کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اقدامات احتمالی ترامپ جهت محدودیت ورود ایرانیان به آمریکا
(2017-06-15 ساعت 06:45)mostafa2017 نوشته:  دوستان نگران نباشید. این حرکت آخر دولت یه گل به خودی عالی بود برای ماها. حالا ایشالله با ترجمه و تفسیر به زودی باز خواهم گشت. همچنین، دوستانی که الان ویزا دارند و یا گرین کارت لازم نیست نگران باشند. برای اونها مشکلی پیش نمیاد.همچنان:

انرژِی مثبت یادتون نره
اقا مصطفی ما همچنان منتظر تفسیرها و انرژی مثبت شما هستیم Smile Smile
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
case number:2017 AS 6###
form 260: 28 May
interview: 18 May
Yerevan
آپدیت کیس اصلی: 19و23و24 می و 1 جون
آپدیت بقیه اعضا :19و23و24  می
پاسخ
تشکر کنندگان: arezoo dream ، mostafa2017
سلام خدمت دوستان عزیز ... روزتون بخیر ...

فقط یک چیز میخواستم بگم و برم . خواهشا باورش کنید :

یک ثانیه هم بابت قضیه دادگاه آینده استرس نگیرید ...
حتی یک ثانیه ...

من با وجود اون گرفتاری هایی که غولی بودن برای خودشون و هیچ کسی اینجا
باور نداشت که حل میشه ، اما مدام اصرار کردم که طبق اطلاعات محکمی که گرفتم ،
امکان نداره لغو نشه که در عین ناباوری برای خیلی از دوستان لغو شد .

این قضیه دادگاه جدید جلوی جهنم پشت سر ما ، کبریت هم به حساب نمیاد ...

خلاصه اینکه گفتنی هارو گفتم ... جای شما بودم حتما از امروز زبان کار میکردم ...
یا اینکه میرفتم سراغ خرید چمدون های مهاجرتی که در آینده قراره برم ...
اومدن به این تاپیک ، وقت تلف کننده ترین کار ممکنه ... آمریکا منتظر شماست ...
تو این چند روز مثل نقل و نبات دارن کلیر میکنن ... همین روزا نوبت شماست ...
این حرف رو از روی پیش بینی نمیزنم ، اون روز مثل آینه جلوی چشمام روشنه ...

با آرزوی سلامتی و زندگی بدون استرس برای همه ... تا همیشه ...
کیس نامبر: ‎62XX‎

مشخصات:  یک نفر / ۲۳ ساله / فارغ التحصیل ۳ ماه قبل از مصاحبه

بدون کار دولتی و خصوصی

ارائه مدارک به صورت کامل در روز مصاحبه

تاریخ مشاهده قبولی:4MAY
تاریخ ارسال فرم: ‎24MAY‎

محل مصاحبه در نامه اول : آنکارا

دریافت نامه دوم:  28 March

تاریخ و محل جدید مصاحبه : ایروان 30 May

نتیجه : یکضرب

دریافت ویزا  May 31

هر اتفاقی در جریان زندگیه شما ، داستان زندگیه شماست ...
پس خودتان را دست سرنوشت بسپارید و نه زور و اجبار ...

هر کار خوبی کنید ، همان انرژی مثبت به شما خواهد برگشت ...
پاسخ
چگونه یادداشت اخیر رئیس جمهور برای شفاف سازی دستور اجرایی باعث از بین رفتن دلایل منع ورود میشود

از وقتی داستان دستور اجرایی شروع شده، همواره 2 تا موضوع ستون اصلی اون رو تشکیل داده است:

اول اینکه این بن یک "وقفه موقت" هست تا دولت قوانین داخلی خودش رو درباره افرادی از این شش کشور که میخوان وارد کشور بشوند مورد بازبینی مجدد قرار بده.
دوم اینکه وزیر امنیت داخلی و وزیر دادگستری ادعا کردند که این بازبینی برای امنیت ملی کشور مهم است. به بیانی دگر، به نظر میرسه که برای دولت شکل ظاهری و البته قسمت بحث برانگیز دستور اجرایی -منع ورود- بیشترین اهمیت را داراست. در حالی که کمترین اهمیت رو همان بازبینی شرایط ذکر شده دارد.

چهارشنبه دو تغییر در این پرونده رخ داد که کمک به فهم بیشتر این مسئله میکند. تغییراتی که باعث به وجود آمدن سوالاتی جدی درباره مهمترین دلیل موجه منع ورود شده است:

اول – رئیس جمهور در یادداشتی روشن کرد که دومین دستور اجرایی و 90 روز منع ورود آن زمانی اجرایی خواهد شد که احکام دادگاههای استیناف اخیر (ناحیه 4 و 9) لغو و یا متوقف شود، حرکتی که به نظر میرسه برای پیش دستی گرفتن در دادگاه عالی طراحی شده است. چون، دستور اجرایی دوم در شامگاه پنجشنبه 14 ژوئن به اتمام میرسد.

دوم – وزارت دادگستری در درخواستی کوتاه خواستار آن شد که در جواب دادگاه استیناف ناحیه 9 که دوشنبه حکم آن اعلام شد دفاعیه خود را تقدیم دادگاه کند. بر این اساس، آن قسمت از حکم دادگاه استیناف ناحیه 9 که دادگاه آن را لغو نکرد (بررسی داخلی شرایط صدور ویزا) از زمان منتشر شدن نتیجه دادگاه به صورت آنی میتواند اجرایی شود (اگرچه دولت در درخواست کوتاه خود ذکر کرده است که پس از 72 ساعت از منتشر شدن نتیجه دادگاه، "بررسی داخلی شرایط صدور ویزا" اجرایی خواهد شد).

همان طور که در ادامه توضیح خواهیم داد، این دو درخواست دولت، قویترین ستون اتکای دولت در دفاع از دستور اجرایی رو از بین خواهد برد (به احتمال زیاد به شدت).

1- جدا شدن بخش بازبینی شرایط صدور ویزا از منع ورود

همان طور که هفته گذشته "لیاه" در مقاله اش توضیح داد، این نکته ذکر شده که چگونه تفسیر آشکار دولت از تاریخ اجرایی دستور اجرایی دوم (در پاسخ به درخواست هاوایی مبنی بر پایان یافتن تاریخ دستور اجرایی 2) به صورت مزخرفی (کلمه داخل خود مقاله بود) هدف دستور اجرایی رو مشخص کرده است. اما از وقتی که دولت ادعا کرد قوانین مستقل از یکدیگر هستند (یعنی "منع ورود" و "بازبینی مقررات داخلی" دو امر قانونی جدا ازیکدیگر هستند، بر خلاف متن دستور اجرایی که منع ورود رو لازمه ایجاد بازبینی مقررات داخلی دانسته بود) این ادعا مورد تردید واقع شد. طبق ادعای دولت در درخواست جدید، محدودیت میتواند برای 90 روز در زمانهای مختلف اجرایی شود (یعنی هروقت دادگاه به نفع دولت رای بدهد بعد از 72 ساعت دستور اجرایی شود. منظور نویسنده اینه ربطی نداره چه زمانی دادگاه این رای رو بدهد. ممکنه جولای 2018 این رای رو بده و از این طریق داره ادعای اضطرار دولت رو به چالش میکشه). اما دولت در ابتدا ادعا کرده بود که منع ورود یک "وقفه کوتاه" در زمانی است که شرایط صدور ویزا مورد بازبینی مجدد قرار میگیرد. هر دوی این ادعا که البته دروغ است، (اگر منع ورود در هر زمانی در آینده اجرایی شود، این زمانی میتواند قابلیت اجرایی پیدا کند که بازبینی شرایط صدور ویزا قبل از آن تکمیل شده باشد). اما این تفسیر، که هر قسمت این دستور زمانی اجرایی خواهد شد که اجازه اجرایی شدن به آن توسط دادگاه داده شود، در درخواست کوتاه دولت به دادگاه عالی ذکر شده است:

"برای روشن شدن دعوی قضایی درباره تاریخ اجرایی در دستور اجرایی، من اینجا اعلام میکنم که تاریخ اجرایی از زمانی قابلیت اجرا شدن را دارا خواهد بود که احکام اخیر دادگاهها لغو و یا متوقف شود."

به زبان ساده، تاریخ شروع هر قسمت از دستور اجرایی از زمانی قابل محاسبه خواهد بود که دستور اجرایی اجازه اجرا شدن پیدا کند و اگر دادگاه ناحیه 9 حرکت دولت رو برای صدور ارزیابی قوانین داخلی رو تضمین کند، سپس همه بخش "ارزیابی داخلی مقررات صدور ویزا" از دستور جدا شده و ظرف چند روز آینده اجرا خواهد شد، حتا اگر خود "منع ورود" همچنان بلاک باقی مانده باشد (که با حکم دادگاه ناحیه 9 این اتفاق اکنون افتاده است).

این حرکتها چیزی بیشتر از کلنجار رفتن با قوانین است. به خوبی مشخص است که این حرکت دولت منعکس کننده این مطلب است (شاید بشه اسمشو امتیاز غیر عمد دولت نامید) که منع ورود اساسن برای هدایت "ارزیابی داخلی شرایط صدور ویزا" نیست – و هرگز هم نبوده است. اگر منع ورود بخواهد هر زمانی که دادگاه اجازه دهد اجرایی شود، پس این زمانی اجرایی میشه که دولت بازبینی داخلی خودشو تموم کرده باشه (که الان بیدرنگ قراره اجرایی بشه، ممنون دادگاه ناحیه 9). سپس، اگه در نهایت دادگاه عالی  احکام نواحی 4 و 9 را معکوس بکنه، منع ورود از زمانی که حکم دادگاه اعلام بشه به مدت 90 روز اجرا خواهد شد – که مطمئنن پس از اینکه ارزیابی داخلی تمام بشود طولانی خواهد بود. به بیانی دیگر، این تغییرات این نکته رو روشن کرده است که منع ورود دیگر به عنوان "وقفه کوتاه" برای ارزیابی داخلی مقررات توسط دولت مد نظر نیست  - اگر البته از اول همچین قصدی هم دولت داشت. این تغییرات همچنین این نکته رو مشخص کرده است که " این دلیل" وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی در حقیقت نمایشی برای منع ورود بوده است. اگرچه وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی بر این باور بوده اند که "تعلیق موقت" برای کامل کردن ارزیابی مقررات داخلی امری حیاتی است، اما این دستور اخیر همچین چیزی را ثابت نمیکند. به بیانی دیگر، رئیس جمهور حکمی را امضا کرده است که یک دوره منع ورود 90 روزه را ساخته است که الان مشخص شده است که بدون در نظر گرفتن ارزیابی مقررات داخلی هر زمانی که به آن اجازه قانونی اجرا شدن از طرف دادگاه داده شود قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد. یکی ممکنه فکر کنه که این موارد (منع ورود و ارزیابی مقررات داخلی) مواردی درهم تنیده و مرتبط به یکدیگر هستند که با یکدیگر شروع و پایان می یابند، به نظر میرسه که برای رئیس جمهور و وزات دادگستری همچین چیزی نیست.

2- مشروعیت زدایی از دستور اجرایی دوم

همانطور که در بالا توضیح دادم دیگر دلیلی بر ارتباط دادن "منع ورود" و "بازبینی شرایط صدور ویزا" وجود ندارد. این نکته، فقط توصیف کردن یک مشکل نیست بلکه، این امر به شدت تنها دلیل قانونی دولت در دفاع در دستورش برای منع ورود رو زیر ضرب وکلای شکات در دادگاه قرار میدهد. اینجا توضیح میدهم چگونه:

یکی از پایه های اصلی دفاع وزارت دادگستری از دستور اجرایی در دادگاه اتکا به این نکته بودکه دادگاه فقط باید به متن قانونی دستور اجرایی توجه داشته باشد (و نه سخنرانیهای کمپین انتخاباتی) تا بتواند آن را با قانون مورد مطابقت قرار بدهد. بر اون اساس، وزارت دادگستری معتقد است که اگر دستور اجرایی درباره موردی صحبت میکند که قانون آن اختیار را به رئیس جمهور برای اعمال آن داده است پس دادگاه هم باید بر همان اساس آن را تا به انتها پیگیری نماید (منظورش اینه تو قانون این اجازه به رئیس جمهور داده شده که منع ورود رو اجرایی کنه که اونم الان همین کارو کرده و دادگاه هم باید همینو مورد ارزیابی قرار بده، دیگه دادگاه به چرا و چگونگی صدور این دستور نباید ورود پیدا کنه) (یعنی بر اساس این دیدگاه وزارت دادگستری، سخنان رئیس جمهور که نشان از تمایل او برای پیشنهاد دادن افکار شنیع هست در واقع غیرمرتبط با دستور اجرایی است).

البته که بدون این تغییرات اخیر هم، بحثهای فراوانی شده بود که دستور اجرایی حتا در شکل قانونی خودش هم به قانون عمل نکرده است و نامشروع است. همانطور که گرالد نیومن در ژورنال "فقط امنیت" توضبح داده و همچنین شعبه 9 دادگاه استیناف در دوشنبه نتیجه گرفته است که دستور اجرایی مطابق بخش 1182 از پیش شرطهای ایجاد منع ورود پیروی نکرده است. اما با تشکر از اتفاقی که چهارشنبه افتاد، صورت دستور اجرایی اکنون دیگر حداقل برای ایجاد منع ورود یک هدف مشروع رو ارائه نمیدهد. در واقع، تغییرات ایجاد شده اخیر در پرونده یک مسیر طولانی رو به سمت این بحث باز خواهدکرد که نشان دهنده این نکته است که اهداف ذکر شده در چرایی ایجاد منع ورود در حقیقت اهداف اصلی نیستند. اینجا به این نکته اشاره میکنیم که چگونه دستور اجرایی دلیل منع ورود را توضیح (توجیه) کرده است:

"برای کاهش موقت بار تحقیقات بر ادارات مرتبط در طول بررسی دوره ذکر شده در زیرمجموعه (a) از این بخش، برای مطمئن شدن از بررسی دقیق و استفاده از منابع موجود برای غربالگری و بررسی ملیتهای خارجی، برای مطمئن شدن از استاندارهای کافی ایجاد شده برای جلوگیری از نفوذ بوسیله ت ر های خارجی، و برای مطمئن شدن از نگرانیهای امنیت ملی اشاره شده در بخش 1 از این دستور....ورود به ایالات متحده برای ملیتهای شش کشور برای مدت 90 روز متوقف میشود."

زیر مجموعه (a) که متن بالا به آن اشاره شده است همان بررسی مقررات داخلی است. پس به زبان ساده:

تمام سه دلیل ذکر شده اول با منع ورود ارتباط مستقیمی دارد و دستور بیان میکند که منع ورود برای اجازه دادن به اتمام بررسی این شرایط میباشد. اما همین الان رئیس جمهور دستور اجرایی خویش را اصلاح کرد که در غیاب لغو بررسی اتمام مقررات داخلی از طرف دادگاه عالی، هر زمانی که دادگاه این اجازه را به رئیس جمهور بدهد منع ورود اجرایی خواهد شد. پس با این حساب، ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که، پس آیا هدف واقعی "شناور کردن" مدت زمان 90 روزه منع ورود برای اون شش کشور است؟ آیا ایجاد منع ورود در بازه زمانی نامشخصی در آینده، ماهها پس از اینکه دولت بررسی مقررات داخلی خودش رو به اتمام رسونده که این هدف اصلی ذکر شده در دستور اجرایی بوده است، و بیشتر از 3 ماه پس از اینکه وزارت دادگستری و وزارت امنیت ملی برای اتباع این شش کشور توقف کوتاه تعیین کرده بودند موجه است؟ البته، نیازی نیست ما حدس بزنیم. و با تشکر از قلم رئیس جمهور (و البته نه فقط برای یک بار، اکانت توئیتر شخصی او هم)، دادگاه عالی هم نیاز نیست حدس بزند.
منبع خبر

انرژی مثبت فراموش نشه
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
آقا مصطفی خسته نباشی بابت این مقاله عالی
ولی خب من به شخصه نتونستم زیاد سر در بیارم ولی یه حسی بهم میگه این دادگاه هم به نفع ماست به قول خودت انرژی مثبت
کیس نامبر: ‎2017AS60**‎
تاریخ رویت قبولی: هفته اول MAY‎
تعداد اعضای کیس: 2
مصاحبه 18 می ایروان
وضعیت ap
آپدیت (همسر):19،23 ، 25 ،30 ,31می، 1، 2 ،5 و 6.,12 و 20 جون
آپدیت خودم : 19،23 و 25 می،5و 6و 20 جون
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، mostafa2017 ، bhb32 ، Sudeh ، Ali--usa ، eblis_67
(2017-06-17 ساعت 19:14)rainyday نوشته:  آقا مصطفی خسته نباشی بابت این مقاله عالی
ولی خب من به شخصه نتونستم زیاد سر در بیارم ولی یه حسی بهم میگه این دادگاه هم به نفع ماست به قول خودت انرژی مثبت

شرمنده، شاید نقص از قلم بنده بوده. اما خلاصه مطلب این میشه که هسته و ستون اصلی دستور اجرایی بر این مبنا استوار بوده که دولت میگفت به منع ورود احتیاج داره تا کارشناسانش بتوانند در اون بازه زمانی3 ماهه کاستیهای مقررات داخلی رو مورد بازبینی قرار بدهند. اکنون به یمن رای دادگاه ناحیه 9 که اعلام کرد دولت میتونه دستوراتش رو بازبینی کنه دولت دیگه بهانه ای برای ادامه دادن این محدودیت نخواهد داشت.

انرژی مثبت یادتون نره
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
(2017-06-17 ساعت 17:06)mostafa2017 نوشته:  
چگونه یادداشت اخیر رئیس جمهور برای شفاف سازی دستور اجرایی باعث از بین رفتن دلایل منع ورود میشود

از وقتی داستان دستور اجرایی شروع شده، همواره 2 تا موضوع ستون اصلی اون رو تشکیل داده است:

-------------
----- پس به زبان ساده:

تمام سه دلیل ذکر شده اول با منع ورود ارتباط مستقیمی دارد و دستور بیان میکند که منع ورود برای اجازه دادن به اتمام بررسی این شرایط میباشد. اما همین الان رئیس جمهور دستور اجرایی خویش را اصلاح کرد که در غیاب لغو بررسی اتمام مقررات داخلی از طرف دادگاه عالی، هر زمانی که دادگاه این اجازه را به رئیس جمهور بدهد منع ورود اجرایی خواهد شد. پس با این حساب، ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که، پس آیا هدف واقعی "شناور کردن" مدت زمان 90 روزه منع ورود برای اون شش کشور است؟ آیا ایجاد منع ورود در بازه زمانی نامشخصی در آینده، ماهها پس از اینکه دولت بررسی مقررات داخلی خودش رو به اتمام رسونده که این هدف اصلی ذکر شده در دستور اجرایی بوده است، و بیشتر از 3 ماه پس از اینکه وزارت دادگستری و وزارت امنیت ملی برای اتباع این شش کشور توقف کوتاه تعیین کرده بودند موجه است؟ البته، نیازی نیست ما حدس بزنیم. و با تشکر از قلم رئیس جمهور (و البته نه فقط برای یک بار، اکانت توئیتر شخصی او هم)، دادگاه عالی هم نیاز نیست حدس بزند.
منبع خبر

انرژی مثبت فراموش نشه

ممنون از توضیحات و تفسیرجنابعالی.
آنقدر موضوع فنی بررسی شده که بنده حدس می زنم شما خود تحصیل کرده حقوق باشید و پوزش من را پذیرا باشید اگر احیانا سوال بیجا در ادامه می پرسم. واقعا آدم باید تعدادی دروس حقوقی پاس کرده باشه تا این تفاسیر رو خوب درک کنه.
فارغ از این بحث یک سوال ذهن من را به خود مشغول کرده و آنهم اینکه، پس دادگاه به هر حال می تواند با رای دادن به تعلیق ، یک زمان 3 ماه به دولت بدهد تا قوانین صدور ویزا برای این 6 کشور را به روز نماید. در اینصورت محافظه کارانه ترین رای برای ترامپ فراهم شده باشد. تا طرفین مدعیان از این حیث قانع شوند و به قول ایرانی ها نه سیخ بسوزد و نه کباب زیرا صرفنظر از مجموعه ما لاتری ها ، 90 روز ممنوعیت نه تاثیری بر کلیت موضوع می گذارد یعنی دائمی نیست که خلاف قانون اساسی باشد و از طرف دیگر بهانه دولت نیز گرفته می شود تا قوانین جدید وضع کند.(اگر کند) از طرفی واقعا نمی دانیم که در دادگاه 22 جون چه چیزی به بحث گذاشته می شود؟ 1-قبول پرونده 2-رای به دستور اجرایی 3-بررسی رای دادگاه های حوزه 4و9 و دیگر اینکه برای هرکدام به چه تعداد رای قاضی نیاز دارد و زمان صدور رای چه مدت بعد از دادگاه است؟
در پایان مجددا از زحمات شما تشکر نموده و برایتان بهترینها را آرزومندم.
و به قول شما      انرژی مثبت فراموش نشه+++++++++++++
شماره کیس: ‎##46‎-----تاریخ رویت قبولی: MAY 12-----تعداد اعضا: 3------ارسال فرم: 10 JUN
محل مصاحبه: ارمنستان----تاریخ کارنت: JAN 12----تاریخ نامه دوم: 20 JAN
تاریخ مصاحبه: MAR 23- AP
تاریخ update کیس اصلی: 28-27-24 MAR و  2 MAY و 25,28 AUG
تاریخ update بقیه اعضاء: 27-24 MAR و AUG 28
تاریخ کلییرنس:   AUG 28 بدون بنافاید
دریافت ویزا:  *
ورود به آمریکا:  *
مقصد:  *
تاریخ دریافت گرین کارت:  *   <<انتظار>>
پاسخ
تشکر کنندگان: bhb32
(2017-06-17 ساعت 19:38)mostafa2017 نوشته:  
(2017-06-17 ساعت 19:14)rainyday نوشته:  آقا مصطفی خسته نباشی بابت این مقاله عالی
ولی خب من به شخصه نتونستم زیاد سر در بیارم ولی یه حسی بهم میگه این دادگاه هم به نفع ماست به قول خودت انرژی مثبت

شرمنده، شاید نقص از قلم بنده بوده. اما خلاصه مطلب این میشه که هسته و ستون اصلی دستور اجرایی بر این مبنا استوار بوده که دولت میگفت به منع ورود احتیاج داره تا کارشناسانش بتوانند در اون بازه زمانی3 ماهه کاستیهای مقررات داخلی رو مورد بازبینی قرار بدهند. اکنون به یمن رای دادگاه ناحیه 9 که اعلام کرد دولت میتونه دستوراتش رو بازبینی کنه دولت دیگه بهانه ای برای ادامه دادن این محدودیت نخواهد داشت.

انرژی مثبت یادتون نره

ایشالا خدا کمک کنه این دادگاه هم به نفع ما بشه
بازم تشکر بسیار از آقا مصطفی عزیز
فارغ از مقاله همین زحمتی که شما می کشی و و قت میزاری واقعا جای تقدیر داره
فقط میتونم بگم زنده باد
پاسخ
(2017-06-17 ساعت 19:57)فافافا نوشته:  
(2017-06-17 ساعت 17:06)mostafa2017 نوشته:  
چگونه یادداشت اخیر رئیس جمهور برای شفاف سازی دستور اجرایی باعث از بین رفتن دلایل منع ورود میشود

از وقتی داستان دستور اجرایی شروع شده، همواره 2 تا موضوع ستون اصلی اون رو تشکیل داده است:

-------------
----- پس به زبان ساده:

تمام سه دلیل ذکر شده اول با منع ورود ارتباط مستقیمی دارد و دستور بیان میکند که منع ورود برای اجازه دادن به اتمام بررسی این شرایط میباشد. اما همین الان رئیس جمهور دستور اجرایی خویش را اصلاح کرد که در غیاب لغو بررسی اتمام مقررات داخلی از طرف دادگاه عالی، هر زمانی که دادگاه این اجازه را به رئیس جمهور بدهد منع ورود اجرایی خواهد شد. پس با این حساب، ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که، پس آیا هدف واقعی "شناور کردن" مدت زمان 90 روزه منع ورود برای اون شش کشور است؟ آیا ایجاد منع ورود در بازه زمانی نامشخصی در آینده، ماهها پس از اینکه دولت بررسی مقررات داخلی خودش رو به اتمام رسونده که این هدف اصلی ذکر شده در دستور اجرایی بوده است، و بیشتر از 3 ماه پس از اینکه وزارت دادگستری و وزارت امنیت ملی برای اتباع این شش کشور توقف کوتاه تعیین کرده بودند موجه است؟ البته، نیازی نیست ما حدس بزنیم. و با تشکر از قلم رئیس جمهور (و البته نه فقط برای یک بار، اکانت توئیتر شخصی او هم)، دادگاه عالی هم نیاز نیست حدس بزند.
منبع خبر

انرژی مثبت فراموش نشه

ممنون از توضیحات و تفسیرجنابعالی.
آنقدر موضوع فنی بررسی شده که بنده حدس می زنم شما خود تحصیل کرده حقوق باشید و پوزش من را پذیرا باشید اگر احیانا سوال بیجا در ادامه می پرسم. واقعا آدم باید تعدادی دروس حقوقی پاس کرده باشه تا این تفاسیر رو خوب درک کنه.
فارغ از این بحث یک سوال ذهن من را به خود مشغول کرده و آنهم اینکه، پس دادگاه به هر حال می تواند با رای دادن به تعلیق ، یک زمان 3 ماه به دولت بدهد تا قوانین صدور ویزا برای این 6 کشور را به روز نماید. در اینصورت محافظه کارانه ترین رای برای ترامپ فراهم شده باشد. تا طرفین مدعیان از این حیث قانع شوند و به قول ایرانی ها نه سیخ بسوزد و نه کباب زیرا صرفنظر از مجموعه ما لاتری ها ، 90 روز ممنوعیت نه تاثیری بر کلیت موضوع می گذارد یعنی دائمی نیست که خلاف قانون اساسی باشد و از طرف دیگر بهانه دولت نیز گرفته می شود تا قوانین جدید وضع کند.(اگر کند) از طرفی واقعا نمی دانیم که در دادگاه 22 جون چه چیزی به بحث گذاشته می شود؟ 1-قبول پرونده 2-رای به دستور اجرایی 3-بررسی رای دادگاه های حوزه 4و9 و دیگر اینکه برای هرکدام به چه تعداد رای قاضی نیاز دارد و زمان صدور رای چه مدت بعد از دادگاه است؟
در پایان مجددا از زحمات شما تشکر نموده و برایتان بهترینها را آرزومندم.
و به قول شما      انرژی مثبت فراموش نشه+++++++++++++

خواهش میکنم. راستش اشتباه متوجه شدید. همین الانش دولت داره بررسی رو انجام میده. طبق نظر قبلی خودشون هم اونها میخواستن بن رو اجرا کنن تا کسی وارد نشه تا بتونن سر فرصت 3 ماهه دستورات را مورد بازبینی قرار بدهند. الان به حکم دادگاه تجدید نظر ناحیه 9 دولت میتونه بررسی مقررات داخلی رو انجام بده و این مهمترین ستون و دلیل دولت که برای ایجاد بن بود دیگر وجود خارجی ندارد و دلیلی هم برای ادامه بن نیست.

در روز 22 ژوئن هم دادگاه باید چند تصمیم بگیرد:

1- آیا دادگاه پرونده را باید در دادگاه عالی مورد بررسی قرار بدهد:
-  در صورت جواب خیر = همان نتیجه دادگاههای پایینتر مبنی بر ممنوع بودن بن اجرایی خواهد شد
-  در صورت جواب بله = آیا تا رسیدگی کامل به پرونده باید به صورت اضطراری دستور الان اجرایی شود:
---- در صورت جواب بله = دستور به صورت اضطراری اجرایی میشه
---- در صورت جواب خیر = بن همچنان در تعلیق باقی میماند تا دادگاه تاریخ برگزاری دادگاه را معین کند

2- اگر دادگاه پرونده را قبول کند و چه حکم به برقراری اضطراری دستور دهد و چه ندهد، سپس باید برای تعیین تاریخ برگزاری دادگاه اصلی تصمیم بگیرد:
- هاوایی درخواست کرده در این صورت دادگاه اواخر همین ماه ژوئن و یا اوایل ماه جولای برگزار شود
- یا ممکن است دادگاه تصمیم بگیرد دادگاه را بعد از تعطیلات فصلی و در 2 اکتبر به بعد برگزار کند

امیدوارم که این مطلب کمک کرده باشه به درک بهتر شرایطی که اکنون در آن به سر میبریم.

انرژی مثبت یادتون نره
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
با اجازه آقا مصطفی من صحبتها را بصورت این فلوچارت خلاصه کردم. اگر اشکالی داره بفرمایید.[عکس: ywm4i.jpg]
شماره کیس: ‎##46‎-----تاریخ رویت قبولی: MAY 12-----تعداد اعضا: 3------ارسال فرم: 10 JUN
محل مصاحبه: ارمنستان----تاریخ کارنت: JAN 12----تاریخ نامه دوم: 20 JAN
تاریخ مصاحبه: MAR 23- AP
تاریخ update کیس اصلی: 28-27-24 MAR و  2 MAY و 25,28 AUG
تاریخ update بقیه اعضاء: 27-24 MAR و AUG 28
تاریخ کلییرنس:   AUG 28 بدون بنافاید
دریافت ویزا:  *
ورود به آمریکا:  *
مقصد:  *
تاریخ دریافت گرین کارت:  *   <<انتظار>>
پاسخ
(2017-06-18 ساعت 01:42)فافافا نوشته:  با اجازه آقا مصطفی من صحبتها را بصورت این فلوچارت خلاصه کردم. اگر اشکالی داره بفرمایید.

ممنون. یه ساده ترشو درست کردم که در پست بعدی پست میکنم. ممنون از کمکتون Smile Smile Smile

انرژی مثبت یادتون نره
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: mulan1979 ، onasiss ، ترنم هستی ، bah90 ، gbtm ، soruosh
(2017-06-18 ساعت 01:42)فافافا نوشته:  با اجازه آقا مصطفی من صحبتها را بصورت این فلوچارت خلاصه کردم. اگر اشکالی داره بفرمایید.[عکس: ywm4i.jpg]
با تشکر از چارتتون
اما مسئله اصلی اینه که که چند درصد امکان داره که دادگاه به اجرایی شدن رای بده؟ با توجه به اینکه اکثریت دادگاه عالی با جمهوری خواه ها است، آیا ممکنه این موضوع رای دادگاه را تحت الشعاع قرار بده؟ و چقدر ممکنه اثر داشته باشه؟
با توجه به اینکه دادگاه هاوایی تاکید داره که دادگاه اوخر jun یا اوایل july برگزار بشه این احساس رو میده که نگرانن این نکته هستن که دادگاه به اجرایی شدن رای بده و دادگاه رو به اواخر سپتامبر موکول کنه؟
امیدوارم باز هم مثل بارهای قبل دادگاه به نفع ما رای بده+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
case number:2017 AS 6###
form 260: 28 May
interview: 18 May
Yerevan
آپدیت کیس اصلی: 19و23و24 می و 1 جون
آپدیت بقیه اعضا :19و23و24  می
پاسخ
تشکر کنندگان: gbtm ، soruosh
با اجازه آقا مصطفی من صحبتها را بصورت این فلوچارت خلاصه کردم. اگر اشکالی داره بفرمایید.
با تشکر از چارتتون
اما مسئله اصلی اینه که که چند درصد امکان داره که دادگاه به اجرایی شدن رای بده؟ با توجه به اینکه اکثریت دادگاه عالی با جمهوری خواه ها است، آیا ممکنه این موضوع رای دادگاه را تحت الشعاع قرار بده؟ و چقدر ممکنه اثر داشته باشه؟
با توجه به اینکه دادگاه هاوایی تاکید داره که دادگاه اوخر jun یا اوایل july برگزار بشه این احساس رو میده که نگرانن این نکته هستن که دادگاه به اجرایی شدن رای بده و دادگاه رو به اواخر سپتامبر موکول کنه؟
امیدوارم باز هم مثل بارهای قبل دادگاه به نفع ما رای بده+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[/quote]
من البته در جایگاه کارشناسی نیستم و بهتر هست در این خصوص افراد دیگری نظر بدن ولی برآیند متنی که آقا مصطفی نوشته امیدوار کننده هست. خوب کاری هم از دست ما بر نمیاد جز انتظار و امیدواری به آینده
فراموش نکنید آمریکا هم در انتظار ماست. Big Grin انرژی مثبت یادتون نره +++++++++++++++
شماره کیس: ‎##46‎-----تاریخ رویت قبولی: MAY 12-----تعداد اعضا: 3------ارسال فرم: 10 JUN
محل مصاحبه: ارمنستان----تاریخ کارنت: JAN 12----تاریخ نامه دوم: 20 JAN
تاریخ مصاحبه: MAR 23- AP
تاریخ update کیس اصلی: 28-27-24 MAR و  2 MAY و 25,28 AUG
تاریخ update بقیه اعضاء: 27-24 MAR و AUG 28
تاریخ کلییرنس:   AUG 28 بدون بنافاید
دریافت ویزا:  *
ورود به آمریکا:  *
مقصد:  *
تاریخ دریافت گرین کارت:  *   <<انتظار>>
پاسخ
تشکر کنندگان: sama79 ، mulan1979 ، soruosh
دوستان برای اینکه بهتر متوجه چگونگی برگزاری دادگاه عالی بشین این فلوچارت رو درست کردم. انشالله که به دردتون بخوره. از قصد هم عکس بزرگ رو گذاشتم که قشنگ اون عکسها بره ضمیر ناخوداگاهتون و همش انرژِی مثبت صادر کنه:


انرژی مثبت فراموشتون نشه

[عکس: vz4le.jpg]
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: houmanlimoo ، hsh85 ، mulan1979 ، فافافا ، س.ح ، onasiss ، bah90 ، alo ، arminkh ، rainyday ، شهرادلیلا ، hosseinkht ، gbtm ، dv2017 ، mohajer1360 ، soruosh
(2017-06-14 ساعت 14:00)Elhambanoo نوشته:  سلام به همگى من ديروز آنكارا مصاحبه داشتم و ويزاى يكضرب گرفتممممممممم يعنى از خوشحالى فقط گريه ميكردم ميخوام بهتون بگم استرس نداشته باشين و خواهش نامه اى كه واستون مياد كه بايد يه سرى چيزا با خودتون ببريد رو دقيق و كامل بخونيد و همش رو ببريد شايد حتا نخوتد ولى بودن كسايى كه مداركشون ناقص بود و ويزاى يكضرب نگرفتن هر كس مدارك من رو ميديد ميخنديد چون خيلى زياد بود اما من دست پر رفتم و دست پر برگشتم ... كارمندتى سفارت هم خيلى برخوردشون خوب بود و بدونيد كه ويزاى يكضرب هم زياد ميدن

تبریک فراوان
مصاحبه: ارمنستان
نتیجه: ای پی
کیس نامبر:###7
پاسخ
تشکر کنندگان: bhb32
(2017-06-18 ساعت 13:11)mostafa2017 نوشته:  دوستان برای اینکه بهتر متوجه چگونگی برگزاری دادگاه عالی بشین این فلوچارت رو درست کردم. انشالله که به دردتون بخوره. از قصد هم عکس بزرگ رو گذاشتم که قشنگ اون عکسها بره ضمیر ناخوداگاهتون و همش انرژِی مثبت صادر کنه:


انرژی مثبت فراموشتون نشه

[عکس: vz4le.jpg]

با تشكر از لطف شما
با توجه به تحليل هاي موجود بنظرتون كدوم بخش اين فلوچارت محتمل تَر است؟
case number:2017 AS 6###
form 260: 28 May
interview: 18 May
Yerevan
آپدیت کیس اصلی: 19و23و24 می و 1 جون
آپدیت بقیه اعضا :19و23و24  می
پاسخ
تشکر کنندگان: soruosh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان