجود دارند که کارشان پیدا کردن شغل برای افراد است. معمولا این شرکتها برای پیدا کردن کار از افراد پولی دریافت نمیکنند. (معمولا نه همیشه ). بر اساس صحبتهای من با شرکتهای ایرانی (با این لحن که شما همه را از دم نا موفق بنامید (در پیت) مخالف هستم) کاری که اینها کردند این است که از طریق شرکت‌های کاریابی و بدون اینکه پولی‌ بابت این خدمات از متقاضی دریافت بشه کار را پیدا میکنند و از طریق آن اقدام به اخذ ویزای مهاجرتی میکنند. اگر مبلغ اینها بالا است، اون یک بحث دیگه است. بازار آزاد است. هر کسی‌ شرکت ارزانتر خارجی‌ پیدا کرد خوب از آن طریق اقدام کنه. گرون بودن خدمات یک بحث دیگه است. ربطی‌ به خوب و یا بد بودن شرکتی نداره. مساله این است که باید اطلاعات درست به افراد داده بشه و افراد خود تصمیم بگیرند. لطفا به من برچسب تبلیغ برای شرکت خاصی‌ نزنید. این خوب نیست که هر کسی‌ که اینجا با شما مخالف است سریع بهش انگ میزنند و بلاک می‌شه. اگر این طور است که من هم می‌تونم بگم که اقا/خانم Paradox هم در پست بالا داره تبلیغ شما را میکنه . منطقی‌ بحث کنیم تا همگی‌ چیزی یاد بگیریم.
با سلام
دقیقا منظور شما رو متوجه نشدم، یعنی شما میفرمایید که این هزینه 50 تا 60 هزار دلاری بابت فقط انجام کارهای مهاجرت می باشد؟ لطفا بیشتر توضیح بدید.
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان