کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ویزای نامزدی آمریکا
سلام
ممنونم كه راهنمايي فرموديد
ولي من به تازگي يك نوع ويزا ديدم كه اسمش Direct Consular Filing است و خيلي سريع و بي درد سر در يه كشوري كه كنسولي آمريكا داره داده مي شه و فكر مي كنم شرايطش را هم داريم منظورم از "...چگونه می توانم مدارکم رو از ایران فایل کنم..." اين بود آيا شما اطلاعاتي از مراحل و جزييات اين ويزا داريد؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Belgameh
(2009-12-28 ساعت 01:33)samouei نوشته:  با سلام و احترام
آيا از دوستان كسي در مورد جزييات و مراحل Immigrant Visa از نوع IR1 or CR1 اطلاعاتي داره؟ نياز مبرمي دارم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

دوست خوبم ببخشید ولی چند جا سوالتون رو مطرح میکنید؟؟؟؟Wink
یه ذره صبر کنین کسایی هستن که جواب سوالتون رو بدن
يگانه تسكين دهنده آرزوهاي طلايي دو چيز است: صبر و اميد


شماره کیس: 2010AS00009XXX
کنسولگری:آنکارا
تاریخ مصاحبه:jan 2010
تاریخ دریافت ویزا:فردای روز مصاحبه به علت نقص مدرکSmile
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr
سلام نامزد من 20 سال ازمن بزگتره. ما هنوز اقدامی نکردیم آیا این اختلاف سن ممکن باعث بشه به من ویزا ندن؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
نه هیچ ربطی نداره به سن
پاسخ
تشکر کنندگان: حامد انجمن
(2009-12-31 ساعت 13:18)Nashmi2003 نوشته:  سلام نامزد من 20 سال ازمن بزگتره. ما هنوز اقدامی نکردیم آیا این اختلاف سن ممکن باعث بشه به من ویزا ندن؟

من دیدم موردی رو که بهش ویزا ندادن . اختلاف سنی 25 سال داشتن .2 بار برای مصاحبه رفتن اما بعد از 3 سال هنوز نتونستن برای خانومه ویزا بگیرن . حالا همسرش اومده ایران زندگی می کنه !
پاسخ
تشکر کنندگان:
وای چه بد.... یعنی فقط بخاطر اختلاف سنشون بوده؟
پاسخ
تشکر کنندگان: حامد انجمن
باید سعی کنی هر چی میتونی مدرک جمع کنی که نشون بده شما همدیگه رو میخواین و چیزی الکی نیست
پاسخ
تشکر کنندگان: Nashmi2003
تعجب می کنم از اون موردی که بعد از 3 سال ویزا نگرفتن. می تونستن عقد کنن و به راحتی ویزا بگیرن. اتفاقاً در سفارت خانمی بود که برام تعریف کرد که در ابتدا کیسشون نامزدی بود و با نامزدش اختلاف سنی زیادی داشتن شاید حدود 15 سال. مدتی پس از ارسال مدارک عقد می کنن که محکم کاری کرده باشن. زمان مصاحبه وقتی سفارت شناسنامه رو می بینه, کیسشون رو از حالت نامزدی خارج می کنه و از اول وارد مراحل ویزای ازدواج می شن که البته از نظر زمانی جزو افراد خوش شانسی بودن که کاراشون سریع انجام می شه. اگر اشتباه نکنم تا زمان مصاحبه دوم حدود 1 سال و نیم کل این جریان طول کشیده بود. یکی دیگه از بچه ها رو هم به خاطر اختلاف سن زیاد خیلی سوال پیچش کرده بودن. به نظر من کسانی که اختلاف سنی زیادی دارند اگر عقد کنند مصاحبه راحت تری خواهند داشت.
پاسخ
تشکر کنندگان: ShoMpeT ، Ali Sepehr ، حامد انجمن
(2010-01-02 ساعت 00:58)Bahar JJ نوشته:  تعجب می کنم از اون موردی که بعد از 3 سال ویزا نگرفتن. می تونستن عقد کنن و به راحتی ویزا بگیرن. اتفاقاً در سفارت خانمی بود که برام تعریف کرد که در ابتدا کیسشون نامزدی بود و با نامزدش اختلاف سنی زیادی داشتن شاید حدود 15 سال. مدتی پس از ارسال مدارک عقد می کنن که محکم کاری کرده باشن. زمان مصاحبه وقتی سفارت شناسنامه رو می بینه, کیسشون رو از حالت نامزدی خارج می کنه و از اول وارد مراحل ویزای ازدواج می شن که البته از نظر زمانی جزو افراد خوش شانسی بودن که کاراشون سریع انجام می شه. اگر اشتباه نکنم تا زمان مصاحبه دوم حدود 1 سال و نیم کل این جریان طول کشیده بود. یکی دیگه از بچه ها رو هم به خاطر اختلاف سن زیاد خیلی سوال پیچش کرده بودن. به نظر من کسانی که اختلاف سنی زیادی دارند اگر عقد کنند مصاحبه راحت تری خواهند داشت.
این بنده خداها عقد کرده بودن . شاید مسئله دیگه ای این وسط بوده که ویزا ندادن ! الان یه بچه هم دارن اما هنوز ویزا نتونستن بگیرن
پاسخ
تشکر کنندگان:
من هم موردی رو دیدم در سفارت قبرس در امریکا که خانومی 17 سال با شوهرش اختلاف سن داشتند و کنسولگر بعد از شنیدن صحبتهای اون خانوم اصلا قبول نکرد و گفت ما نمیتونیم قبول کنیم حرفهای شما را و اتفاقا ویزای ازدواجی بودن و بچه هم نداشتند و 5 سال بود که با هم ازدواج کرده بودند.
پاسخ
تشکر کنندگان: sara77
خوب شاید حرفاشون با هم یکسان نبوده و با چیزی رو پنهان کرده بودن و با هزار دلیل دیگه. فقط کافیه که ببین حرفها با هم جور در نمی آید, اونوقته که به اتهام دروغگوئی ویزا ندن.
پاسخ
تشکر کنندگان: حامد انجمن
اگر کسی 10 سال باشه فکر نکنم چون یکی از اقوام همسرم با همین اختلاف سن کارشون درست شد .تازه اونها 11 سال بودن.
پاسخ
تشکر کنندگان: حامد انجمن
من برای مارچ مصاحبه دارم . به خاطر سریعتر انجام شدن کارها فرمهای سری دوم توسط نامزدم در آمریکا از طرف من امضا شده و فرستاده شده . میدونید که من باید قبل از قسم خوردن در سفارت بگم که من امضا نکردم یا خیر ؟
ممکن برام مشکل پیش بیاد یا اینکه از من بپرسن این امضا مال شماست یا خیر ؟
خیلی نگران این موضوع شدم .
پاسخ
تشکر کنندگان:
من يكماه ديگه مصاحبه دارم تو ابوظبي برام دعا كنيد
در ضمن تو اطلاعات مربوط به عكس غير از عكس تمام رخ 4 تا عكس از نيم رخ با سايز كوچيكتر هم نوشته شده بود! نشنيده بودم چنين عكسي كسي برده باشه ! سارا و بهار جون شما چنين عكسي برديد؟!
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-01-03 ساعت 16:02)Ziba نوشته:  من برای مارچ مصاحبه دارم . به خاطر سریعتر انجام شدن کارها فرمهای سری دوم توسط نامزدم در آمریکا از طرف من امضا شده و فرستاده شده . میدونید که من باید قبل از قسم خوردن در سفارت بگم که من امضا نکردم یا خیر ؟
ممکن برام مشکل پیش بیاد یا اینکه از من بپرسن این امضا مال شماست یا خیر ؟
خیلی نگران این موضوع شدم .
زیبا جان
در یکی از فرمها در آخر سوال کرده که آیا خودتان این فرم را تکمیل کرده اید یا خیر؟ اگر شخص دیگه تکمیل کرده اسمش را بنویسد. بنابراین مشکلی پیش نخواهد آمد. شما قسم می خورید که مطالبی که در فرمها آمده درست تکمیل شده اند بنابراین به اینکه چه کسی تکمیل کرده کاری ندارند. من فرمهارو در همان روز مصاحبه و جلو چشم مصاجبه کننده امضا کردم و بعدش برام مهر تاریخ زد.
پاسخ
تشکر کنندگان: Ziba




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان