کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شمارش معکوس برای اعلام نتایج لاتاری 2015
(2014-04-12 ساعت 17:39)mrlzdh نوشته:  سلام خدمت همه دوستان
فقط 19 روز و 2 ساعت و 50 دقیقه دیگه مونده تا اعلام نتایج
یعنی می شه اسم ما هم جزو برندگان باشه ؟

ميشه ،چرا نشه ، هيچ كارنشد نداره
تشکر کنندگان: adonis2006 ، kasragtr ، alirezanz ، feligoli
کاربران در حال بازدید این موضوع: abas_kashan*، aida123، alina-b، babak433، mory1977، reza1312، roya r، smu، 2 مهمان

خسته نباشید
تشکر کنندگان: King Eagle ، battosai ، adonis2006 ، roya r ، lighter ، kasragtr ، masoud_777 ، aida123 ، alirezanz
(2014-04-12 ساعت 12:26)satin نوشته:  به به مرسی از باز شدن دوباره تاپیک ....مدیرجان ما همین یه جارو دوست داریم هی شما مارو اذیت کنین و استرس بدین بهمون همین چندروز مونده به اعلام نتایج.Sad..نکنین با ما اینکارو..... Smile
من اصلاً قصد اذیت کردن کسی رو ندارم که اگه داشتم اصلاً این تاپیک رو باز نمی کردم. خیلی هاتون به من پیام خصوصی دادین و گفتین که اینجا رو مثل پارسال درست کنیم که دور هم باشین و به هم انرژی مثبت بدین و این مدت باقیمونده تا اعلام نتایج با خوندن و ارسال پست های مفید دوره انتظار رو راحت تر سپری کنید. وقتی می گفتم مدیر کم داریم همتون مدعی بودین که کمکمون می کنین و نمی ذارین کسی خارج از موضوع تاپیک حرف بزنه. ولی من 2 روز پیش 90 تا پست ناجور عدم تایید کردم. خودتون می دونین که منظور من از ناجور چیه. پست های مهاجرسرا توسط عده ای از کارمندان بعضی ادارات مسئول خونده میشه. بعضی از کاربرای ما اصلاً اون چیزی نیستند که ادعا می کنند و رسماً وظایف دیگه ای رو به عهده دارند. وقتی شما مطالب خلاف قوانین کشور و عرف جامعه ارسال می کنین هم خودتون رو در معرض خطر قرار می دین و هم سایت رو در معرض ف.یلتر شدن. به شما اطمینان میدم که برای من هیچ اتفاقی نمیوفته و من در امنیت کامل در جای مناسبی از این دنیا مشغول زندگی خودم هستم و دست احدالناسی از جماعت بالا به من نمی رسه.
یک موضوع دیگه که پارسال هم شایع بود اینه که نگاه شما به مهاجرت نگاه توریستی هست و نه نگاه واقعی. یک مهاجر با یک توریست از زمین تا آسمون متفاوته. همه جای این مملکت خوشگله. از طبیعت اکثراً بکرش گرفته تا طراحی شهرهای مختلفش. یکی از خشک ترین ایالت هاش که شاید مثل بقیه از مواهب طبیعی برخوردار نباشه نوادا هست که تو صحراش ب.مب ات.م آزمایش می کردند. ولی تو همین ایالت شهری مثل لاس وگاس ساختن که بقیه آمریکایی ها پولشون رو جمع می کنند تا بتونن یک هفته برن اونجا خوش بگذرونن. اما همه این زیبایی ها برای توریست ها معنی پیدا می کنه. برای شمایی که قصد مهاجرت دارین همه اینها بعد یک مدتی عادی میشه. مهمترین مسئله در اینجا که سرنوشت شما رو رقم می زنه کار هست. توانایی ها و مهارت های شما و قدرت ارتباط برقرار کردنتون با بقیه در پیدا کردن کار اهمیت خیلی زیادی داره. تا وقتی کار نداشته باشین زیباترین ایالت هم براتون جهنمه و اگر آلاسکا هم کار پیدا کردین شاید مجبور بشین برین اونجا.
توجه داشته باشین که شانس برنده شدن شما در ویزا لاتاری کمی از یک درصد بیشتر هست. یعنی از هر 100 نفر حداکثر 2 نفر برنده میشن و اونها هم تا ویزا بگیرن صد جور اما و اگر از سر باز می کنند. اگر واقعاً نمی تونین در مملکت زندگی کنین حتماً به فکر روش های دیگه مهاجرت به آمریکا و کشورهای دیگه باشین. ختم کلام این که از خیالات بیرون بیاین، نگاه توریستی به مهاجرت رو کنار بذارین. سر قولتون به منم بمونین. یادتون باشه که قول دادین به من کمک کنین. روزی که ادمین در تاپیک مدیران از همه در مورد درست کردن این تاپیک نظرخواهی کرد من نظرم مثبت بود. جلوی بقیه مدیرها منو کنف نکنین لطفاً. امیدوارم این آخرین پست من در این تاپیک باشه. اگر سر قولتون به من بمونین دیگه من رو در اینجا نخواهید دید. آرزو می کنم بعد اعلام نتایج چهره همتون خنده برنده شدن نقش ببنده. خدا نگهدار همگی.
18 روز و 21 ساعت و 3 دقيقه ...
DV-2013
DV-2014
DV-2015
DV-2016
DV-2017
DV-2018
DV-2019
DV-2020
DV-2021--> STOPPED
DV-2022
DV-2023
DV-2024
DV-2025

مهاجرت به امریکا از طریق تحصیل - آگست ۲۰۲۲
🎈🎈🎈
تشکر کنندگان: sadeghifa ، King Eagle ، adonis2006 ، lighter ، kasragtr ، alirezanz
سلام خوشحالمممممممم که تاپیک با عنایت خاص مدیران باز شدو خوشحالم امروز شنبه هست و تعطیلیمممممم و امیدوارم و از ته دل ارزوی میکنم به زودی همه شما از خوشحالی اخر هفته بعد از یک هفته پر کار در اینجا لذت ببری. به امید برنده شدن و امدن و کار پیدا کردن و ساکن امریکا شدن همه شما دوستان

نکات امروز
1- یک جمله طلایی هست در مهاجر سرا بعضا مدیران و پیشکسوتان می نویسند و به نظرم باید با طلا نوشت برای بخصوص خودمان. جمله :"از امکان شگفت انگیز جستجو استفاده کنید" دوستان عزیز اگر همه تاپیک ها را یا تاپیکی را از اول تعقیب و مطالعه کنند اینقدر نگران و مضطرب نخواهند شد و این قدر سوالات تکراری در فروم مطرح نخواهد شد که مکررا هم هر 5 صفحه جواب داده میشه و ناچارا جواب هم تکراری است .سروران گرامی اگر مقداری جستجو در اینترنت و در همین سایت انجام بدین به بسیاری از جوابها خواهید رسید و لازم نیست برای پاسخ گرفتن زمان زیادی را منتظر و نگران ان هم در این شرایط سخت تحمل کنید.
2- دوستانی که لطف کردن در پیام خصوصی برام فرستادن عذر میخوام از تاخیر به وجود امده .ولی مطمئنا امروز فردا جواب میدم . پیشاپیش از صبرتان ممنونم.
3- پروسه لاتاری 2014 در روز اخر ماه سپتامبر 2014 تمام خواهد شد و تازه اصل ماجرا و ماههای مهم و شلوغ یعنی جون و جولای و...2014باقی است .
4- دوستی در مورد ازدواج پرسیدن برایم جالب بود که خانواده الان مخالف هستند ولی در صورت قبولی در لاتاری با ازدواج موافقت خواهند کرد.!این یک نکته است . دوست عزیز ایا ازانتخاب خود مطمئن هستید ؟ راه مهاجرت راهی است که برای زوجهایی که سالها با هم بوده اند مشکل افرین و سخت و دشوار است چه برسد به دوستان جوان . و بهتر است بپرسم ایا در این راه که اگر خدا بخواهد برنده خواهید شدبه همراه خود چقدر اعتماد و اطمینان دارید تا انتهای راه با شما باشد. (انتهای راه گرین کارت نیست. امریکا امدن نیست . سالها زندگی است.
از اینها که بگذریم چون مجرد ثبت نام کرده اند بعد ازدواج باید فرمها را بنا به اسناد ازدواج پر کرده به کی سی سی بفرستند در صورت پر شدن فرمها قبل از ازدواج باید فرمهای اصلاحی به همراه ایمیل جداگانه به کی سی سی جهت اطلاع فرستاده شود و در هنگام مصاحبه هم اسناد و مدارک کافی برای اثبات ازدواج و واقعی بودن ان ارائه شود.که کلا مورد دوم در بین دوستان بیشتر دیده میشود یعنی اصلاح کردن فرمها و ارسال مجدد.
5- این قرعه کشی هیچ ارتباطی به مدرک ندارد کاملا رندوم و اتفاقی است. اتفاقا هر چه ادم معمولی تر و دارای کار ساده تری باشید احتمال کوتاه بودن کلیرنس بیشتر است . مثلا احتمال کوتاه شدن کلیرنس یک دیپلمه از دکتری فلان رشته بیشتر است یا داشتن شغل مدیریتی یا شغل و منصب بالا در اداره یا وزارتخانه و...در انتخاب شما تاثیری ندارد احتمال کلیرنس را هم بالا میبرد.کلا ادم مهمی بودن حساسیت بر انگیز تر است تا یک شغل ساده و یک تحصیلات عادی و..

امیدوارم سال سال شانس شما باشد.
برنده 2012

تشکر کنندگان: sadeghifa ، alireza_guitar ، khder ، samansaba ، adonis2006 ، lighter ، kasragtr ، Mansour92 ، Polonium ، alirezanz ، sajedeh ، babak433 ، elihamo ، MEHR52
سلام
من اگه اسمم در آد همون موقع به خواهرم خبر میدم که کمکم کنه تو بقیه راه
تشکر کنندگان: adonis2006 ، alirezanz
سلام. به همه دوستان.امیدوارم همه شما عزیزان جزو برندگان امسال باشید.ممنون از این همه انرژی مثبت.
تشکر کنندگان: alireza_guitar ، adonis2006 ، kasragtr ، Mansour92 ، alirezanz ، Fifi2015
(2014-04-12 ساعت 22:31)reyhaneh_h نوشته:  
(2014-04-12 ساعت 16:48)King Eagle نوشته:  
(2014-04-12 ساعت 16:16)farahnaaz نوشته:  لطفا اگه میدونید جواب بدید:
من 4 ساله با دوست پسرم دوست هستم
اما خانواده فعلا برای ازدواج مخالف هستند.
اما گفتند اگر برنده شید میتونید ازدواج کنین و برین.
الان اگه یکیمون برنده شد فرم مجرد رو فقط پر کنه و بفرسته؟؟
و این که چند وقت فرصت داریم و بهتر هست که عقد کنیم؟!!
یا این که بهتره عقد کنیم بعد هر دو فرم و پر کنیم که متاهل هستیم؟!
و درباره عکس.عکس عروسی باشه یا 4 سال پیش؟
چون از 4 سال قبل هم عکس خیلی زیاد داریم با هم.
لطفا راهنماییم کنید ممنون

دوست گرامی اگر بعد از قبولی در هنگام پر کردن فرم ها با هم ازدواج نکرده اید باید به صورت مجرد ثبت نام کنید و اصلا نگران نباشید حتی بعد از گرفتن ویزا و گرین کارت میتونین با هم ازدواج کنین و به شخص دوم هم گرین کارت تعلق میگیره
تا اونجایی که دوستانی که سالهای قبل قبول شدن ذکر کردن شما بعد از قبولی نیاز دارید به عکسهای جدید

(2014-04-12 ساعت 17:23)romantic نوشته:  
(2014-04-12 ساعت 16:16)farahnaaz نوشته:  لطفا اگه میدونید جواب بدید:
من 4 ساله با دوست پسرم دوست هستم
اما خانواده فعلا برای ازدواج مخالف هستند.
اما گفتند اگر برنده شید میتونید ازدواج کنین و برین.
الان اگه یکیمون برنده شد فرم مجرد رو فقط پر کنه و بفرسته؟؟
و این که چند وقت فرصت داریم و بهتر هست که عقد کنیم؟!!
یا این که بهتره عقد کنیم بعد هر دو فرم و پر کنیم که متاهل هستیم؟!
و درباره عکس.عکس عروسی باشه یا 4 سال پیش؟
چون از 4 سال قبل هم عکس خیلی زیاد داریم با هم.
لطفا راهنماییم کنید ممنون
سلام دوست عزیز
امیدوارم که جزو برندگان باشید
تا قبل از پر کردن فرمها باید موضوع ازدواج مشخص شده باشه
و اگه بخواهید تکی اقدام کنید و بعد با ویزای ازدواجی یا نامزدی نامزدتون رو ببرید پرسه بسیار ظولانی داره

سلام
تقريبا هر دو راهنمايي كه دوستان كردن اشتباهه.
بعد از قبول شدن تو لاتاري شما تا زماني كه پاتون به امريكا نرسيده و گرين كارت رو نگرفتين فرصت دارين ازدواج كنيد.
١- ميتونيد قبل از ارسال فرم ها ازدواج كرده، فرم هارو به صورت متاهل پر كنيد و موضوع رو به كي سي سي اطلاع بديد.
٢- بعد از ارسال فرم ها ازدواج كنيد؛ فرم ها رو به صورت متاهل آپديت كنيد و ارسال كنيد، موضوع رو به كي سي سي و سفارت اطلاع بديد.
بعد از مصاحبه و حتي گرفتن ويزا ازدواج كنيد؛ دوباره فرم پر ميكنيد، براتون وقت مجدد سفارت ميگذارن كه باهم براي مصاحبه برين. (ممكنه به دليل كارنت شدن مجدد و كليرنس احتمالي يا تموم شدن ويزا، به ويزا نرسيد.)

اگر بعد از رسيدن به امريكا ازدواج كنيد ( گرين كارت بگيريد) پروسه تبديل ميشه به ويزاي ازواج و ممكنه بيش از يك سال و نيم زمان ببره.

به اميد قبولي ...
درست است! تصدیق می نماییم!!!
** interview:W4June / current:May / Yerevan / 1person / 2014AS74
clearance
updates: 24,25 jun - 03 jul - 13 Aug - 02 Sep
تشکر کنندگان: adonis2006 ، reyhaneh_h ، kasragtr ، alirezanz
من هم به جمع شما بازگشتم..
باید به اقای سعید هم تبریک بگم چون بخاطر همین تاپیک عرض 3 روز الکسای سایت حدود 300 تا بهبود پیدا کرده و الان مهاجرسرا 3755اُمین سایت پربازدیده ایرانه!!Wink
اخ جون بالاخره امضا گذاشتم
تشکر کنندگان: King Eagle ، adonis2006 ، iSalar ، lighter ، kasragtr ، Mansour92 ، Saeedv13 ، alirezanz ، satin
(2014-04-12 ساعت 23:17)Saeedv13 نوشته:  سر قولتون به منم بمونین. یادتون باشه که قول دادین به من کمک کنین. روزی که ادمین در تاپیک مدیران از همه در مورد درست کردن این تاپیک نظرخواهی کرد من نظرم مثبت بود. جلوی بقیه مدیرها منو کنف نکنین لطفاً. امیدوارم این آخرین پست من در این تاپیک باشه. اگر سر قولتون به من بمونین دیگه من رو در اینجا نخواهید دید. آرزو می کنم بعد اعلام نتایج چهره همتون خنده برنده شدن نقش ببنده. خدا نگهدار همگی.

عمو سعید من مقصر اصلی اتفاقی بودم که افتاد اصلا هم از تنبیهی که برام در نظر گرفتی ناراحت نیستم یه اشتباهی کردم باید تاوانش رو هم پس میدادم.آره راست میگی من یکی از اونایی بودم که خیلی پیگیر راه اندازی این تاپیک بودم و شاید از همه بیشتر بهش وابسته باشم اما خلاف اون چیزی که وعده داده بودم عمل کردم و یک کلام خراب کردم.
شاید همه دوستان فکر کردن که یه چیزی بین من و mahbube هستش که خیلی صمیمانه جواب هم رو میدادیم ولی به خدا قسم هیچی نبود بجز جو گیری.اون بنده خدا سال اولش بود که توی این تاپیک شرکت میکرد و چیزی از قوانین نمیدونست و جو گرفتتش و منم که خیر سرم باتجربه بودم دم به دمش دادم و اون جریانات پیش اومد.
حالا میخوام ازت یه خواهشی کنم شاید ناراحت بشی و بد برداشت کنی و بن کل محرومم کنی اما وجدانم اجازه نمیده که هیچی نگم:اینبار رو نه به خاطر من بلکه به خاطر این همه برو بچه های گل و به خاطر ختم به خیر شدن ماجرا و به خاطر اون بنده خدا که میدونم الان اعصابش خورد شده و استرسش چند برابر , محرومیتش رو برطرف کن تا بتونه اون هم توی جمع باشه.گناه داره اون از خیلی از ماها بیشتر به این تاپیک نیاز داره چون سال اولیه.
میدونم خیلی گلی میدونم که اشتباه کردم و اشتباه کرده اما شما هم این بار رو از سر تقصیراتش بگذر همون طور که از سر تقصیرات من گذشتی(البته اون 30%اخطار رو هم در نظر دارم که حقمه)
دمت گرم آقا سعید گل هرگلی زدی به سر خودت زد.
یکی این گوشـه دنیا تو رو میخونه پیوسـتهRolleyesDV میخواد خدا جونم نذارش اونو دست بستهWink


راه حل دیپلم 11 ساله ی فنی حرفه ای و کار و دانش

خدمت سربازی و قوانین راه های خروج از کشور
ای کسانی که عکس میذارید Cool
دستتون درد نکنه Big Grin
خو ی عکسم از چارلستون بذارین Big Grin Big Grin
F2A
ارسال مدارک : 22Jan.2015 , رسید مدارک : 29Jan.2015 , انتقال از سرویس سنتر ورمونت : 2Sep.2015 , اپرو : 25Sep.2015
دریافت کیس نامبر و اینویس نامبر : 5Nov.2015
DS-261 و 120$ : 13Nov.2015 : $325 ، 5Nov.2015 ، فرم 20Nov,2015 : DS-260 ، ارسال مدارک : 24Nov.2015
تکمیل مدارک : 11Jan 2016
تشکر کنندگان: King Eagle ، adonis2006 ، engmadelat ، kasragtr ، gaandolf ، lighter ، alirezanz ، Fifi2015
NY
[عکس: 89120946319703629611.jpg]
اگر چه زندگی هرگز به کام عاشقان نیست

برای زندگی عاشق تر از ما در جهان نیست
Boston (استاده)
[عکس: 94296336339376157510.jpg]
اگر چه زندگی هرگز به کام عاشقان نیست

برای زندگی عاشق تر از ما در جهان نیست
تشکر کنندگان: samansaba ، kasragtr ، iSalar ، adonis2006 ، lighter ، Mansour92 ، GreenRoad ، alirezanz ، babak433 ، maria2000 ، Fifi2015
با سلام . برای دوستانی که ثبت نام کردن و منتظر اعلام قرعه کشی هستن ارزوی قبولی دارم.

خودم چند سالی بود که شرایط ثبت نام رو داشتم ولی به دلیل مشغله کاری ریجستر نمیکردم تا بلکه حق کسی ضایع نشه...(یه نفر هم 1 نفر هستش)...

برای 2015 ثبت نام کردم تا بلکه قسمت ببینیم چی هستش....

با تشکر.
بر لب بحر فنا منتظریم ای ساقی

فرصتی دان که ز لب تا به دهان این همه نیست
آقا من میگم بیاید یه کم راجع به مسائل عمقی تر حرف بزنیم، همونجوری که عمو سعید گفت این عکسا و شهرا از نظر توریستی خوبه، نه برای مهاجرت، شما برنامه تون اگر قبول شدید چیه؟؟ درس میخونید؟؟ کار میکنید؟؟؟ اگر کاری میدونید خوبه پیشنهاد بدید و این حرفا....
من خودم برم یه سال تا این استیت بشم یه کاری برای خودم جور میکنم تو مایه های فروشندگی می سیز و والمارت که هم زبانم قوی شه و هم از جیب نخورم بعد هم میرم سراغ ادامه درس و دانشگام....
شنیدم کارای فنی هم اونجا خیلی خوبه.... میخام یه دوره نصب پکیج و این چیزا برم اگه قبول شدم که اگه بشه همون اول تو همین کار مشغول شم....
2014: نخاست که بشه، راضیم به رضاش
2015: امریکا از دیدنم محروم شد
2016: بازم سعادت نصیبشون نشد
2017: کم انرژی + دادم
2018: خدایا شکرت که سال پنجم بالاخره برنده شدم
شما هم ناامید نباشید، انرژی مثبت بدید مثل من قطعا برنده میشید
برنده شدنمو مدیون انرژی مثبتم هستم
تشکر کنندگان: iSalar ، samansaba ، farshid232 ، King Eagle ، gaandolf ، adonis2006 ، lighter ، Mansour92 ، satin ، amirghn ، Saeedv13 ، alirezanz ، sajedeh ، smu




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان