2015-03-24 ساعت 23:07
کانال تلگرام مهاجرسرا |
---|
##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شمارش معکوس برای اعلام نتایج لاتاری 2016
|
تشکر کنندگان: ?!Seattle ، msr839 ، ostokhan ،
2015-03-24 ساعت 23:31
(2015-03-24 ساعت 22:08)?!Seattle نوشته: سلام به همگیجای تو با ایران ایر من میرم انشاالله شیکاگو ،تهران-لندن-شیکاگو تشکر کنندگان: ?!Seattle ، ostokhan ، msr839 ، puryapurya
(2015-03-24 ساعت 22:08)?!Seattle نوشته: سلام به همگی بله من بیماری شما رو میشناسم aviophobia بهش میگن اگه اشتباه نکنم چون خودم هیچ وقت هیچگونه phobia نداشتم نمیتونم خودم رو جای شما بگذارم نمیدونم شاید سوار هواپیما بشید چشماتون رو با یه چیزی تو طول سفر ببندید بتونید از پسش بر بیاید اما شدیداً بهتون توصیه میکنم یک جوری به فکر درمانش باشید چون در صورت قبولی اگر بخواید از طرق دیگه زمینی و دریایی برید باید ویزای تمام کشورهایی که ازشون عبور میکنید بگیرید که این برای یک فرد معمولی ایرانی تقریباً غیر ممکن هست از طرفی سفر بسیار طولانی و خسته کنندس در ادامه چند تا از راه های درمانی که از ویکی پدیا گرفتم و ممکنه کار ساز باشن(هر چند میدونم اینجور بیماری ها سخته درمانشون): Non-pharmacologic In some cases, education can considerably diminish concern about physical safety. Learning how aircraft fly, how airliners are flown in practice, and other aspects of aviation can reduce anxiety. Many people have dealt with the problem by learning to fly or skydive, effectively removing their fear of the unknown. Some educate themselves; others attend courses offered by pilots or airlines. Though education plays an important role, the knowledge that turbulence will not destroy the aircraft does not stop the amygdala - the part of the brain responsible for the release of stress hormones - from reacting. In turbulence, repeated downward movements of the plane trigger one release of stress hormones after another. A build-up of stress hormones can cause a person to be terrified despite having every reason to know logically that the plane is not in danger. In such cases, therapy — in addition to education — is needed to prevent the release of stress hormones so that the anxious flier may gain relief. Behavioral therapies such as systematic desensitization developed by Joseph Wolpe and cognitive behavior therapy developed by Aaron Beck rest on the theory that an initial sensitizing event (ISE) has created the phobia. The gradually increased exposure needed for systematic desensitization is difficult to produce in actual flight. Desensitization using virtual flight has been disappointing. Clients report that simulated flight using computer-generated images does not desensitize them to risk because throughout the virtual flight they were aware they were in an office. Research shows Virtual Reality Exposure Therapy (VRET) to be no more effective than sitting on a parked airplane.[3] As a practical substitute for systematic desensitization, the amygdala can be taught to regard a stimulus as benign by linking it to an experience already regarded by the amygdala as benign. This alternative has been termed systematic inhibition [4] of the amygdala. Hypnotherapy generally involves regression to the ISE, uncovering the event, the emotions around the event, and helping the client understand the source of their fear. It is sometimes the case that the ISE has nothing to do with flying at all.[citation needed] Neurological research by Allan Schore and others using EEG-fMRI neuroimaging suggests that though it may first be manifest following a turbulent flight, fear of flying is not the result of a sensitizing event. The underlying problem is inadequate development of ability to regulate emotion when facing uncertainty, except through feeling in control or able to escape. According to Schore, the ability to adequately regulate emotion fails to develop when relationship with caregivers is not characterized by attunement and empathy. "Because these mothers are unable to regulate their own distress, they cannot regulate their infant's distress."[5] Chronic stress and emotional dysregulation during the first two years of life inhibits development of the right prefrontal orbito cortex, and hinders the integration of the emotional control system. This renders the right prefrontal orbito cortex incapable of carrying out its executive role in the regulation of emotion.[6] Some who disagree with the importance of early experience regard this view point as contentious. However, Harvard University and the National Scientific Council on the Developing Child state, "Genes provide the basic blueprint, but experiences influence how or whether genes are expressed. Together, they shape the quality of brain architecture and establish either a sturdy or a fragile foundation for all of the learning, health, and behavior that follow."[7] When it senses anything unfamiliar or unexpected, the amygdala releases stress hormones. In humans, stress hormones activate both the sympathetic nervous system and executive function. The sympathetic nervous system produces an urge to mobilize. Initially, to assess the situation, executive function overrides the urge to mobilize. If assessment reveals no threat, executive function dismisses the matter, and signals the amygdala to end stress hormone release. If risk is apparent, executive function considers what can be done to deal with the risk. Upon commitment to a plan, either of action or of inaction, executive function signals the amygdala to end stress hormone release. In a non-phobic person, the arousal caused by the release of stress hormones results in a sense of curiosity, not a sense of emergency. Phobic response is significantly different. The phobic person equates arousal with fear, and fear as proof that there is danger. Upon arousal, the person's executive function is called upon not merely to assess the situation, but - if stress hormones are to be regulated - to prove no danger exists. If danger cannot be ruled out, executive function can no longer inhibit the urge to mobilize. Though phobics regard control as the antidote to fear, it is commitment to a plan - not control alone that ends the release of stress hormones. If a person has control but cannot commit to a plan, fear persists. It is interesting to note that commitment to any action - even unwise action - provides relief, and signals the amygdala to terminate stress hormone release. If a phobic flier were able to fly in the cockpit, the pilot's facial response to an unexpected noise or motion would adequately prove the absence of danger. But with information in the cabin limited, it is impossible to prove no danger exists. Stress hormones continue to be released. As levels rise, anxiety increases and the urge to escape becomes paramount. Since physical escape is impossible, panic may result unless the person can escape psychologically through denial, dissociation, or distraction. In the cognitive approach, the passenger learns to separate arousal from fear, and fear from danger. Cognitive therapy is most useful when there is no history of panic. But since in-flight panic develops rapidly, often through processes which the person has no awareness of, conscious measures may neither connect with - nor match the speed of - the unconscious processes that cause panic. In another approach, emotion is regulated by what neuroscientist Stephen Porges calls neuroception. In social situations, arousal is powerfully regulated by signals people unconsciously send, receive, and process. For example, when encountering a stranger, stress hormone release increases the heart rate. But if the stranger's signals indicate trustworthiness, these signals override the effect of stress hormones, slow the heart, calm the person, and allow social interaction to take place. Because neuroception can completely override the effect of stress hormones, fear of flying can be controlled by linking the noises and motions of flight to neuroceptive signals that calm the person.[4] Lastly, frequent flyer experts at Flightfox suggest that pteromerhanophobia is a reaction caused by the panic and tension of so many travellers in close quarters - once one person is uneasy the rest soon feel uncomfortable as well. Their solution, odd as it may seem, is to fly in premium class to experience flying in a comfortable and relaxed setting, so as to avoid the tension and anxiety of coach.[8] Pharmacologic Flight experience with the use of anti-anxiety medications like benzodiazepines or other relaxant/depressant drugs varies from person to person. Medication decreases the person's reflective function. Though this may reduce anxiety caused by inner conflict, reduced reflective function can cause the anxious flier to believe what they are afraid will happen is actually happening. A double-blind clinical study at the Stanford University School of Medicine suggests that anti-anxiety medication can keep a person from becoming accustomed to flight. In the research, two flights were conducted. In the first flight, though patients given alprazolam (Xanax) reported less anxiety than those receiving a placebo, their measurable stress increased. The heart rate in the alprazolam group was 114 versus 105 beats per minute in the placebo group. Those who received alprazolam also had increased respiration rates (22.7 vs 18.3 breaths/min). On the second flight, no medication was given. Seventy-one percent of those who received alprazolam on the first flight experienced panic as compared with only 29% of those who received a placebo on the first flight. This suggests that the participants who were not medicated on the first flight benefited from the experience via some degree of desensitization.[9] Typical pharmacologic therapy is 0.5 or 1.0 mg of alprazolam about an hour before every flight, with an additional 0.5-1.0 mg if anxiety remains high during the flight. The alternative is to advise patients not to take medication, but encourage them to fly without it, instructing them in the principles of self-exposure. این سایت هم کلاً مخصوص این مشکل ساخته شده که تخصصی به این مشکل میپردازه: http://aviophobia.net/
2015-03-24 ساعت 23:41
زیباترین و ملس ترین قسمت مهاجرت پرواز به امریکاست
بشخصه شلوار زاپاس با خودم میبرم و کارتون دستمال کاغذی
با سرچی که تو نت زدم حدود یک هفته طول می کشه با قطار از تهران به لندن رسید.
برنامه قطار تهران انکارا برنامه قطار و قیمت بلیط استانبول به لندن یکی از دوستان که زبانش خوبه یه سرچی بزنه ببینه برای مسافرت با کشتی از بریتانیا به امریکا چه گزینه هایی و با چه قیمت هایی وجود داره ممنون سوال دیگه اینکه با مشخص شدن اینکه برای گرین کارت امریکا تقاضای عبور از اروپا رو دارین ویزای شینگن تعلق نمی گیره؟
از چی می خوای بگذری و به چی می خوای برسی؟ با ساختار اینجا واقعا مشکل داری؟ خودت این کاره نیستی؟ اینجا واقعا چقدر تلاش کردی و نتیجه نگرفتی؟ فکر می کنی چه چیزی برای اون کشوری که بهش مهاجرت می کنی ارمغان می بری که انتظار داری اونها هم برای شما قدمی بر دارن؟ چقدر خودت رو آماده کردی( زبان، حرفه، دوری از وابستگی ها و ..)؟ با جواب به این سوال ها مسیرت مشخصه. پشیمانی برای شخصی پیش میاد که از اول نفهمیده یا نخواسته بفهمه برای چی داره کاری رو انجام می ده و در قبال کاری که می خواد بکنه چقدر باید هزینه کنه (مادی و معنوی و...) و فقط خودش رو توی یه جریان رها کرده تا ببینه اون جریان کجا می ره حالا مهاجرت یا انقلاب یا هر چیز دیگه.
تشکر کنندگان: farzad parsa ، pichak333 ، msr839 ، puryapurya
(2015-03-24 ساعت 23:52)?!Seattle نوشته: با سرچی که تو نت زدم حدود یک هفته طول می کشه با قطار از تهران به لندن رسید. کشتی Queen Mary 2 این مسیر رو (لندن-نیویورک) رو در عرض 7 شب طی میکنه قیمت هم بسته به اینکه چند نفرید و کجا میشینید از 969 پوند شروع میشه و تا 7368 پوند اما به نظرم شما قبل اینکه به این روشا فکر کنید باید فکر کنید ببینید آیا میتونید ویزای شنگن+ویزای انگلیس رو بگیرید یا خیر چون در غیر اینصورت نمیتونید از این طریق برید واینکه ویزا امریکا داشته باشید هیچ ربطی به ویزای شینگن و انگلیس نداره فقط ممکنه یه درصد خیلی کمی شانس گرفتن ویزاتون بیشتر بشه خیلی کم اینم عکس این کشتی زیبا: تشکر کنندگان: ?!Seattle ، ostokhan ، farzad parsa ، bijan9 ، pichak333 ، azadeh.mohamad ، asher ، msr839 ، mona_ir ، we are one ، puryapurya ، 2taha ، ziba62ka
اقا ابراز تاسف میگم من غلط کردم ....اقا ایرباس فرانسه سقوط کرده ۱۵۰ مسافر کشته شدند ....
الان میفهمم چه حسی داری از پرواز .....!!! اقا منم این بیماری رو دارم (2015-03-24 ساعت 23:41)abas_kashan نوشته: زیباترین و ملس ترین قسمت مهاجرت پرواز به آمریکاست باز هم میگم این عکست خیلی حرف سنگینی ...دمت گرم خدایی عکس هواپیما میزاری حال میکنم تشکر کنندگان: ostokhan ، bijan9 ، farzad parsa ،
2015-03-25 ساعت 00:11
سلام دوست عزیز عکست خیلی خیلی قشنگ لایک داره اشکم دراومد ان شاالله با خانومم تو هواپیما عازم آمریکا باشم همچین عکسی بگیرم بزارم تو سایت ببینین ،
تشکر کنندگان: ostokhan ، abas_kashan ، msr839 ، pouya007 ، rezijon ، we are one ، puryapurya
2015-03-25 ساعت 00:21
**********بدون هواپیما بری آمریکا !**********
عزیزی که میگی اگه زمینی بره یک ماه تو راهه!!! عزیز جان با شتر که نمیخواد بره!!! تا ترکیه رفتنو که مشکلی نیست راحت میشه رفت بعدش باید یه کشتی تفریحی پیدا کرد که تا فرانسه یا پرتغال بره از اونجام مطعنم کشتی تفریحی به سمت آمریکا پیدا میشه فقط باید زمانبندی حرکت درست باشه کلا هم یه ویزای فرانسه یا پرتغال رو باید بگیری، تور اروپا نمیره که ویزای تمام کشورهارو بگیره، حرم تا حرم نیستا!!!! ترکیه هم که روادید حذف شده اراده کنی ترکیه هستی فقط باید زبانت خوب باشه اینترنتی بتونی این چیزارو ok کنی اگر همه چیز خوب و درست پیش بره فکر میکنم کمتر از یک هفته طول میکشه اما اگه معطلی هارو حساب کنیم شاید دو هفته البته فکر میکنم یک راه سرراست هم وجود داره، یک خط آهن هست که شرق و غرب روسیه رو بهم وصل میکنه، بری روسیه سوار اون بشی، بری تا شرق که نمیدونم چندروز طول میکشه البته فوقش سه چهار روزه، دیگه اونجا چسبیده به آمریکاست، یک روز شایدم کمتر با کشتی تو امریکایی. اینایی که گفتم یه جورایی اطلاعات عمومی بود و دقیق نیست، اگه یه تحقیق درست انجام بدی حتمن کلی راه و چا پیدا میکنی. سخت نگیرین بچه ها، آفرین. تشکر کنندگان:
2015-03-25 ساعت 00:23
(2015-03-25 ساعت 00:21)bijan9 نوشته: **********بدون هواپیما بری آمریکا !********** دور دنیا در ۸۰ روز
2015-03-25 ساعت 00:26
بچه های عزیز
لطفا دست از خیال پردازی زیاد بردارید. کسی ندونه قضیه چیه بیاد تاپیک رو بخونه فکر میکنه نتایج اعلام شده و هفته دیگه عازم هستیم و فقط این مونده چطور و کجا بریم. ان شااله اگه کسی از جمعمون قبول شد بهش کمک میکنیم تو زمینه های مختلف و تنهاش نمیزاریم. ولی الان خیلی زوده این بحث ها پیش کشیده بشه چون این مباحث امید زیادی رو توی دلها مینشونه و لاتری هم میدونید که کارش ضد حال زدنه پس بهتره میانه روی بیشتری داشته باشم. خودم بشخصه حاضرم تمام بچه های گل مهاجرسرا تو اون هواپیما باشند اما حقیقت اینه که چنین چیزی امکان پذیر نیست. اگه بخت با ما یار باشه از جمعمون 3 نفر هم برنده شه کلاهمون رو باید بندازیم بالا. موفق باشید تشکر کنندگان:
2015-03-25 ساعت 00:31
***********ترس از مرگ**********
اگر اشتباه نکنم تو جنگ احد، افراد زیادی از مسلمانان کشته شدن، وقتی از جنگ برگشتن عده ای شروع کردن به زدن این حرف که اگر اونها که کشته شدن به حرف ما گوش کرده بودن و به جنگ نمیرفتن کشته نمیشدن. اون موقع آیه ای نازل شد با این مضمون که شما از کجا میدونید که اگر اینها در خانه بودن نمی مردن! واقعا یکم فکر کنیم آیا اگر مرگ فرا برسه براش مهمه که شما در خواب ناز هستین یا در جنگ یا درحال رانندگی یا زمین فوتبال؟ حتی اگر به خدا اعتقاد نداشته باشید هم، مصلمن اینو قبول دارین که مرگ خبر نمیکنه و با موارد زیادی از مرگ جون ها و کودکان روبرو شدین... کسی که از مرگ میترسه چطور میتونه با ترس حضور در یک سرزمین بیگانه روبرو بشه، کشوری که حمل اسلحه توش آزاده! موفق باشین تشکر کنندگان:
2015-03-25 ساعت 00:33
(2015-03-25 ساعت 00:26)ostokhan نوشته: بچه های عزیز من نمیدونم بقیه برا چی میان تو این انجمن اما خودم بعد از چندین بار دیدن جمله نحس HAS NOT BEEN SELECTED دیگه با تمام وجود درک کردم که برنده شدن احتمالش نزدیک به صفره اما خب اینجا هیچی که نباشه برای پر کردن اوقات فراغت عالی هست ضمن اینکه اطلاعات عمومی ما هم بالا میره من خودم به شخصه بعد تعطیلات احتمالاً دیگه زیاد نتونم بیام اینجا اما خب الآن که بیکاریم به نظرم خوب میشه اینجا سرگرم بود البته واقعاً باید به دوستان به ویژه اونایی که بار اولشونه لاتاری اسم مینویسن تاکید کنم یه وقت تو رویاهاشون گم نشن تشکر کنندگان: ostokhan ، bijan9 ،
2015-03-25 ساعت 00:35
(2015-03-25 ساعت 00:31)bijan9 نوشته: ***********ترس از مرگ********** تورو خدا انقدر اسم مرگ نیارین. آخرش هممون افقی میشیم. این چند صباحی از عمر رو بدونیم چطور زندگی کنیم. به اندازه کافی از صبح تا شب یادمون میندازن مرگ رو و برامون زندگی رو زهر هلاهل کردند تشکر کنندگان: bijan9 ،
2015-03-25 ساعت 00:38
تشکر کنندگان: ostokhan ،
|
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان