2013-02-13 ساعت 10:56
کامیلا جان چطوری میتونیم بدونیم کدوم ایرلاینا و به کدوم ایالتها,فریت انجام میدن؟ من واقعا به این اطلاعات نیاز دارم .
کانال تلگرام مهاجرسرا |
---|
فریت کردن اسباب و اثاثه قابل بردن به آمریکا
|
2013-02-13 ساعت 10:56
کامیلا جان چطوری میتونیم بدونیم کدوم ایرلاینا و به کدوم ایالتها,فریت انجام میدن؟ من واقعا به این اطلاعات نیاز دارم .
تشکر کنندگان: کامیلا ، parastoo mohajer ، peyman1355 ، farshadsh ، afshinghwink ، mnpnus ، زری وحدتی
2013-02-13 ساعت 11:22
(2013-02-13 ساعت 10:56)hitab نوشته: کامیلا جان چطوری میتونیم بدونیم کدوم ایرلاینا و به کدوم ایالتها,فریت انجام میدن؟ من واقعا به این اطلاعات نیاز دارم . همین تاپیک رو مرور کنید شماره تلفن های مورد نیاز رو پیدا میکنید
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری•
راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن• تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013 تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20) تاریخ مصاحبه: 9 November تاریخ سیتیزن شیپی: November 15th تشکر کنندگان: ASALI ، Saeedv13 ، nora ، کامیلا ، Hedieh20 ، peyman1355 ، farshadsh ، afshinghwink ، آلیس-1980 ، pari pariaaa
2013-02-15 ساعت 21:01
(2013-02-13 ساعت 10:56)hitab نوشته: کامیلا جان چطوری میتونیم بدونیم کدوم ایرلاینا و به کدوم ایالتها,فریت انجام میدن؟ من واقعا به این اطلاعات نیاز دارم .سلام ببخشید که دیر جواب میدم من اولش فکر میکردم فقط از تهران میشه فریت بار انجام داد که رفتم سایت فرودگاه امام و اونجا لیست درازی از شرکتهای هواپیمایی میبینید که نوشته فریت انجام میده من شانسی یه شماره رو انتخاب کردم و تماس گرفتم گفتش فقط امارات فریت میکنه به امریکا که بعدش شماره امارات رو از همون جدول پیدا کردم و تماس گرفتم و اونها هم چند تا ایالت بخصوص نام بردن و گفتن فقط به ا.ن ایالتها فریت میکنن. نهایتا به فرودگاه در شهرستان زنگ زدم و گفتم میخوام بار بفرستم امریکا و بعد از چندین تماس اخر سر ترکیش رو پیدا کردم. راستش هیچ پس تجربه ای در مهاجرت به امریکا نداره و همه مون بار اولمون هست و عادیه هیچ چیزی ندونیم و اطلاعات درست و حسابی نداشته باشیم ولی اراده که بکنیم از زیر سنگ هم باشه ادم میتونه اون اطلاعات رو بکشه بیرون. موفق باشین. هر سوالی بود در خدمتم.
***2012As41
مصاحبه ١٢جون كليرنس ٨ اگوست دريافت ويزا ١٧اگوست كلا ٢نفر اولين ورود :27 آگوست ایالت ویرجینیا تشکر کنندگان: bayat_r ، مهتاب - 2251 ، Saeedv13 ، hitab ، Hedieh20 ، parsush ، parastoo mohajer ، مانترا ، peyman1355 ، farshadsh ، Gerdoo ، mehD ، سمانه777 ، rozelo ، Rainy ، dana ، afshinghwink ، lonelyman ، mnpnus ، آنی ، ابی هانی ، آلیس-1980 ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
2013-02-16 ساعت 10:40
اين متن در سايت فرودگاه امام خميني درج شده :
مطالب مورد نياز مسافران در مورد فريت بار،(ارسال كالا به خارج از كشور) فريت بار؛ ارزان و ساده به عزيزاني كه قصد سفر دارند توصيه ميشود پس از تهيه بليط از شركتهاي خدمات مسافرتي اطلاعاتي در خصوص مقدار مازاد بار كه در شركتهاي هواپيمايي مختلف متفاوت است ، از اين شركتها دريافت نمايند،اگر اين مقدار از حد مجاز بگذرد مبلغي به عنوان اضافه بار پرداخت ميگردد در صورتي كه اين مبلغ بسيار زياد مي باشد . به همين منظور تسهيلاتي فراهم شده است تا بارهاي زياد همراه مسافر از طريق فريت ارسال گردد كه مبلغ آن به مراتب پائين تر از قيمت اضافه بار پرداختي است. لازم به ذكر است، اين تسهيلات فقط به مسافراني داده مي شود كه داراي بليط و پاسپورت بوده و شخصاً به دايره فريت فرودگاه مراجعه نمايند . انجام مراحل فريت بار به شرح ذيل مي باشد : 1- مراجعه به دايره فريت در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) چند روز قبل از تاريخ حركت خود و گرفتن اجازه ورود بار به محوطه از مسئول فريت . 2- بردن بار به دايره ارزيابي گمرك و انجام تشريفات گمركي. 3- گرفتن پته سبز گمركي و مراجعه به دفاتر شركتهاي حمل و نقل بار هوايي در بيرون از فريت جهت گرفتن بارنامه و تگ بار. 4- مراجعه به دايره فريت جهت چسباندن تگ بار برروي كالا و اتمام كار. مسافرين محترم مي بايست به چند نكته مهم ذيل توجه داشته باشند : 1- مسافري كه شركت هواپيمايي خاصي را براي مسافرت خود انتخاب مي كند لزوماً نبايد با همان شركت هواپيمايي بار خود را فريت نمايد و حق انتخاب با خود مسافر مي باشد. 2- از دادن پته سبز گمركي به افراد غير مسئول براي زدن بارنامه جداٌ خودداردي نمائيد و حتماً شركتهايي را كه داراي مجوز مي باشند و مكان آنها در فرودگاه مشخص شده است را براي اين كار انتخاب كنيد كه در انتهاي مطالب ليست اين شركتها آورده مي شود . 3- گمرك جمهوري اسلامي ايران هزينه اي براي انجام تشريفات گمركي دريافت نمي كند و فقط براي صدور پته كالاي فريتي مبلغ هزارتومان دريافت مي نمايد . هزينه اصلي فريت بابت بارنامه مي باشد كه مي بايست با شركت حملي كه اين كار را انجام مي دهد تسويه نمود. 4- شركتهاي هواپيمايي براي كسب سود بيشتر بارنامه هاي خود را به آژانس هاي حمل و نقل بارهوايي مي دهند تا براي آنها بازاريابي كنند . تفاوت قيمت در مسيري مشخص به دليل رقابت آژانسها با يكديگر مي باشد به همين دليل شخص مسافر قبل از بارنامه زدن مي بايست قيمت را از آژانس هاي مختلف در مسيرهاي مختلف استعلام و سپس نسبت به بارنامه زدن اقدام نمايد . 5- از آوردن كالاهايي كه ارسال آنها ممنوع مي باشد خودداري نمائيد تا در سالن فريت دچار مشكل نگرديد . برخي از كالاهاي ممنوع الصدور به شرح ذيل مي باشد : خروج اشياء عتيقه ، آثار هنري اصيل ، كتابهاي خطي و چاپ سنگي ، قطعات خوشنويسي شده، اوراق مينياتور و مصنوعات طلا و نقره، سنگهاي قيمتي، ارز، ريال ايران، تابلوهاي نقاشي اصل، قالي و قاليچه دستبافت عتيقه و هر نوع اشياي تاريخي و ميراث فرهنگي ممنوع است. خروج اسلحه و مهمات و تجهيزات نظامي از كشور ممنوع است . خروج هر نوع فيلم ، نوار ، سي دي و تابلوهاي نقاشي فقط با مجوز وزارت ارشاد ارسال مي گردد . ارسال برخي از وسايل هم به دليل اينكه براي ايمني هواپيما خطر ايجاد مي كند ممنوع مي باشد ، از قبيل: عطر ، ادكلن ، اسپري ، شامپو ، نرم كننده ها ، مواد آرايشي ، الكل ، شربت ، آبليمو ، سركه ، ترشيجات . سفري خوش را براي شما آرزومنديم ليست شركتها و آژانسهاي فعال در ترمينال بار فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) هواپيمايي ايران اير 51005137 خدمات بار هوايي جهان سيرفروغ 51005172 هواپيمايي لوفت هانزا 55678118 خدمات بار هوايي سپيد تهران 51005198 هواپيمايي آيروفلوت 55678229 خدمات بار هوايي زنجيره 44667244 هواپيمايي كويتي 55678362 خدمات بار هوايي ويسمان 51005170 هواپيمايي ماهان 55678215 خدمات بار هوايي ناوگان بار 44667239 هواپيمايي قطر 55678367 خدمات بار هوايي عصر هدي 51005167 هواپيمايي الاتحاد 55678112 خدمات بار هوايي علمدار 55678245 هواپيمايي تركيه 55678310 خدمات بار هوايي مهماندار 44667203 هواپيمايي امارات 55678210 خدمات بار هوايي راحل بار سماء51005180 هواپيمايي ايرعربيا 44666746 خدمات بار هوايي هوابار 44666948 خدمات بار هوايي پرس 55678118 - 44666804 خدمات بار هوايي پرديسان 55678229 خدمات بار هوايي رهاورد 55678148 خدمات بار هوايي كالا ناوگان شرق51005160 خدمات بار هوايي تين 55678362 خدمات كارگزاري رز پرواز 55678107 خدمات بار هوايي فرابري پارسيان44666727 خدمات بار هوايي گروه سان 55678112 خدمات بار هوايي سماراه 44666723 خدمات بار هوايي هوا كالاي توشه بران 55678248 خدمات بار هوايي سفيران 44666746 خدمات بار هوايي نفيس ترابر 51005190 خدمات بار هوايي كالا تجارت اسكان 55678180 DHL پست سريع 55678131 خدمات بار هوايي صباي هما 51005197 گل بكسان-پست سريع 44667226
**2013AS022ایروان1نفر مصاحبه دسامبر ویزا:دو روز بعد از مصاحبه سفرنامه اولین سفر بهار2013
تشکر کنندگان: saba.m ، hitab ، shimoda ، Saeedv13 ، el333 ، nahid.t ، مهتاب - 2251 ، کامیلا ، tajhizgaran ، sooso ، ستاره سلمانزاده ، Soap McTavish ، Maryam3023 ، Hedieh20 ، mohajer13 ، storagemeter ، parsush ، manila ، NedaE ، parastoo mohajer ، مانترا ، amir0_0amir ، mdna ، peyman1355 ، kasrafo ، wait for visa ، شهلا 1346 ، a_r_m80 ، farshadsh ، lonelyman ، ani_sheiton ، Gerdoo ، ایلیا8118 ، سمانه777 ، *NASIM* ، rozelo ، zavosh ، nasim ، شاهي ، dana ، afshinghwink ، mnpnus ، بهناز91 ، AOC Kermani ، FMANIS ، mgolchin13 ، آلیس-1980 ، گل نهال ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، tenese ، reza_norouzi ، rezahoorjandi ، ho_tasha
2013-03-02 ساعت 10:11
دوستان
من بیشتر مباحث این تاپیک رو خوندم ولی نمی تونم تصمیم بگیرم. من ابتدا قراره برم نیویورک پیش دوستم و اطراف پنسیلوانیا یه جا رو اجاره کنم. نمی دونم وسایل منزلمو برم یا برم اونجا بخرم. به نظرتون یخچال و ماشین لباسشویی و مبل و این طور چیزا رو ببرم یا نبرم؟ وسایل اونجا چه قیمتیه؟ میشه با 4-5 هزار دلار همه چی خرید؟ ضمنا من می خوام به جای وسایل منزل ایرانم یه سری وسایل مثل فرش و گلیم و ... که هنر ایرانی هست با خودم ببرم. هیچ کدوم عتیقه نیست اما کار دسته دیگه. یکی از دوستام میگه بیخود فرش نخر از ایران که تو امریکا ارزونتره. نظر شما چیه؟ تشکر کنندگان: farshadsh ، FMANIS ، زری وحدتی ، sepideh jan
2013-03-02 ساعت 10:25
(2013-03-02 ساعت 10:11)StarIR نوشته: دوستان دوست عزیز اکثر منازل در امریکا گاز و لباسشویی و خشک کن و یخچال و مکروفر رو دارن و نیازی به تهیه این وسایل نیست مبل و سایر وسایل هم بستگی به سلیقه و خواسته های شما داره ولی چون هنوز خونتونو نگرفتین پیشنهاد می کنم فقط وسایل ضروری و خیلی قابل استفاده ببرین من فکر میکنم با 4 - 5 هزار تا می تونین وسایل مورد نیاز رو تهیه کنین شاید هم کمتر به شرط اینکه دنبال برند و تجملات خیلی خاص نباشین در مورد فرش و گلیم هم اطلاعی ندارم موفق باشین
--------------------------------------------------------------------------------
نوع ویزا: F2A تاریخ ارسال مدارک : سپتامبر2011 تاریخ approve: آپریل 2012 دریافت شماره کیس : جولای 2012 تشکر کنندگان: Saeedv13 ، Hedieh20 ، storagemeter ، parsush ، bayat_r ، usa lover ، sadeghi897 ، manila ، parastoo mohajer ، مانترا ، ASALI ، peyman1355 ، farshadsh ، Gerdoo ، rozelo ، Rainy ، FMANIS ، آلیس-1980 ، زری وحدتی ، sepideh jan ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
2013-03-02 ساعت 22:52
دوستان من امروز 91/12/12 رفتم و برای ارسال لوازم بعضی چیزها رو از بازار تحقیق کردم:
1- پلاستیک حبابدار دو نوع در بازار هست که از نظر قیمت تفاوتی با هم ندارند ولی نوع اول کمی سفت تر است که هم مزیت محکم بودن دارد و هم مشکل پیچیدن به دور بعضی اجناس. قیمت پلاستیک حبابدار اگر متری خرید کنید هر متر 1000 تومن حساب میشود ولی اگر دو نفر باشید و یک کلاف 90 متری بخرید قیمت آن 55000 تومان میشود. 2- ساک های پلاستیکی ضخیم و محکم: کیسه هایی هستند از جنس پلاستیک های گونی مانند که با توجه به جنس آنها ضد آب میباشند و میتوانید اجناس خود را در آن قرار داده و سپس در کارتن مقوایی قرار دهید (و یا برعکس) اندازه 60*50 = 5000 تومان اندازه 80*60 = 7000 تومان اندازه 90*70 = 9000 تومان دارای زیپ محکم و دو اهرم زیپ برای قفل کردن زیپ 3- کارتن مقوایی پرمصرف ترین مدل های آن، سه لایه و پنج لایه است که برای حمل بار برای مسافت های طولانی 5 لایه توصیه میشود. اگر میخواهید از کارتن های دست دوم استفاده کنید بهترین و محکم ترین آن کارتن های سیگار میباشد که 5 لایه هم هست. اگر تبلیغ نباشه کارتن محمد تو خیابان پاسداران ، دولت کیفیت کارتنهاش برای بسته بندی خوبه http://cartonmohamad.com 4- چسب بر طبق عکس مدلهای مختلفی چسب وجود دارد که اگر بتوانید پیدا کنید johnson اصل خیلی خب است ولی حدوداً هر عدد 3000 تومن میباشد. این رو هم اضافه کنم که قبلاً نوشته بودم که : بخش صادرات فرودگاه امام گفت: گفت برای برخی از شهرها امکانش هست: اولاً گفت زیر 100 کیلو هر کیلو 2.7 دلار + 6 دلار+5 درصد مالیات بعد برای سه شهر لوس آنجلس ، نیویورک و فکر کنم سانفرانسیسکو یا واشنگتن هم ارسال دارند. 1 هفته قبل از سفر بدید و 4 روز بعد از سفر اونجا تحویل بگیرید این واحد پذيرش و ارسال محمولات با اوزان و ابعاد مختلف را به اقصي نقاط دنيا انجام مي دهد متقاضيان مي توانند براي انجام امور گمركي چهار روز قبل از پرواز از ساعت 8 الي 13:30 به گمرك فرودگاه مراجعه و نسبت به اخذ مجوز اقدام نمايند . ساعت كار دفتر صادرات بار خارجي همه روزه و 24 ساعته مي باشد . آدرس : فرودگاه امام خميني (ره) ، ترمينال بار تلفن : 51005137 21 98 + پست الكترونيك : cargo.thr.agt@iranair.com
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری•
راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن• تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013 تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20) تاریخ مصاحبه: 9 November تاریخ سیتیزن شیپی: November 15th تشکر کنندگان: asal1907 ، Saeedv13 ، fire dragon ، iman63ir ، Qazal.d ، mohajer13 ، مانترا ، Soap McTavish ، امیر مهاجر ، 3pideh ، sadeghi897 ، گل نهال ، amir82 ، roeentan ، nahid.t ، hasti_banoo ، manila ، 2013selectee ، el333 ، lilac ، AsemanAbee ، mehdiii ، afs ، saba.m ، Blaze ، m@ry@m75 ، ali234 ، NedaE ، parastoo mohajer ، amir0_0amir ، ASALI ، milad_aae ، peyman1355 ، kasrafo ، parsush ، شهلا 1346 ، storagemeter ، Hediyeh ، ani_sheiton ، Gerdoo ، ایلیا8118 ، mehD ، mdna ، rozelo ، farshadsh ، zavosh ، Rainy ، sasbk ، dana ، mnpnus ، مریم رف ، tiba ، AOC Kermani ، FMANIS ، آلیس-1980 ، sib 24 ، زری وحدتی ، ALNB ، nasim ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
(2013-03-02 ساعت 23:23)Saeedv13 نوشته: ....... لوازم برقی اصلاً نیارین که اینجا همه چیز ارزونترش هست. به نظر من هر چه سبک بالتر بهتر،چون ما ها به احتمال زیاد مکانی که اول میریم برای همیشه نیست و مجبوریم که کلی جابجا بشیم پس هر چه سبکبالتر بهتر. ولی فکر میکنم من بعضی چیزها مانند البسه و کت و شلوار و لباس راحتی و زیرپوش و بیییییییب! و جوراب بخرم و ببرم و کفش و دو سه تا کتونی (مخصوصاً یدونه که جدیداً برای فوتبال سالنی خریدم) و امثال اینا رو که دارم، با خودم ببرم و یک سری عکس و قاب بدون شیشه و کارهای هنری خانمم و بعضی اسباب بازی های با ارزش پسرم و یقیناً آلبوم هامون و بعضی چیزهایی که از کودکی فرزندم خاطره است و مدارک و یکی دو تا هارد اکسترنال و ... ولی تمام دغدغه من برای بردن، اینه که اگر شده خودم رو هم نبرم، جعبه ابزارم رو باید ببرم چون من عاشقشم و در طی سالها یواش یواش جمعش کردم و بهش افتخار میکنم...[/quote]
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری•
راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن• تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013 تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20) تاریخ مصاحبه: 9 November تاریخ سیتیزن شیپی: November 15th تشکر کنندگان: Saeedv13 ، sadeghi897 ، mohajer13 ، 3pideh ، Soap McTavish ، iman63ir ، مانترا ، amir82 ، roeentan ، nahid.t ، hasti_banoo ، 2013selectee ، rouzbehdarvishi ، el333 ، lilac ، AsemanAbee ، afs ، saba.m ، m@ry@m75 ، نازنین 932 ، ali234 ، parastoo mohajer ، amir0_0amir ، mdna ، ASALI ، peyman1355 ، kasrafo ، پدی ، sayeh_m ، IN.USA@2013 ، parsush ، storagemeter ، Hediyeh ، Gerdoo ، ایلیا8118 ، farshadsh ، rozelo ، ghafari88 ، mirman ، dana ، Mahbaran ، مریم رف ، FMANIS ، ابی هانی ، aghaghia ، آلیس-1980 ، گل نهال ، Hedieh20 ، زری وحدتی ، nasim ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
2013-03-25 ساعت 15:01
(آخرین تغییر در ارسال: 2013-03-25 ساعت 16:49 توسط peyman1355.)
(2012-07-09 ساعت 01:38)bayat_r نوشته:(2012-07-05 ساعت 23:08)nahid.t نوشته: بعضي موقع ها اگر اضافه بار خيلي نباشه بردن يك چمدان اضافي به صرف تر از فريت كردن نيست ؟ مثلا يك خانواده 3 نفري كه بتوانند 6 تا چمدان 23 كيلويي ببرند حدود 140 كيلو بار ميتوانند ببرند درود بر دوست گرامي جناب بيات بزرگوار ضمن شادباش سال نو، مي خواستم بپرسم كدام خطوط پروازي و از چه زماني ميزان بار مجاز را از 2*23 كيلوگرم به 1*23 كاهش داده اند؟ چون بنده حدودا 2 ماه پيش كه بليط هامون رو از امارات خريدم براي كلاس پرواز اكونومي براي هر فرد بزرگسال 2 عدد چمدان 23 كيلوگرمي + يك عدد ساك دستي با حداكثر وزن 8 كيلوگرم بار مجاز شناخته ميشه و چون الان مي خوام برم كارتن براي بسته بندي بارها مون به جاي چمدان بخرم، حالا موندم طبق فرمايش شما براي هر نفر يك كارتن مطابق ابعاد گفته شده بخرم يا دو تا كارتن؟. شاد و تندرست و پيروز باشيد
كيس نامبر 2013AS000006XX/نامه اول:MAY1 2012/سفارت:ANK/كارنت شدن كيس:OCT/نامه دوم:SEP/مصاحبه:NOV/كليرنس: 44 روز/دريافت ويزا:16 Jan/مقصد:سياتل/ تاريخ حدودي ورود به سياتل:May
2013-03-28 ساعت 16:15
(2013-03-25 ساعت 15:01)peyman1355 نوشته:دوست خوب(2012-07-09 ساعت 01:38)bayat_r نوشته:(2012-07-05 ساعت 23:08)nahid.t نوشته: بعضي موقع ها اگر اضافه بار خيلي نباشه بردن يك چمدان اضافي به صرف تر از فريت كردن نيست ؟ مثلا يك خانواده 3 نفري كه بتوانند 6 تا چمدان 23 كيلويي ببرند حدود 140 كيلو بار ميتوانند ببرند با توجه به اینکه فکر میکنم سه نفر هستید، شما میتونید 138 کیلو بار و سه تا ساک 8 کیلویی داخل هواپیما ببرید. کارتن هم باید جمع ابعادش از 158 سانتی متر بیشتر نبشه،حالا چمدان یا جعبه به اختیار شماست.توی سفر نامه من توضیحاتی برای بار دادم که شاید بدردتون بخوره.
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری•
راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن• تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013 تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20) تاریخ مصاحبه: 9 November تاریخ سیتیزن شیپی: November 15th تشکر کنندگان: kasrafo ، Saeedv13 ، ASALI ، Blaze ، sayeh_m ، peyman1355 ، 2013selectee ، parsush ، Gerdoo ، ایلیا8118 ، farshadsh ، rozelo ، mnpnus ، FMANIS ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
2013-03-31 ساعت 17:03
من متوجه شدم برق اونجا 110v هست و وسایل با برق 220 بدون تبدیل اونجا بکار نمی آد،(مثل سشوار ماساژور و....) بنابراین مانمیتونیم همه لوازم برقی شخصی مونو ببریم!!؟؟ این درسته دوستان؟؟؟
اگه درسته پس حواستون باشه بار اضافه نبرین
2013as4### یک نفر ,"خواستن توانستن است",مصاحبه:W2 Feb انکارا,صورتی،کلیرنس27Mar
Seattle
بچه ها جون به این لینک هم سر بزنین بد نیست. یه دید کلی از وسایلی که با خودمون باید ببریم...
http://www.applyabroad.org/forum/showthr...8%A7/page1
کنسولگری: ایروان - مصاحبه:هفته دوم دسامبر - دریافت ویزا: هفته آخر ژانویه-مقصد فعلی:هیوستون :، لیست لوازم ضروری و سایت های مفید برای مهاجرت، سفرنامه آمریکا
2013-04-08 ساعت 16:51
سلام دوستان. ما میخواهیم به یه شهر نسبتا کوچک در جنوب امریکا بریم چون اونجا پذیرش گرفتیم. برای ارسال بار نزدیکترین شهرها آتلانتا و دالاس هستش . ولی باید ما اونجا بارهامونو تحویل بگیریم و با تراک بفرستیم شهر مورد نظر .کسی هست که در باره ارسال بار زمینی و هزینه اون در امریکا تجربه ای داشته باشه؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.
تشکر کنندگان: ASALI ، farshadsh ، زری وحدتی ، pari pariaaa
2013-04-08 ساعت 20:37
(آخرین تغییر در ارسال: 2013-04-08 ساعت 20:38 توسط arisa-mohammad.)
(2013-04-08 ساعت 16:51)hitab نوشته: سلام دوستان. ما میخواهیم به یه شهر نسبتا کوچک در جنوب آمریکا بریم چون اونجا پذیرش گرفتیم. برای ارسال بار نزدیکترین شهرها آتلانتا و دالاس هستش . ولی باید ما اونجا بارهامونو تحویل بگیریم و با تراک بفرستیم شهر مورد نظر .کسی هست که در باره ارسال بار زمینی و هزینه اون در آمریکا تجربه ای داشته باشه؟ ممنون اگر راهنمایی کنید. با سلام در صورتیکه خودتون گواهینامه داشته باشید، کرایه تراک بدون راننده ازهمه گزینه ها اقتصادی تره ... تراک رو دالاس تحویل میگیرید و در مقصد تحویل میدید و برای اینکه حدود قیمت دستتون بیاد در این سایت (uhaul.com) مبدأ و مقصد رو وارد کنید و حدود هزینه رو ببینید (البته پول بنزین هم با خودتونه که معمولا تراک هاشون در حدود 17 تا 20 مایل با یک گالن راه میرن و قیمت یک گالن بنزین رو 4 دلار در نظر بگیرید) . ضمنأ خودتون هم با همون تراک مسافرت میکنید و دیگه لازم نیست پول بلیط بدید. با تشکر تشکر کنندگان: mohajer13 ، bayat_r ، nora ، Saeedv13 ، hitab ، farshadsh ، مانترا ، rozelo ، ghafari88 ، afshinghwink ، hushmandco ، آنی ، زری وحدتی ، saeedshafiee ، pari pariaaa ، rezahoorjandi
2013-04-17 ساعت 09:05
و یه سوال دیگه. حدودا چند روز طول میکشه بارهای ما به دالاس برسه ؟
تشکر کنندگان: afshinghwink ، زری وحدتی
|