کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اولین سفر به آمريكا برای فعال سازی گرین کارت
(2013-12-13 ساعت 15:31)dela نوشته:  سلام بر دوستان خوب مهاجرسرا
امیدوارم راهنمایی کنید.
هنگام ثبت نام در USCIS (از تهران) مراحل ثبت نام تا یک جایی ممکن بود ولی به آخر نرسید.اما در همان میانه راه، امکان واریز مبلغ 165$ امکان پذیر شد و رسید مبلغ به ای میل ارسال گردید.
دو تا ای میل برای پرداخت کننده آمده از pay.gov و uscis.gov
1- با وجود اینکه مراحل ثبت نام تا به آخر انجام نشد از کجا باید بدونیم که کجای کار هستیم و احیانا ثبت نامی انجام شده یا نه ؟
2- آدرسی که قبلا برای ارسال گرین کارت و اقامت به سفارت داده شده ربطی به این سایت داره و باید جایی تغییر آن را اعلام کرد ؟
3- ای میل elisdonotreply یکی از دو ای میل بالاست ؟
متشکرم
1-وقتی براتون این دو تا ایمیل اومده یعنی کار تموم شده. پسشما به اکانتی که ساختین وارد بشین،می بینید که براتون تایید (سابمیت) پرداخت پول رو زده. و دایره سابمیت آبی شده.
2- سوال دومتون، وقتی که وارد اکانتتون بشین می بینید که در سمت چپ صفحه (زیر عکس مجسمه آزادی) نوشته "چروفایل مرا نشان بده" یا "مسیج ..." یا "اپلای آنلاین" وارد اونها که بشین هم مشخصات هر یک از پروفایل های ساخته شده را ببینید که می تونید ازشون پرینت هم بگیرین هم در یکی از همین جاها گفته اطلاعاتتون رو آپدیت کنید. خودتون خواهید دید که خیلی ساده است.
3- اون ایمیل هم چون چیز مهمی نیست یادم نمیاد فقط دوتا ایمیل بعد از انجام موفقیت امیز ثبت نام و پرداخت میاد.
شایدتوضیحات بعدی ربطی به سوال شما نداشته باشه ولی بد نیست خوندنش؛
برای ورود به اکانت هم اول؛ "لاگ این" می کنید. دوم؛ ازتون می پرسه سکیور پین براتون بفرستم(که اگر مثلا برای امنیت این گزینه رو در موقع ثبت نام زده باشین ، الان هم باید انتخابش کنید اگر هم نه که لابد یه سوال دیگه می پرسه مثل سوال های امنیتی و ... که در بیشتر وقتهایی که اکانت باز می کنیم هست) بعد از چند دقیقه به "ایمیلی" که داده بودین شماره پین امنیتی میاد که اونو وارد اون قسمت سکیور پین می کنید و سابمیت رو میزنید و اونوقت وارد اکانتتون میشین.
بعد از وارد شدن به اکانت، چند تا دایره می بینید که در یک خط به هم وصل شده اند که نشانه مراحل کارتون هستش. "درفت" "سابمیت" "اکسپت" "آپتیمایز" "کلوز" و "ری اوپن". بالای صفحه هم یک قسمت داره که نوشته کیس را انتخاب کنید که استوسش را ببینید و اگر چند نفر باشین چند تا گزینه داره می تونید استوس هر گزینه ای را با زدن نوشته "برو" ببینید.
کلا راحته و اصلا اونقدرا که درباره ش حرف زده شده پیچیده و سخت نیست فقط با یه کم دقت حتی من که زیاد از این چیزا سر در نمیارم تونستم به راحتی همه کاراشو انجام بدم. موفق باشید!
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: pari pariaaa ، amairmonre ، farshad_m ، dela ، dana ، پدی ، alirezass ، Ehsan1358 ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-11 ساعت 10:35)mona_gh نوشته:  
(2013-12-10 ساعت 12:31)mona_gh نوشته:  سلام
دوستان عزیز
من 1 بهمن بلیط دارم که برای بار اول بریم آمریکا ، برای 165 دلار باید کی واریز کنیم ؟ اگه بخواهیم بگیم کسی که یک دیگه است برامون بریزه باید چه اقداماتی در چه سایتهایی انجام بدهیم؟
و می خواهیم پاس سفید بگیریم چه باید انجام بدهیم؟ با تشکر از دوستای مهربون

دوستان کسی من رو راهنمائی نمی کنه؟
دوست عزیز به امید موفقیت براتون ... می تونید به این صفحه برید همه چیز به دقت نوشته شده. من هم در کامنت قبلی یه توضیحاتی دادم که موضوع را بیشتر باز می کنه.
http://mohajersara.com/thread-5642-post-...#pid387446
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: amin arefi ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-11 ساعت 17:09)lilistar نوشته:  سلام
دوستان ميشه آدرس جايي كه ميخواهيم سوشال بياد با گرين كارت فرق داشته باشه يا آدرسشون بايد يكي باشه ؟ چون نمي خواهم آدرسي كه براي گرين كارت داده ام تغيير بدم در سايت ولي وقتي به اداره سوشال مراجعه مي كنيم ممكنه آدرس جايي كه اون موقع در اون ساكن هستيم بدم آيا ميشه ؟
من هم همین کار رو کردم مخصوصا که از اومدن گرین کارد در زمانی که اونجا بودم مطمئن نبودم و ادرس جایی رو دادم که خیالم راحت تر بود. ولی سوشیال رو ادرس جایی دادم که خودم در اونجا بودم و می دونستم در زمانی که هستم میاد. به نظرم با توصیفاتی که دوستان کردن بهتره همونطور که گفتین ادرس رو عوض نکنید.
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: lilistar ، dana ، پدی ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-11 ساعت 22:00)mama2030 نوشته:  باسلام به همه دوستان
از دوستانی که مدت بیشتری در ارواین هستند میخواستم بپرسم آیا کلاس رایگان برای آموزش زبان میشناسند معرفی کنند چون بیشترین مشکل ما زبان ما در حدود
سه هفته هست که اومدیم فعلا یک سری کارها از قبیل ثبت نام بچه ها و اجاره منزل انجام شده و لی کلاس زبان خیلی مهمه چون اگر آموزش نبینیم نمی تونیم کار پیدا کنیم و با وجود هزینه های بالا و داشتن 2 فرزند به مشکل برمی خوریم لطفا اگر اطلاعاتی دارید در این زمینه ما را راهنمایی بفرمایید متشکرم
دوست عزیز به سلامتی و با آرزوی موفقیت. کلاس هایی به نام "ای اس ال" یا همون "انگلیش از اِ سکند لنگوایج" یا (همون انگیسی همچون زبان دوم ) را اگر در جایی که هستید جستجو کنید می بیند که کلی کلاس خصوصا در کتابهانه های محلتون پیدا می کنید که مجانی هستند و به قدری براشون این موضوع جا افتاده هستش که همین که بپرسید خودشون بقیه کارها رو انجام میدن. هم با آدما اشنا میشید که بیشرشون چینی و روس و اسپانیایی یا حتی ایرانی هستند هم زبان یاد می گیرید. البته معمولا کلی کلاس و ساعت ها و برنامه های مختلف هستش که می تونید برنامه رو بگیرید و شاگردها بپرسید که کدوم کلاس فعال تر هست و بهتره و به یک کلاس خاص اکتفا نکنید.
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: philter ، alirezass ، mama2030 ، dana ، پدی ، لاتاری
(2013-12-12 ساعت 02:58)mahsa.mo نوشته:  سلام...من 3 ماهه اومدم آمریکا...هنوز گرین کاردم نیومده... از طرفی یه کار پیدا کردم که ازم I-551 number می خوان واسه اینکه استخدامم کنن. من این I-551 رو از کجا بیارم؟؟؟ یکی راهنماییم کنه لطفا.

دوست عزیز شماره گرین کارد شما احتمالا باید همون (شماره ای 551) باشه .البته من هم تو گوگل سرچ کردم و از توضیحاتی که بود این دستگیرم شد!
2013
The tragedy of life is not death but what WE LET die inside of us while we live
تشکر کنندگان: mahsa.mo ، dana ، پدی ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-12 ساعت 08:28)duzli نوشته:  
(2013-12-11 ساعت 10:35)mona_gh نوشته:  
(2013-12-10 ساعت 12:31)mona_gh نوشته:  سلام
دوستان عزیز
من 1 بهمن بلیط دارم که برای بار اول بریم آمریکا ، برای 165 دلار باید کی واریز کنیم ؟ اگه بخواهیم بگیم کسی که یک دیگه است برامون بریزه باید چه اقداماتی در چه سایتهایی انجام بدهیم؟
و می خواهیم پاس سفید بگیریم چه باید انجام بدهیم؟ با تشکر از دوستای مهربون

دوستان کسی من رو راهنمائی نمی کنه؟

سلام دوست عزیز انشاالله سفرتون به خیرو خوشی و به سلامتی باشه 165$ هروقت بدین میشه حتی بعد اینکه تشریف بیارید اینجا ولی از اینکه تاثیری داره قبلا پرداخت کردن و یا در حین اومدن اطلاع دقیقی ندارم و بر اساس ذهنیات خودم فرقی نداره ایران پرداخت کردن با همینجا روزهای اول پرداخت کردن چون به هر حال باید وارد اینجا بشین تا پروسه پروندتون شروع بشه.
راجع به پاس سفید همین الان دوست من کاراشو انجام داده و الان منتظر تعیین زمان مصاحبش هستش و الان پیش منه تو آمریکا به محض اینکه کاراش کامل شد روندش رو یا خودش یا من میگم براتون دقیقا فعلا اومده اینجا ومدارک رو پست کرده و منتظر نامه تعیین وقت مصاحبه و اثرانگشت و این برنامه هاست.
امیدوارم تونسته باشم یه کوچولو راهنمایی که نه یه اطلاعاتی داده باشم.

خیلی ممنون از شما ، الان چند روزه که درخواست دادن برای پاس سفید ؟ از ایران مدارک خاصی باید بیاوریم برای پاس سفید ؟ توی فرودگاه نباید کاری انجام بدهیم برای پاس سفید ؟
ممنون از راهنمائی شما دوست عزیز
تشکر کنندگان: saeedshafiee ، EKAM ، dana ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-14 ساعت 03:04)manila نوشته:  
(2013-12-12 ساعت 02:58)mahsa.mo نوشته:  سلام...من 3 ماهه اومدم آمریکا...هنوز گرین کاردم نیومده... از طرفی یه کار پیدا کردم که ازم I-551 number می خوان واسه اینکه استخدامم کنن. من این I-551رو از کجا بیارم؟؟؟ یکی راهنماییم کنه لطفا.

دوست عزیز شماره گرین کارد شما احتمالا باید همون (شماره ای 551) باشه .البته من هم تو گوگل سرچ کردم و از توضیحاتی که بود این دستگیرم شد!

دوستان عزیز در آمریکا هر فرمی و یا هر کارتی یه شماره و یا کد داره که شماره و کد گرین کارت I-551 هستش .پس شماره اون همون Aنامبر هستش یعنی شماره گرین کارتتون.موفق باشید.
ازدواجیF2A،تاریخ ارسال مدارک بهJuly 29,2013: USCIS،تاریخ دریافت رسید نامبر:August 6, 2013،PD: August 1,2013 approve:August 21,2013دریافت کیس نامبر: October 8, 2013،پرکردن فرم DS-261: 14 OCT 2013 ،پرداخت 88$: 21OCT 2013این داستان ادامه دارد (لطفا توی پیام خصوصی سوال مهاجرتی نپرسید)csc,ptt برای آنکارا
تشکر کنندگان: manila ، پدی ، Ehsan1358 ، Fariborzz ، لاتاری
سلام به همگی.
برای تحویل مدارک تو اولین سفر به امریکا. باید مدارک رو به اولین فرودگاه تو امریکا تحویل داد یا میشه به آخرین فرودگاه هم تحویل داد؟
شماره کیس: **85
کنسولگری:ایروان
تاریخ مصاحبه:12jun
دریافت ویزا:15Aguste
ورود به آمریکا:---
دریافت گرین گرین کارت:---
تشکر کنندگان: Ehsan1358 ، Fariborzz ، لاتاری
باید به اولین فرودگاه آمریکا تحویل دهید.
case number: 2013AS00005200 ایروان W1A
آموزش زبان انگلیسی: www.eslpod.com
تشکر کنندگان: philter ، aghaghia ، rira1982 ، پدی ، rezalahiji ، mori ، Ehsan1358 ، Mehrdadordi ، Fariborzz ، لاتاری
کسی می دونه نمایندگی ایرلاین امارات در تهران کجاست؟ آیا به همون قیمت توی سایت پول بلیط رو محاسبه می کنن؟
**2013000016 / مصاحبه : w2 dec آنکارا / کلیرنس : بعد از هفت ماه و چهار ساعت Smile
تشکر کنندگان: philter ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-14 ساعت 21:03)fariba_a نوشته:  باید به اولین فرودگاه آمریکا تحویل دهید.

دوستان اگه از این بلیط های چند استاپه بگیریم حتما پروت آو اینتری به امریک تغییر میکنه و ممکنه یه پرواز داخلی تو امریکا داشته باشیم ! اونوقت تو فرودگاه مشکلی پیش نمیاد از نظر تغییر محل ورود به امریکا البته مقصد همون جای قبلیه که اعلام کرده بودیم !
و اینکه دوباره ممکنه کاری پیش بیاد و نیاز باشه به اون شهر ورودمون برگردیم ؟
2014AS1xxx، فرم :28می باایمیل،کنسولگری:Yerevan،کارنت :14 می ,مصاحبه: اکتبر-انتظار برای ویزا :100 روز
معاینه پزشکی ایروانمدارک مصاحبه ایروان
خدایا در میان این همه چشم ، نگـــــاهِ تـــو مرا بی نیاز می سازد از هر نگاهی..
تشکر کنندگان: Fariborzz ، لاتاری
با سلام ...
ممنون از اینکه اطلاعات دادین ... 3 تا سوال ازتون دارم ...
1. من در حال حاضر ویزای مهاجرتم رو گرفتم و ماه اسفند به سمت فرودگاه لس آنجلس در حرکتم ... می خوام بدونم که جز پاکت زرد گوشه باز و اون برگ پرداخت ایمیگریشن فی آیا فرم اضافه ای رو باید پرینت بگیریم یا از هواپیما گرفته و پر کنیم ؟

2. من یکی از اقوامم که در آمریکا هم پیش اون میرم 165$ رو بهش دادم و قراره از طریق پرسه ی اینترنتی ایمیگریشن فی پیش از ورود رو پرداخت کنه آیا حتما باید رسید پرداخت این مبلغ رو خودم همراه داشته باشم و در فرودگاه نشون بدم ؟

3. هنگامی که فرم های کی سی سی رو پر می کردم آدرسی که برای محل اقامتم و فرستادن گرین کارت دادم در سن خوزه بود که اقوامم در اونجا بودن اما حالا اومدن به آرنج کانتی که من هم می خوام هر دو آدرس موندنم و ارسال گرین کارت رو اونجا بدم ... چه موقع می تونم این کار رو بکنم ؟

با تشکر
تشکر کنندگان: dana ، Fariborzz ، لاتاری
بچه ها سلام می دونيد برای obamacare چه كار بايد كرد؟
تشکر کنندگان: philter ، mori ، Mehrdadordi ، Fariborzz ، لاتاری
سلام بچه ها اگر كسى الان بيش از ٤٥ روزه كه منتظره اومدنه گرين كارتشه اسمشو اينجا كامنت بنويسه.تا يه امارى بگيريم.
2013as4***...ANKARA... 3 nafar...interview: w2 march...clearance: 26th april...visa issuance: 2th june
تشکر کنندگان: Ali.US ، Fariborzz ، لاتاری
(2013-12-15 ساعت 08:52)yasaman1111 نوشته:  سلام بچه ها اگر كسى الان بيش از ٤٥ روزه كه منتظره اومدنه گرين كارتشه اسمشو اينجا كامنت بنويسه.تا يه امارى بگيريم.

پدرم ٢٠٠ روز
2013as4***...ANKARA... 3 nafar...interview: w2 march...clearance: 26th april...visa issuance: 2th june
تشکر کنندگان: philter ، mori ، Ehsan1358 ، m.mina ، Fariborzz ، لاتاری




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان