کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفر به امارات برای مصاحبه: تور، هتل، بلیط و ...
دوستان گرامی یک نکته رو تو تاپیک واکسن نوشتم ولی اینجا هم میگم:
الف)توجه کنید که جواب آزمایشگاه برای تست تیتر آنتی بادی آبله مرغون رو حتما همراهتون ببرید چون با وجود وارد کردنش تو کارت زرد باز هم در nmc اون رو ازتون می خوان.
ب)کسانی که بچه زیر هفت سال دارن حتما چند روزقبل از رفتن این واکسن ها رو برای بچه هاشون تزریق کنن تا هزینه اضافی متحمل نشن:
1- واکسن خوراکی فلج اطفال یاopv
2- واکسن کزاز-دیفتیری یا td
3-واکسن آنفولانزا(ربطی هم به تابستون وزمستونش نداره حتی اگر مرداد ماه هم میرید باز هم بزنید!)
4- این واکسن ها طبق گفته دکتر پاستور در ایران موجود نیستن و nmc به بچه های زیر 7 سال میزنه: hepetit A - pneumococcal - hib - varicella واگر بچه زیر شش ماه باشه قطره retrovirus
ج)واکسن td برای بزرگسالان رو آقای دکتری که تو پاستور بود برای من نوبت های قبلیش رو مهر زد که nmc هم قبول کرد و به من و همسرم واکسن نزدن.
(2013AS000053xx) چهار نفر - ابوظبی - هفته2 آپریل Big Grinیکضرب - مقصد: ایرواین، کالیفرنیا
تشکر کنندگان: Danoosh ، sce ، lilac ، niko ، farshadsh ، amairmonre ، naarestan ، ابی هانی ، usa lover ، Saeedv13 ، efah ، saeid-ss
چند نکته هم راجع به هزینه ها و غیره:
1- هزینه تاکسی از خیابان رقه تا nmc هر چهار باری که رفتیم و برگشتیم 15 درهم شد( از هتل تاج پالاس)
2-غذا های فست فود بین 20 تا 30 درهم برای combo که نوشابه و سیب زمینی هم دارد می باشد.
3- نوشابه در رستوران ها لیوانی 4 تا 8 درهم است!
4-کمپوت و کنسرو ها از 5 تا 15 درهم هستند.
5- قیمت اجناس در شاپینگ سنتر های معروف بسیار بالا است و بهتر است فکر خرید را از سر مبارکتان خارج کنید!Big Grin همه چیز در ایران ارزان تر است.
6-برای خرید factory outlet که در داخل منطقه ازاد جبل علی است نسبتا(و فقط نسبتا) بهتر است ولی اجناسش محدود می باشد. و مینی بوس هایی دارند که مجانی شما را از هتلتان میبرند و بر میگردانند.فقط باید تور لیدر تان هماهمنگ کند.
7- اگر در چمدان تان جا دارید یک یا دو بسته آب معدنی کوچک ببرید. اکثر آب های انجا علاوه بر گران بودن طعم خوبی هم ندارند.
8- کنسرو و غذا های اماده تا حد امکان با خودتان ببرید تا در هزینه تان صرفه جویی شود.
9-خیلی از فروشگاه ها دلار را با نرخ 3.67 محاسبه میکنند ولی اکثر صرافی ها 3.65 چنج میکنند.
10-هزینه ترانسفر ابوظبی فعلا به صورت دربست 350 درهم جا افتاده ولی به صورت انفرادی 150 درهم میگیرند پس اگر حتی 3 نفر هم با هم هماهنگ کنند و در بست بگیرند به صرفه تر از انفرادی در می اید.
11-برای انجام مدیکال خودتان اقدام کنید بهتر است.دکتر های nmc فارسی دست و پا شکسته صحبت میکنند.
12-شربت استامینوفن فراموش نشود. البته کدئینه نباشد!
13-اگر قصد پیاده روی دارید حتما یک چتر بردارید تا در زیر آفتاب استفاده کنید البته کلاه هم بد نیست ولی چتر بهتر است.
14-بچه های کوچک خیلی زود گرمازده میشوند پس حواستان باشد که انها از شما خیلی حساس تر هستند و طاقت خودتان در برابر گرما را مقیاس قرار ندهید!
15- افراد بچه دار حتما کالسکه با خودتان ببرید. علاوه بر حمل و نقل بچه از ان به عنوان چرخ خرید هم میتوانید استفاده کنید و کیف و کیسه خرید ها را از ان بیاویزید.
16-بردن لپ تاپ ضروری نیست.میتوانید از کافی نت ها ساعتی 5 درهم استفاده کنید یا اگر گوشی تان اندرویید یا ایفون است از ان استفاده کنید.
در امارات اسکایپ و او-وو و وایبر همگی فیلتر هستند پس به خودتان زحمت ندهید! فقط یاهو مسنجر ان هم با اما و اگر ممکن است کار کند.
17- اگر کار ضروری ندارید خرید سیم کارت محلی را هم توصیه نمیکنم چون هزینه بیخودی است. از خط خودتان یک sms بزنید و رسیدنتان را به خانواده در ایران اطلاع دهید و گوشی را خاموش یا flight mode کنید.
18- بعدا یادم امد مینویسمBig Grin
(2013AS000053xx) چهار نفر - ابوظبی - هفته2 آپریل Big Grinیکضرب - مقصد: ایرواین، کالیفرنیا
سلام.(امیدوارم تکراری نباشه)
بچه ها یه نکته در مورد گرفتن هتل در دبی.(که البته فکر میکنم این مورد برای جاهای دیگه هم همینطور باشه).
بهترین راه اینه که قبل از اینکه هتلتون رو رزرو کنید یه سری به www.booking.com بزنید .هتل رو می تونید خیلی ارزونتر پیدا کنید من هتلی رو که در تهران نفری 955 درهم با صبحانه برای چهار روز می گفتند یعنی 1910 درهم رو برای دونفر در این سایت بدون صبحانه 840 درهم گرفتم. اگه هتل رو از تهران بگیرین خیلی گرون براتون در میاد . من به یکی از دوستانم که در کیش زندگی میکنه گفتم قیمت بگیره اون هم به من همین هتل رو جمعا برای دو نفر و 4 شب 1440 درهم با صبحانه میدن که از تهران حدود 470 درهم باز ارزونتره.

این نکته را حتما دقت کنید که وقتی من به بعضی از این آژانسها در مورد قیمت سایت booking گفتم در جواب به من گفتند که چون ما تحریم هستیم و اگر از ایران در سایت booking می خواهید خرید کنید حتما از (vpn)وی پی ان مطمئن استفاده کنید چون اگر سایت IP ایران را شناسایی کند CREDIT CARD شما BLOCK خواهد شد(راست و دروغش با خودشون).
من محض اطمینان این کار رو توسط یکی از بستگان خارج از کشور انجام دادم و رزرو هم گرفتم.

از انجاییکه قیمت هر درهم نزدیک به هزار تومان شده است در این سایت برای هتلی که میخواستم چیزی در حدود 900 درهم SMART DEAL گرفتم(900 درهم زیر قیمت. 1730 درهم را 840 درهم گرفتم . پول هتل دو ستاره دادم چهار ستاره گرفتم) گفتم بد نیست که دوستانی که می خواهند هتل بگیرن نیز از این فرصت نیز استفاده کنند.
نکته دیگه در مورد قیمت هتل دقت کنید اگر با وی پی ان برید داخل سایت 10% مالیات و 10% سرویس رو براتون حساب می کنه و اگه بدون وی پی ان برید اونارو (20% مالیت و سرویس) را محاصبه نمیکنه. مثلا اگر با IP ایران وارد شید و نرخ هتل 700 درهم باشه را دوباره با وی پی ان برید 840 درهم میزنه .

امیدوارم براتون مفید بوده باشه.
تشکر کنندگان: a.jahangiri ، sce ، lilac ، farshadsh ، amairmonre ، ابی هانی ، efah ، persheng ، saeid-ss
(2013-04-22 ساعت 03:55)mgolchin13 نوشته:  چند نکته هم راجع به هزینه ها و غیره:
2-غذا های فست فود بین 20 تا 30 درهم برای combo که نوشابه و سیب زمینی هم دارد می باشد.

7- اگر در چمدان تان جا دارید یک یا دو بسته آب معدنی کوچک ببرید. اکثر آب های انجا علاوه بر گران بودن طعم خوبی هم ندارند.

16-بردن لپ تاپ ضروری نیست.میتوانید از کافی نت ها ساعتی 5 درهم استفاده کنید یا اگر گوشی تان اندرویید یا ایفون است از ان استفاده کنید.
در امارات اسکایپ و او-وو و وایبر همگی سد غیرقابل عبور هستند پس به خودتان زحمت ندهید! فقط یاهو مسنجر ان هم با اما و اگر ممکن است کار کند.

17- اگر کار ضروری ندارید خرید سیم کارت محلی را هم توصیه نمیکنم چون هزینه بیخودی است. از خط خودتان یک sms بزنید و رسیدنتان را به خانواده در ایران اطلاع دهید و گوشی را خاموش یا flight mode کنید.
دوست عزیز بعضی از گفته های شمارو اصلاح میکنم
2.فست فود از 10 شروع میشه الا ماشالله

7. اینجا به جرات میتونم بگم بهترین آب معدنی هارو داره حاقل از ایران سالم تره البته بجر مسافی که بعضی وقت ها ظعم بدی داره درباره قیمت هم 1 درهم هست

16 هر جایی به این راحتی کافی نت گیر نمیاد
درضمن اسکایپ و او-وو فیلتر نیست فقط وایبر

17 هزینه ها با سیم کارت محلی خیلی کمتر میشه پس فکر کنم 10 درهم به صرفه
2013AS78xx/ابوظبی/۱ نفر/ارسال فرم: ۱۱ جون/ کارنت: ۱۱ مارچ/مصاحبه: ۲۲ می/هزینه‌ها: ۲۷۰۰ درهم/سیاتل/ویزا یکضرب/سفرنامه
از امارات متحده تا ایالات متحده
تشکر کنندگان: sce ، enchantress_boy ، lilac ، niko ، amairmonre ، امير جو ، ابی هانی ، roeentan ، bayat_r ، azar1348 ، Saeedv13 ، efah ، saeid-ss
.مضافا اینکه ابوظبی جایی واسه گشت و گذار نداره و دوستان ترجیح میدن دوبی باشن.همین.
اینکه ابوظبی اصلا جای گشتن نداره و فقط شما یک بار اونم 2 یا 3 ساعت برای دکتر رفتن و یه نصفه روز برای سفارت باید وقت بذاری
[/quote]

البته داخل پرانتز و برای رفع خستگی یادآوری کنم دوست اهل سفری دیدن مسجد شیخ زائد (اگه نامش رو اشتباه نکنم) رو در ابوظبی به بنده پیشنهاد کردن؛ شاید دیدنش بدک نباشه, من که میرم Smile
قایقی خواهم ساخت کیس نامبر: 2013AS00070xx سفارت: ابوظبی MAY ویزا: یکضرب مقصد:هرچه پیش آید خوش آید سفرنامه: http://goo.gl/jV9e2
تشکر کنندگان: farshadsh ، ابی هانی ، usa lover ، sce ، saeid-ss
(2013-04-22 ساعت 09:01)yousef_eidi نوشته:  بچه ها دوتا سوال داشتم :
1-از دوستان اسم جنتا هتل3 ستاره خوب تو دوبی میخواستم که رفتن و ازش راضی بودن .اخه تو سایتها همه مینالن از دست سرو صداها و کثیفی اتاقها .ممنون میشم

2- من کارت واکسنمو از مرکز بهداشت تبریز گرفتم بهمم گفت این کافیه نمیخواد بری پاستور تهران .خواستم ببینم بچه هایی که تو ابوظبی مصاحبه داشتن دکتر شوگلا قبول کرده کارت مراکز بهداشت شهرستانهارو یا نه حتما باید از پاستور تهران باشه؟

دوست عزیز مشکلی نیست .با خیال راحت برید دکتر شوکلا قبول میکنه من هم از رشت کارتمو گرفتم وبه تهران نرفتم .دکتر شوکلا هم قبول کرد فقط دقت کنید که واکسناتونو درست بزنید چون من TDیک تزریق داشتم ودکتر یکی دیگه تزریق کرد 100 درهم اضافه تر پرداختم.موفق باشیدSmile
تشکر کنندگان: usa lover ، yousef_eidi ، amairmonre ، sce ، saeid-ss
(2013-04-23 ساعت 08:53)yousef_eidi نوشته:  دوستان من چند روزه به این ادرسappointmentdeiradxb@nmc.ae واسه nmc دبی ایمیل زدم چیزی نیوده . الان سایتشو میبینم ایمیلشون اینه hospitaldxb@nmc.aeشما به کدوم ایمیل زدین؟

به همون دومی . من ایمیل زدم چند ساعته جواب دادن hospitaldxb@nmc.ae
تشکر کنندگان: yousef_eidi ، niko ، amairmonre ، sce ، naarestan ، roeentan ، saeid-ss
(2013-04-22 ساعت 23:24)yousef_eidi نوشته:  دوستان لطف کنن اسم هتلهای متوسط دبی و تمیز رو که رفتن اسم ببرن ممنون

سلام می گن royal hotel هم هتل خوبیه. توی دیره هستش.
تشکر کنندگان: yousef_eidi ، amairmonre ، sce ، saeid-ss
من دیروز کل آژانس های مسافرتی خیابان ویلا رو گشتم؛ هم قیمتها ناامیدم کردن هم آژانسها؛ من برای 4 شب اقامت در دوبی اون هم در یک هتل سه ستاره حداقل 800 تومان باید پیاده شم؛ اضافه کنین هزینه بلیط و ویزارو که کلا میره رو 2 تومن: فقط بری دوبی! عجب وضعیه. البته مشکل اساسی اینه که وسواس انتخاب گرفتم؛ بلیط سیستمی و ویزا که نرخش تقریبا مشخصه و تور و غیر تور نداره؛ میمونه هتل که من بدجوری گیر کردم تو گرفتنش؛ خودم حدس میزنم سود تورها روی بلیط چارتره و هتل آنقدرها تأثیری نداره, میخوام بدونم کسی با تجربه مشابهی بوده؟ خودش هتل رزرو کرده باشه؟ از ایران؟ و راضی باشه از کارش؟ متنهای بچه ها رو هم که میخونم فقط بیشتر گیج میشم Sad مشکل دیگه اینه که ناچارم سینگل بگیرم و تنهایی هر جای درب داغونی هم نمیشه رفت ساکن شد...کمک!!!
قایقی خواهم ساخت کیس نامبر: 2013AS00070xx سفارت: ابوظبی MAY ویزا: یکضرب مقصد:هرچه پیش آید خوش آید سفرنامه: http://goo.gl/jV9e2
تشکر کنندگان: amairmonre ، sce ، پدی ، roeentan ، saeid-ss
دوستان من امروز تور دبی رو برای 4 شب و 5 روز با پرواز ایران ایر و هتل 4ستاره گرند سنترال به قیمت 1240000 ریال ok کردم

http://mohajersara.com/thread-5313-post-...#pid309596
[/quote]

یعنی با ناهار و صبحانه؟آفرین!!چ خوب

(2013-04-17 ساعت 11:02)sce نوشته:  
(2013-04-17 ساعت 00:13)..... نوشته:  به نظرتون کل هزینه ها تا اتمام مصاحبه و برگشت به ایران چقدر میشه؟


بليط،ويزا و هتل 5 ستاره با صبحانه : 1،400،000 تومان(براي 5 شب)

موفق باشين.

پس چرا من انقدر قیمتهای هتل فضایی به پستم خورده؟میشه یه پیام بدین و جزییات رزرو هتل/آژانس مسافرتی مربوطه رو بدین؟ سپاس

(2013-04-17 ساعت 22:54)houmanmir نوشته:  من سه شنبه وقت مصاحبه دارم، چه روزی برم بهتره که هم به دکتر nmc برسم و هزینه ی اضافی هم ندم برا جواب آزمایش؟ الان اگه بهش ایمیل بزنم خوبه؟

ممکنه بگین آیا همون یکشنبه صبح ÷رواز میگیرین یا شنبه شب؟ بنظر میرسه با پرواز یکشنبه صبح ماهان تازه ظهر برسیم به مدیکال دوبی...
قایقی خواهم ساخت کیس نامبر: 2013AS00070xx سفارت: ابوظبی MAY ویزا: یکضرب مقصد:هرچه پیش آید خوش آید سفرنامه: http://goo.gl/jV9e2
تشکر کنندگان: sce ، roeentan ، saeid-ss ، cpd
امروز روز جهانی سوالهای مسخره است برای من! میشه اینم جواب بدین؟ کسی بوده که عکسهای مدیکالش با سفارت فرق کنه؟ میخوام عکس بیریختهامو آب کنم به بیمارستان!

(2013-04-10 ساعت 14:56)Solmazzz نوشته:  
(2013-04-09 ساعت 23:42)الهه سابق نوشته:  سولماز جان بعدش هتلتون با صبحانه و نهاره یا فقط صبحانه؟

عزیزم صبحانه و نهاره. البته بستگی به قیمت روز درهم هم داره.

میشه برای من هم شماره تماس آژانسو پیام بفرستین
قایقی خواهم ساخت کیس نامبر: 2013AS00070xx سفارت: ابوظبی MAY ویزا: یکضرب مقصد:هرچه پیش آید خوش آید سفرنامه: http://goo.gl/jV9e2
تشکر کنندگان: amairmonre ، sce ، saeid-ss
همین الان خبردار شدم که یکی از دوستان 1ضرب ویزاشو گرفت(از بر و بچه اکتیو سایت)میذارم خودش بیاد و خبر رو به شماها بده.هوووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.مبااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررک
کیس:82xx//مقصد:هيوستون/سفارت:ابوظبی..ویزا:۱ضرب ولي با بدبختيBig Grin
تشکر کنندگان: ابی هانی ، far-dv2013 ، niko ، sce ، bayat_r ، lilac ، saeid-ss
سلام میشه هتل 3 و 4 ستاره تمیز معرفی کنید البته اگر غذای ایرانی داشته باشه بهتر و همچنین ازانس برای گرفتن تور
[color=#FF45004رویزا/Sep.2013/مقصد:ویرجینیا/ شک میکنم به آسمون پشت در باز قفس[/color]
Freedom Is Not Free
بانک اطلاعات
[url=http://mohajersara.com/post-355474.html#pid355474][/url]
تشکر کنندگان: sce ، saeid-ss
دوستان
ایمیل سفارت ابوظبی رو کسی داره؟
کیس نامبر: 2013AS000085xx • دیدن قبولی: جولای• ارسال فرمها: سپتامبر با DHL• مقصد: سیاتل • محل مصاحبه ابوظبی هفتهٔ سوم جون • برگه آبی • کلیر 15 آگوست بعد از 58 روز انتظار
تشکر کنندگان: sce
تبریک...کدوم سفارت بودن؟
(2013-04-23 ساعت 14:09)shiraz mamali نوشته:  همین الان خبردار شدم که یکی از دوستان 1ضرب ویزاشو گرفت(از بر و بچه اکتیو سایت)میذارم خودش بیاد و خبر رو به شماها بده.هوووووووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.مبااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررک
تشکر کنندگان: sce ، saeid-ss ، nima-92




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان