کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بازماندگان لاتاري (F2A)
ازتون ممنونم که راهنمایی کردید.
بله من فرمds261 .choice of agent رو پر کردم ولی قسمت پرداختها هنوز کلیک نداره و زیر قسمت fee برامN/A زده.
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
پاسخ
تشکر کنندگان: rezahoorjandi ، pari pari ، smpf ، wayfarer ، alvan ، حاجی واشنگتن ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 02:15)Farnood1234 نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 00:22)bobo_ir نوشته:  تمام قرعه کشی هایی که نتیجه ی آن بر اساس شانس و اقبال (اتفاقی) منافعی را نصیب برنده های قرعه کشی می کند بعنوان لاتاری تعریف میشوند. در اینچنین قرعه کشی هایی برگزار کنندگان نیز بی منفعت نمی مانند! میزان جوایز اعطا شده طوری مدیریت و بر اساس علم آمار برنامه ریزی میشود که مجموع منافع اکتسابی از شرکت کنندگان نه تنها پاسخگوی جوایز ارائه شده به برندگان باشد، بلکه در انتهای کار سودی نیز عاید برگزار کننده گردد. دی وی لاتاری را ویزای گوناگونی می نامند. علت طراحی چنین برنامه ای از سوی مجلس آمریکا خارج از تعاریف فوق نیست و فواید زیر را نصیب برگزار کنندگان و برندگان می کند:
۱- دولت آمریکا احتمال خصومت ملت ها را با حضور خویشاوندان آن ملت ها در خاک خود کاهش میدهد
۲- گوناگونی اقوام حاضر در آمریکا دنیایی محدود تر و کنترل شده تر اما با همان ویژگیهای دنیای برتر (کل کشورها) ایجاد می کند. استقلال از تمامی کشورها یکی از دستاوردهای این طرح است.
۳- جدا سازی افراد مختلف از ملیت های مختلف توسط قرعه کشی ناخود آگاه برتری آمریکا را در ذهن اقوام سایر کشورها تداعی میکند!
۴- حضور همه نوع قشر متخصص در زمینه های کاری و مشاغل روند صعودی صنعت و تو لید و تکنولوژی و ... را در آمریکا تضمین میکند.
۵- حضور تنوع کامل از سلیقه و نظر و اعتقاد و رسوم و نگرش و ... می تواند در همه پرسی ها ، خرد جمعی ، نظر سنجی ها و همه نوع کار گروهی آمریکا را نسبت به سایر ملل خلاق تر و پویا تر سازد (همان شرطی که در جلسات طوفان فکری رعایت می شود)
.... تا همینجا ذکر منافع دولتی کافی است
اما در خصوص منافع برندگان:
اجازه زندگی در کشوری با همه ی شرایط فوق!
به نظر شما کدام طرف ترازو سنگین تر است؟

در تعریف لاتاری آمده است : در صورتیکه فرد برنده جمیع شرایط را دارا باشد می تواند اجازه اقامت آمریکا را کسب کند! اما کدام شرایط؟
۱- حداقل دیپلم
۲- بدون سابقه ی کیفری و جنایی
۳- دارای توان اولیه زندگی
۴- سن قانونی
مورد ۱، ۳ و ۴ که با ارائه گواهی معتبر ثابت میشود ، اما در مورد ملت ایران مورد ۲ قابل تایید توسط دولت ایران نیست! چرا؟ مگر نه اینکه دولت آمریکا دم از مردم سالاری و حقوق بشر میزند؟ اما چرا به اینجا که میرسد حساب ملت ایران را با دولت ایران قاطی می کند؟ مگر نه اینکه آنها حامی مردم سالاری هستند؟ اگر حساب ملت ایران با دولت یکی باشد که دیگر چه نیازی به فضولی ؟ مردم سالاری حکم میکند که ملت و دولت را به خودشان واگذارند و در امور داخلی یک ملت و دولت متحد دخالت نکنند. پس چرا دائم دم از تضییع حقوق بشر در ایران می زنند؟ و همچنین اگر اینطور نیست و واقعا به گفته ها و ادعاهایشان ایمان دارند پس چرا در برخورد با ایران حساب دولت و ملت را از هم جدا نمی کنند؟ سربازی که بدون اختیار به سربازی رفته چه گناهی کرده که در خدمت سپاه بوده ؟ کارمندی که بر اساس شانس و اقبال در شرکت نفت یا وزارت کشور استخدام شده چه انتخاب دیگری برای امرار معاش داشته؟ چرا هر وقت با دولت ایران به مشکل بر میخورند تلافی را سر ملت در میاورند؟ یا مدرک دانشگاه ایرانی را رد می کنند یا فارق التحصیل ایرانی را قبول نمی کنند یا سیستم صدور ویزا ختص ایرانیانشان خراب می شود، یا پنج ماه قبل از اتمام مهلت لاتاری ویزایشان تمام میشود؟ اینها مسائلی است که به حقوق بشر بر میگردد و به بهانه ی اینکه عدم سوء پیشینه صادر شده توسط ایران قابل قبول نیست دومین شرط از شرایط فوق را دستاویز قرار داده و عده ی کثیری را سر کار میگذارند! اصلا مگر میشود هدیه ای را به کسی داد ولی با شرایط داد؟! و تحت شرایط خاص آن هذیه را پس گرفت؟ اگر هدیه است فرض بر آن است که برای کل اعضاء یک خانواده است نه برای جدا سازی و مصیبت سازی در خانواده ها! تا حالا دیده اید کسی در بسته ی هدیه عقرب هدیه دهد؟ این بسته ی آنان عقرب بود؟ وقتی تا میانه راه آمدیم راه بازگشتی نبود! شاید اگر از ابتدا میگفتند لاتاری اینگونه است که شاید خانواده ها از هم جدا شوند و ... از ابتدا بنده به شخصه نمی آمدم! اما پس از کلی اتلاف عمر و انرژی و پول و لطمات روحی و روانی و ... دیگر چه انتخابی؟ استدلال دکترکاملی به درد عمه جونش میخوره که دکون باز کرده و ... از ۴ شرط بالا من همه را داشتم به من چه مربوط که دولت آمریکا با دولت ایران مشکل داره و ... که ممکنه به من ویزا نرسه و به همسرم برسه و ما از هم دور بمونیم و ... تصور اولیه و خواسته ی به حق من و امثال من اینه که وقتی می دونیم که شرایط بالا را داریم انتظار اخذ ویزا داشته باشیم! اگر دولت آمریکا شرط گذاشته اصلا برای کیس اصلی گذاشته نه خانوادش!!! این چه بساطیه که برای ما درست کردن ؟
اگر من میگم دور هم جمع بشیم دلیلش اینه که شاید با کمک هم بتونیم حق حقوق بشری خودمون را با همفکری و کار گروهی به گوش ملت آمریکا برسونیم. شاید قبل از انتخابات آمریکا بتونه دستاویز جذب رای کاندیداها بشه و ما هم منتفع بشیم یا شاید بتونیم با کمک هم صد هزار رای جمع کنیم تا در سنای آمریکا موضوع مطرح بشه یا شاید بتونیم با کمک هم موضوع را به صورت رسانه ای مطرح کنیم تا مدافعان حقوق بشر به کمک مان بیایند یا ... موضوع سر کار گذاشتن عده ی زیادی از مردم و در نهایت اینکه ادعا شود دولت آمریکا حق داشته و ... به همین سادگی نیست!! مثل این است که بنده به شما قول بدهم که اگر چک معتبر داشته باشید و بتوانید تا آخر ماه بعد ارائه دهید من به شما صد میلیون پول قرض میدم، شما هم به واسطه اینکه چکتان واقعا معتبر است همه ی برنامه زندگی خود را برای فردایی که پول را میگیرید تغییر دهید و کلی خرید اعتباری کنید و بدهکار شوید و ... و روزی که برای دریافت پول قرضی مراجعه میکنید بنده بگویم که بانک شما چون مورد پذیرش نیست باید من تحقیق کنم و چون نمی توانم تا آخر ماه تحقیق کنم پس موعد شرط من به سر آمده و می توانم به شما پول ندهم!! از دید من این نوعی شیادی است که بین کلاه برداران رواج دارد. اگر حتی ظاهرا همه ی این موضوع مطابق با قرارداد بین ما باشد، اما در واقع من حق و حقوق انسانی شما را ضایع کرده ام . آمریکا چون عرضه نداشته از پس تحقیق راجع به ما بر بیاید به ما ویزا نداده!!! ویزای همسر بنده ۵ ماه قبل از فرا رسیدن سپتامبر آماده شد و تا یک ماه مانده به سپتامبر میدیدیم که ویزا در سفارتخانه ها صادر میشود. این یعنی چه ؟ من چوب چه چیز را باید بخورم که مجبورم از همسر و فرزندم دور بمانم؟
شايد هيچ كس مثل من و افرادي كه در اين تاپيك هستند احساس شما را درك نكند. ما همگي در يك ستون و يك شرايط هستيم
اما در همان صفحه اول كه قبولي ما در پيج اعلام شد دولت امريكا يا برنامه گذار اين لاتاري با همه ما اتمام حجت كرده بود كه قبولي در لاتاري به منزله گرفتن ١٠٠٪ ويزا نيست طراح اين برنامه متفكرانه جاي هر گونه اعتراض آتي را به روي ما بسته.

داستان چك ١٠٠ ميليون در اين مثال چندان صادق نيست. اما اينكه سوبيشينه ما را قبول نميكنند كاملاً با شما موافقم
حتي يكي از ناراحتي هاي من اين است كه از زمان اعلام نتايج تا مصاحبه حدود يكسال وقت بود كه ما را بابت fbi چك كنند خوب چرا اين بررسي را بعد مصاحبه ميكنند؟ما الان به جرم نكرده مجازات شديم
من هم کاملا با حرفهای شما دوستان موافقم و واقعا بر خلاف حقوق بشر عمل کردن. چه حق انتخابی گذاشتن واسه ما؟؟؟ در ماه جولای بدلیل اینکه ویزاها باطل نشه و به امید اینکه تا قبل از 30 سپتامبر ویزای من میاد، همسر و فرزندانم مجبور به رفتن شدن و حتی یک درصد فکر نمیکردیم که ویزا تموم بشه و از هم جدا بشیم. این همه هزینه کردیم، از طرفی اکثرا بچه ها مدرسه میرن، نمیشه وسط مدارس هی بیان ایران و برگردن، یه بوم و دو هوا میشن. ضمن اینکه رفت و برگشت به ایران کلی دردسر داره. موقع رفتن در فرودگاه، س پ اه گیر داده بود شما با دوتا پسر چرا تنهایی دارید میرید آ م ر ی ک ا، پسر بزرگم داره 15 ساله میشه اصلا میترسم بیاد ایران و دیگه نزارن بره بیرون. خلاصه همه 1000 تا دردسر دارن واسه خودشون.
بجا مانده از لاتاری 2014
Priority Date: Dec 05, 2014
Transferred from Vermont to California USCIS office: Aug 27, 2015
Received at California office: Sep 04, 2015
Approved: Sep 22, 2015
NVC Case Number & Invoice ID Number: Oct 29, 2015
I-261 & $120: Nov 16,2015
پاسخ
تشکر کنندگان: Farnood1234 ، bobo_ir ، smpf ، alvan ، حاجی واشنگتن ، USA2014 ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 09:18)حاجی واشنگتن نوشته:  مراحل به این شکله ( نقل قول از hamidoo_b عزیز)

[عکس: s3o1d40zkbp2_t.jpg]

اون جاهایی که نوشته paid قبل از پرداخت pay now نوشته بود که قابل کلیک بود و وقتی روش کلیک میکردی وارد صفحه دیگری به اسم fee میشد که تب آن بالای صفحه هست

[عکس: q8wgrx2okerz_t.jpg]

در این صفحه اگر پرداخت برای شما باز باشد مبلغ آن نوشته شده، میتوانید جلوی آن تیک بزنید و pay selected fees را بزنید

[عکس: 63ohqzobe4bw_t.jpg]

اگر هم باز نشده باشد باید صبر کنید تا باز بشود
سلام
شما پرداخت را انجام دادید؟
بازمانده لاتاری 2014  
PD 30 Sep و Approve  5 march و case and invoice number 26 June و DS261 11 July وPayment 120$ 22 July و Payment 325$ 27 July و DS260 8 August               و
documents sending to NVC 31 َAugust و receiving documents by NVC 2 september و complete letter 30 September و2016 interview April 24 و  آپدیت دوخطی 2017 may 5 و کلیر و ویزا June 14 2017
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، smpf ، alvan ، حاجی واشنگتن ، rezahoorjandi ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 07:17)reasonable نوشته:  سئوالی داشتم دوستان
وقتی داخل سایتceacمیشم به این ادرس https://ceac.state.gov/CTRAC/Invoice/signon.aspx
وقتی مشخصاتمو میزنم ومیخام چک کنم که ببینم پرداخت ها باز شده یا نه. برام این پیام رو میزنه:
This case is in the process of termination. Fee payments and online forms can no longer be accepted. If you believe you have received this message in error, or to resume processing of the case, please contact the NVC immediately.
خاستم ببینم آیا برای دوستان دیگه هم همین پیامو میزنه؟
چون نوشته که بررسی کیس شما متوقف شده و پرداخت و فرم ازتون قبول نمیکنیم
سلام. منم الان چك كردم براى منم همينو ميزنه. يعنى چى؟؟؟؟SadSad
جا مانده از لاتارى 2014

Pd:15 oct 2014....approve:2 march2015....case number&invoice number:28 may
2015....تكميل فرمDS261 :10 july ....دريافت cover sheet:15 julyپرداخت 120$ :21july پرداخت 325$:28july...تكميل فرم DS260:25 august....دريافت civil document & Affidavit of supportتوسط nvc:٣ سپتامبر
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، rezahoorjandi ، smpf ، wayfarer ، جواد حبيبي ، alvan ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 12:03)pari pari نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 07:17)reasonable نوشته:  سئوالی داشتم دوستان
وقتی داخل سایتceacمیشم به این ادرس https://ceac.state.gov/CTRAC/Invoice/signon.aspx
وقتی مشخصاتمو میزنم ومیخام چک کنم که ببینم پرداخت ها باز شده یا نه. برام این پیام رو میزنه:
This case is in the process of termination. Fee payments and online forms can no longer be accepted. If you believe you have received this message in error, or to resume processing of the case, please contact the NVC immediately.
خاستم ببینم آیا برای دوستان دیگه هم همین پیامو میزنه؟
چون نوشته که بررسی کیس شما متوقف شده و پرداخت و فرم ازتون قبول نمیکنیم
سلام. منم الان چك كردم براى منم همينو ميزنه. يعنى چى؟؟؟؟SadSad

خودمم نمیدونم pari pari عزیز
به نظرم چندروز صبر کنیم چون خودشون نوشته بودن سه تا پنج روز صبر کنید. اگه این پیام عوض نشد باید ایمیل بزنیم به nvc وپیگیری کنیم.
من متنش رو به همکار امریکاییم نشون دادم که برداشتش رو از این جمله توضیح بده .بهم گفت یعنی پرونده شوهرت متوقف شده و سریع بهشون ایمیل بزن و پیگیری کن .ولی من ترجیح میدم تا اخر هفته رو صبر کنم.
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
پاسخ
تشکر کنندگان: rezahoorjandi ، smpf ، wayfarer ، جواد حبيبي ، alvan ، pari pari ، alireza51
سلام دوستان،يه سوْال داشتم،اين اينويس نامبر رو كي و چطوري ميدن،،؟الان ما كيس نامبر رو تلفني از ان وي سي گرفتيم ولي براي ادامه كار و گرفتن ايجنت و غيره نياز به اينويس نامبر داريم،حالا بايد چيكار بكنيم؟؟خيلي ممنون اگه راهنمايي بفرماييد
پاسخ
تشکر کنندگان: rezahoorjandi ، smpf ، wayfarer ، alvan ، reasonable ، رامین اهوازی ، USA2014 ، alireza51
توافق هسته اي امضا شد.
خدا كنه سفارت امريكا در ايران باز بشه كه اينقدر پول توي جيب عربها و ارمني ها و تركها نره.
همسايه هاي ايران خوب از اين مشكلات ما با دنيا سود بردند
جامانده از لاتاري ٢٠١٤-  F2A- تاريخ PD: 3 nov 2014 - انتقال پرونده بدون اقدام  ازمركز ورمونت به مركز كاليفرنيا در ٢٦ آگوست - دريافت پرونده در مركز كاليفرنيا ٨ سپتامبر - تاريخ اپروو ٢٨ سپتامبر -مصاحبه آنكارا-  كامپليت فرم ٢٦٠ در تاريخ ٢٩ نوامبر ٢٠١٥ - دريافت ايميل كامپليت ١٧ دسامبر٢٠١٥- مصاحبه 7jun 2016-مجدد كليرنس -
23 sep دوخطي -
11oct  o
١٣ اكتبر ٢٠١٦  دريافت نامه كلير
٢٠ اكتبر ايشود
پاسخ
تشکر کنندگان: smpf ، wayfarer ، جواد حبيبي ، alvan ، reasonable ، rezahoorjandi ، alireza51
دل خوش سیری چند! واقعا اگر قرار بود خیلی چیزا درست بشه خود من اول از همه بی خیاله امریکا میشدم ولی ...
یه سوال: چند نفر از اون 800 نفر که از تحریم خارج شدن از فک و فامیل شما هستن؟
رویا ها هستند که به زندگی رنگ می دهند مخصوصا رویاهای نشدنی مثل باز شدن سفارت آمریکا در تهران!!!
باز یاد جایی افتادم که زندگی میکنم...
بی خیال بابا بیاید از چیزای قشنگ حرف بزنیم. بیاید آوازای قشنگ بخونیم.
هایده چه قشنگ خوند: سزمین من خداحافظ، روزای روشن ...
دوست دارم به جای بابا کرم سالسا یاد بگیرم و برقصم. بابا دوست دارم می فهمی؟ دوست دارم ...
PD: Oct, 27, 2014
Documents arrived on Feb, 2nd, 2016 to NVC
Wait for NVC complete letter
(F2a category)
پاسخ
تشکر کنندگان: Farnood1234 ، alvan ، smpf ، hamid_fs3 ، rezahoorjandi ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 11:36)جواد حبيبي نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 09:18)حاجی واشنگتن نوشته:  مراحل به این شکله ( نقل قول از hamidoo_b عزیز)

[عکس: s3o1d40zkbp2_t.jpg]

اون جاهایی که نوشته paid قبل از پرداخت pay now نوشته بود که قابل کلیک بود و وقتی روش کلیک میکردی وارد صفحه دیگری به اسم fee میشد که تب آن بالای صفحه هست

[عکس: q8wgrx2okerz_t.jpg]

در این صفحه اگر پرداخت برای شما باز باشد مبلغ آن نوشته شده، میتوانید جلوی آن تیک بزنید و pay selected fees را بزنید

[عکس: 63ohqzobe4bw_t.jpg]

اگر هم باز نشده باشد باید صبر کنید تا باز بشود
سلام
شما پرداخت را انجام دادید؟
نه هنوز



پاسخ
تشکر کنندگان: wayfarer ، pari pari ، smpf ، reasonable ، rezahoorjandi ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 12:44)Karensh نوشته:  سلام دوستان،يه سوْال داشتم،اين اينويس نامبر رو كي و چطوري ميدن،،؟الان ما كيس نامبر رو تلفني از ان وي سي گرفتيم ولي براي ادامه كار و گرفتن ايجنت و غيره نياز به اينويس نامبر داريم،حالا بايد چيكار بكنيم؟؟خيلي ممنون اگه راهنمايي بفرماييد

با NVC تماس بگیرید و ازشون اینویس نامبر رو بگیرین



پاسخ
تشکر کنندگان: wayfarer ، pari pari ، smpf ، reasonable ، rezahoorjandi ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 12:16)reasonable نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 12:03)pari pari نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 07:17)reasonable نوشته:  سئوالی داشتم دوستان
وقتی داخل سایتceacمیشم به این ادرس https://ceac.state.gov/CTRAC/Invoice/signon.aspx
وقتی مشخصاتمو میزنم ومیخام چک کنم که ببینم پرداخت ها باز شده یا نه. برام این پیام رو میزنه:
This case is in the process of termination. Fee payments and online forms can no longer be accepted. If you believe you have received this message in error, or to resume processing of the case, please contact the NVC immediately.
خاستم ببینم آیا برای دوستان دیگه هم همین پیامو میزنه؟
چون نوشته که بررسی کیس شما متوقف شده و پرداخت و فرم ازتون قبول نمیکنیم
سلام. منم الان چك كردم براى منم همينو ميزنه. يعنى چى؟؟؟؟SadSad

خودمم نمیدونم pari pari عزیز
به نظرم چندروز صبر کنیم چون خودشون نوشته بودن سه تا پنج روز صبر کنید. اگه این پیام عوض نشد باید ایمیل بزنیم به nvc وپیگیری کنیم.
من متنش رو به همکار آمریکاییم نشون دادم که برداشتش رو از این جمله توضیح بده .بهم گفت یعنی پرونده شوهرت متوقف شده و سریع بهشون ایمیل بزن و پیگیری کن .ولی من ترجیح میدم تا اخر هفته رو صبر کنم.
دوستان ظاهرا جای نگرانی نیست، بالای همون سایت پاراگراف قرمز رنگ توضیح داده کع بخاطر ترافیک کاربران و... پرداخت ها دچار مشکل شده، البته از روزی که من اینویس نامبر رو گرفتم چند بار خواستم لاگین کنم که نشد، هر دو تا سایت رو مرتب چک کنید



پاسخ
تشکر کنندگان: wayfarer ، pari pari ، smpf ، reasonable ، alvan ، جواد حبيبي ، rezahoorjandi ، alireza51
با سلام به همه دوستان مهاجرسرایی عزیز و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار دیگران قرار میدهید . من هم یکی از هم قطاران شما و از بازماندگان لاتاری ۲۰۱۴ هستم امیدوارم بتوانیم در گذر از این مسیر دشوار یار یکدیگر باشیم . چون امضا ندارم شرح مختصری از پرونده ام میدهم . تشکیل پرونده : نوامبر ۲۰۱۴ . اپروو : مارچ ۲۰۱۵ . دریافت کیس نامبر : جولای ۲۰۱۵ . پر کردن فرم ۲۶۱ و منتظر باز شدن پرداخت ها .
پاسخ
(2015-07-14 ساعت 20:47)wayfarer نوشته:  با سلام به همه دوستان مهاجرسرایی عزیز و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار دیگران قرار میدهید . من هم یکی از هم قطاران شما و از بازماندگان لاتاری ۲۰۱۴ هستم امیدوارم بتوانیم در گذر از این مسیر دشوار یار یکدیگر باشیم . چون امضا ندارم شرح مختصری از پرونده ام میدهم . تشکیل پرونده : نوامبر ۲۰۱۴ . اپروو : مارچ ۲۰۱۵ . دریافت کیس نامبر : جولای ۲۰۱۵ . پر کردن فرم ۲۶۱ و منتظر باز شدن پرداخت ها .

سلام،ببخشيد شما چطور ٢٦١ رو پر كرديد؟فقط با كيس نامبر؟؟اخه ما هم كيس نامبر داريم ولي نميتونيم وارد سايت بشيم،اينويس نامبر ميخواد براي ايجنت انتخاب كردن و مراحل بعدي،ممنون ميشم راهنمايي بكنيد
پاسخ
تشکر کنندگان: reasonable ، alvan ، hamid_fs3 ، رامین اهوازی ، USA2014 ، rezahoorjandi ، smpf ، alireza51
(2015-07-14 ساعت 22:41)Karensh نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 20:47)wayfarer نوشته:  با سلام به همه دوستان مهاجرسرایی عزیز و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار دیگران قرار میدهید . من هم یکی از هم قطاران شما و از بازماندگان لاتاری ۲۰۱۴ هستم امیدوارم بتوانیم در گذر از این مسیر دشوار یار یکدیگر باشیم . چون امضا ندارم شرح مختصری از پرونده ام میدهم . تشکیل پرونده : نوامبر ۲۰۱۴ . اپروو : مارچ ۲۰۱۵ . دریافت کیس نامبر : جولای ۲۰۱۵ . پر کردن فرم ۲۶۱ و منتظر باز شدن پرداخت ها .

سلام،ببخشيد شما چطور ٢٦١ رو پر كرديد؟فقط با كيس نامبر؟؟اخه ما هم كيس نامبر داريم ولي نميتونيم وارد سايت بشيم،اينويس نامبر ميخواد براي ايجنت انتخاب كردن و مراحل بعدي،ممنون ميشم راهنمايي بكنيد
بله دوست عزیز برای پر کردن ۲۶۱ باید اینویس نامبر هم داشته باشید پیشنهاد میکنم شما که کیس نامبر دارید از n v c پیگر شید تا اینویس نامبر هم بگیرید به یکی از دوستان من تلفنی اینویس نامبر دادن و تونست ۲۶۱ پر کنه .
پاسخ
(2015-07-14 ساعت 20:23)حاجی واشنگتن نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 12:16)reasonable نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 12:03)pari pari نوشته:  
(2015-07-14 ساعت 07:17)reasonable نوشته:  [/align]
دوستان ظاهرا جای نگرانی نیست، بالای همون سایت پاراگراف قرمز رنگ توضیح داده کع بخاطر ترافیک کاربران و... پرداخت ها دچار مشکل شده، البته از روزی که من اینویس نامبر رو گرفتم چند بار خواستم لاگین کنم که نشد، هر دو تا سایت رو مرتب چک کنید

باسلام
شما درست میفرمایید ؛توضیح داده که سایت مشکل داره
شما فرمودید دوتا سایت رو چک میکنید؛منظورتون کدام سایتها هست؛میشه لطفا لینک هایشان رو بگذارید؛چون نمیخام دوباره اشتباه گذشته رو تکرار کنم
ممنون میشم ازتون
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
پاسخ




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان