کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بازماندگان لاتاري (F2A)
البته این سرمایه گذاری و فرزندان بعد اون جدول نوشته شده و ابن جدول family base هست، درسته یامن اشتباه میکنم!
پاسخ
تشکر کنندگان: pari pari ، reasonable ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi ، alireza51
سلام دوستان من با وكيلم در اين رابطه صحبت كردم اين جدول دوم مربوط به كساني هست كه الان با يك ويزاي ديگه دارن تو امريكا زندگي ميكنن و پروندشون را اداره مهاجرت قراره بررسي كنه به جاي سفارت ، چون پرونده اين دوستان ٧ تا ٨ ماه طول ميكشه كه بررسي بشن از الان اين تصميم را گرفتن كه همزمان با بچه هايي مثل ما موفق به گرفتن ويزا بشن
بازمانده از لاتاري ٢٠١٤ ، ارسال فرم i130 ٢ اكتبر، pd ٦ اكتبر٢٠١٤،اپروو ٢ مارچ ٢٠١٥،دريافت كيس نامبر ١ اپريل ، دريافت اينويس نامبر ١٥ ژولاي ، پرداخت ١٢٠ دلار ٢٤ ژولاي ، پرداخت ٣٢٥ دلار ٣ آگوست ، سابميت فرم ds260 ٧ آگوست, ارسال مدارك به ان وي سي ١٢ نوامبر، دريافت مدارك ٢٣ نوامبر توسط ان وي سي
پاسخ
تشکر کنندگان: alireza51 ، pari1392 ، USA2014 ، pari pari ، reasonable ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi
سلام علیرضا
من چون تعداد ارسالهام کم هست نتونستم پیام خصوصی بدم
تاریخ pd نیمه oct سال 2014
تاریخ اپروو 16 march سال 2015
120 دلار و 261 هم 28july
پاسخ
تشکر کنندگان: hamid_fs3 ، reasonable ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi
با تشکر از زحماتتون
یه سوال هم داشتم اینکه من اخر سپتامبر 20 روز میام ایران اگه تا این موقع اسپانسرم فرمهاشو بهم نداد و مدارک رو وقتی برگشتم بفرستم دیر میشه؟
چون میخوام همه رو با هم بفرستم. خیلی ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi ، alireza51
(2015-09-10 ساعت 02:09)p.keyvan نوشته:  با تشکر از زحماتتون
یه سوال هم داشتم اینکه من اخر سپتامبر 20 روز میام ایران اگه تا این موقع اسپانسرم فرمهاشو بهم نداد و مدارک رو وقتی برگشتم بفرستم دیر میشه؟
چون میخوام همه رو با هم بفرستم. خیلی ممنون
سلام
شاید اسپانسر شما نخواد مدارک مالیاتیشو شما رویت کنی.
به نظرم مدارک مربوط به خودت را بده ایشان که وقتی مدارک خودش حاضر شد یکجا پست کنه.
من تاخیر را اصلا جایز نمی بینم.
در ضمن اگر آمریکا هستید می توانید State خود را عوض کنید و مشمول جدول دوم ویزا بولتن شوید. البته بهتر است با وکیل صحبت کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، p.keyvan ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi
(2015-09-10 ساعت 02:04)p.keyvan نوشته:  سلام علیرضا
من چون تعداد ارسالهام کم هست نتونستم پیام خصوصی بدم
تاریخ pd نیمه oct سال ۲۰۱۴
تاریخ اپروو 16 march سال ۲۰۱۵
120 دلار و 261 هم 28july
سلام
در صفحه 182 در جدول اعمال شد.
برای رویت کلیک کنید.
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، p.keyvan ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi
(2015-09-10 ساعت 02:23)alireza51 نوشته:  [quote='p.keyvan' pid='658679' dateline='1441834461']
سلام علیرضا
من چون تعداد ارسالهام کم هست نتونستم پیام خصوصی بدم
تاریخ pd نیمه oct سال ۲۰۱۴
تاریخ اپروو 16 march سال ۲۰۱۵
120 دلار و 261 هم 28july
سلام
در صفحه 182 در جدول اعمال شد
من هنوز ٣٢٥$ رو پرداخت نكردم يعني باز نشده.
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، smpf ، جواد حبيبي ، wayfarer ، rezahoorjandi ، alireza51
سلام به همه دوستان

به نظر من دو جدول اين معني رادارد:

جدول هاي اول (هم در حالت خانوادگي و هم در حالت ويزاي كار) مثل روال سابق است و فقط به معني اقدام نهايي ويزا است كه هنگام صدور ويزا فقط اگر تاريخ پي دي به كات آف جدول اول رسيده باشد ويزا صادر ميشود و كساني كه مصاحبه رفتند و كلير شدند معمولا در ايميل بهشون ميگن اگر كارنت شديد براي گرفتن ويزا بياييد.

جدول هاي دوم اعلام ميكند تمام كساني كه تا مارس ٢٠١٥ تاريخ پي دي درخواست شان هست ، مدارك مربوط به ان وي سي را و خصوصا فرم درخواست ويزا يعني فرم ٢٦٠ را تكميل كنند كه البته چون كساني كه هم اكنون در خاك آمريكا هستند به جاي فرم ويز ٢٦٠ا بايد فرم مربوط به تغيير وضعيت خود را تكميل كنند،

به هر حال ايشان تصميم گرفتن به افرادي كه درحال انتظار هستند نيز اين اعلام را بكنند كه از چه وقت مدارك لازم براي اخذ ويزا رو تكميل كنند، كه فكر ميكنم از ماه هاي پيش دوستان ٢٠١٤ در اين مسير قرار گرفته اند در جدول صفحه ١٨٢ كه عليرضا خان زحمت كشيدن نگاه كنيد تمام كساني كه قبل مارس ٢٠١٥ هستند در روال تنظيم مدارك براي ان وي سي هستند و نفر آخر جدول كه اول آپريل هستند هنوز فرم ها را و مبالغ را پرداخت نكردند،
پس دوستان ٢٠١٤ ايي با پي دي قبل مارس ٢٠١٥ درحال تكميل مدارك و ارسال آن و فايل كردن درخواست ويزا يعني فرم ٢٦٠ هستند و جاي هيچ نگراني نيست، و به نظر نميرسد كسي با تاريخ پي دي جلوتر از جدول يك مثل روال سابق بتواند ويزا بگيرد مگر سهميه سال پر نشده باشد و تمام كارهاي شخص متقاضي صدور تمام شده باشد و اگر ويزا سال هم كم بيايد در جدول اول رتروگرس يا عقبگرد تاريخ ميكنند كه در بولتن ماه اكتبر در پاراگراف ابتدايي اين رو هم توضيح داده است،
شب و نصف شب خوش و اميدوارم اين انتظار خش انداز روح روان ما بزودي براي همه مون تمام شود
٠- بازمانده 2013AS6### آنکارا.
١- ارسال أي ١٣٠ :١٠/١٨/ ٢٠١٣ , PD: ١٠/٢١،  اپروو:١١/٢٠، كيس نامبر:٢٠١٣/١٢/٢٠-YRV20138#
٢- يكسال و دو ماه سكوت مطلق و زجر آور و رتروگرس كردن بولتن، Sad
٣- واريز ١٢٠ دلار: ٢٠١٥/٠٢ ، ٣٢٥$ :مارس،  كارنت :٢٠١٥/٠٦
٤- مصاحبه:هفته اول جولاي
٥- فرآيند اداري:در هفته اول چهار بار آپديت، هفته دوم سه بار، ٣ آگوست ٢٠١٥  و  تقريبا يكسال بعد ٢١و ٢٧و ٢٨ ژوئن ٢٠١٦
٦- كليرنس: بعد ٣٦٤ روز در ٢٩ ژوئن or شد و كليير
٧- آزمايش مجدد ٦ جولاي، تحويل مدارك  مالياتي و پزشكي به پست ٧ جولاي، انگشت نگاري و تكميل مجدد فرم ٢٦٠ در ١١ جولاي ٢٠١٦
٨- صدور ويزا  12 جولاي ٢٠١٦، تحويل پاس و بسته مهاجرتي ١٣ جولاي ٢٠١٦ پس از سه سال
٩- ورود ٢٦
پاسخ
(2015-09-10 ساعت 05:33)p.keyvan نوشته:  سلام
من هنوز ٣٢٥$ رو پرداخت نكردم يعني باز نشده.
تمام کسانی که بعد 24 ژولای 120 دلار را واریز کرده اند هنوز 325$ و فرم 260 باز نشده است.
در جدول هم ببینی مشخص است.
مدارک اسپانسری را سریعتر بفرست.
آنها هم به موقش باز میشوند.
مهم complete شدن به موقع است.
تعلل نکنید.
روند رسیدگی بالاست و عزم دولت برای کم شدن شر گروه f2a جدی است.

موفق باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، جواد حبيبي ، hamid_fs3 ، p.keyvan ، wayfarer ، rezahoorjandi
دوستان سلام؛
با توجه به لینک زیر
http://www.uscis.gov/news/uscis-announce...ent-status
ظاهرا تغییراتی مثبتی در روال بولتن ویزا در حال اتفاق می باشد. اداره USCIS با همکاری وزارت امور خارجه(DOS) روی پرونده های مهاجرت خانوادگی و کسانی که با ویزاهای کاری در آمریکا زندگی می کردند و اقدام برای اقامت دائم کرده اند؛ تجدید نظر کرده اند. این فرایند تجدید نظر توسط رییس جمهور اوباما و وزیر امنیت داخلی آقای جانسون در نوامبر ۲۰۱۴ تصمیم گیری شده و کمک می کند اطمینان حاصل شود که حداکثر تعداد ویزای مهاجرت سالانه صادر شده توسط کنگره در نظر گرفته شده و بولتن ویزا در هر ماه بیشتر شود و نوسانات کمتری خواهد داشت و برای JULY ۲۰۱۵ اجرایی شده است.

نقل قول از KingNothing : به نظر میرسه از اونجایی که NVC مدت زمان زیادی رو برای بررسی پرونده ها به خودش اختصاص میده و بعضا افرادی مثل من کارنت شدند ولی به دلیل حجم زیاد پرونده های روی دست NVC هنوز به مصاحبه دعوت نشده اند، و از اونجا که عده ای از روی نگرانی پرونده هاشون رو زودتر از موعد فرستاده اند، NVC جدول جدیدی رو معرفی کرده که کسانی که PD شون به اون تاریخ میرسه می تونند مدارکشون رو ارسال کنند.
بدین ترتیب در روند ارسال مدارک تغییرات جزئی رخ داده که حتما NVC در مورد اون به زودی اطلاع رسانی میکنه...
دوستان عزیزم سلام.

نقل قول از asrainman : من الان از یه وکیل چینی تو آمریکا پرسیدم (بماند که خود اون هم گیج شده بود)، اما میگفت طبق صحبت هایی که قبلا هم از اداره مهاجرت در مورد روند کند بررسی ها و تعداد زیاد پرونده های ارسالی شنیده بوده، اداره مهاجرت یه روند جدید رو طراحی کرده که طبق اون کسانی که در هر کتگوری به تاریخ های جدول دوم و قبل از اون میرسند میتونن تکمیل پرونده کنن و شاید در تاریخ مصاحبه بر این اساس اولویت هایی رو منظور کنند.
فقط دوستانی که مشمول این قانون میشن خواهش میکنم باز هم دست نگه دارن تا از راه های دیگه هم تحقیق کنند و مطمئن شن، چون یه جورایی احساس میکنم این آقای وکیل هم خودش گیج شده بود، اما ظاهرا همونجور که king nothing عزیز هم فرمودن از ترجمه متن هم همین مسئله بنظر میرسه..

نقل قول از asrainman : دوستان به این جمله دقت داشته باشید لطفا:
The listing of a date for any category indicates that only applicants with a priority date which is earlier than the listed date may file their application
"فهرست تاریخ های ارائه شده برای هر کتگوری نشان دهنده این است که ، متقاضیانی که PD آنها قبل از این تاریخ است میتوانند برای تکمیل پرونده شان اقدام کنند."
این واسه دوستانی هست که عجله میکنند و nتا فایل قبل از موعد میفرستن،مثلا طرف 2006-2007 هست از الان هر از گاهی ای-میل میزنه به nvc و میگه چی شد پرونده و هر از گاهی یه مدرک ازدواج و تولد بچه واسشون میفرسته !!!
طبق گفته قبلی nvc فقط در زمانهایی که تقاضای آپدیت از طرف خود nvc میشه باید مدارک رو تکمیل کرد و طبق این جمله و صحبتی که وکیل چینی کرد nvc این درخواست رو بعنوان یه قانون و جدول در آورده که از این طریق یه نظم به مدارک ارسالی بده.
و یه جورایی به نفع متقاضیان شده چون از اون گیجی ناشی از دیر رسیدن ای میل آپدیت مدارک در میان و دیگه هر کسی میدونه از کی میتونه تکمیل پرونده کنه، گرچه تو متن خود ویزا بولتن باز هم تاکید کرده که روند ارسال مدارک باز هم به شما اطلاع رسانی میشه.



پاسخ
دوستان عزیز
با مطالعه متن ویزا بولتن و لینک های داده شده مشخص است که این جدول به هدف منظم کردن پروسه و انتشار دقیق و بدون نوسان ویزا بولتن داده شده است و به وضوح اعلام می کند کسانی که قبل از تاریخ های داده شده در کاتگوری های مربوطه در جدول جدید هستند می توانند پس از دریافت نامه instruction ، مدارک را برای NVC ارسال نمایند.
به نظر من این جدول دقیقا پاسخگوی ابهاماتی می باشد که در این چند ماه گذشته به جهت شروع زود هنگام پروسه NVC برای همه ما 2014 ای ها بوجود امده بود چرا که این پروسه طبق تجربه سال های قبل در زمان کارنت شدن و یا در بهترین حالت چند ماه قبل از آن شروع می شد ولی در پروسه جدید با این جدول عملا تعداد بیشتری می توانند از حدود یکسال قبل از تاریخ پیش بینی شده برای کارنت مدارک را ارسال کنند و در نتیجه برای nvc دقیقا مشخص می گردد که با چه حجم پرونده روبرو خواهد بود و در نهایت ویزا بولتن با دقت بیشتر منتشر می شود که قطعا این موضوع باعث تسریع در روند پروسه و کوتاه شدن زمان انتظار ما خواهد شد کما اینکه در چند ماه گذشته پیشرفت ویزا بولتن بهتر بوده و روند رسیدگی نیز سریعتر و منظم تر شده است.
ضمنا این جدول جدید در USCIS نیز برای کیس های(AOS( Adjustment for status نیز استفاده خواهد شد این کیس ها قبلا طبق جدول قبلی مجاز به فایل کردن َAOS می شدند که از این ماه این کیس ها نیز بر اساس جدول جدید می توانند زودتر اقدام کردند . (همانطور که REZA16 عزیز توضیح داده اند این کیس ها مربوط به کسانی می شود که با یک نوع ویزای غیر مهاجرتی هم اکنون در امریکا ساکن هستند)
در جمع بندی می توان گفت که جدول جدید نوید سرعت بیشتر در پروسه می دهد ضمنا کسانی که مدارک را ارسال کرده اند قطعا می توانند منتظر مصاحبه زودتر از پیش بینی علیرضای عزیز باشند.
نکته خوبی که توسط دوست عزیز Smpf اشاره شد و بسیار حائز اهمیت است این است که شما باید در هنگام صدور ویزا کارنت باشید لذا کلیه اقدامات از جمله مصاحبه و مرحله FBI CHECK می تواند در مدت انتظار برای کارنت شدن انجام شود.
آرزو می نمایم که انتظار برای تمام دوستان عزیز هر چه زودتر به پایان برسد و به دیدار عزیزان خود نایل آیند.
بازمانده لاتاری 2014  
PD 30 Sep و Approve  5 march و case and invoice number 26 June و DS261 11 July وPayment 120$ 22 July و Payment 325$ 27 July و DS260 8 August               و
documents sending to NVC 31 َAugust و receiving documents by NVC 2 september و complete letter 30 September و2016 interview April 24 و  آپدیت دوخطی 2017 may 5 و کلیر و ویزا June 14 2017
پاسخ
(2015-09-10 ساعت 13:22)جواد حبيبي نوشته:  دوستان عزیز
در جمع بندی می توان گفت که جدول جدید نوید سرعت بیشتر در پروسه می دهد ضمنا کسانی که مدارک را ارسال کرده اند قطعا می توانند منتظر مصاحبه زودتر از پیش بینی علیرضای عزیز باشند.
سلام جناب حبیبی
جناب حبیبی دیگه از پیش بینی ما نزن جلو Big Grin
از صفحه 133 به بعد من دایم تاکید می کنم با توجه به قانون جدید و ابلاغ آن پروسسه ها سریع تر می شود.
خدا رو شکر که اتفاق هم افتاد.
حتی دوستان هم گاها خرده بر من گرفتند.
انشاالله بزودی به خانواده هامون برسیم.
موفق باشید.

جو مثبتی که سعی کردم القا کنم تماما با مطالعه و اخبار بود و نیت من خیر بود.


(2015-05-18 ساعت 22:26)Farnood1234 نوشته:  دوست عزيز ممنون از پيش بيني هاي خوش بينانه شما
البته اين پروسه با اين پيش بيني ها جلو نميره.
اين گونه تحليل ها فقط فرض شماست.
بهتره نيست اينقدر در پست هاتون زمان تعيين نكنيد كه به دوستان استرس وارد نشه ؟
(2015-05-19 ساعت 00:48)شاپرک نوشته:  جناب alireza51 عزیز تازه نفس هستن... آتیش شون هم تنده
من نمی خوام با ادامه نظرم ایشون رو دلخور کنم یا زحمتشون رو ندید بگیرم، لذا می گذرم از ادامه حرفم.

(2015-05-21 ساعت 17:41)smpf نوشته:  سلام
من فكر نميكنم اين تاپيك محل مناسبي براي بحث باشه ولي اطلاعاتي با ذوق در اين تاپيك ارسال ميشود كه اصلا ربطي به اين تاپيك ندارد و از دوستان خواهش ميكنم به جاي اينكه اينجا را به محل عكس و تصوير و خواسته هاي دل خودشان تبديل كنند، اجازه بدن نكات اساسي و خبر رساني بهم در مورد پيشرفت كار انجام شود، دوستان فرم هاي زيادي
در سايت هاي معتبر و غيرمعتبر خواهيد ديد، قبل از اينكه هم براي خودتان اميدواري ايجاد كنيد و هم اينكه ما را مجبور كنيد كه مطالعه اضافي و بيهوده انجام دهيم.

و حتي تفسير و قوانيني هم كه بهش اشاره ميشود اصلا موضوع زمان پروسه ويزاي خانوادگي نيست.
پاسخ
(2015-09-09 ساعت 22:40)alireza51 نوشته:  
(2015-09-09 ساعت 22:33)Farnood1234 نوشته:  بولتين ويزا ٤٥ روز پيشرفت كرد
اما كاش پيش بيني ٧٥ روز درست در ميامد چون ما ذهنمون را روي ٧٥ روز بسته شده بود.
سلام
برای شما مرکز ورمونتی ها نوید به موقع انجام شدن کارتان را می دهد.
به نظرم انتقال پرونده های مراکز عقب افتاده از روال عادی، روند ویزابولتن را بین 45 تا 60 برای رسیدگی به آنها نگه می دارد.
تازه یک تاریخ 365 روز هم تو جدول دوم داده .
انشالله شما هم به موقع به مصاحبه می روید.
موفق باشید.

ممنونم دوست خوبم. هميشه پست هاي شما دلگرم كننده است. مخصوصاً براي امثال من كه هنوز اپروو هم نشديم.
ممنون از تمام تحليل هاي درست و مثبت انديشي شما و انرژي خوبي كه به ما ميدهيد
جامانده از لاتاري ٢٠١٤-  F2A- تاريخ PD: 3 nov 2014 - انتقال پرونده بدون اقدام  ازمركز ورمونت به مركز كاليفرنيا در ٢٦ آگوست - دريافت پرونده در مركز كاليفرنيا ٨ سپتامبر - تاريخ اپروو ٢٨ سپتامبر -مصاحبه آنكارا-  كامپليت فرم ٢٦٠ در تاريخ ٢٩ نوامبر ٢٠١٥ - دريافت ايميل كامپليت ١٧ دسامبر٢٠١٥- مصاحبه 7jun 2016-مجدد كليرنس -
23 sep دوخطي -
11oct  o
١٣ اكتبر ٢٠١٦  دريافت نامه كلير
٢٠ اكتبر ايشود
پاسخ
تشکر کنندگان: alireza51 ، pari pari ، smpf ، reza16 ، reasonable ، جواد حبيبي ، hamid_fs3 ، wayfarer ، rezahoorjandi
(2015-09-10 ساعت 13:22)جواد حبيبي نوشته:  دوستان عزیز
با مطالعه متن ویزا بولتن و لینک های داده شده مشخص است که این جدول به هدف منظم کردن پروسه و انتشار دقیق و بدون نوسان ویزا بولتن داده شده است و به وضوح اعلام می کند کسانی که قبل از تاریخ های داده شده در کاتگوری های مربوطه در جدول جدید هستند می توانند پس از دریافت نامه instruction ، مدارک را برای NVC ارسال نمایند.
به نظر من این جدول دقیقا پاسخگوی ابهاماتی می باشد که در این چند ماه گذشته به جهت شروع زود هنگام پروسه NVC برای همه ما ۲۰۱۴ ای ها بوجود امده بود چرا که این پروسه طبق تجربه سال های قبل در زمان کارنت شدن و یا در بهترین حالت چند ماه قبل از آن شروع می شد ولی در پروسه جدید با این جدول عملا تعداد بیشتری می توانند از حدود یکسال قبل از تاریخ پیش بینی شده برای کارنت مدارک را ارسال کنند و در نتیجه برای nvc دقیقا مشخص می گردد که با چه حجم پرونده روبرو خواهد بود و در نهایت ویزا بولتن با دقت بیشتر منتشر می شود که قطعا این موضوع باعث تسریع در روند پروسه و کوتاه شدن زمان انتظار ما خواهد شد کما اینکه در چند ماه گذشته پیشرفت ویزا بولتن بهتر بوده و روند رسیدگی نیز سریعتر و منظم تر شده است.
ضمنا این جدول جدید در USCIS نیز برای کیس های(AOS( Adjustment for status نیز استفاده خواهد شد این کیس ها قبلا طبق جدول قبلی مجاز به فایل کردن َAOS می شدند که از این ماه این کیس ها نیز بر اساس جدول جدید می توانند زودتر اقدام کردند . (همانطور که REZA16 عزیز توضیح داده اند این کیس ها مربوط به کسانی می شود که با یک نوع ویزای غیر مهاجرتی هم اکنون در آمریکا ساکن هستند)
در جمع بندی می توان گفت که جدول جدید نوید سرعت بیشتر در پروسه می دهد ضمنا کسانی که مدارک را ارسال کرده اند قطعا می توانند منتظر مصاحبه زودتر از پیش بینی علیرضای عزیز باشند.
نکته خوبی که توسط دوست عزیز Smpf اشاره شد و بسیار حائز اهمیت است این است که شما باید در هنگام صدور ویزا کارنت باشید لذا کلیه اقدامات از جمله مصاحبه و مرحله FBI CHECK می تواند در مدت انتظار برای کارنت شدن انجام شود.
آرزو می نمایم که انتظار برای تمام دوستان عزیز هر چه زودتر به پایان برسد و به دیدار عزیزان خود نایل آیند.

منظورتون اينه كه ممكنه دوستاني كه مداركشون را براي nvc فرستادند قبل از كارنت شدن هم مصاحبه بشوند و دوره صدور ويزاشون بعد از كارنت شدن باشه ؟ به نظر من اين اتفاق كمي خارج از تصوره و تحليل اقاي عليرضا منطقي تره.
اقاي عليرضا فرمودند كه جلو رفتن ٤٥ روزه بولتين ويزا به جاي ٧٥ روز ميتونه يكي از علت هاش بررسي پرونده هاي كساني باشه كه در ورمونت خاك خورده. و اين منطقي است. چون ما نزديك يكساله كه هنوز اپروو هم نشديم.
اما بعيد ميدونم كه nvc بخواد مصاحبه ساير دوستان را شروع كنه.
چون در اين صورت اuscis بايد پاسخگوي ظلمي باشه كه در حق درخواست كننده هاي ورمونتي كرده باشد. كه حتي هنوز پرونده ما را رسيدگي نكرده.
صد البته من اميدوارم كه پروسه ساير دوستان كه شش ماه زودتر از ما به nvc رسيده به جريان بيفته و مصاحبه بشوند و به خانواده هاشون برسند.
اما باور كنيد ما هم دلتنگ خانواده هامون هستيم و اين خيلي بي انصافي در حق ما است
جامانده از لاتاري ٢٠١٤-  F2A- تاريخ PD: 3 nov 2014 - انتقال پرونده بدون اقدام  ازمركز ورمونت به مركز كاليفرنيا در ٢٦ آگوست - دريافت پرونده در مركز كاليفرنيا ٨ سپتامبر - تاريخ اپروو ٢٨ سپتامبر -مصاحبه آنكارا-  كامپليت فرم ٢٦٠ در تاريخ ٢٩ نوامبر ٢٠١٥ - دريافت ايميل كامپليت ١٧ دسامبر٢٠١٥- مصاحبه 7jun 2016-مجدد كليرنس -
23 sep دوخطي -
11oct  o
١٣ اكتبر ٢٠١٦  دريافت نامه كلير
٢٠ اكتبر ايشود
پاسخ
تشکر کنندگان: smpf ، alireza51 ، reza16 ، جواد حبيبي ، hamid_fs3 ، wayfarer ، rezahoorjandi
(2015-09-10 ساعت 13:22)جواد حبيبي نوشته:  دوستان عزیز
با مطالعه متن ویزا بولتن و لینک های داده شده مشخص است که این جدول به هدف منظم کردن پروسه و انتشار دقیق و بدون نوسان ویزا بولتن داده شده است و به وضوح اعلام می کند کسانی که قبل از تاریخ های داده شده در کاتگوری های مربوطه در جدول جدید هستند می توانند پس از دریافت نامه instruction ، مدارک را برای NVC ارسال نمایند.
به نظر من این جدول دقیقا پاسخگوی ابهاماتی می باشد که در این چند ماه گذشته به جهت شروع زود هنگام پروسه NVC برای همه ما ۲۰۱۴ ای ها بوجود امده بود چرا

من کاملا با شماا موافقم جناب حبیبی
در جدول اول اشاره شدهویزای این افراد میتواند ایشود شود.
منم حدس میزنم پرونده های مربوط به جدول دوم که مدارکشون کامل شده به نوبت میتونند مصاحبه برن و دوران کلیرنس رو بگذرونند و هر وقت که کارنت شدن ویزاشون صادر بشه
موقع عقبگرد ویزا هم این قضیه به نحو دیگه ای تکرار شده بود .
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
پاسخ
تشکر کنندگان: reza16 ، جواد حبيبي ، pari pari ، smpf ، wayfarer ، dream.land ، rezahoorjandi ، alireza51




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان