کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفر به امارات برای مصاحبه: تور، هتل، بلیط و ...
(2013-03-03 ساعت 19:51)e76779 نوشته:  سلام به همه دوستان عزیز،
من برای هفته دوم آوریل بلیط هواپیما را از سیستم فروش اینترنتی ماهان برای 2 نفر به مبلغ 1148800 تومان خریداری کردم، اما برای گرفتن ویزا اکثر آژانسها بدون خرید بلیط و هتل، خدمات دریافت ویزا نمی دهند! و اگر هم انجام دهند کمتر از نفری 300 درهم نمی گیرند.
از دوستانی که احیانا جایی یا کسانی را می شناسند که فقط ویزای امارات را اخذ میکنند، ممنون میشم که از تجربیات و اطلاعاتشان بنده را بی نصیب نگذارند.

سلام گلم این اسمت چی بود نتونستم بخونم . اما از قدیم گفتن هزینه خوردن نان و پنیر و دوا درمان دل درد بعد از آن می شود قیمت یک پرس چلو کباب پس عزیز من چرا ماجراجویی می کنی از اول برو همه کار ها رو با یه تور انجام بده . بلاخره پول از جیبت می کشن بیرون چه حسن باشه چه حسین هر دو برادرند .
تشکر کنندگان: e76779 ، mohammadrezah ، rezagh ، saeid-ss ، philter
(2013-03-03 ساعت 20:15)برنا نوشته:  
(2013-03-03 ساعت 19:51)e76779 نوشته:  سلام به همه دوستان عزیز،
من برای هفته دوم آوریل بلیط هواپیما را از سیستم فروش اینترنتی ماهان برای 2 نفر به مبلغ 1148800 تومان خریداری کردم، اما برای گرفتن ویزا اکثر آژانسها بدون خرید بلیط و هتل، خدمات دریافت ویزا نمی دهند! و اگر هم انجام دهند کمتر از نفری 300 درهم نمی گیرند.
از دوستانی که احیانا جایی یا کسانی را می شناسند که فقط ویزای امارات را اخذ میکنند، ممنون میشم که از تجربیات و اطلاعاتشان بنده را بی نصیب نگذارند.

سلام گلم این اسمت چی بود نتونستم بخونم . اما از قدیم گفتن هزینه خوردن نان و پنیر و دوا درمان دل درد بعد از آن می شود قیمت یک پرس چلو کباب پس عزیز من چرا ماجراجویی می کنی از اول برو همه کار ها رو با یه تور انجام بده . بلاخره پول از جیبت می کشن بیرون چه حسن باشه چه حسین هر دو برادرند .

دوست خوبم ممنون از راهنمایی شما،
حقیقتا اکثر آژانس ها برای هفته دوم آوریل از الان تور ندارند و پکیج ارائه نمیدهند!Sad
ضمنا با توجه به نزدیکی آن ایام با تعطیلات نوروزی احتمال اینکه با کمبود وقت و افزایش قیمت تور مواجه بشیم زیاده! همچنین بنده هتل 4* نزدیک به NMC را به مبلغ 1400000 هزارتومان(2 نفر) برای 5 شب رزرو کردم که مجموع هزینه ها(بلیط قابل تغییر+رزرو هتل+هزینه ویزا) فکر کنم از تور 5 شبه دبی پایین تر نباشه گرونتر نیست.Wink
2013AS57xx/ابوظبی/2 نفر/April 14/برگه آبي
آپدیت ها:

16 April
3,4,12,20,26,27 Jun

1,2,3,7,9,24 July
12,13,14,20 August
5,19,25,27,29 Sep
ويزا: هيچوقت Sad
بعد از 169روز انتظار: پوچ.........
تشکر کنندگان: roeentan ، rezagh ، مرآت74 ، philter
این پست نقل قول از انجمن هوایی ایرو اسپیس.ای ار هست
به این جهت این پستو گذاشتم که در این ایام کلاه برداری و سو استفاده از مردم جهت اخذ ویزا بالا میره
نقل قول:درود بر تمامی یاران و همراهان انجمن مرجع هوا و فضای پارسی.

قصد بیان واقعه ای عجیب و اسفناک از خیانت و رذالت عده ای از هموطنان رو دارم تا بفهمید که برخی به اسم آزانس مسافرتی در راه کسب اندکی ثروت چه جرائمی که مرتکب نمیشوند.

حدود دوشنبه هفته قبل قصد داشتم به همراه مادرم برای شروع کارهای بازرگانی و واردات اجناس از کشور امارات به یک آزانس مسافرتی رفته و نسبت به خرید بلیط و ویزا و هتل اقدام کنیم. اینجانب یک آزانس مسافرتی در خیابان عباس آباد تهران را از اینترنت پیدا کرده و با توجه به اینکه آژانس مزبور فعالیتهای جالبی در زمینه اطلاع رسانی انجام میداد (( مثلا قیمت بلیط ها و هتل ها رو بصورت به روز شده و PDF در سایتش میگذاشت )) به آن آژانس رفتیم که بما گفتند سیستم رزرو ماهان و ایران ایر قطع شده و امکان دریافت بلیط موجود نیست..

لذا مادرم از روی یک SMS که برایش ارسال شده بودتصمیم گرفت به آژانس دیگری که در همان خیابان شهید بهشتی نرسیده به میدان تختی قرار داشت رفته و همان درخواست را تکرار کنیم. بنابر این به آزانس هواپیمایی (( خ )) در طبقه دوم ساختمانی در خیابان عباس آباد رفتیم. در آنجا برای بلیط رفت و برگشت ماهان و سه شب و چهار روز اقامت در پنج ستاره و ویزای توریستی 14 روزه مبلغ سه میلیون تومان پرداخت کردیم.

تا اینجا درست...؟؟؟


شنبه ی همین هفته بعد از ظهر به آزانس رفتیم. بلیط را که اینترنتی رزور شده بود بصورت یک ورقه کاغذ A4 بما دادند. ووچر هتل را هم دادند...اما موقع تحویل ویزا یک کاغذی دادند که اسم های ما و عکسمان بصورت بسیار ناخوانا و بهم ریخته روی آن پرینت گرفته شده بود...
.بما گفتند "" این کاغذ برای عبور از گیت فرودگاه امام است. وقتی به فرودگاه دبی رسیدید حتما این کاغذها را پاره کنید...!! در آنجا به افسر قسمت (( مراقبه الجوازات )) پاسپورت را نشان میدهید و ایشان برای شما همانجا ویزا میدهند....!!! نگران نباشید ...همه چیز هماهنگ شده است..!!!

لازم میدانم یادآوری کنم که این اولین سفرخارجی ما بود.

نیمه شب یکشنبه با هزار ذوق و شوق و هیجان وسایل را بار ماشین کرده و در دل شب به اتوبان خلیج همیشه فارس زدیم و ساعت سه نیمه شب به فرودگاه رسیدیم.پرواز ساعت شش و نیم صبح بود. در قسمت تحویل بار بود که اولین مشکل پیش آمد...بما گفتند آقا این ویزای شما اصلا خوانا نیست...صبر کنید تا مسئولین ماهان ایر بیاییند....و ما اینقدر صبر کردیم تا دویست نفرمسافر هواپیما کارشان انجام شد و مسئول ماهان آمد و ویزا و پاسپورت مارا گرفت و به جائی نامعلوم رفت و دقایقی بعد برگشت و گفت مشکلی نیست..!! میتوانید چمدان را تحویل دهدید..

ساعت شش صبح سوار هواپیما شدیم و هشت و نیم صبح به فرودگاه دبی رسیدیم...در صف قسمت (( مراقبه الجوازات )) بودیم...پاسپورت و ویزا را تحویل آن دوست عرب دادیم که دیدیم با حالت تعجب بما نگاه میکند و به همکار کنار دستی اش چیزهایی میگوید. با انگلیسی با وی صبحت کردم و پرسیدم مشکل چیست...بما گفتند به اتاق immigration room برویم و صحت پاسپورت را بررسی کنیم.

به آنجا رفتم و به انگلیسی درخواستم را مطرح کردم...ایشان بلافاصله پاسپورت من و مادرم را به همراه ویزا گرفتند و در کامپیوتر چک کردند و گفتند:

these visas are NOT yous....the are belong to someonle else ...just your names on them.

go and speak whit your responsible.

باور کنید کیبورد کامپیوترم از بیان حال من و مادرم که تا همین دقایق پیش شور و ذوق سفر خارجی برای اولین بار و ورود به کشوری جدید رو داشتیم عاجز است...پاهایمان سست شد و رنگمان پرید...نمیدانستیم چیکار بکنیم...خودمان رو روی صندلی انداختیم و بر بخت بدمان لعنت فرستادیم ک چرا در اولین سفر خارجی باید چنان خاطره ی تلخی پیش بیاید که حتی سفر به هر نقطه ای از دنیا را برایمان تلخ کند...؟

نظر به اینکه اپراتور سیمکارت گوشی مان به etisalat تغییر کرده بود به آزانس مربوطه در تهران زنگ زدیم.ایشان گفتند منتظر باشید....الان یکی میرود سفارت ایران در دبی و برای شما ویزا میگیرد و میاورد....به او گفتم آخه دختر خوب...سفارت ایران در دبی که ویزای دبی نمیدهد...!! ویزای دبی را سفارت دبی در تهران میدهد...!! گفتند نگران نباشید...تا ساعت 11 صبر کنید درست میشه...ساعت یازده و نیم ظهر بود که زنگ زدم تهران و گفتم چی شد....گفت در حال پیگیری هستیم...اگر م الان از فرودگاهبیرون میامدید باید تا ساعت 2 در لابی هتل منتظر میماندین پس برایتان فرقی که نمیکنه...منتظر باشید....!!! منهم بابت تشابه انتظار در لابی هتل و انتظار در سالن فرودگاه از ایشان تکشر کردم ...!!!! شماره آن آقایی که مثلا قرار بود ویزاهای مارا تحویل بدهد را نیز بما گفتند...میتونم بگم نزدیک هشتاد بار به او زنگ زدم اما اگر ایشان جواب شما را داد جواب من را هم داده است...!!!

به تهران و ان آژانس لعنتی زنگ زدم و گفتم چی شد....گفتند تا ساعت دو صبر کنید....درست میشود...!! ساعت دو نیم شد....از فرط خستگی و بیحالی در حال مرگ بودیم....گفتیم چی شد...به حالتی مانند طلبکار ها گفتند ما اینجا همه دنبال کار شما هستیم...نگران نباشید...شما امشب در هتلتان اقامت میکنید...!!

تا ساعت هفت شب در محوطه فرودگاه حیران و سرگردان بودیم...آخرش تماس گرفتند و گفتند اینترنت داری...؟؟ گفتم برای چه میخواهید...؟؟ گفتند میخواهیم بلیط برگشت شما را که برای چهارشنبه بود به همین امشب تغییر دهیم و شما را به تهران برگردانیم....به ایشان گفتم نیازی نیست زحمت بکشید....اولا من اینترنت ندارم....دوما الان میروم و از همین فرودگاه دبی بلیط میخرم و به تهران برمیگردم و پول بلیط را به انضمام تمامی آن سه میلیون تومانی که به شما دادم را از شما میگیرم.
گفتند مشکلی نیست...!!
به قسمت فروش بلیط رفتم و به انگلیسی گفتم دوتا بلیط برای تهران و برای امشب میخواهم....خوشبختانه در پرواز 657 ایران ایر جا بود....لذا 1920 درهم دادم و دوتا بلیط گرفتم و خسته و کوفته و دست از پا درازتر و با حال بسیار زار و ناراحت و بسان لشکر شکست خورده همراه مادر 58 ساله و خسته ام که تکیه گاهی جز من نداشت قدم به ایراباس 320 ایران ایر گذاشتیم وبعد از دوازده ساعت اقامت در فرودگاه دبی و مسخره شدن توسط آزانس مربوطه در ساعت 11 شب به تهران رسیدیم...
عکس ویزای تقلبی
نقل قول:[عکس: p45l35c6bpgr7k13xx.jpg]
منبع :کلیک کنید
(2013-03-03 ساعت 21:10)abas_kashan نوشته:  ...........بما گفتند "" این کاغذ برای عبور از گیت فرودگاه امام است. وقتی به فرودگاه دبی رسیدید حتما این کاغذها را پاره کنید...!! در آنجا به افسر قسمت (( مراقبه الجوازات )) پاسپورت را نشان میدهید و ایشان برای شما همانجا ویزا میدهند....!!! نگران نباشید ...همه چیز هماهنگ شده است..!!!
دقیقاً برخی از آژانس ها وقتی شما اصرار دارید برای روز خاصی ویزا بگیرید و متاسفانه ویزای شما حاضر نمی شود و امیدوار هستند که دقیقه نود حاضر شود اینکار را میکنند و با یک ویزای فتو شاپی شما را راهی فرودگاه میکنند در فرودگاه امام کسی متوجه اصلی و یا جعلی بودن ویزا نمیشود اما احتمال میدهند که صادر شده باشد ولی به دست آژانس نرسیده این کار را میکنند چون امیدوارند ویزا از طرف اداره مهاجرت امارات تا زمان رسیدن شما به گیت فرودگاه دبی صادر شده باشد که ریسک بسیار بالایی دارد و شاید منجر به ممنوع الورود شدن مادام العمر شما به این کشور بشود.....
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
همسفری نبود هفته 3 فروردین
شماره کیس:2013AS59XX رویت قبولی :1می 2012
کنسولگری:ابوظبی محل مورد نظر:ویریجینیا-ویزا یک ضربCool
كيس دو نفرو نصفي . 9/8/2013 تاریخ ورود
تشکر کنندگان:
من زمانیکه میخواستم بلیط ویزا(تور) بگیرم از طریق اژانسی اقدام کردم که در حقیقت واسطه بود و طرف اصلی کیمیا پرواز بود.شما مستقیما با خودشون هماهنگ کنید فکر کنم فامیلی طرف تو کیمیا پرواز خانم قضایی بود.این شرکت برای سایر اژانسها بلیط ویزا اوکی میکنه و اونها هم یه درصدی ازشون میگیرن البته اینطوریکه من متوجه شدم.ولی کارشون مرتبه و قابل اعتماد.حالا شما هم یه تماسی با این شرکت بگیرین شاید به دردتون بخوره
http://kimiyaparvaz.com/FA/
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: الهه سابق ، rezagh ، lilac ، Saeedv13 ، roeentan ، e76779 ، bayat_r ، kasrafo ، usa lover ، mohammadrezah
(2013-03-02 ساعت 09:53)bayat_r نوشته:  دوستان دو تا نکته مهم:

1- شما از زمانی که ویزای امارات براتون در میاد 14 روز وقت دارید که وارد خاک امارات بشید.
2- از زمانی که وارد میشید 14 روز میتونید توی خاک امارات بمونید و هر روز اضافه تر 200 درهم جریمه داره.
* البته ویزای توریستی دو ماهه هم داریم که شرایطش فرق میکنه
از زمان صدور ویزا در حالت عادی 45 تا 60 روز فرصت هست اما سعی کنیدتاریخ صدور ویزا 5 روز قبل از پرواز باشه .
**2013AS36 تعداد نفرات کیس 3 ، پست ابوظبی ، قبولی MAY2012
مصاحبه فوریه 2013 ابوظبی ، مدیکال ان ام سی ، کلیرنس ، اخذ ویزا 18 اپریل ، کل هزینه ها حدود 11 میلیون
تشکر کنندگان: bayat_r ، rezagh
سلام به همه دوستان

من برای هفته اول اپریل بلیط ماهان گرفتم رفت و برگشت 1میلیون تومن
تور هتل 4ستاره گرفتم 3میلیون و600 هزار تومن
ویزا شد نزدیک 300 هزار تومن(که هنوز اماده نیست و نگرفتمش)
خودم هم می رم بیمه سامان و بیمه مسافرتی می گیرم واسه خودم

چند سوال اگر دوستان اطلاع دارن بگن ممنون می شم:
یکی وچر هتل یه نیم برک فکس شده هستش به صورت خیلی بی ریخت که هیچ مهر و امضایی نداره ...ایا اینجوریه واقعا؟؟!!
بلیط ماهان پرینت کامپیوتری هستش که هیچیششبیه بلیطایی که من قبلا دیدم نیست...ایا این درسته ؟؟
2013AS59XX // ابوظبی اول اپریل // 1 نفر // کارنت : بولتن مارچ(12 FEB ) // هیوستون Wink کلیرنس:May 14 سفرنامه
تشکر کنندگان:
(2013-03-04 ساعت 16:39)rezagh نوشته:  سلام به همه دوستان

من برای هفته اول اپریل بلیط ماهان گرفتم رفت و برگشت 1میلیون تومن
تور هتل 4ستاره گرفتم 3میلیون و600 هزار تومن
ویزا شد نزدیک 300 هزار تومن(که هنوز اماده نیست و نگرفتمش)
خودم هم می رم بیمه سامان و بیمه مسافرتی می گیرم واسه خودم

چند سوال اگر دوستان اطلاع دارن بگن ممنون می شم:
یکی وچر هتل یه نیم برک فکس شده هستش به صورت خیلی بی ریخت که هیچ مهر و امضایی نداره ...ایا اینجوریه واقعا؟؟!!
بلیط ماهان پرینت کامپیوتری هستش که هیچیششبیه بلیطایی که من قبلا دیدم نیست...ایا این درسته ؟؟

ووچر همون شکلیه و بلیطتون هم E-ticket هست که یه برگه پرینت شده است با مهر آژانس
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
تشکر کنندگان: rezagh ، 2013selectee ، الهه سابق ، lilac ، kasrafo ، mohammadrezah
(2013-03-04 ساعت 17:15)bayat_r نوشته:  
(2013-03-04 ساعت 16:39)rezagh نوشته:  سلام به همه دوستان

من برای هفته اول اپریل بلیط ماهان گرفتم رفت و برگشت 1میلیون تومن
تور هتل 4ستاره گرفتم 3میلیون و600 هزار تومن
ویزا شد نزدیک 300 هزار تومن(که هنوز اماده نیست و نگرفتمش)
خودم هم می رم بیمه سامان و بیمه مسافرتی می گیرم واسه خودم

چند سوال اگر دوستان اطلاع دارن بگن ممنون می شم:
یکی وچر هتل یه نیم برک فکس شده هستش به صورت خیلی بی ریخت که هیچ مهر و امضایی نداره ...ایا اینجوریه واقعا؟؟!!
بلیط ماهان پرینت کامپیوتری هستش که هیچیششبیه بلیطایی که من قبلا دیدم نیست...ایا این درسته ؟؟

ووچر همون شکلیه و بلیطتون هم E-ticket هست که یه برگه پرینت شده است با مهر آژانس
مرسی اقا بیات جان...درسته بلیطش همون طوریه مهر هم داره... پس مشکلی توش نیست درسته ؟
2013AS59XX // ابوظبی اول اپریل // 1 نفر // کارنت : بولتن مارچ(12 FEB ) // هیوستون Wink کلیرنس:May 14 سفرنامه
تشکر کنندگان: bayat_r ، مرآت74 ، lilac ، kiaaa
سلام دوستان آخرین وقت برای انجام مدیکال دکتر شوکو

لا چه ساعتی‌ هست یعنی‌ اگه شب مراجعه کنیم انجام می‌شه
تشکر کنندگان: الهه سابق ، kiaaa ، mohammadrezah
(2013-03-04 ساعت 22:23)kardia نوشته:  سلام دوستان آخرین وقت برای انجام مدیکال دکتر شوکو

لا چه ساعتی‌ هست یعنی‌ اگه شب مراجعه کنیم انجام می‌شه

دکتر شوکلا معمولا ساعت 8 میره و معمولا انجام کارها حدودا 2 ساعت زمان میبره تا برای معاینه برسین به دکتر .ولی به نظر من لااقل 4 بعدازظهر باید رفت تا اون روز رو از دست ندین.بازم سفرنامه بچه ها رو بخونین
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: الهه سابق ، rezagh ، lilac ، roeentan ، 2013selectee ، bayat_r ، kasrafo ، مرآت74 ، kiaaa ، mohammadrezah ، saeid-ss ، philter
Toungue 
سلام به دوستان. آقا این دکتره، شوگا چرا ج ایمیل نمیده واسه وقت گرفتن؟
تشکر کنندگان: kiaaa ، saeid-ss
(2013-03-04 ساعت 23:11)omidmas نوشته:  سلام به دوستان. آقا این دکتره، شوگا چرا ج ایمیل نمیده واسه وقت گرفتن؟

اهل جواب دادن نیست واسه اینکه نیازی به گرفتن وقت نیست.درضمن ایشون دکتر شوکلا هستند.یه اس بهش بده شاید جواب دادBig Grin
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: roeentan ، rezagh ، bayat_r ، lilac ، kiaaa ، mohammadrezah
بچه ها مصاحبه من یکشنبه افتاده. حالا چه روزی برم خوبه؟ اگه با پرواز کیش ایر یا تابان بخوام برم که 5 شنبه به دوشنبه هستش و ارزونتر از بقیه پروازاست، خوب 5 شنبه شب میرسم و به مدیکال نمیرسم. جمعه هم که تعطیله. شنبه صبح اول وقت برم، واسه شبش آمادست؟ یا با یه پرواز دیگه برم که 5 شنبه به مدیکالم برسم؟
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
تشکر کنندگان: kiaaa ، مرآت74




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان