کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برندگان 2015
(2015-08-25 ساعت 15:35)maryam2020 نوشته:  
(2015-08-25 ساعت 15:25)mordad نوشته:  تا جایی که من متوجه شدم اینایی که اسمشون و مینویسم آنکارا بودیم و منتظر کلیری هستیم. اگه نفر دیگه ای هم هست بیاد خودش اعتراف کنه Wink
mordad مصاحبه ۱۰ دسامبر
SAMBAR مصاحبه ۹ دسامبر
sunn789 مصاحبه 25 ژانویه
دریای خروشان مصاحبه فوریه
2015reza مصاحبه ۴می
mehrdad123 مصاحبه ۵می
آزاده-امین مصاحبه ۸جولای
mahyaa مصاحبه ۹ جولای
homayoon1972 مصاحبه ۹ جولای
nimanoush مصاحبه 11 آگوست
hamidrezamg
ali-bf1
siamak.k

دیگه نبود؟ بریم؟

Maryam2020 مصاحبه ۶ می

Rezaa_357 مصاحبه 6 جولای
شماره کیس: 6XXX
سفارت: ANKARA
تعداد افراد: ۲
مصاحبه: 6 جولای
وضعيت: همسرم یکضرب خودم AP
آپديتهاي سيس: 6 - 8 - 10 - 13 - 28 جولای 25 آگست (شب ساعت 10)
26 آگست نفر اصلی (ساعت 12 ظهر) 26 آگست نفر دوم (ساعت 13) و تبدیل به or
26 آگست ساعت 14:47 ایمیل کلیری
سربازی ارتش - مهندس تاسیسات
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، mahyaaa ، 1362amin1362 ، آزاده_امین ، ARSAMNEW
Amjجان تولدت مبارک ایشالا۱۵۰۰سالگیت رو جشن بگیری و توتمام مراحل زندگیت شاد و سلامت باشی.لی لی لی لی لی.....
رویت قبولی ۱می//تعداد افراد ۳نفر//کیس نامبر ***AS//برنده اصلی خودم// مصاحبه ۹ دسامبر انکارا.// اپدیت ها ۱۲ دسامبر،۲۰ فوریه، ۲۰ و ۲۱ آپریل.بعد از نامه پیگیری.۱۲اگوست کیس اصلی از سفارت
سربازی:س
کلیر:بامعجزه خدا۳۰سپتامبر
خدایا بابت تو دهنی که بهم زدی شکرت میکنم. حالا فهمیدم دنیا دست کیه.
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، ehsan_pars ، mahyaaa ، 1362amin1362 ، ARSAMNEW ، آزاده_امین
(2015-08-25 ساعت 18:39)milad89485 نوشته:  ابراهیم نگران هیچی نباش

میلاد جون من اصلا نگران نیستم Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin تازه کلی هم سر حالم حالا شب اگه دیدیم می فهمی Big GrinBig GrinBig Grin
کيس نامبر:2015AS7327 ♥
تعداد افراد: دو نفر ♥
کنسولگری: ایروان ♥
ارسال فرم : 30 می ♥
کارنت: 11 جون ♥
تاریخ مصاحبه : 5 آگوست ♥
آپدیت ها:18,13,12,10,5 آگوست، 1 اکتبر و تبدیل APبه REFUSED ♥
کلیر: متاسفانه نشدم
سفر به آمریکا: فعلا ویزا ندارم شاید یک وقت دیگه
تشکر کنندگان: ehsan_pars ، Alex 2014 ، 1362amin1362 ، ARSAMNEW
در صفحه بعدی تصحیح شد...

یه چیز جالب براتون بگم اینکه من مدتهاس دیگه وضعیتمو توی سیس و سفارت چک نمی کنم. تقریباً از وقتی ایمیلمو بی جواب گذاشتن. Big Grin دیگه یادم به لاتاری و مهاجرت نیس

یکی از بچه ها خواسته بود بررسی کنم ببینم وضعیت چجوریه و ویزا کم میاد یا نه. البته ایشون خودشون ماشالا آشنا به این کار هستن و به خوبی این کارو انجام دادن، منم بر حسب وظیفه و فرمایش ایشون این کار رو اینجام می دم. یکم طولانی میشه چون میخوام روش رو توضیح بدم و پر حرفی کنم شاید بعدها به کار کسی بیاد. اگه کسی علاقه نداره نخونه

اینکه بخوایم حساب کنیم در کل جهان چند تا ویزا صادر میشه تا انتهای بازی یعنی باید بیایم و تعداد ویزاهایی که تا امروز صادر شده رو با تعداد افرادی که در حالت چک امنیتی (AP) هستن و تعداد افراد منتظر برای مصاحبه رو جمع کنیم تا کل تعداد ویزاهای ممکن به دست بیاد. به جمع مذکور می تونیم تعداد نفراتی که در حالت انتقال هستن رو هم اضافه کنیم چون در نهایت این افراد هم ویزا می گیرن پس:

total Num of visa = AP + Issued + Ready + trans

عرضم به خدمتتون سیمون در تاریخ 17 آگوست فایلی رو گذاشته که به روز بودنش الان واسمون توفیقی نداره و تعداد رو درست مشخص می کنه، مقادیر هر قسمت رو سر جای خودش بزاریم میبینیم که :

total Num of visa = 4501 + 38787 + 19678 + 694 = 63660

پس اگه تمام کیس های منتظر کلیرنس، از حالت AP کلیر شده و تمام افراد در انتقال پرونده فرایند انتقالشون به دریافت ویزا ختم بشه و تمام افرادی که دعوت به مصاحبه شدن به مصاحبه برن، در کل 63660 ویزا لازم هستش.

ما یه واقعیت رو به خوبی می دونیم و اون اینکه بسیار و بسیاری از 19678 نفر که در حالت Ready هستن به مصاحبه نخواهند رفت و این عدد نیاز به اصلاح هم داره.

دوست گلم houshym به نکته ای برخورده بود و اون اینکه با ف ی ل ت ر ی ن گ تعداد Ready تعدادی که ایشون جمع زده بودن با تعدادی که سیمون ذکر کرده متفاوت بوده و من این توضیح رو واسشون دادم :

عددی که سیمون برای افراد Ready جمع میزنه :
1. هم نفر اول های Ready رو شامل میهشه
۲. هم زیر مجموعه ی نفر اول ها (گزینه ۱) رو شامل میشه
۳. هم زیر مجموعه ی تمام کسایی رو شامل میشه که نفرات دوم به بعدشون کلیر شدن و نخواستن ویزا رو بدون نفر اول بگیرن و در حالت Ready موندن اما نفر اولشون در حالت AP هستش

جمع کسایی که دعوت به مصاحبه شدن برابر 15880 نفر هست و حدود 3798 نفر از Ready ها در گروه سوم قرار می گیرن که در صورت کلیر شدن نفر اول کیسشون ویزاخواهند گرفت.

اگه هیچ کسی از الان مصاحبه نره یعنی مقدار 15880 نفر از حساب بالا کم میشه (هرچند اینجا آپدیت بودن فایل بسیار مهم هستش) و مجموع ویزاها رو می تونیم این مقدار در نظر بگیریم :

total Num of visa = 4501 + 38787 + 3798+ 694 = 47780

پس در صورتی که تمام کسایی که در این بازی بازیگر هستن کلیر شده و انتقالشون تموم بشه 47780 ویزا لازمه.

میزان مازاد ویزا یعنی 50000-47780 = 2220 ویزا باقی می مونه که حتی اگه 14% از کل افراد 15880 نفر هم به مصاحبه رفته و یک ضرب!! بگیرن تازه به عدد 50000 خواهیم رسید.

استرس کم اومدن ویزا رو لطفاً از ذهنتون بیرون کنین بخصوص واسه ی ما ایرانی ها و بخصوص یه تعدادی از دوستان که شدیداً روی این نکته حساس شدن و به دنبال راهی باشین که زود تر کلیر بشین.

راهی هم وجود نداره واسه زودتر کلیر شدن نپرس جانم نپرس.Big Grin

ایمیل منم جواب ندارن ایمیلم بی ارزش شده Big Grin
Amj دوست عزيز تولدت مبارك
انشالله كه همين روزها كلير ميشي و تولد و جشن كلير شدنتون را با هم ميگيرين
دوستان خواهشا خواهشا خواهشا به هيچ وجه فكرهاي بد تو ذهنتون راه نديد و وقتي به خداي بزرگ توكل ميكنيد ديگه شك نكنيد ،خودتان را كلير شده فرض كنيد و به جاي فكرهاي نا اميد كننده از الان به اين فكر كنيد كه بعد از كلير شدن اين لطف خدا را با كارهاي خوب چگونه جبران كنيد
کیس: ****5، .........سفارت خونه: ابوظبی ،...... تعداد نفرات:خودم , .........نامه دوم:.24 مارچ ،........مصاحبه:6 می که دو بار تغییر دادم شد 25 جون،............ وضعیت ویزا :کلیرنس. , ........تاریخ کلیر : July23 با ایمیل و تماس........ ورود به آمریکا: انشالله به زووودی
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، 1362amin1362 ، آزاده_امین ، ARSAMNEW ، arveen100 ، SAMBAR ، mahyaaa
(2015-08-25 ساعت 18:30)parsab نوشته:  سلام دوستان، از برندگان ۲۰۱۴ هستم. دوباره داریم میرسیم به سپتامبر و حکایت عجیب و غریب ویزاها و جواب بک گراند چک. پارسال بدترین سال از نظر قلع و قمع ایرانیها بود. شاید خونده باشید تو تاپیک کلیرنس ۲۰۱۴. از حدود ۴۰۰۰ برنده ایرانی، به حدود ۱۳۵۰ نفر ویزا ندادن. یعنی چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد ویزا نگرفتن. تازه خیلی کیس ها هم نصف و نیمه کلیر شدن و خیلی خونواده ها دوپاره شدن اینور و اونور دنیا.
خیلی اعتراض و نامه نگاری و تجمع و حتی زدوخورد! شد ولی بهرحال همه میدونستن هیچ گونه اعتراضی بعد از ۳۰ سپتامبر کوچکترین تاثیری نداره حتی اگه خود اوباما دخالت کنه. هیچ جوابی هم نمیدن. هیچ سهمیه اضافی هم از هیچ کجا نمیاد. کیس داشتیم اکتبر ۲۰۱۴ رفت مصاحبه، چک خورد ولی آخرشم ویزا بهش نرسید، کیس داشتیم (یکی از آشناهای خودم) اوایل سپتامبر رفت مصاحبه و چک خورد ولی اواخر سپتامبر بهش زنگ زدن و ۳۰ سپتامبر وسط دعواهای جلوی سفارت یواشکی رفت داخل و ویزاشو گرفت!. این لاتاری، همونجوری که از اسمش برمیاد، یه جور بازی و قماره. تا وقتی ویزارو چسبیده شده تو پاسپورتتون ندیدین فکرکنین هیچ اتفاقی نیوفتاده و نه خانی آمده و نه خانی رفته!. تو بازی ورزشی تا وقتی داور سوت رو نزده نه هیچ تیمی برنده است و نه بازنده، حتی اگه سه گل زده یا خوره باشه. نه بیخود امیدوار باشین و نه بیخودی از قبل بازنده. برنده کسی ه که خونسرد باشه و حرفه ای فکر کنه.

سفارت ها تو آگوست و سپتامبر با همون سرعتی کار میکنن که تو اکتبر و مارچ و جون و جولای. برای اونا ویزاگرفتن و نگرفتن شما تاثیری تو حقوق و مرخصی و مزایاشون نداره. همینطور سرعت کارمندان بخش های مربوط به بک گراندچک( که تو سفارت ها نیستن و بیشتر تو خاک خود آمریکا انجام میشه و نتیجه رو میفرستن سفارت ها). اگه فکر کردین تو آمریکا کارمندا، مخصوصا کارمندای دولتی، دارن عین عقربه های ساعت، دقیق و منظم کار میکنن بنظرم خیلی دراشتباهین. نمیگم مث ایران خودمون بی حساب و کتاب ه، ولی اون نظم و انضباط افسانه ای و دیسپلین تخیلی هم که خیلیها تو توهمش هستن "اصلا و ابدا" وجود نداره. بارها مدارک من رو گم کردن و عین خیالشون هم نبود و فقط با یه sorry, it happens سروته ش رو هم آوردن. ایشالا خودتون میاید و میبینین و بهتون اثبات میشه که اینا چقدر گیجن.

درمورد خاص ویزا و بکگراند چک هم فکر نکنین اونا دارن این روزا از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بی وقفه کارمیکنن تا مبادا یدونه ایرانی بدون ویزا بمونه. خوب یا بد، پروسه شون همینه. تماس و ایمیل که "پرونده ما چی شد؟" و "کی ویزامونو میدین؟" هم تاثیر خاصی تو پروسه کاریشون نداره. بهرحال امیدوتونو حفظ کنین ولی واقع بین هم باشین که اگه زبونم لال خبر بدی شنیدین جانخورین. تنها توصیه ای که میتونم بکنم اینکه تاوقتی که ویزای رسمی نخورده تو پاستون به هیچوجه از کارتون استعفا ندین و خونه و زندگیتونو حراج نکنین. باورکنین هرسال کلی از این موردها داشتیم که آخرسر شدن از اونجا مونده، از اينجا رونده. بنظرم حتی خیلی از کسایی هم که ویزا میگیرن بهتره کار و زندگیشونو با مرخصی یه ساله یا هرترفندی حفظ کنن و اول برای یک سال برن اونجا و اوضاع رو دقیق بررسی کنن و ببینن واقعا ارزش داره مهاجرت کنن یا نه. بهمون اندازه ی کسایی که از اونجا تعریف میکنن و از وضعشون راضی هستن، کسایی هم هستن که تو ذوقشون میخوره و میبینن خبری نیست و به چیزایی که میخان نرسیدن. تو هر دوگروه هم آدم متخصص و توانا و بااستعداد هست. پس تصمیم درست بگیرید. مهاجرت چیز کمی نیست. با آرزوی موفقیت برای تک تک تون
بسیار فنی و خارج از احساسات به مسئله نگاه کردید که در این زمان که بعضی دوستان بیش از یک ساله که دارن انتظار میکشن و یا حتی رویا میبافن، شاید خیلی شنونده نداشته باشه.
ولی دقیقا احساس من هم همینه که شما فرمودید.
بیشتر افرادی که با لاتاری میرن تقریبا بدون برنامه و رویای عملی مهاجرات میکنن و صرفا از روی استفاده از یک موقعیت تقریبا رایگانه.
من هم اگر خدا بخواد و ویزا بگیرم برای دو تا 3 ماه برنامه ریزی کردم که فقط گرین کارد بگیرم و برگردم. تا دقیقتر و هدفمندتر برای اونجا هدف بگیرم. اگه این کارو نکنم باید شغلی که درسته آزاده ولی حاصل سالها تجربه و تلاشم تو بازار ایران هستش رو از دست بدم یا ضعیفش کنم.
هرجا که انسان تلاش کنه به هدفش میرسه ولی نمیشه موقعیتهای حاضر رو برای چیزی که حتی اسمش هم از روی شانس گذاشته شده هدر داد.
شش سال پیش برای اولین بار ثبت نام لاتاری کردم.
اون وقت هم دو تا هدف داشتم که اگه یکی نشد راه دوم رو باخت نداده باشم. حالا چه برسه به اینکه الانم رو ببازم.
هرروز که متنهای دوستان دو میخونم از ته دل براشون نگران میشم که خدای نکرده اگر چیزی که دوست دارن یعنی ویزا محیا نشه چه بلایی سرشون خواهد اومد.
از ته دل میگم که دوستان امید داشته باشید ولی درعین داشتن ایمان به این که خودتون هستید که بهشتتون رو میسازید.
خوش شانس تر از من نیست ......
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، 2015reza ، parsab ، SAMBAR ، 1362amin1362 ، hamed shayan ، ARSAMNEW ، moj21 ، arveen100 ، Pariba ، Elahe.mn ، mahyaaa
yes or no
آمارتون در این قسمت ها اشتباه است
1)زیر مجموعه افرادی که refused شدند که ap و ready هستند را در نظر گرفتید
2)کسایی که رد خواهند شد را در نظر گرفتید
2015ASxxx(یک نفر)#ديدن قبولي: 10 مي 2014#ارسال فرم‌ها: 03 اکتبر2014#تاريخ کارنت:12آگوست 2014 #مصاحبه :انکارا 5 می Cool# دریافت Ap Sad آپ: {(می:5و6و7)}
بازمانده 2015
تشکر کنندگان: yesorno ، Alex 2014 ، 2015reza ، SAMBAR ، 1362amin1362 ، ARSAMNEW ، mahyaaa
(2015-08-25 ساعت 18:30)parsab نوشته:  سلام دوستان، از برندگان ۲۰۱۴ هستم. دوباره داریم میرسیم به سپتامبر و حکایت عجیب و غریب ویزاها و جواب بک گراند چک. پارسال بدترین سال از نظر قلع و قمع ایرانیها بود. شاید خونده باشید تو تاپیک کلیرنس ۲۰۱۴. از حدود ۴۰۰۰ برنده ایرانی، به حدود ۱۳۵۰ نفر ویزا ندادن. یعنی چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد ویزا نگرفتن. تازه خیلی کیس ها هم نصف و نیمه کلیر شدن و خیلی خونواده ها دوپاره شدن اینور و اونور دنیا.
خیلی اعتراض و نامه نگاری و تجمع و حتی زدوخورد! شد ولی بهرحال همه میدونستن هیچ گونه اعتراضی بعد از ۳۰ سپتامبر کوچکترین تاثیری نداره حتی اگه خود اوباما دخالت کنه. هیچ جوابی هم نمیدن. هیچ سهمیه اضافی هم از هیچ کجا نمیاد. کیس داشتیم اکتبر ۲۰۱۴ رفت مصاحبه، چک خورد ولی آخرشم ویزا بهش نرسید، کیس داشتیم (یکی از آشناهای خودم) اوایل سپتامبر رفت مصاحبه و چک خورد ولی اواخر سپتامبر بهش زنگ زدن و ۳۰ سپتامبر وسط دعواهای جلوی سفارت یواشکی رفت داخل و ویزاشو گرفت!. این لاتاری، همونجوری که از اسمش برمیاد، یه جور بازی و قماره. تا وقتی ویزارو چسبیده شده تو پاسپورتتون ندیدین فکرکنین هیچ اتفاقی نیوفتاده و نه خانی آمده و نه خانی رفته!. تو بازی ورزشی تا وقتی داور سوت رو نزده نه هیچ تیمی برنده است و نه بازنده، حتی اگه سه گل زده یا خوره باشه. نه بیخود امیدوار باشین و نه بیخودی از قبل بازنده. برنده کسی ه که خونسرد باشه و حرفه ای فکر کنه.

سفارت ها تو آگوست و سپتامبر با همون سرعتی کار میکنن که تو اکتبر و مارچ و جون و جولای. برای اونا ویزاگرفتن و نگرفتن شما تاثیری تو حقوق و مرخصی و مزایاشون نداره. همینطور سرعت کارمندان بخش های مربوط به بک گراندچک( که تو سفارت ها نیستن و بیشتر تو خاک خود آمریکا انجام میشه و نتیجه رو میفرستن سفارت ها). اگه فکر کردین تو آمریکا کارمندا، مخصوصا کارمندای دولتی، دارن عین عقربه های ساعت، دقیق و منظم کار میکنن بنظرم خیلی دراشتباهین. نمیگم مث ایران خودمون بی حساب و کتاب ه، ولی اون نظم و انضباط افسانه ای و دیسپلین تخیلی هم که خیلیها تو توهمش هستن "اصلا و ابدا" وجود نداره. بارها مدارک من رو گم کردن و عین خیالشون هم نبود و فقط با یه sorry, it happens سروته ش رو هم آوردن. ایشالا خودتون میاید و میبینین و بهتون اثبات میشه که اینا چقدر گیجن.

درمورد خاص ویزا و بکگراند چک هم فکر نکنین اونا دارن این روزا از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بی وقفه کارمیکنن تا مبادا یدونه ایرانی بدون ویزا بمونه. خوب یا بد، پروسه شون همینه. تماس و ایمیل که "پرونده ما چی شد؟" و "کی ویزامونو میدین؟" هم تاثیر خاصی تو پروسه کاریشون نداره. بهرحال امیدوتونو حفظ کنین ولی واقع بین هم باشین که اگه زبونم لال خبر بدی شنیدین جانخورین. تنها توصیه ای که میتونم بکنم اینکه تاوقتی که ویزای رسمی نخورده تو پاستون به هیچوجه از کارتون استعفا ندین و خونه و زندگیتونو حراج نکنین. باورکنین هرسال کلی از این موردها داشتیم که آخرسر شدن از اونجا مونده، از اينجا رونده. بنظرم حتی خیلی از کسایی هم که ویزا میگیرن بهتره کار و زندگیشونو با مرخصی یه ساله یا هرترفندی حفظ کنن و اول برای یک سال برن اونجا و اوضاع رو دقیق بررسی کنن و ببینن واقعا ارزش داره مهاجرت کنن یا نه. بهمون اندازه ی کسایی که از اونجا تعریف میکنن و از وضعشون راضی هستن، کسایی هم هستن که تو ذوقشون میخوره و میبینن خبری نیست و به چیزایی که میخان نرسیدن. تو هر دوگروه هم آدم متخصص و توانا و بااستعداد هست. پس تصمیم درست بگیرید. مهاجرت چیز کمی نیست. با آرزوی موفقیت برای تک تک تون

دوست عزیز ممنون بابت اینکه چند خطی واسمون نوشتی
اما خدمت شما عرض کنم که ما در پروسه ای قرار داریم که روز به روز تکامل داشته و بهتر شده پس اصلا امسال جای مقایسه با پارسال نداره پس خواهشا اصلا مقایسه نفرمایید
انشالله 30 سپتامبر این پست را دوباره انتشار میدم که بفهمید دارید فقط از دید خودتون به موضوع نگاه میکنید و دید شما دید جامعی نیست
موفق باشید
کيس نامبر:2015AS7327 ♥
تعداد افراد: دو نفر ♥
کنسولگری: ایروان ♥
ارسال فرم : 30 می ♥
کارنت: 11 جون ♥
تاریخ مصاحبه : 5 آگوست ♥
آپدیت ها:18,13,12,10,5 آگوست، 1 اکتبر و تبدیل APبه REFUSED ♥
کلیر: متاسفانه نشدم
سفر به آمریکا: فعلا ویزا ندارم شاید یک وقت دیگه
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، SAMBAR ، 1362amin1362 ، Arshia2000 ، hamed shayan ، 2015reza ، m.ghoreishi ، ARSAMNEW ، mahyaaa
(2015-08-25 ساعت 18:19)sunn789 نوشته:  
(2015-08-25 ساعت 16:55)amj7 نوشته:  دوستان من آخر خسته بودم
امروز تولدمه بابااااااااااا
بجاى اين حرفا تبريك بگيد بهم
يالا...
رفقا كلير كردن كه هيچ،،
نكردن "فداى سر هممون".......
[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
سرتون سلامت باباااا،
كلى تجربه بدست آورديم تا حالا
اينم انرژى + واسه دوستان نيازمند:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
به اميد روزاى با آرامش و سلامتى واسه همه دوستان،


تبريك يادتون نره
كادو هم رتبه بديد [emoji4]


سلام دوست عزیز تولدتون مبارک امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید به امید روزهای خوب
دوستان دست بجنبونید به دوستمون کادو رتبه بدید کاری سختی نیست باور کنید امتحانش ضرر نداره تولد تولد تولدت مبارک

تولدت مبارک amj عزیز. ایشالا تولد 150 سالگیتون و ایشالا امشب یه آپ خوشگل کادو بگیرین از خدا
کیس نامبر :**34 - پر کردن فرم 260: 4 آگست - آنلاک: 7 اکتبر - کارنت : 8 دسامبر - نامه دوم : 23 ژانویه - محل مصاحبه : آنکارا به ابوظبی -
تاریخ مصاحبه: 15 مارچ - آپدیتها : 24و23و 22و 17و 15 (مارچ ) ، 24 جون نفر دوم شبانه ، 1 جولای عصر ، 2 جولای (کلیر )، 3 جولای (برگشت به کلیرنس )، 31 جولای جمعه آپ از سفارت ، آپ شبانه 11 سپتامبر ، 13 سپتامبر آپدیت از سفارت اول صبح و بلاخره آخر داستان ما 12:30 ظهر با ایمیل کلیری 13 سپتامبر
تحویل پاس به سفارت 20 سپتامبر ، ایشود 21 سپتامبر و 22 گرفتن پاسها از سفارت.

(2015-08-25 ساعت 19:07)mehrdad_123 نوشته:  yes or no
آمارتون در این قسمت ها اشتباه است
۱)زیر مجموعه افرادی که refused شدند که ap و ready هستند را در نظر گرفتید
۲) آمار کسایی که رد خواهند شد را در نظر گرفتید
۳)آمار کسایی که ماههای قبل به مصاحبه نرفتند را در نظر گرفتید

گزینه اول درست مورد قبول اما مورد خوشحال کننده ای هستش و تقریبا 3هزار نفر به ظرفبت ما اضافه می کنه

گزینه دوم و سوم من در محاسبه ی 47780 ویزا کلا Ready ها رو جمع نزدم که بخوان ویزا بگیرن یا رد بشن که!!! کلا کسایی که مصاحبه نرفتن رو جمع نزدم اصلاً دقت کنینCool

قسمت اول فرمایشتون رو الان تا حد ممکن تصحیح می کنم. ممنون
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، SAMBAR ، ebrahim1e ، 1362amin1362 ، hamed shayan ، 2015reza ، ARSAMNEW
(2015-08-25 ساعت 19:13)yesorno نوشته:  
(2015-08-25 ساعت 19:07)mehrdad_123 نوشته:  yes or no
آمارتون در این قسمت ها اشتباه است
۱)زیر مجموعه افرادی که refused شدند که ap و ready هستند را در نظر گرفتید
۲) آمار کسایی که رد خواهند شد را در نظر گرفتید
۳)آمار کسایی که ماههای قبل به مصاحبه نرفتند را در نظر گرفتید

گزینه اول درست مورد قبول اما مورد خوشحال کننده ای هستش و تقریبا ۳هزار نفر به ظرفبت ما اضافه می کنه

گزینه دوم و سوم من در محاسبه ی 47780 ویزا کلا Ready ها رو جمع نزدم که بخوان ویزا بگیرن یا رد بشن که!!! کلا کسایی که مصاحبه نرفتن رو جمع نزدم اصلاً دقت کنینCool

قسمت اول فرمایشتون رو الان تا حد ممکن تصحیح می کنم. ممنون
منم میدونم شما حساب نکردید اما با این جور بیان اونها فراموش میشه و گم میشه تو صحبت شما
2015ASxxx(یک نفر)#ديدن قبولي: 10 مي 2014#ارسال فرم‌ها: 03 اکتبر2014#تاريخ کارنت:12آگوست 2014 #مصاحبه :انکارا 5 می Cool# دریافت Ap Sad آپ: {(می:5و6و7)}
بازمانده 2015
تشکر کنندگان: Alex 2014 ، ebrahim1e ، 1362amin1362 ، ARSAMNEW
[/quote]
انشالله 30 سپتامبر این پست را دوباره انتشار میدم که بفهمید دارید فقط از دید خودتون به موضوع نگاه میکنید و دید شما دید جامعی نیست
[/quote]

حتما این کار رو بکنید آخر سپتامبر. منتها فک کنم به علم غیب داشتن نیازی نداره که "وقتی من چیزی را مینویسم قاعدتا نظر و دید خودم رو دارم مینویسم و نه نظر و دید پسرخاله یا پسرعمه ام رو".
ایکاش هم اشاره میفرمودید کجای دید من جامع هست و کجاش نیست که سر مصادیق بحث بکنیم.
ایشالا شما هم ویزاتو بگیری و چشم همه حسودای عالم که به ویزای شما حسودی میکنن دربیاد.
تشکر کنندگان: A2000
انشالله 30 سپتامبر این پست را دوباره انتشار میدم که بفهمید دارید فقط از دید خودتون به موضوع نگاه میکنید و دید شما دید جامعی نیست
[/quote]

حتما این کار رو بکنید آخر سپتامبر. منتها فک کنم به علم غیب داشتن نیازی نداره که "وقتی من چیزی را مینویسم قاعدتا نظر و دید خودم رو دارم مینویسم و نه نظر و دید پسرخاله یا پسرعمه ام رو".
ایکاش هم اشاره میفرمودید کجای دید من جامع هست و کجاش نیست که سر مصادیق بحث بکنیم.
ایشالا شما هم ویزاتو بگیری و چشم همه حسودای عالم که به ویزای شما حسودی میکنن دربیاد.
[/quote]
[emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
خوش شانس تر از من نیست ......
تشکر کنندگان: parsab ، 1362amin1362 ، A2000
انشالله 30 سپتامبر این پست را دوباره انتشار میدم که بفهمید دارید فقط از دید خودتون به موضوع نگاه میکنید و دید شما دید جامعی نیست
[/quote]

حتما این کار رو بکنید آخر سپتامبر. منتها فک کنم به علم غیب داشتن نیازی نداره که "وقتی من چیزی را مینویسم قاعدتا نظر و دید خودم رو دارم مینویسم و نه نظر و دید پسرخاله یا پسرعمه ام رو".
ایکاش هم اشاره میفرمودید کجای دید من جامع هست و کجاش نیست که سر مصادیق بحث بکنیم.
ایشالا شما هم ویزاتو بگیری و چشم همه حسودای عالم که به ویزای شما حسودی میکنن دربیاد.
[/quote]
این تیکه حسودا را خوب اومدی
2015ASxxx(یک نفر)#ديدن قبولي: 10 مي 2014#ارسال فرم‌ها: 03 اکتبر2014#تاريخ کارنت:12آگوست 2014 #مصاحبه :انکارا 5 می Cool# دریافت Ap Sad آپ: {(می:5و6و7)}
بازمانده 2015
تشکر کنندگان: parsab ، 1362amin1362 ، moj21 ، A2000
(2015-08-25 ساعت 18:30)parsab نوشته:  سلام دوستان، از برندگان ۲۰۱۴ هستم. دوباره داریم میرسیم به سپتامبر و حکایت عجیب و غریب ویزاها و جواب بک گراند چک. پارسال بدترین سال از نظر قلع و قمع ایرانیها بود. شاید خونده باشید تو تاپیک کلیرنس ۲۰۱۴. از حدود ۴۰۰۰ برنده ایرانی، به حدود ۱۳۵۰ نفر ویزا ندادن. یعنی چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد ویزا نگرفتن. تازه خیلی کیس ها هم نصف و نیمه کلیر شدن و خیلی خونواده ها دوپاره شدن اینور و اونور دنیا.
خیلی اعتراض و نامه نگاری و تجمع و حتی زدوخورد! شد ولی بهرحال همه میدونستن هیچ گونه اعتراضی بعد از ۳۰ سپتامبر کوچکترین تاثیری نداره حتی اگه خود اوباما دخالت کنه. هیچ جوابی هم نمیدن. هیچ سهمیه اضافی هم از هیچ کجا نمیاد. کیس داشتیم اکتبر ۲۰۱۴ رفت مصاحبه، چک خورد ولی آخرشم ویزا بهش نرسید، کیس داشتیم (یکی از آشناهای خودم) اوایل سپتامبر رفت مصاحبه و چک خورد ولی اواخر سپتامبر بهش زنگ زدن و ۳۰ سپتامبر وسط دعواهای جلوی سفارت یواشکی رفت داخل و ویزاشو گرفت!. این لاتاری، همونجوری که از اسمش برمیاد، یه جور بازی و قماره. تا وقتی ویزارو چسبیده شده تو پاسپورتتون ندیدین فکرکنین هیچ اتفاقی نیوفتاده و نه خانی آمده و نه خانی رفته!. تو بازی ورزشی تا وقتی داور سوت رو نزده نه هیچ تیمی برنده است و نه بازنده، حتی اگه سه گل زده یا خوره باشه. نه بیخود امیدوار باشین و نه بیخودی از قبل بازنده. برنده کسی ه که خونسرد باشه و حرفه ای فکر کنه.

سفارت ها تو آگوست و سپتامبر با همون سرعتی کار میکنن که تو اکتبر و مارچ و جون و جولای. برای اونا ویزاگرفتن و نگرفتن شما تاثیری تو حقوق و مرخصی و مزایاشون نداره. همینطور سرعت کارمندان بخش های مربوط به بک گراندچک( که تو سفارت ها نیستن و بیشتر تو خاک خود آمریکا انجام میشه و نتیجه رو میفرستن سفارت ها). اگه فکر کردین تو آمریکا کارمندا، مخصوصا کارمندای دولتی، دارن عین عقربه های ساعت، دقیق و منظم کار میکنن بنظرم خیلی دراشتباهین. نمیگم مث ایران خودمون بی حساب و کتاب ه، ولی اون نظم و انضباط افسانه ای و دیسپلین تخیلی هم که خیلیها تو توهمش هستن "اصلا و ابدا" وجود نداره. بارها مدارک من رو گم کردن و عین خیالشون هم نبود و فقط با یه sorry, it happens سروته ش رو هم آوردن. ایشالا خودتون میاید و میبینین و بهتون اثبات میشه که اینا چقدر گیجن.

درمورد خاص ویزا و بکگراند چک هم فکر نکنین اونا دارن این روزا از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بی وقفه کارمیکنن تا مبادا یدونه ایرانی بدون ویزا بمونه. خوب یا بد، پروسه شون همینه. تماس و ایمیل که "پرونده ما چی شد؟" و "کی ویزامونو میدین؟" هم تاثیر خاصی تو پروسه کاریشون نداره. بهرحال امیدوتونو حفظ کنین ولی واقع بین هم باشین که اگه زبونم لال خبر بدی شنیدین جانخورین. تنها توصیه ای که میتونم بکنم اینکه تاوقتی که ویزای رسمی نخورده تو پاستون به هیچوجه از کارتون استعفا ندین و خونه و زندگیتونو حراج نکنین. باورکنین هرسال کلی از این موردها داشتیم که آخرسر شدن از اونجا مونده، از اينجا رونده. بنظرم حتی خیلی از کسایی هم که ویزا میگیرن بهتره کار و زندگیشونو با مرخصی یه ساله یا هرترفندی حفظ کنن و اول برای یک سال برن اونجا و اوضاع رو دقیق بررسی کنن و ببینن واقعا ارزش داره مهاجرت کنن یا نه. بهمون اندازه ی کسایی که از اونجا تعریف میکنن و از وضعشون راضی هستن، کسایی هم هستن که تو ذوقشون میخوره و میبینن خبری نیست و به چیزایی که میخان نرسیدن. تو هر دوگروه هم آدم متخصص و توانا و بااستعداد هست. پس تصمیم درست بگیرید. مهاجرت چیز کمی نیست. با آرزوی موفقیت برای تک تک تون
منطقی و بدون احساسات بود و از سر تجربه خیلی ممنون و عااااالی ولی ماها الان دیگه نمیتونیم منطقی فکر کنیم فعلا یه مدت باید احساساتمون رو کنترل کنیم که نمیشه

 
خوشتر ز عشق و صحبت و باد بهار چیست........................ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
.زاهد شراب کوثر و حافظ پیاله خواست..............................تا در میانه خواسته کردگار چیست
تشکر کنندگان: parsab ، 1362amin1362 ، homayoon1972 ، آزاده_امین ، areb1356 ، ARSAMNEW ، moj21 ، A2000 ، mordad




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان