کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برندگان لاتاری 2016
(2015-12-02 ساعت 13:12)ben123 نوشته:  سلام دوستان
ببخشین چون همتون مصاحبه دادین اینجا نوشتم.
دوستانی که برنده اصلی بودن و پدر یا مادرشون فوت کرده بود تو مصاحبه ازشون گواهی فوت خواستند؟ دوستانی که اطلاع دارن بگن.
ممنون
از بنده که نخواستن
لازم نیست
اما برای اطمینان گواهی فوت فارسی همراتون باشه
تشکر کنندگان: smpf
(2015-12-05 ساعت 15:13)Aabearff نوشته:  دوستان من دوم دسامبر در انكارا مصاحبه داشتم وap خوردم از همون روز سايت ceas كيسم را مي شناخت و از امروز سايت سفارت هم اپديت شده و كيسم را مي شناسد
براي اطلاع دوستاني كه وارد ap شدند



با سلام
ایا امکان داره ادرس اینترنتی سایت ceas را بنویسید. در ضمن دوستان میگفتند تا ابتدای سال ۲۰۱۶ تنها از طریق سایت سفارت قابل پیگیری هست.
ممنون
***Case number : 1
Dv 260 : 28 may
Interview: third week of november
Abu dhabi
Up dates:18 November
Ceac update: 09 december
25 January
April 1
April 21 تبدیل به اپدیت or شدیم
April 24 نامه کلیری امد Big Grin
تشکر کنندگان: smpf
درود به همه دوستان

مدت ها بود دنبال فرصتی می گشتم تا بتونم در خصوص پروسه AP برایی دوستان توضیحاتی رو بدم. فکر می کنم با خوندن این نوشته خیلی از ابهامالت دوستان برطرف بشه.

1. پروسه AP یک پروسه کاملا منطقی از سوی اداره مهاجرت هست که من در سایت های ایرانی به هیچ وجه مطلب قابل قبول و به درد بخوری توش ندیدم و صرفا به کلیات اشاره شده بود. ولی وقتی یه کوچولو در سایت های مربوط به مهاجرت امریکا جستجو کنید(به زبان انگلیسی) پاسخ خودتونو می گیرید. من متن های بسیار کاملی را مطالعه کردم به زبان انگلیسی که از سوی یکی از مشاوران مهاجرت در آمریکا تهیه شده که کاملا پروسه AP رو توضیح داده و حتی زمانهای تقریبی رو هم پیش بینی کرده است.

2. پروسه AP طبق اعلام خود اداره مهاجرت تقریبا 60 روز در پرونده های عادی طول می کشه و شاید جالبه بدونید غیر از کشورهایی که در پایین اسمشون هست کمتر از 2 درصد شامل این مراحل می شوند. یکی از مهمترین آیتم ها ملیت می باشد که در قسمت بعد بیشتر توضیح دادم.

3. در پروسه Ap - نه (9) مورد چک انجام می شود که بسته به بررسی اصل مدارک و تصمیم افسر ممکن است چند مورد به پرونده شما تعلق بگیرد. این نه مورد شامل موارد ذیل می شوند. لطفا خیلی خوب این بند ها رو مطالعه کنید. کلمه اول اسم اون چک محسوب می شه و معنیش داخل پرانتز نوشته شده.

1. Mantis: (potential illegal transfer of sensitive technology)
2. Bear (for foreign government officials, representatives to international organisations,and their families)
3. Donkey (name hits, certain nationalities)
4. Merlin (for refugees and asylum seekers)
5. Eagle(certain nationals of Cuba, China, Russia, Iran, Vietnam)
6. Condor (certain nationalities e.g. Afghanistan, Algeria, Bahrain, Djibouti, Egypt, Eritrea, Indonesia, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Libya, Malaysia, Morocco, Oman, Pakistan, Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, Syria, Tunisia, Turkey, the United Arab Emirates, Yemen.)
6.1. Travel to predominantly Muslim countries
6.2. Prior foreign military service in certain countries
6.3. Prior employment in sensitive sectors
6.4. Specialised training that may have military, intelligence or security implications
6.5. Birth or residency in certain countries, not limited to Afghanistan, Algeria, Bahrain, Djibouti, Egypt, Eritrea, Indonesia, Jordan, Kuwait, Lebanon, Malaysia, Morocco, Oman, Pakistan, Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Tunisia, Turkey, the United Arab Emirates, Yemen., Cuba, Iran, Iraq, Libya, North Korea, Sudan, Syria.
7. Hawk (for immigrant visas).
8. Horse (diplomatic visa holders of certain nationalities)
9. Pegasus (officials of Commonwealth of Independent States)

4. هر کدام از این 9 مورد تقریبا 3 هفته تا 4 هفته کاری زمان می برد. فرض رو بر این بذارید که یک نفر شامل چهار مورد کنترل می شود پس براحتی می توانید خودتونو برای تقریبا 12 تا 16 هفته کاری انتظار، آماده کنید.

5. یکی از آیتم های کنترل، ملیت هستش که به صراحت می گم قانون به افسر این اجازه رو می ده که کلیه ایرانی ها رو AP کنه . چون ایران در لیست کشورهایی هست که باید چک بشه.

6. حساس بودن رشته تحصیلی رو کاملا افسر تعیین می کنه. ولی طبق لیست زیر می تونید پیش بینی کنید این موضوع رو:

1. Conventional Munitions;
2. Nuclear Technology, Physics, and Engineering;
3. Rocket Systems and Unmanned Air Vehicle;
4. Navigation, Avionics and Flight Control;
5. Chemical, Biotechnology and Biomedical Engineering;
6. Remote Sensing, Imaging and Reconnaissance;
7. Advanced Computer/Microelectronic Technology;
8. Materials Technology;
9. Information Security;
10. Laser and Directed Energy Systems Technology;
11. Sensors and Sensor Technology;
12. Marine Technology; and
13. Robotics Urban Planning

7. اگر گفته می شه که تحصیلات بالاتر باعث می شه این پروسه طولانی تر بشه 100 درصد صحیح نیست. چون ممکنه طرف دکترای تربیت بدنی داشته باشه و اصلا مدرکش و احتیاج نیست چک کنن.

8. در مورد رنگ برگه ای که افسر به شما می ده اصلا مهم نیست. مهم اون چیزی هست که داخلش نوشته که شما AP هستید و یا نقص مدرک دارید یا خیر.

9. اگر مدارک شما کامل باشد و نقص مدرک نداشته باشید و شامل AP شده باشید مطمین باشید که ویزا برای شما صادر می شود. مگر اینکه واقعا مشکلی داشته باشید یا دروغی گفته باشد. Honesty is the best policy))

10. نکته بسیار مهم که امریکا متمدن ترین و پیشرفته ترین کشور دنیاست و 1/3 صنعت دنیا در اختیار این کشوره. پس بهشون حق بدین که برای پذیرفتن یک شهروند جدید سختگیری کنن. من خواهشم از دوستان اینه که خیال پردازی نکنید. آیا خود شما منزلتون رو جهت اقامت به کسی که صرفا کارت ملی شو دیدین اجاره می دین؟ قطعا جواب منفی هست. چه برسه به اقامت در با کیفیت ترین کشور دنیا. امریکا یکی از قانونمند ترین کشورهای دنیاست و همه چیز دقیق از سوی آنها بررسی می شه و دارای یک قانون کامل واسه خودشه. پس مطمینا رسیدگی به پروسه AP شما طبق قانون هست نه حدس و گمان.

11. تنها موردی که نمی شه پیش بینی کرد اینه که افسر چند مورد کنترل رو برای شما در نظر می گیره. ولی مطمینن هرکس خودش می تونه حدس بزنه که شامل چه مواردی می شه. پس لطفا با در نظر گرفتن موارد بالا خودتون بشینین فکر کنید که چقدر AP طول می کشه و اینقدر دنبال پیش بینی های الکی نباشد.

**********من قبل از مصاحبه این مطالب رو خونده بودم و مطمین بودم که AP شامل حال من می شه. پس لطفا واقع بین باشید.***********

چند تا نکته دیگه هم هست که باید خدمت دوستان عرض کنم:

1. پروسه ویزای لاتاری یک شانسی هست که اگر بهتون رو کرده پس از اون نهایت استفاده رو بکنید. آیا در مورد مسایل فرهنگی و اجتماعی اونجا اطلاعات دارین؟ آیا حتی صرفا جغرافیای آمریکا رو می شناسین؟ از قوانین مالی چقدر اطلاعات دارین؟

2. اگر زندگی کردن در اینجا با توجه به شرایط مالی تان سخت هست پس مطمین باشید چندین برابر در امریکا سخت تر است.

3. اگر زبان نمی دونید بهتره که فقط وقتتونو تو مطالعه و تمرین زبان بذارید به جای پیش بینی های بدون استدلال.

4. ضمنا به نظر من این پروسه تا دریافت ویزا اصلا مسیر پر پیچ و خم و وحشتناکی نیست(نقل قول از بعضی از دوستان) . سختیش برای بعد از دریافت ویزاست. یه مثال ساده : می دونید حداقل برای رسیدن به آمریکا صرفا جهت تهیه بلیط باید نفری حداقل 4 میلیون تومان هزینه کنید؟(چون قطعا هرچه به زمان سفرتون نزدیکتر باشید بلیط ها گرون تر هستند).


سعی می کنم باز مطالبی رو تو سایت برای عزیزان بذارم.
موفق باشید
دیدم من هم ۲۰۱۶ هستم و استفاده از مطالب دوستان کرده ام این پست را هم اینجا میزارم برای دیگر دوستان

فقط شما نیستی Ap خوردی ما هم هستیم Smile

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



سلام
(به پاس زحمات مهمانسرا و سفر نامه دوستان که راه گشای راه تازه واردین مثل ما بودند ممنون از همه و همیشه درهمه جا موفق باشند )
اول اینکه به هیچ عنوان سو پیشینه ایران را سفارت ا.مری.کا قبول نمیکنه هر چند هم که شما ترجمه اش کرده باشید یا مثل من از اثرانگشت پیش پلیس ایران گرفته باشید و به انها نشان بدهید قبول نمیکنند علتش را من نمیدانم
حالا اصلا ربطی به این که شما گواهی سو پیشنیه ارائه بدید یا نه شما چک اف.ب.ی ای .میشید وکلیرنس میخورد (در صورت ندادن گواهی سو پیشینه از کشوری که در ان به هر دلیل دانشجویی توریستی بلند مدت و... بودید شما نقص مدارک میخورید ربطی هم به این نداره که قبلا ام.ریکا بودی یا نه مراحل اداری و تشکیل پرونده از اول هست مگر یک چند نفر که ap نخوردند استثنا هم هست )
حالا میرسیم به موضوعی که من را عصبانی کرده همون تهیه گواهی از کشور که نه سفارت داره و نه کنسولی در ایران هر چند هم که اطراف ایران سفارت داشته باشه اما کاری نمیشه کرد برای گرفتن گواهی عدم سو پیشینه باید مرحل کوفتی فینگر پرینت دیجیتالی انجام بشه من سفارت کانادا را میگم که فعلا خود من درگیر ان هستم
روز مصاحبه افسر خوش تیپ و محترم رو به من :
Ap و نقص مدارک فقط گواهی عدم سو پیشینه (همون برگه ابی و چک سایت که رنگ برگه هم دوستان گفتن مهم نیست من یک کشور دیگه هم دانشجو بودم از ان گواهی داشتم ولی مهم این هست که برای هر کشور انها میخواهند )
من (چون برای من مهم نبود که Ap بخورم چون دانشجو هستم ) کی باید نقص مدارک را ارئه بدم :هر وقت کیس شما در سایت رویت شد با پاس در صندوق درب وردی سفارت
خلاصه من برگشتم و تحقیق کردم دیدم که روش کار به این صورت هست که چند تا شرکت هست که ادرس ان در جایی که شما میخواهد عدم سو پیشینه بگیرید (مثل پلیس خودمان برای عدم سو پیشینه ) معرفی کرده که اینها برای افرادی که خارج از ان کشور هستند مسئول هستند و فرد باید یکی از این شرکت های واسط را انتخاب کنه (هر کدامشان هزینه هاشان متفاوت هست فکر کنم خصوصی هستند )و با انها مکاتبه کنه انها چند تا فرم با ایمیل برایش ارسال میکنند تو فرمها باید بره پیش پلیس ایران و از انها درخواست کنه که اثر انگشت فرد را بصورت رولی یا همون جوهری بگیرند یعنی اثر انگشت روی کاغذ و بعد که پلیس ایران هم تایید کرد باید ان را برای شرکت واسط بفرستید انها اثر انگشت شما را دیجیتالی میکنند و به پلیس همون کشور که باید گواهی عدم سو پیشینه را ارسال کنه میفرستند و بعد جواب ان را شرکت واسط برای شما میفرسته این مراحل کار اما موضوع سر هزینه بالای ان هست
مثلا تو خود کانادا
عدم سو پیشینه ۲۵ دلار کانادا
هزینه شرکت واسط ۱۵۰ تا ۱۹۵ دلار
پول ارسال پستی از کانادا به ایران ۷۵ دلار تا ۸۶ دلار (این یکی خیلی برای من زور داره چند تا ادرس حتی خارج از ایران را دادم ولی همین هزینه پستی ثابت هست )
یعنی برای یک برگه کاغذ باید مینیموم ۲۰۰دلار ادم باید بدهد خود گرین کارت با این همه شانس و ادعا و زحمت ۳۳۰ دلار هست
حالا ببینید برای یک دانشجو چطوری هزینه اضافی میافته خود شما قضاوت کنید لطفا سو تفاهم نشه موضوع سر پول نیست سر هزینه گزاف و اضافی هست یعنی هر چی فکر میکنی که ایا این هزینه واقعا مشکلی را حل میکنه
چ.ک قدرتمند اف.ب. ای بعد این Sad
امیدوارم این تجربه کوچک راه گشای دوستان برای گرفتن گواهی عدم پیشینه باشه
(دوستان برای اینکه بدونید واقعا شما احتیاج به گواهی عدم سو پیشینه دارید یا نه باید با جایی که مصاحبه دارید یا KCC مکاتبه کنید من واقعا نمیدونم کسی که مثلا سه ماه یا ۶ ماه بوده در کشوری گواهی میخواهد یا نه )
ممنون از دوستان
روز خوش
CN: 2016AS26XX ●●● YEREVAN ●●● DS-260: ۸ June ۲۰۱۵ ●●● ۱ PERSON ●●● CURRENT: 12 Agu 2015 ●●● INTERVIEW: N/A
تشکر کنندگان: sahar2016 ، عسول ، behjan ، sadaf44 ، matin.sh ، smpf ، j.modarres ، golia ، matin86
(2015-12-05 ساعت 13:49)golia نوشته:  
(2015-12-04 ساعت 19:00)davouddavoud نوشته:  سلام دوستان
اين سي وي cv كه بحثش پيش اومده را بايد خودمون به هر شكلي كه ميخوايم درست كنيم و واسشون بفرستيم يا خودشون يه سي وي به صورت فرم ميدن بايد پر كنيم و بفرستيم؟ اگه به صورت فرم هست شامل چه قسمت هايي است؟

چند صفحه قبل تر لینک رزومه رو دوستان گذاشتند که میتونید دانلود کنید .با رزومه هایی که ما داریم فرق داره .بنظرم اگه رزومه رو آماده داشته باشیم بد نیست .

لام دوستان ميشه اگر امكان داره دوباره لينك رزومه رو بزاريد لطفا ممنون[emoji5]


 
شماره کیس: 2016AS00006xxx
تاریخ رویت قبولی:10May2015
کنسولگری: ابوظبی
تعداد افراد منظور در کیس :2
ارسال فرمهای سری اول: 25May2015
کارنت شدن کیس: 9March2016
مصاحبه:24may2016
آبدیت 1 : 24may2016,آبدیت 2 : 29may2016,آپدیت3: 31may2016,آپدیت4: 1jun2016
دریافت کلیرنس:
دریافت ویزا:
ورود به آمریکا:
:دریافت گرین کارت
:جمع تقریبی هزینه‌ها:
تشکر کنندگان: smpf
(2015-12-05 ساعت 13:56)sanaz110 نوشته:  
(2015-11-03 ساعت 02:41)bardia61 نوشته:  سلام
ما امروز در آنکارا مصاحبه داشتیم. برنده اصلی خانمم بود که به اون و دخترم ویزا دادن و من AP.
آفیسر گفت ۴ تا ۶ هفته دیگه ویزات میاد.
دو تا سوال داشتم اگه ممکنه راهنمایی کنید
۱- چطور وضعیت کیسم رو چک کنم؟
۲- آیا هر وقت ویزای من حاضر شد من خودم تنها میتونم بیام ویزای هر سه نفر رو بگیرم؟

سلام میخواستم سوال کنم ایا قبل از مصاحبه افیسر از شما خواست قسم بخورید. نمیدانم چرا او من چنین چیزی را نخواست.

ساناز جان اصلا نگران نباش چون چیزمهمی نیست و ایا از شما خواست که دستت رو روی یک چیزی مثل اسکنر واسه اثر انگشت بزاری؟این یعنی همون قسم فقط شاید یادش رفته زبونی بگه بهت ک معنیش چیه..درضمن اگر در اخرمصاحبه که به شما گفته شما ای پی خوردید این یعنی مشکل خاصی نداشتید و بایدمنتظرکلیرنس بمونید.
با امید کلیر شدن هرچه سریعترشما وبقیه دوستان و من?
تشکر کنندگان: sanaz110 ، smpf ، behjan
(2015-12-05 ساعت 13:49)golia نوشته:  
(2015-12-04 ساعت 19:00)davouddavoud نوشته:  سلام دوستان
اين سي وي cv كه بحثش پيش اومده را بايد خودمون به هر شكلي كه ميخوايم درست كنيم و واسشون بفرستيم يا خودشون يه سي وي به صورت فرم ميدن بايد پر كنيم و بفرستيم؟ اگه به صورت فرم هست شامل چه قسمت هايي است؟

چند صفحه قبل تر لینک رزومه رو دوستان گذاشتند که میتونید دانلود کنید .با رزومه هایی که ما داریم فرق داره .بنظرم اگه رزومه رو آماده داشته باشیم بد نیست .
سلام گوليا جان من نتونستم پيداش كنم ميشه لينكشو بزاري؟ ممنون
تشکر کنندگان: smpf
(2015-12-05 ساعت 15:13)Aabearff نوشته:  دوستان من دوم دسامبر در انكارا مصاحبه داشتم وap خوردم از همون روز سايت ceas كيسم را مي شناخت و از امروز سايت سفارت هم اپديت شده و كيسم را مي شناسد
براي اطلاع دوستاني كه وارد ap شدند



سايت سيس كيستون رو ميشناخت؟!
مطمىنيد كه اشتباه نميكنيد؟!
اين سايت هنوز براي ٢٠١٦ به روز نشده ها
کیس:2016as1$$(برنده آقاي همسر)،تعداد:٢نفر،ارسال فرم:٢٩مي،سفارت:آنکارا،مصاحبه:٣ نوامبر،وضعيت: AP، آپديتها: ١١ژانويه،٧ مارچ و٩مارچ تبديل به or نَفَر دوم، ٢١ مارچ نَفَر اصلي و تبديل به or ٢٢مارچ،دريافت ايميل كليير ٢٢ مارچ، مديكال مجدد:٢٩مارچ ارسال٣٠،ايشود:٥ آپريل و دريافت پاسها از پست ٦آپريل، ورود به آمریکا (سیاتل):22 جولای
سفرنامه آنکارا
تشکر کنندگان: behjan ، پرسپولیس6 ، smpf
والا هردو جا نوشتهadministration process


 
تشکر کنندگان: smpf ، humsun
(2015-12-05 ساعت 15:25)kamran.irani نوشته:  درود به همه دوستان
مدت ها بود دنبال فرصتی می گشتم تا بتونم در خصوص پروسه AP برایی دوستان توضیحاتی رو بدم.

از پست مفیدت تشکر میکنم کامران ، اگه همه اعضا یه پست اینطوری بزاریم میشه یه برنامه ریزی هدفمند و موفق تو پروسه مهاجرت داشته باشیم . بازم مرسیWink
2014  -  2015  -  2017  -  2018  -   2019 : 2019AS00007000
تاریخ آن سرزمین با "میلاد"
و تاریخ سرزمین من با "هجرت" آغاز می شود ...
تشکر کنندگان: behjan ، smpf ، golia ، matin86 ، پرسپولیس6
(2015-12-06 ساعت 10:11)aminooo نوشته:  [quote='kamran.irani' pid='683374' dateline='1449312946']
درود به همه دوستان


درود بر شما دوست عزیز وتشکر از زحماتتون،
به نظر بنده هر شخصی اینو مطالعه کنه تا ۹۰٪ از سوالاتش پیرامون ap برطرف میشه،با تشکر



درود بر شما و از لطف شما سپاسگذارم.

یک نکته ای رو می خواستم عرض کنم و اینکه من نه افسر سفارت هستم و نه تصمیم گیرنده. تحلیل وضعیت شما عزیزان بعد از خوندن نوشته من به عهده خودتونه.

ضمنا امیدوارم جسارت نشه به دوستان، تاکید می کنم جسارت نشه به دوستان، اگر کسی اون قسمت های انگلیسی رو متوجه نمی شه واقعا روزهای سختی رو براش در امریکا پیش بینی می کنم. چون دیگه هنگام ورود به امریکا افسر فارسی زبان وجود نداره در فرودگاه یا اداره مهاجرت. قطعا باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. پس بدونید علت تاکیدم رو زبان واسه چی بود.
در خصوص روز مصاحبه هم باید بگم که من خیلی دیدم که تاکید می کنن که سعی کنید مصاحبه رو به زبان فارسی انجام بدیم. من 100 درصد با این موضوع مخالفم. علت اینه که شما اگر نیت کردین به امریکا مهاجرت کنید از همون ابتدا باید خودتونو با سیستم امریکا وفق بدین. درسته که هیچ مزیتی مصاحبه به زبان انگلیسی محسوب نمی شه. ولی من برداشتم اینه که حتی افسر هم به این موضوع پی می بره که شما اراده زیادی برای زندگی راحت در امریکا با دونستن زبان دارین.

من به جرات می تونم بگم پروسه ویزای مهاجرتی لاتاری ساده ترین شکل ممکن مهاجرت هست. پر کردن فرم 260- واکسن ها- نامه دوم- وقت پزشک- ترجمه مدارک- انجام مدیکال-مصاحبه. اگر AP به شما تعلق گرفت از این فرصت نهایت استفاده رو بکنید و در مورد فرهنگ آمریکا و خیلی قوانین و مسایل اجتماعی اونجا اطلاعات جمع کنید.

روز زیبایی داشته باشین.
(2015-12-06 ساعت 10:10)sheghi نوشته:  
(2015-12-05 ساعت 15:25)kamran.irani نوشته:  درود به همه دوستان
مدت ها بود دنبال فرصتی می گشتم تا بتونم در خصوص پروسه AP برایی دوستان توضیحاتی رو بدم.

از پست مفیدت تشکر میکنم کامران ، اگه همه اعضا یه پست اینطوری بزاریم میشه یه برنامه ریزی هدفمند و موفق تو پروسه مهاجرت داشته باشیم . بازم مرسیWink

شما لطف دارید
اگه فرصت بکنم سعی می کنم سفرنامه هم بنویسم.
در خصوص پروسه AP خیلی طولانی تر می تونستم بنویسم و کامل تر ولی راستش فرصت نشد خیلی.
با سپاس
تشکر کنندگان: sahar2016 ، j.modarres ، asal1372 ، غنچه ، smpf ، golia ، matin86 ، sheghi
[/quote]
آقاي كامران توضيحاتتون عالي بود.من يك سوال داشتم آيا ميشه نتيجه اي پي كسي ريجكت باشه؟
[/quote]

درود به دوست عزیزم
همونطور که قبلا گفتم من نه افسر سفارت هستم و نه تصمیم گیرنده. تحلیل وضعیت شما عزیزان بعد از خوندن نوشته من به عهده خودتونه.
در مورد اینکه ریجکت می شین یا خیر تا اونجاییکه مطالعه کردم اگر مشکلی داشته باشین همون روز مصاحبه ریجکت رو به شما اعلام می کنه افسر.
ولی در پروسه AP صرفا با بودن یک مشکل حاد(منظورم عدم صداقت) و بررسی مدارک شما این اتفاق میافته که خیلی نادر هست.
لازم به ذکره که ممکنه AP شما بعد از پایان مهلت 30 سپتامبر اتفاق بیافته که عملا صدور ویزا منتفی می شه. یعنی یه جورایی جا می مونین.
پس مهمه که حتما صداقت داشته باشید. مبنای سفارت هم صداقت هست.

موفق باشید
تشکر کنندگان: asal1372 ، Hana2015 ، smpf ، golia ، behjan ، Ali--usa
(2015-12-06 ساعت 10:54)kamran.irani نوشته:  
(2015-12-06 ساعت 10:10)sheghi نوشته:  
(2015-12-05 ساعت 15:25)kamran.irani نوشته:  درود به همه دوستان
مدت ها بود دنبال فرصتی می گشتم تا بتونم در خصوص پروسه AP برایی دوستان توضیحاتی رو بدم.

از پست مفیدت تشکر میکنم کامران ، اگه همه اعضا یه پست اینطوری بزاریم میشه یه برنامه ریزی هدفمند و موفق تو پروسه مهاجرت داشته باشیم . بازم مرسیWink

شما لطف دارید
اگه فرصت بکنم سعی می کنم سفرنامه هم بنویسم.
در خصوص پروسه AP خیلی طولانی تر می تونستم بنویسم و کامل تر ولی راستش فرصت نشد خیلی.
با سپاس
سلام دوست من ممنون از نوشته های خوبت میخواستم اگر ممکن هستش منبع پستتو بزاری
مرسی .
و اینکه من نقص مدرک نداشتم ولی کلیرنس خوردم 3 نوامبر مصاحبه داشتم نظرت چیه؟

 
شماره کیس 29xx 
تعداد کیس 2 نفر
مصاحبه 3 نوامبر ارمنستان شامل کلیرنس
?????? اندکی صبر سحر نزدیک است  ???????
تشکر کنندگان: smpf
(2015-12-06 ساعت 13:00)m.abdeahad نوشته:  
(2015-12-06 ساعت 10:54)kamran.irani نوشته:  
(2015-12-06 ساعت 10:10)sheghi نوشته:  
(2015-12-05 ساعت 15:25)kamran.irani نوشته:  درود به همه دوستان
مدت ها بود دنبال فرصتی می گشتم تا بتونم در خصوص پروسه AP برایی دوستان توضیحاتی رو بدم.

از پست مفیدت تشکر میکنم کامران ، اگه همه اعضا یه پست اینطوری بزاریم میشه یه برنامه ریزی هدفمند و موفق تو پروسه مهاجرت داشته باشیم . بازم مرسیWink

شما لطف دارید
اگه فرصت بکنم سعی می کنم سفرنامه هم بنویسم.
در خصوص پروسه AP خیلی طولانی تر می تونستم بنویسم و کامل تر ولی راستش فرصت نشد خیلی.
با سپاس
سلام دوست من ممنون از نوشته های خوبت میخواستم اگر ممکن هستش منبع پستتو بزاری
مرسی .
و اینکه من نقص مدرک نداشتم ولی کلیرنس خوردم ۳ نوامبر مصاحبه داشتم نظرت چیه؟


درود دوست عزیز
در مورد منبع خدمتتون عرض کنم که من با مطالعه چندین مقاله طولانی به این نتایج رسیدم. که البته یه قسمت هاییشو اینجا از اون مقالات برداشت کردم.
صرفا یک نوشته نبوده.
چشم بذار جمع و جورش کنم حتما خدمتتون ارسال می کنم.

در مورد کیس شما نظری ندارم. سفارت باید نظر بده.
این چیزی که من نوشتم کلیات بوده. تفسیر با خودتونه.

ولی مطمین باش کلیت پروسه AP همینه. و خواهشم از تو اینه که به صحبت های غیره توجه نکن و به خودت استرس نده. اگه مدارکت کامل بوده پس It is OK.
آمریکا دنبال یک آدم نرمال در همه جهات هست که برعکس گفته خیلی از دوستان می تونه تحصیلات بسیار بالایی داشته باشه، زبانش خوبه، خدمت کرده باشه، ولی همه اینها باید طبق قانون بسیار کامل شون کنترل بشه.

پس بهشون حق بدیم .

موفق باشید.




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان