کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
نداشتن اسپانسر و راه حل ه‍ا
(2012-11-23 ساعت 14:01)mamalino10 نوشته:  والا هنوز تصمیمی برای فروش یا رهن خونه نگرفتم. فعلاً هم نمی تونم رهنش بدم چون خودم توش زندگی می کنم Big Grin
ولی حتی اگه نخوام بفروشمش، باز هم با رهنش می تونم پولی برای موقع رفتنم دست و پا کنم.
به نظرتون می تونم به آفیسر توضیح بدم که چون ارزش پول تو ایران داره روز به روز کمتر می شه، برای اینکه ارزش پس اندازمو ثابت نگه دارم تبدیل به خونه کردمش و موقع رفتن می خوام بفروشمش. به نظر شما قانع کننده هست؟ آخه مطمئنن اون از اوضاع داخل ایران خبر داره. منظورم اینه که تو مصاحبه، می تونم رو پاسخهام مانور بدم و بهم فرصت واسه توضیح داده می شه؟

سند املاک و مستغلات یکی از روشهای اثبات تمکن مالی میباشد. ولی نمیتوان از حساب بانکی صرف نظر کرد.

(2012-11-22 ساعت 12:16)mamalino10 نوشته:  با تشکر فراوان از Kavir به خاطر مطلبی که زحمت کشیدن تهیه کردن و برای سایر دوستان گذاشتن
من همه صفحات این تاپیک و تاپیک های مشابه رو خوندم تا بلکه به جواب برسم، ولی ظاهراً افراد خیلی کمی هستن که شرایط من رو دارن و با اینکه تو همین تاپیک 2، 3 نفری این سوال رو مطرح کردن، پاسخ کاملی به سوالشون داده نشد. لذا خواهشاً اگه دوستان تجربه ای در این زمینه دارن لطف بفرماین و بیان کنن.
بنده امسال با کلی زحمت تونستم یه آپارتمان کوچیک بخرم و کل داراییم(پس انداز، سکه، سهام،...) رو واسه این کار گذاشتم. دیگه پولی برام نمونده که بخوام برم بانک و گواهی موجودی بگیرم. کسی هم دور و برم نیست که چنین پول درشتی رو ازش قرض کنم. تا موقع مصاحبه هم نهایتاً بتونم 6،7 تومن جمع کنم
حالا می خوام دوستان راهنماییم کنن که چی کار باید بکنم؟ (با توجه به صحبت یکی از دوستان که تو بمبئی مصاحبه داشتن و سند ملکی رو ازشون نپذیرفتن!)
تعداد نفرات پروندم 1 نفره و آنکارا رو برای مصاحبه انتخاب کردم.
سپاسگزارم


شما اگه میتونی اسپانسر پیدا کن ولی اگه نمیشه ارزش اینو داره که پول قرض کنی، لازم نیست که از یک نفر بگیری، میتونی فقط برای ۲۴ ساعت از چند نفر مبالغ کمتری بگیری.
2013AS4# / یک نفر / مصاحبه : March / آنکارا / ویزا یکضرب / سربازی : نزاجا / تاربخ ورود به آمریکا : March / دریافت سوشیال : March / محل سکونت : Orange County
تشکر کنندگان: mamalino10 ، mohajer13
سلام
کاش اوضاع خوب بود، آدما بهم اعتماد داشتن، مردم به فکر پیچوندن همدیگه نبودن و ... (بلا نسبت بچه های گل مهاجرسرا) اون موقع یک صندوق میزدیم تو مهاجرسرا واسه ماهایی که مشکل مالی دارن (حداقل چند نفر می تونن با هم پولاشونو بذارن و برای خودشون حساب بانکی مناسب فراهم کنن. دوستانی که کیس نامبرشون نزدیک من هست اگه تمایل دارن چند نفر بشیم پولامونو بریزیم روهم هر کدوم جداگانه موجودی بانکی بگیریم واسم پیغام خصوصی بذارن.
موفق باشید
2013AS37XX • مصاحبه: 20فوریه/آنکارا/برگه صورتی+فرم 10 سئوالی+CV • سفرنامهویرایش فایلهای PDF با Adobe Acrobat ثبت نام در CSCپرینت فایل CSCنمونه پرینت CSCنرم‌افزار PDF995تغییر PTTنقشه آنکاراکلیر بعد از 135 روز
تشکر کنندگان: mamalino10 ، mitme ، ensan
(2012-11-28 ساعت 12:50)rvkoleti نوشته:  سلام ....پدر من برنده اصلی بوده و من و مادرم زیر مجموعه هستیم . میخواستم بدونم تمکن مالی رو فقط برای پدرم باید بگیریم یا همه اعضا خانواده باید تمکن داشته باشند . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطفا یکی که میدونه جواب بده ....

همه اعضا خانواده.
Financial documents must be prepared as one set for each family member.


در ضمن لطفاً سوالتون رو در تاپیک مرتبط مطرح کنید.
2013AS000035XX Post :Abu Dhabi, Interview Date : February 2013
سفرنامه
تشکر کنندگان: kavirr
(2012-11-15 ساعت 19:41)kavirr نوشته:  تذکر مهم : افراد بسیاری رو دیدم که تازه کار بودند و سوال پرسیدند و افرادی که آشنایی نداشتند جوابهای اشتباه و خطرناک داده بودند، لذا توصیه میگردد برای اینکه با مشکل مواجعه نشوید حتما حتما به رتبه و عنوان کاربر پاسخ دهنده توجه کنید و یا اگر میخواهید جوابی را که قبلا داده شده است مرجع قرار بدید حتما به کاربرانی که آنرا تایید کرده اند توجه کنید، این کاربران میتوانند مدیران، پیشکسوتان، عضو شایسته (فکر کنم فقط یدونه باشه اونم خودش میدونه کیه Big Grin)، عضو با سابقه و کسانی که رتبه بالا دارند باشند و یا اینکه چندین کاربر جوابهای یکسان داده باشند.

مطلبی که در زیر درج شده نتیجه گیری و جمع آوری گفتگو های ایراد شده پیرامون موضوع اسپانسر و نداشتن اسپانسر در سال لاتاری جاری و سالهای قبل است. هرآنچه ثبت شده است نتیجه حاصل نتیجه گیری عمومی و پستهای تایید شده عمومی است ، لذا در جاهایی که نیاز بوده به مرجع اشاره شده است
لازم بذکر است که رعایت موارد خاص و قرار دادن پرسشهای موارد خاص در فرومها جهت پاسخ عمومی ارجعیت دارد به هرآنچه ثبت میشود.
از آنجائیکه این دو مورد در یک موضوع قرار دارند آنرا هم در تاپیک اسپانسر و هم در تاپیک نداشتن اسپانسر قرار میدهم.

یکی از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت ثابت کردن این مسئله هست که شما سربار دولت نخواهید بود و حتی اگر مدت زیادی کاری پیدا نکیند. ثابت کنید که نیازی به کمک دولت آمریکا در بدو ورود ایالات متحده نخواهید داشت، میتوان با استفاده از دو حالت زیر این را اثبات کرد.

۱. اثبات کردن تمکن مالی (پول نقد موجود در بانک + ملک، خونه، مغازه، ماشین و ...)
۲. داشتن اسپانسر

زمان اقدام برای جمع آوری اطلاعات مالی: این موضوع بسیار مطرح شده است که میتوان اینگونه آنرا تفسیر کرد که اطلاعات مالی اطلاعاتی هستند که هرچه جدید تر باشند بهتر است مثل گواهی تمکن مالی از بانک که پیشنهاد میگردد پس از دریافت نامه دوم و حدود یکماه قبل مصاحبه تهیه و در صورت نیاز ترجمه گردد، مدارک اسپانسر هم میتواند جز همین دسته قرار بگیرد و شما میتوانید با تخمین زمان کارنت شدن و یا حین زمان کارنت شدن شروع به جمع آوری اطلاعات اسپانسر کنید. (باید توجه داشت که در کدام موارد زمان متغییر حساسی است)

۱. اثبات کردن تمکن مالی (پول نقد موجود در بانک + ملک، خونه، مغازه، ماشین و ...) :

لازم است مبلغی را که باید ۱۲۵٪ خط فقر آمریکا باشه (میتوان آنرا از لینک و لینک و لینک بدست آورد )، یعنی شما باید مبلغی حدود ۱۸۵۰۰ د-ل-ا-ر را در حساب بانکی خود داشته باشید. توجه داشته باشید که برای محاسبه نرخ ارز عموما نرخ ارز مرجع (در حال حاظر ۱۲۲۶۰ تومان) محاسبه میگردد ولی در مواردی هم آفیسر آنرا با نرخ ارز آزاد محاسبه کرده است. پس بهتر است این را هم در نظر بگیریم.
نکته: اینکه توی چه بانکی‌ حساب دارید فرق چندانی نمی‌کنه ولی‌ بهتره بانک یا موسسه مالی وابسته به نهاده خاصی‌ نباشه.(مثل عسکریه یا قوامین)
برای اینکه سفارت از موجودی حساب بانکی شما مطلع بشه لازم است که به بانکی که در آن حساب دارید (هرچه تاریخ افتتاح حساب قدیمی تر باشد بهتر است) و پولتان را در آن قرار دادید مراجعه کنید و درخواست گواهی تکمن مالی یا گواهی حساب بانکی بکنید و بهتر است که این نامه انگلیسی باشه ۲ تا بگیرید که زمان ارسال مدارک یکیشو بفرستید و دیگری رو با خودتون ببرید.
خوب است بدانید که آنچه در اصل به گواهی تمکن مالی معروف است گواهی تایید موجودی حساب های شما در یک بانک در تاریخی معین به درخواست شماست، لازم بذکر است که گواهی تمکن مالی گرفته شده از بانک نیازی به گردش حساب نداره و فقط موجود شخص در تاریخ همان روز و تاریخ افتتاح حساب و قید کردن نرخ دلار مرجع در گواهی اختیاری میباشد و سفارت تا به حال اين نامه را پذيرفته و گردش نخواسته اگرچه در سایت آنکارا گفته شده است که نامه گردش مالی نیاز است.
برای گرفتن نامه تمکن مالی(گواهی حساب بانکی) لازم نیست که فقط در شعبه افتتاح حساب باشه در هر شعبه‌اي مي‌تونيد اين كار رو انجام بديد چون الان حسابها فراگير هستند. فقط بايد دفترچه حساب و كارت ملي همراهتون باشه.
ممکنه برای اینکه بانک به شما گواهی موجودی بده نیاز باشه که پول ۲۴ ساعت تو حسابتون بمونه.
اگر چند تا حساب دارید بهتر است همه پول را در یک حساب قرار بدید و گواهی بیگیرید ولی اگر میخواهید از چند حساب موجودی حساب بگیرید بهتره در یک روز و تاریخ گرفته باشه.
حساب بانکی میتواند بین شخص برنده و شخص همراه مشترک باشد مثلا اگه شما یک حساب بانکی دارید که بین شما و همسرتون مشترک هست اشکال نداره.
اگر میخواهید ابتدا پول را در حساب خودتون قرار داده ونامه تکمن گرفته و بعد در حساب همراهانتون قرار بدهید بهتر است که همه این گواهی ها در یک روز ثبت شده باشد در غیر این صورت ممکن است شبه ایجاد شده بشه که پول رو جابجا کردید.
ممکن است صدور گواهی موجودیه بانک برای دوستانی که در شهرستان ها زندگی میکنند بیشتر طول بکشه.
برای گرفتن گواهی حساب بانکی نیازی به پاسپورت نیست، اگر درخواست کردند فقط برای درست نوشتن نام شما است که خودتان میتوانید بنویسید.
نامه گواهی مالی میتواند با To Whom It May Concern شروع بشود و نیازی به درج نام سفارت نیست.
یک نمونه نامه تمکن مالی لینک
در مورد تمکن مالی آفیسر کاملا سلیقه ای عمل میکنه، در سفر نامه های سال قبل از هر 10 نفر به یک یا دو نفر میگفت برید موجودیتون رو افزایش بدید. البته حرفای شما در روز مصاحبه هم میتونه در نظر آفیسر تاثیر داشته باشه. مثلا یه نفر با 18000 دلار میخواد بره دالاس و آفیسر بهش ایرادی نمیگیره. ولی شما اگه تو مصاحبه به آفیسر بگید میخوام برم نیویورک ادامه تحصیل بدم انتظار نداشته باشید که 18000 دلار رو از شما قبول کنه.
در کل هیچکس تابحال به خاطر کم بودن موجودی یا نداشتن اسپانسر ریجکت نشده . فقط بهتون میگه برید موجودی رو افزایش بدید و پرینتش رو برامون ایمیل کنید .

مسئله دیگری که برای اثبات کردن تمکن مالی میتوان به آن اشاره کرد داشتن ملک، زمین، مغازه، ماشین است که برای اثبات آن لازم است که سند آنها را که به نام خودتان است ترجمه کرده و ترجمه آنرا به سفارت بفرستید و اصل آنرا با خودتان به مصاحبه ببرید.
تعداد کسانی که گفته اند ملک نیاز به ارزش گذاری ندارد بیشتر از کسانی است که گفتند نیاز با ارزش گذاری دارد و گفته شده است که کسایی که فقط میخواهند سند ببرن و گواهی موجودی نمیتونند ببرند برای محکم کاری ارزشگذاری میکنن.
اگر میخواهید برای ملک یا خوردو یا زمین یا مغازه وکالت بلاعزل بگیرید بگیرید اشکالی ندارد پیشینیان بردند و آفیسر هم گرفته و ایرادی هم عنوان نکرده و چند مورد در سفرنامه ها بوده که وکالت بلا عزل سند ملکی رو تحویل دادند و هیچ سؤالی هم آفیسر در این رابطه ازشون نکرده. ولی اگر میشود بهتر است که بجای وکالت آنرا به نام خودتان کنید و ارجعیت با این است که آنرا به نام خودتان کنید.
در مورد سهام: سفارت به سهام زیاد زیاد اهمیت نمیده و پول نفد و ملک براش مهم تره.

نکته:
این مطلب رو نباید اینجا نوشت ولی چون زیاد شوال شده بود فقط اشاره میکنم که کپی مدارم باید ۱۵ روز قبل از مصاحبه به دست سفارت برسه و اصل مدارک و کپی (برای محکم کاری) رو با خودتون ببرید.
ویزای لاتاری نیاز به اسپانسر نداره به این معنی که اجباری نیست و شما فقط می تونی با نشان دادن دارایی های خودت ویزا رو بگیری. اما اگر کسی دارایی نداره یا داراییش کمه باید از اسپانسر استفاده کنه.
مدارک ترجمه شده نیاز به تایید دادگشتری ولی بعضی ها برای محکم کاری پیشنهاد داده اند که بهتر است انجام شود.


۲. داشتن اسپانسر :
یکی دیگر از روشهای اثبات اینکه شما در بدو ورودتان به ایالات متحده و حتی پس از چندین ماه پیدا نکردن کار سربار دولت آمریکا نخواهید بود این است که شخصی در ایالات متحده شما را پشتیبانی کند، همانطور که در نکته بالا اشاره کردم ویزای لاتاری نیاز به اسپانسر نداره به این معنی که اجباری نیست و شما فقط می تونی با نشان دادن دارایی های خودت ویزا رو بگیری. اما اگر کسی دارایی نداره یا داراییش کمه باید از اسپانسر استفاده کنه.

شرایط شخص برای اسپانسر شدن :
بهترین مرجع برای فهمیدن این موضوع راهنمای اسپانسر در فایل راهنمای سفارت آمریکا در آنکارا است.

1. Copies of his or her latest federal income tax return;
2. A statement from his or her employer showing salary and the length and permanency of employment;
3. A statement from an officer of a bank regarding his or her account, the date the account was opened, and the present balance;
4. Any other evidence adequate to establish financial ability to carry out his or her undertaking toward the applicant for what might be an indefinite period of time.

اسپانسر شما باید بتواند حداقل دو تا از موارد بالا رو نشون بده.

اسپانسر باید فرم (I-134 (Affidavit of Support را برای شما پر کند و باید امضا کنه و برای شما پست کنه (اسكن و كپي ازش قبول نيست) و احتیاجی هم به گواهی امضا نیست. برای دانلود فرم i-134 و راهنمای آن میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

نکته قابل توجه اینکه اگر اسپانسر بیشتر از یک نفر رو ساپورت میکنه باید به تعداد افراد فرم پر کنه.

نکته : فرم I-864 مربوط به نوع دیگری از مهاجرت به آمریکاست نه لاتاری (I-864 برای کیس خانوادگیه).

نکته جهت پر کردن فرم I-134 :
اسپانسر شما اگر ميخواد مسئوليتش محدود و مشخص باشه بايستي كه باكس اول قبل از كلمه intend رو تيك بزنه و در سطرهاي پاييني بطور مشخص بنويسه كه چه چيزايي و به چه مدت شما رو ساپورت ميكنه.(مثلاً غذا و مسكن به مدت 1 سال)، براي شما بهتره كه اسپانسر محدوديتي در ساپورت كردن شما مشخص نكنه.

اسپانسر باید حد کافی «توان مالی» برخوردار باشد. این مقدار بستگی به این دارد که اسپانسر چند نفر را تحت پوشش دارد (مشتمل بر خانواده خودش و خانوده شما به علاوه اشخاصی که از قبل ‏ساپورت کرده باشد) و هم‌چنین به ایالتی که در آن زندگی می‌کند نیز بستگی دارد. ‏مقایسه این موارد با خط فقر در آمریکا باید نشان دهد که درآمد فرد برای حمایت از شما کافی خواهد بود. در مقایسه درآمد با خط فقر هم، درآمد فرد باید از عددی که در جدول‌های مربوط به خطر فقر آمده بیشتر باشد چون اگر کمتر بود آفیسر، اسپانسر شما را قبول نخواهد کرد. برای دیدن خط فقر در آمریکا به این لینک و لینک و لینک مراجعه کنید.

با ارائه گواهی مالیات سال قبل میلادی، میزان مالیات داده شده و یا به عبارت بهتر مقدار درآمد واقعی فرد معلوم می‌شود. این گواهی شامل فرم‌های نظیر فرم 1040 و فرم W2 هست که اگر اسپانسر مالیات ۳ سال قبل را پرداخت کرده باشد این فرم‌ها را در اختیار دارد و کافی است کپی فرم‌ها را برای شما بفرستد این دو فرم مالیاتی ثابت هستند و هر زمانی میتواند آنرا برای شما بفرستد(اسکن و کپی قبول است)، دقیق نمی دونم اما گویا یکی از این فرم ها مربوط به کارفرماست و یکی مربوط به کارمند. در این صورت اسپانسر شما اگر فقط کارفرما یا اگر فقط کارمند باشد ، یک مدل از این فرم ها را در اختیار خواهد داشت و برای شما ارسال خواهد کرد (نگران نباشید چون خود اسپانسر میدونه باید کدوم فرم را بفرسته برای شما).

اگر اسپانسر شما کارمند نیست و یا بازنشسته است همانطور که در گزینه ۳ میبینید میتواند بجای آن از نشان دادن حساب بانکی استفاده کند.

علاوه بر این مدارک اسپانسر شما باید مدارکی مثل کپی سیتیزنشیپ یا گرین کارت را برای صفارت ارسال کنید.(پس شد اصل فرم I-134 , کپی 1040 ، w2 و کپی سیتیزنشیپ یا گرین کارت) که همه این مدارم را میتوانید به سفارت پست کنید و اصل فرم I-134 را در روز مصاحبه با خودتون ببرید.
جهت اطلاع فرم 1040 دو صفحه و فرم W2 هم يك صفحست كه با هم ميشه 3 صفحه.

نکاتی جهت اسفاده کردن از اسپانسر :
۱. اگر از اسپانسر استفاده کنید، تا یک سال از برخی کمکهای دولتی محروم میشوید.(در مورد محدودیت ها)
۲. اسپانسرشون لحظه آخر جا زده
۳. اگر اسپانسر تخلف مالی یا مالیاتی کرده باشه روی کیس شما تاثیر میذاره
۴. بچه های 2012 و قبل معتقد بودند در صورت نیاز به کمک دولت ممکنه به دلیل داشتن اسپانسر این کمک ها شامل اون شخص نشه.

دو مورد در مورد فرم DS-230 :
آیتم 10 آدرس اسپانسر نیست. آدرس جایی است که قراره زندگی کنید. اگر مشخص نیست بزنید N/A.
آیتم 11 آدرسی است که میخواید گرین کارتتون به اون آدرس ارسال بشه. اگر آیتم 10 رو پر کردید و میخواهید گرین کارت به همون آدرس بره.

در مورد ارسال مدارک از آمریکا به ایران : فقط با USPS پست كنه چون بقيه پست ها از جمله DHL هم تحريم هستند و نميتونه محموله به ايران بياره و فقط ميتونه از ايران به آمريكا پست و ترجيحا" سرويس تراك رو هم خريداري كنید.چون اگر اين سرويس رو خريداري كنه يك شماره 13 رقمي بهش ميدن كه شما با وارد كردن اون تو سايت پست ايران ميتوني محمولتو از آمريكا تا ايران ردگيري كنيد.

و در پایان :
پس از یک هفته این متن تموم شد، (بسی رنج بردم در این سال سی Big Grin)، امیدوارم مفید واقع شده باشد و از تمامی دوستان عزیز خواهش میکنم اگر اشتباه و کوتاهی در سخن روئیت شد حتما به من اطلاع بدهید تا مطلبی را درج کنیم که آیندگان نگویند شرم باد.

و برای من هم دعا کنید که ویزامو بگیرم.

ثبت شده در تاریخ ۹۱/۸/۲۵
با تشکر
کویر

با سلام و تشکر از اطلاعات کاملتون. سوال من اینه که آیا سند ملکی نیاز به ارزش گذاری داره؟
تشکر کنندگان: kavirr ، Ehsan1358 ، noura ، nooshshahnar
(2012-11-29 ساعت 10:43)zohre02 نوشته:  
(2012-11-15 ساعت 19:41)kavirr نوشته:  تذکر مهم : افراد بسیاری رو دیدم که تازه کار بودند و سوال پرسیدند و افرادی که آشنایی نداشتند جوابهای اشتباه و خطرناک داده بودند، لذا توصیه میگردد برای اینکه با مشکل مواجعه نشوید حتما حتما به رتبه و عنوان کاربر پاسخ دهنده توجه کنید و یا اگر میخواهید جوابی را که قبلا داده شده است مرجع قرار بدید حتما به کاربرانی که آنرا تایید کرده اند توجه کنید، این کاربران میتوانند مدیران، پیشکسوتان، عضو شایسته (فکر کنم فقط یدونه باشه اونم خودش میدونه کیه Big Grin)، عضو با سابقه و کسانی که رتبه بالا دارند باشند و یا اینکه چندین کاربر جوابهای یکسان داده باشند.

مطلبی که در زیر درج شده نتیجه گیری و جمع آوری گفتگو های ایراد شده پیرامون موضوع اسپانسر و نداشتن اسپانسر در سال لاتاری جاری و سالهای قبل است. هرآنچه ثبت شده است نتیجه حاصل نتیجه گیری عمومی و پستهای تایید شده عمومی است ، لذا در جاهایی که نیاز بوده به مرجع اشاره شده است....

با سلام و تشکر از اطلاعات کاملتون. سوال من اینه که آیا سند ملکی نیاز به ارزش گذاری داره؟

سلام
لطفا به خاطر طولانی بودن پست، همه پست رو ریپلای نکتید.
در مواردی مثل خونه یا زمین یا زمین صنعتی نیازی به ارزش گذاری ملک نیست چون تقریبا قیمتش مشخصه، البته برای اطمینان خاطر مثلا برای خونه هایی که در رهن بانک هستند بد نیست به یک دفتر معاملات ملکی توی محلتون برید و ارزش گذاری بکنه و همونو ترجمه کنید و همراهتون باشه که اگه آفیسر خواست بهش نشون بدید ولی نیاز به کارشناس نیست.
2013AS4# / یک نفر / مصاحبه : March / آنکارا / ویزا یکضرب / سربازی : نزاجا / تاربخ ورود به آمریکا : March / دریافت سوشیال : March / محل سکونت : Orange County
تشکر کنندگان: amir82 ، imojen
سلام
یه سوال :بردن نامه تمکن مال چه سودی داره؟آخه به فرض مثال اگه 100هزار دلار تمکن مالی داشته باشی چه جوری میشه این مبلغ رو از ایران خارج کرد تو فرودگاه جلوتو میگیرن.دوستان عزیز لطفا جواب بدن. ممنون از همتون
**92/ 2 نفر /کارنت:10می2013/مصاحبه:22جولای2013ابوظبی
کلیر:2سپتامبر2013/دریافت ویزا28سپتامبر2013/ ورود به آمریکا 27فوریه2014/ساکن شمال ویرجنیا(منطقه استرلینگ)
تشکر کنندگان:
(2012-11-29 ساعت 23:38)nika نوشته:  سلام
یه سوال :بردن نامه تمکن مال چه سودی داره؟آخه به فرض مثال اگه 100هزار دلار تمکن مالی داشته باشی چه جوری میشه این مبلغ رو از ایران خارج کرد تو فرودگاه جلوتو میگیرن.دوستان عزیز لطفا جواب بدن. ممنون از همتون
خوب دوست عزیز میتونید پول رو حواله کنید. . مهم داشتن تمکن مالی در شرایط کلی است، نه فقط در سفر
شماره کیس : 2013asxxx
رویت قبولی : 1 may
ارسال فرمهای اولیه : 24 June
تاریخ مصاحبه : دسامبر / آنکارا
ویزای یکضرب
سفرنامه
تشکر کنندگان: mdna ، lilac
سلام دوستان عزیز... مادرم برای فروش یک خونه به من وکالت بلاعزل داد . آیا اصل سند رو هم روز مصاحبه باید ببرم؟ خونه در رهن بانک هست ،آیا ارزشی داره؟
شماره کیس:2013AS27##
کنسولگری:ابوظبی
1 نفر
کارنت شدن کیس:نوامبر ،مصاحبه:W4 ژانویه/ ویزای یکضرب
مقصد: هیوستون

تشکر کنندگان:
(2012-12-09 ساعت 00:57)moon_rose نوشته:  سلام دوستان عزیز... مادرم برای فروش یک خونه به من وکالت بلاعزل داد . آیا اصل سند رو هم روز مصاحبه باید ببرم؟ خونه در رهن بانک هست ،آیا ارزشی داره؟

۱. وکالت بلاعزل فروش ارزش داره.
۲. به نظرم باید سند رو هم ترجمه کنی و ببری.
۳. بله، خونه در رهن بانک ارزش داره چون حتما مقدار وام گرفته شده از ارزش خونه کمتر است.

من هم شرایطم مثل شما بود، ولی خونه رو به نام خودم کردم.
2013AS4# / یک نفر / مصاحبه : March / آنکارا / ویزا یکضرب / سربازی : نزاجا / تاربخ ورود به آمریکا : March / دریافت سوشیال : March / محل سکونت : Orange County
تشکر کنندگان: ASALI ، moon_rose ، enchantress_boy
سلام دوستان
اگر سند خونه آماده نباشه و قول نامه باشه ، قول نامه قابل پذیرش هست یا خیر؟
ممنون
همیشه راه های زیادی برای رسیدن به یک هدف واحد وجود دارد.
من و مهاجرت
فعلا زندگی قشنگم رو بین بین خاورمیانه - اروپا و امریکا سپری می کنم. با تشکر از مهمان نوازی مردم امریکا - مردم پرتغال - مردم ایران و مردم ترکیه.
تشکر کنندگان: kavirr ، ASALI
(2012-12-09 ساعت 11:12)sadeghi897 نوشته:  سلام دوستان
اگر سند خونه آماده نباشه و قول نامه باشه ، قول نامه قابل پذیرش هست یا خیر؟
ممنون

آره، قول نامه هم یک مدرک هست دیگه.
به نظرم درصورتیکه سند حاضر نباشه، همونو ترجمه کنید ببرید.
2013AS4# / یک نفر / مصاحبه : March / آنکارا / ویزا یکضرب / سربازی : نزاجا / تاربخ ورود به آمریکا : March / دریافت سوشیال : March / محل سکونت : Orange County
تشکر کنندگان: bardia9 ، mohajer13 ، ASALI
(2012-12-09 ساعت 11:12)sadeghi897 نوشته:  سلام دوستان
اگر سند خونه آماده نباشه و قول نامه باشه ، قول نامه قابل پذیرش هست یا خیر؟
ممنون

صادقی جان خونه قولنامه ای هم بهتر از هیچیه، یک دارائیه، در صورت نیاز قابل فروشه و تبدیل شدن به پول نقده ، بهتره ترجمه کنید و با خودتون ببرید که در صورت لزوم ارائه بدید.
من یک زمین قولنامه ای ترجمه شده رو با خودم برده بودم که در صورت نیاز ارائه بدم ولی خوشبختانه همون نامه تمکن مالی کافی بود و آفیسر مدرک مالی دیگری از من نخواست و من هم چیزی نگفتم.
2013AS15xx (یک نفر)/مصاحبه:آخر نوامبر،ایروان/کلیرنس: 21 روزه/دالاس، سفرنامه

تشکر کنندگان: bardia9 ، ASALI ، sadeghi897 ، pooya.n
(2012-12-09 ساعت 13:21)mohajer13 نوشته:  
(2012-12-09 ساعت 11:12)sadeghi897 نوشته:  سلام دوستان
اگر سند خونه آماده نباشه و قول نامه باشه ، قول نامه قابل پذیرش هست یا خیر؟
ممنون

صادقی جان خونه قولنامه ای هم بهتر از هیچیه، یک دارائیه، در صورت نیاز قابل فروشه و تبدیل شدن به پول نقده ، بهتره ترجمه کنید و با خودتون ببرید که در صورت لزوم ارائه بدید.
من یک زمین قولنامه ای ترجمه شده رو با خودم برده بودم که در صورت نیاز ارائه بدم ولی خوشبختانه همون نامه تمکن مالی کافی بود و آفیسر مدرک مالی دیگری از من نخواست و من هم چیزی نگفتم.
سلام خدمت شما من سوالم هنوز بی جواب مونده لطفا راهنمائی کنید. همسرم برنده اصلی است ما اسپانسر نداریم و مبلغ حدود 200 م تومان تمکن مالی به همراه سه سند ملکی می خواهیم ارائه کنیم. آیا اسناد ملکی باید توسط کارشناس دادگستری ارزش گذاری شود ؟
تشکر کنندگان: sadeghi897
(2012-12-09 ساعت 19:17)zohre02 نوشته:  
(2012-12-09 ساعت 13:21)mohajer13 نوشته:  
(2012-12-09 ساعت 11:12)sadeghi897 نوشته:  سلام دوستان
اگر سند خونه آماده نباشه و قول نامه باشه ، قول نامه قابل پذیرش هست یا خیر؟
ممنون

صادقی جان خونه قولنامه ای هم بهتر از هیچیه، یک دارائیه، در صورت نیاز قابل فروشه و تبدیل شدن به پول نقده ، بهتره ترجمه کنید و با خودتون ببرید که در صورت لزوم ارائه بدید.
من یک زمین قولنامه ای ترجمه شده رو با خودم برده بودم که در صورت نیاز ارائه بدم ولی خوشبختانه همون نامه تمکن مالی کافی بود و آفیسر مدرک مالی دیگری از من نخواست و من هم چیزی نگفتم.
سلام خدمت شما من سوالم هنوز بی جواب مونده لطفا راهنمائی کنید. همسرم برنده اصلی است ما اسپانسر نداریم و مبلغ حدود 200 م تومان تمکن مالی به همراه سه سند ملکی می خواهیم ارائه کنیم. آیا اسناد ملکی باید توسط کارشناس دادگستری ارزش گذاری شود ؟

سلام
دوست خوبم الزامی برای ارزش گذاری املاک نیست و ترجمه اونا کفایت می کنه و با توجه به اینکه موجودی بانکی بالایی می خواهید ارائه کنید چه بسا حتی به اسناد ملکی هم نیاز نشه و آفیسر فقط نامه تمکن مالی رو کافی بدونند(ولی محض اطمینان ترجمه املاک و اصل اسناد رو هم با خودتون ببرید).
2013AS15xx (یک نفر)/مصاحبه:آخر نوامبر،ایروان/کلیرنس: 21 روزه/دالاس، سفرنامه

تشکر کنندگان: mdna ، r_ent ، sadeghi897 ، امیر مهاجر ، ابی هانی
سلام دوستان عزیز. یکی از اقوامم که می خواد مبلغ قابل توجهی به من پول قرض بده هفته دیگه میره خارج از کشور. آیا من می تونم یکماه و 13 روز زودتر تمکن بگیرم؟ کسانی بودن که تاریخ تمکنشون بیشتر از یکماه باشه و ومشکلی پیش نیومده باشه؟ لطفا راهنماییم کنید
شماره کیس:2013AS27##
کنسولگری:ابوظبی
1 نفر
کارنت شدن کیس:نوامبر ،مصاحبه:W4 ژانویه/ ویزای یکضرب
مقصد: هیوستون

تشکر کنندگان: r_ent ، achi686




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان