کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفر به امارات برای مصاحبه: تور، هتل، بلیط و ...
(2015-11-01 ساعت 23:16)panizrm نوشته:  
(2015-11-01 ساعت 22:45)Melin نوشته:  
(2015-11-01 ساعت 20:38)moh.saee نوشته:  
(2015-11-01 ساعت 16:34)shahabjafari نوشته:  دوستان من امروز صبح رفتم و AP خوردم و گفت سایت رو دو تا سه ماه دیگه چک کنید.
دوستان اصلا اصلا اصلا نیازی نیست برای مدیکال NMC وقت بگیرید و الکی این کارو نکنید
هزینه مدیکال بدون واکسنم میشه نفری 525 درهم
دوستان جو سایت مهاجرسرا خیلی داره منفی میشه و اصلا اصلا به خودتون استرس راه ندید
کلا ما ایرانیها و کشورهای اطرافون به خاطر فرهنگ پایینمون و جهان سومی بودنمون فک میکنیم
همه مثل خودمون دروغگو هستن و میخوان سرمونو کلاه بزارن.

سلام. میشه لطفا بگید که سربازی رفته بودید و یا کار دولتی داشتید که AP شامل حالتون شده؟
ممنون

سلام.
امیدوارم که در مراحل بعدی هم موفق باشید. سوال من این هست که شما پول را توی خود سفارت پرداخت کردید؟ خواهر من ۵ شنبه مصاحبه دارد و میخواستم ببینم آیا لازم هست به بانک مراجعه کند یا نه؟
مرسی.
دوست عزیز
تو سفارت یه باجه برای دریافت پول هست

ممنون.
تشکر کنندگان:
جهان سوم و اون دوستمون خییییییلی خوب فرمودند.. راجع به ان ام سی اصلا نگران نباشید. بنده شنبه صبح انجام دادم و یکشنبه شب دریافت کردم. اگر شماره هتل رو دادید به nmc حتما فردا صبح تا ظهر از هتل دار بپرسید تماس از nmc داشتید یا نه ؟ مثل بنده که ده بار تماس زده بودن که نیومده :-D. چون باید یه واکسن میزدم به اسم واریسلا 250 درهم ناقابل. اونجا پرستار دارن که کارتون و انجام میدن و دکتر هم فارسی مسلط هستند

 
کیس:***2016as2- رویت قبولی: 12may - کنسولگری: آنکارا تغییر به ابوظبی - تعداد افراد: 1- ارسال فرم: 26 may- کارنت شدن :12 آگوست- نامه دوم:30 سپتامبر - مصاحبه: 2 نوامبر - وضعیت:AP سربازی س.پ - آپدیت: 4 نوامبرسایت سفارت. 9 دسامبر ceac - دریافت ویزا نزدیک به پنج ماه طول کشید..ورود به امریکا : :  24 April
تشکر کنندگان: j.modarres
(2015-11-01 ساعت 20:43)moh.saee نوشته:  
(2015-10-29 ساعت 12:28)kian_parsi نوشته:  سلام
دوستان من فرآيند مديكالم امروز تموم شد گفتم بنويسم چي گذشت شايد به درد خورد
دوستان ما چون دو نفر بوديم با تاكسي رفتيم بيمارستان و راننده اول نميدونست كدوم nmc كه بهش بگيد روبروي ايستگاه ابوالهيل( ١٥ درهم شد هزينش از سيتي سنتر تا اونجا)وقتي رسيديد بيمارستان آسانسور را كه سوار شديد دكمه اي كه نوشته M را بزيند و خط آبي كف سالن را دنبال كنين تا برسين به يه جا كه نوشته طب الاطفال (صبح كه من رفتم يه خانم محجبه بود اونجا كه مدارك منا گرفت كه شامل ٥ تا عكس ، پاسپورت ، كارت واكسن و نامه دوم بود بعد هم يه برگه داد كه همون آدرسا را بايد نوشت) بعد ميشينيد تا صداتون كنه( البته اون خانوم گفت كه صبحانه خورديد كه ماگفتيم نه و گفت بريد پايين يه چيزي بخوريد!) راسي ما اون اول يه hello گفتيم مجبور شديم تا آخر انگليسي حرف بزنيم ولي فكر كنم غير اون خانم و دكتر شكولا كسي ديگه فارسي بلد نيست و يه جاهايي مجبوريد انگليسي صحبت كنيد!
بعد كه صدا كرد ميريد به يكي از اتاقا توي راهرو سمت راستِ همون قسمتي ك نوشته طب الاطفال اونجا تست قد و وزون و ... را ميگيره بعد ميريد صندوق كل ٥٢٥ درهم را ميديد و يه رسيد و دو تا برگه از صندوق براي ازمايش خون و xray ميگيريد .
اول آزمايش خون را ميديد ( اون خط آبيه كف سالن را كه دنبال كنيد بهش ميرسيد) بعد هم ميايد همونجا كه از آسانسور پياده شديد يه در شيشه اي هست ميريد داخل برا xray و منتظر ميمونيد تا صداتون كنن و بعد كه تموم شد بريد همون قسمت طب الاطفال و بگيد كه xray تموم شد. بهتون ميگه بشينيد تا صداتون كنم.
اگه مثه ما ساعت ٧:٣٠ صبح اونجا باشيد تا ١٠:٣٠صبح نوبت دكتر ميشه و طرفاي ١١ كلا كار تمومه
دكتر شكولا هم كه اول ازتون آزمايش خونتون را ميخواد( همون آنتي بادي) و بعد هم چند تا سؤال ميپرسه راجع به سوابق بيماري و عمل و... و بعد هم ك ميريد رو تخت برا معاينه ( بدترين جاشD: )
در آخر هم كه بهتون ميگه كي بيايد جواب را بگيريد( من امروز صبح كه پنج شنبه باشه رفتم گفتن يه شنبه نه شب بيا بگير جواب را)

آقا چه خبرا؟ مصاحبه رفتید؟

امروز صبح مصاحبه داريم دعا كنيد!
بعد مصاحبه انشاالله يه سفرنامه مينوسم
كيس نامبر: 2016as2xxx / تاريخ رؤيت قبولي : 5may / تاريخ ارسال فرم٢٦٠ :28may
زمان مصاحبه: هفته اول نوامبر/ محل مصاحبه: ابوظبي/ ويزا: شكر خدا يك ضرب
آرزوي ويزاي يك ضرب براي همگي
تشکر کنندگان: kourosh8 ، Siamak ، matin86 ، j.modarres ، moh.saee
ـــــــــــ
شماره کیس: 2016as15XX ■ تاریخ رویت قبولی: 09May2015 ■ کنسولگری: ANK Changed to ABD ■تعداد افراد منظور در کیس :02 
ارسال فرمهای سری اول: 12May2015 ■ کارنت شدن کیس:25Aug2015 ■ مصاحبه: 29Oct2015 ■ دریافت کلیرنس: 22Mar2016 ■ دریافت ویزا: 4Apr2016 ■ورود به آمریکا: 18Apr2016 ■دریافت گرین کارت: 27May2016 ■ جمع تقریبی هزینه‌ها: 11M
تشکر کنندگان: Siamak ، matin86 ، alireza051@gmail.com ، j.modarres ، behjan ، moh.saee ، A2000 ، Amir.AA ، golia
(2015-11-02 ساعت 12:55)Khosrow_53 نوشته:  دوستان گرامی سلام؛
من و همسرم پنجشنبه گذشته(29 اکتبر) مصاحبه داشتیم و مشمول AP شدیم. سعی می‌کنم به شکل مفصل روندی که طی کردیم و اطلاعات لازم را بصورت مجزا برای شما بنویسم و امیدوارم که مفید باشه.
الف- سفر از دبی به ابوظبی.
در مورد روشهای مختلف رفتن به ابوظبی باید بگم شما حق دارید به هر روش که خودتون صلاح میدونید از دبی به ابوظبی تشریف ببرید. منتها لازمه انتخاب درست، داشتن اطلاعات کافی است. در ادامه به مزایا و معایب هر کدوم از روشها اشاره می‌کنم:
۱- تاکسی- سفر از دبی تا ابوظبی با تاکسی سریعترین و کم دردسرترین روش است. شما سفرهای اضافه (از هتل تا ایستگاه مترو یا ترمینال اتوبوس) نخواهید داشت. به راحتی می‌تونید برای رفت و برگشت برنامه ریزی کنید و به راحتی به سفارت برسید. عیب این روش هزینه بالای آن است. بسته به اینکه هتل شما کجای دبی قرار داشته باشه، برای رفت و برگشت از حدود 500 درهم به بالا باید کرایه پرداخت کنید. (از ایستگاه مترو الغبیبه تا جلوی سفارت 265 درهم فقط رفت و طول مدت سفر ۱:40)
۲- اتوبوس- ارزانترین روش است و مهمترین و شاید تنها مزیتش همین است و نفری 25 درهم کرایه می‌گیرن. اتوبوسها بسیار راحت هستند. معایب این روش اینه که شما برای رسیدن از هتل به ایستگاه اتوبوس و از ایستگاه اتوبوس تا سفارت سفر و کرایه اضافه خواهید داشت (البته هزینه اضافه اصلا با کرایه تاکسی قابل مقایسه نیست). طول مدت سفر به نسبت تاکسی بیشتر است (حداکثر سرعت مجاز تاکسی 120 و اتوبوس 80 کیلومتر بر ساعت است) و ۲:30 طول خواهد کشید.
۳- لیدر- کرایه آن از تاکسی کمتر و از اتوبوس بیشتره. از نظر راحتی اگر همسفر دیگه داشته باشید با اتوبوس تفاوت چندانی نخواهد داشت (سفر اضافه تا هتل محل اقامت همسفر به هر حال وجود خواهد داشت). ساعت ۶ صبح شما را جلوی سفارت پیاده می‌کنند و حتی اگر نفر اول هم باشید از اونجایی که سفارت تشریف بردید (که ساعت کار مشخص داره)، نه سرویس عمومی بین راه (که تمام مدت شبانه روز باز است) بین دو تا دو و نیم ساعت باید منتظر بنشینید تا کارمندان سفارت شروع به کار کنند. از نظر مطمئن بودن به اینکه دیر نخواهید رسید، اطمینان چندانی وجود نداره. تا جایی که من شنیدم مسافرکشی در دبی غیر قانونی است و اگر پلیس مسافرکشی را نگه داره (حدود ساعت ۷:30 که رسیدیم ابوظبی، کنار بزرگراه یه ایست بازرسی دیدم که یک کامیونت و دو سواری را نگه داشته بود) و گند ماجرا دربیاد، علاوه بر جریمه، معطلی زیادی گریبانگیر شما خواهد شد.
به این نکته هم توجه داشته باشید که جلوی سفارت حضور و غیابی در کار نیست که اگر به جای ساعت ۸ ساعت ۸:30 یا حتی 11 (روز مصاحبه ما، یه خانواده با تاخیر زیاد ساعت 11 رسید به سفارت) رسیدید اونجا برای شما غیبت بزنند و دیگر کار شما را انجام ندهند.
ب- سفرنامه.
از اونجایی که اطلاعات جامع و یکجا دز مورد روشهای سفر از دبی به ابوظبی در فرومهای مهاجرسرا به چشمم نخورده بود، علی رغم اینکه نزدیک ترمینال الغبیبه (دقیقا روبروی ترمینال) هتل گرفته بودم، تصمیم گرفتم با تاکسی به ابوطبی برم و از شب قبل با یک تاکسی هماهنگ کردم که ساعت ۶ بیاد دنبالمون. ساعت ۷:40 رسیدیم و 265 درهم کرایه پرداختیم. جلوی سفارت با خیل عظیمی از آدمها مواجه شدیم که توی دو صف منتظر ورود به سفارت بودند (شلوغی صفها باعث ترس شما نشه، بیشتر اون آدمها برای ویزای توریستی آنجا هستند). صف اول برای کنترل تاریخ دعوتنامه مصاحبه و پاسپورتها بود که نسبتا سریع پیش رفت (حدود ۵ دقیقه). بعد از کنترل پاسپورت و دعوتنامه وارد صف ورود به سفارت شدیم که نسبتا طولانی بود (حدود 20 دقیقه). وارد فضای بازرسی شدیم و بعد از بازرسی و تحویل موبایل به صورت خاموش، وارد سالن انتظار شدیم. جلوی در ورودی سالن انتظار مجددا پاسپورت و نامه دوم را کنترل کردند و یک شماره به ما دادند. ما پرونده نوزدهم بودیم. منتظر شدیم تا شماره ما اعلام بشه. حدود یک ساعت طول کشید تا نوبت به ما برسه. جلوی گیشه دریافت مدارک از ما اصل و ترجمه پاسپورتها، اصل و ترجمه مدرک تحصیلی شخص برنده، اصل و ترجمه کارت معافی من، ترجمه سند ازدواج، نامه دوم، نامه تمکن مالی، و یک قطعه عکس از هر نفر گرفت و راهنمایی شدیم به سمت گیشه انگشت نگاری. بعد از انگشت نگاری رفتیم جلوی گیشه پرداخت وجه و 660 دلار پرداختیم و رسید دریافت کردیم. پس از اون منتظر نشستیم تا نوبت مصاحبه به ما برسه. در این اثنا آژیرهای اعلام خطر به صدا در اومد و حدود ۳ یا ۴ دقیقه روند کار مختل شد چون تمام کارمندها از پشت میزها به محدوده امن رفتند.
شماره ها بدون نظم و ترتیب و ظاهرا به شکل تصادفی اعلام میشد. متوجه شدم که اول به پرونده مجردها و بعد به پرونده متاهلین رسیدگی میشه. قبل از ما به پرونده شماره ۶ (که 13 پرونده قبل از ما بود) رسیدگی شد و بلافاصله بعد از اونها ما رفتیم (اون خانواده از ساعت ۴:30 با لیدر از دبی حرکت کرده بودند و ساعت ۶ رسیده بودند به سفارت. با این اوصاف فقط ۱۰ دقیقه زودتر از ما کارشون تموم شد!)
آفیسر چند سوال از همون فرم 206 پرسید (مثل اینکه کچا کار میکنی؟ چکار میکنی؟ چند سال ازدواج کردی؟ و یک سوال خارج از فرم 260 که پرسید قصد دارید آمریکا چکار کنید) و یک سری مطلب تایپ کرد و فرم آبی را به ما داد و گفت نگران نباشید این یک پروسه ساده و معمول اداری است که باید طی بشه و دوماه دیگه به سایت سفارت سر بزنید، مطمئن شدید ویزاتون آماده است، پاسپورتها را بدین یه نفر بیاره ویزاها را تحویل بگیره و لازم نیست خودتون بیایید سفارت. ما هم تشکر کردیم و بعد از خداحافظی ساعت 12 جلوی سفارت یه تاکسی گرفتیم و با پرداخت 18 درهم رسیدیم به ترمینال ابوظبی. اونجا هم نفری 25 درهم دادیم با اتوبوس اومدیم دبی. ساعت 14:30 داخل اتاقمون توی هتل بودیم.
نکته: روز مصاحبه ما، تا جایی که ما توی سفارت حضور داشتیم، تمام دخترها و پسرهای مجرد و تمام خانمها و آقایون مسن همون جا ویزا گرفتند و تمام خانواده ها (از جمله یه خانم که قصد داشت از طریق ازدواج مهاجرت کنه) با AP مواجه شدند.
نتیجه: اون خانواده محترم شیرازی به همراه لیدر یک ساعت نیم زودتر از ما از دبی حرکت کردند و علی رغم اینکه 13 شماره از ما جلوتر بودند، فقط ۱۰ دقیقه زودتر از ما از سفارت خارج شدند. خلاصه اینکه اون روز نه زود رسیدن به سفارت برای کسی مزیت ایجاد کرد، نه رفتن به سفارت با لیدر یا تاکسی یا اتوبوس!
همگی شاد باشید!

سلام دوست عزیز

ممنون از سفرنامتون
لطف کنید سفرنامتون رو در تاپیک مربوطه قرار بدید اینجا
کیس نامبر : 2016AS2*** << مصاحبه : 17 نوامبر ابوظبی << وضعیت برنده اصلی خانم یکضرب + من AP  Cool
آپدیتها : 19نوامبر سایت سفارت 9 دسامبر و 25 ژانویه سایتCEAC وبالاخره کلیر در 4 فوریه بعد از 79 روز
ورود : بیست و یک اپریل - سوشال : یکماه بعد از ورود - پرداخت 165 دلار : دو هفته بعد از ورود - دریافت گرین کارت برنده اصلی : یکماه و نیم بعد از ورود - دریافت گرین کارت نفر دوم کیس : دو ماه بعد از ورود
تشکر کنندگان: sahar2016 ، matin86 ، karmen ، Sam-90 ، behjan ، golia
سلام دوستان خدا را شكر ويزا را يك ضرب امروز گرفتم و سفرنامه را نوشتم و در تاپيكش قرار دادم
اميدوارم مفيد باشه ، دوستان زياد اين مصاحبه را سخت نگيريد كه خيلي راحته و اين صحبت هايي كه بعضي افرادميكنن براي مصاحبه و تهيه مدارك كه سختش ميكنن و ميپيچونن جدي نگيريد
انشاالله كه همگي در نهايت راضي و خوشحال اين پروسه را بگذرونيد
كيس نامبر: 2016as2xxx / تاريخ رؤيت قبولي : 5may / تاريخ ارسال فرم٢٦٠ :28may
زمان مصاحبه: هفته اول نوامبر/ محل مصاحبه: ابوظبي/ ويزا: شكر خدا يك ضرب
آرزوي ويزاي يك ضرب براي همگي
سلام دوستان
بنده امروز مصاحبه داشتم. چند تا موضوع مهم رو دقت کنید..
اصلا و ابدا استرس نداشته باشید به هیچ عنوان. همه چیز اکیه اونجا. اینجا بعضی ها خیلی استرس میدن. باور کنید من و دوستم که مصاحبه دادیم باجه شیش یا پنج مصاحبه دادیم نرفتیم داخل اتاق دوازده البته پیشنهاد خود آفیسر بود. آفیسر یه خانم فوق العاده خوش برخورد و مسلط به فارسی بودن و مدام میخندیدن. بنده بخاطر خدمت س پ کلیرنس شدم و آخرش بهم گفت اصلا نگران نباش این یه مرحله اداری که باید چک بشه و شما تا دو سه ماه آینده تکلیفتون مشخص میشه. بهش گفتم من هنرمند و فوتبالیم شروع کرد به خاطرات تعریف کردن خودش از فوتبال! اینقدر راحت بود. در آخر بهش گفتم که من واسه هنرم زحمت کشیدم و دوست دارم پیشرفت کنم که با خنده جواب داد اوووووکی حتما. در کل هرچیزی رو اینجا میخونید باور نکنید و استرس نداشته باشید. آخرین مدرک تحصیلی و میگیرن و اصلا و ابدا نه کپی پاسپورت گرفت نه به نامه تمکن مالی گیر دادن. نه مدارک و ریز نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم و خواست. اصلا.. متاسفانه خود سفارت گفته چه مدارکی بیارید اینجا خیلی ها مینویسن ببرید شاید بخوان!!! در کل هر مدرکی میدونید ببرید از من این هارو نخواستند.
موفق باشيد
using Tapatalk
کیس:***2016as2- رویت قبولی: 12may - کنسولگری: آنکارا تغییر به ابوظبی - تعداد افراد: 1- ارسال فرم: 26 may- کارنت شدن :12 آگوست- نامه دوم:30 سپتامبر - مصاحبه: 2 نوامبر - وضعیت:AP سربازی س.پ - آپدیت: 4 نوامبرسایت سفارت. 9 دسامبر ceac - دریافت ویزا نزدیک به پنج ماه طول کشید..ورود به امریکا : :  24 April
تشکر کنندگان: Siamak ، kian_parsi ، sahar2016 ، Khosrow_53 ، kourosh8 ، behjan ، matin86 ، j.modarres ، victor2016 ، Hana2015 ، moh.saee ، A2000 ، golia ، مل مل ، mohammad1349
ـــــــــــ
شماره کیس: 2016as15XX ■ تاریخ رویت قبولی: 09May2015 ■ کنسولگری: ANK Changed to ABD ■تعداد افراد منظور در کیس :02 
ارسال فرمهای سری اول: 12May2015 ■ کارنت شدن کیس:25Aug2015 ■ مصاحبه: 29Oct2015 ■ دریافت کلیرنس: 22Mar2016 ■ دریافت ویزا: 4Apr2016 ■ورود به آمریکا: 18Apr2016 ■دریافت گرین کارت: 27May2016 ■ جمع تقریبی هزینه‌ها: 11M
تشکر کنندگان: Siamak ، Hana2015
(2015-11-02 ساعت 13:28)yassin30 نوشته:  سلام دوستان
بنده امروز مصاحبه داشتم. چند تا موضوع مهم رو دقت کنید..
اصلا و ابدا استرس نداشته باشید به هیچ عنوان. همه چیز اکیه اونجا. اینجا بعضی ها خیلی استرس میدن. باور کنید من و دوستم که مصاحبه دادیم باجه شیش یا پنج مصاحبه دادیم نرفتیم داخل اتاق دوازده البته پیشنهاد خود آفیسر بود. آفیسر یه خانم فوق العاده خوش برخورد و مسلط به فارسی بودن و مدام میخندیدن. بنده بخاطر خدمت س پ کلیرنس شدم و آخرش بهم گفت اصلا نگران نباش این یه مرحله اداری که باید چک بشه و شما تا دو سه ماه آینده تکلیفتون مشخص میشه. بهش گفتم من هنرمند و فوتبالیم شروع کرد به خاطرات تعریف کردن خودش از فوتبال! اینقدر راحت بود. در آخر بهش گفتم که من واسه هنرم زحمت کشیدم و دوست دارم پیشرفت کنم که با خنده جواب داد اوووووکی حتما. در کل هرچیزی رو اینجا میخونید باور نکنید و استرس نداشته باشید. آخرین مدرک تحصیلی و میگیرن و اصلا و ابدا نه کپی پاسپورت گرفت نه به نامه تمکن مالی گیر دادن. نه مدارک و ریز نمرات پیش دانشگاهی و دیپلم و خواست. اصلا.. متاسفانه خود سفارت گفته چه مدارکی بیارید اینجا خیلی ها مینویسن ببرید شاید بخوان!!! در کل هر مدرکی میدونید ببرید از من این هارو نخواستند.
موفق باشيد
using Tapatalk
دوست عزیز با تشکر از قوت قلبی که میدهید
فکر کنم همون خانومی که با شما مصاحبه کرده با ما هم همون خانم مصاحبه انجام داده .خیلی خوش برخورد برعکس خانومی که تشکیل پرونده میداد که خیلی عبوس تشریف دارن .در مورد مدارک بر عکس شما از من دیپلم رو هم خواست در حالی که من در ابتدا فقط مدرک فوق دیپلم رو ارائه دادم .سند خونه رو اصلا نگاه نکرد و همچنین تمکن مالی .من فکر میکنم که با همه به یک روش برخورد نمیکنن.ولی در مورد سند ازدواج خیلی ازمون سئوال پرسید تعداد فرزند سال ازدواج و اینکه آیا یکبار ازدواج کرده ایم یا چند بار .این سئوالات بستگی به شرایط افراد دارد.
تشکر کنندگان: kian_parsi ، victor2016 ، Hana2015 ، j.modarres
خانمی که مصاحبه میکرد فوق العاده خوش برخورد بود و همیشه خنده رو لباش بود
لاتاری 2016
کیس نامبر:***1
تاریخ سابمیت فرم :MAY 31
تاریخ مصاحبه:1 نوامبر
کلیرنس AP    
اپدیت ها:9 دسامبر
25 ژانویه
2 مارچ
9 مارچ
10 مارچ
تاریخ کلیر:10 مارچ در سایت سفارت ابوظبی abudhabiivo.net


تشکر کنندگان: panizrm ، Sky meteor ، Hana2015 ، j.modarres ، Caspian_Wave ، golia
(2015-11-02 ساعت 00:05)yassin30 نوشته:  جهان سوم و اون دوستمون خییییییلی خوب فرمودند.. راجع به ان ام سی اصلا نگران نباشید. بنده شنبه صبح انجام دادم و یکشنبه شب دریافت کردم. اگر شماره هتل رو دادید به nmc حتما فردا صبح تا ظهر از هتل دار بپرسید تماس از nmc داشتید یا نه ؟ مثل بنده که ده بار تماس زده بودن که نیومده :-D. چون باید یه واکسن میزدم به اسم واریسلا 250 درهم ناقابل. اونجا پرستار دارن که کارتون و انجام میدن و دکتر هم فارسی مسلط هستند


دوست گرامی
واریسلا همون آبله مرغان هستش .تست آنتی بادی من مثبت بود که ازش کپی گرفت .و همین که همسرم بهش گفت گرفتم اکتفا کرد .ما هم شنبه تست دادیم فردا ساعت 7 جواب گرفتیم.همون طور که شما گفتید خیلی راحته.
لاتاری  2016/ افراد کیس2 نفر /کیس نامبر[##15]مصاحبه 26 اکتبر  ابوظبی هر دو کلیرنس/آپدیت 27 اکتبر سایت سفارت, 9 دسامبر , 25 ژانویه و(2 مارچ نفر دوم کیس )
9 مارچ هر دو   و 15 مارچ فقط نفر دوم کیس.کلیر بعد از 236 روز در 22 جون
تشکر کنندگان: j.modarres ، A2000
سلاام مصاحبه من سه شنبه ٢٢ دسامبر هست
براى ميديكال از چه طريق بايد وقت بگيرم و حدودا چند روز قبل و بعد مصاحبه بايد اونجا باشم؟
و سوال ديگه اينكه اگه اشخاصا كه سامسون بوده موقع ثبت نام نخوان كه بيان برا مصاحبه و اصلا قصد خروج از كسور رو نداشته باشن،بايد بابته اون ها هم هزينه اى پرداخت كنم به سفارت برا ويزاشون؟؟
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
من 26اتبر مصاحبه داشتم
22اکتبر صبح ساعت 10:30رفتم nmcابوظبی تا 12هم تموم شد و دکتر هم هیچ گیری نداد و فقط یک عکس سینه و ازمایش خون شد نفری 500درهم و 25اکتبر هم جواب گرفتم.
برای روز مصاحبه هم ساعت 7:30صبح اونجا بودم یه نیم ساعت طول کشید بریم داخل قبل از ورود هم به خانومم اشاره کردن کیفشو نیاره گذاشتم توی ماشین.
بعد از ورود شماره گرفتیم شماره620بودیم از 600شروع میشد ساعت 12نوبت مصاحبه شد البته قبلش تحویل مدارک به یک خانم ایرانی فوق العاده بداخلاق و انگشت نگاری.
مصاحبه هم اصلا چیز خاصی نیست کجا کار میکنی و مدرک تحصیلی و ایا به جایی کمک مالی میکنی و سربازی کجا بودی و اخرشم گفت سی وی برام بفرست و گفت همه چیز خوبه و جای نگرانی نیست و تمام
کیس???1 مکان/تاریخ مصاحبهABD/Oct  آپدیت سفارتOct/27-Jan/27  آپدیت سیسDec/27-Jan/14/25/27-Feb/2/9 کلیر Feb/3
ISSUE: Feb/10

با آرزوی موفقیت
سفرنامه من

تشکر کنندگان: behjan ، j.modarres ، shahabjafari ، Rira_1982 ، sahar2016
دوستان تو سایت abudhabiivo.net وقتی شماره کیسو میزنی ایا باید فقط اسم برنده باشه یا باید اسم همراهانم باشه؟؟؟
لاتاری 2016
کیس نامبر:***1
تاریخ سابمیت فرم :MAY 31
تاریخ مصاحبه:1 نوامبر
کلیرنس AP    
اپدیت ها:9 دسامبر
25 ژانویه
2 مارچ
9 مارچ
10 مارچ
تاریخ کلیر:10 مارچ در سایت سفارت ابوظبی abudhabiivo.net


تشکر کنندگان: reasonable ، behjan
(2015-11-03 ساعت 20:26)shahabjafari نوشته:  دوستان تو سایت abudhabiivo.net وقتی شماره کیسو میزنی ایا باید فقط اسم برنده باشه یا باید اسم همراهانم باشه؟؟؟

فقط اسم یه نفر از اعضای خونواده رو مینوسه و اکثرا هم اسم کسی هست که

کلیرنس خورده .
2014AS5000لاتاری,Abu dhabi,interview:may,AP,خودم clear&visa june,همسرم clear in august, اتمام ویزا .
دوسال دوری از همسرم.. فقط گفتنش آسونه
همسرمF2A...PD:November2014...Approved:March2015...Case&Invoice number:June2015...DS261&120$&325$:July2015...DS260:August2015...civil ducument&sponsor:september2015...compelete:october2015...interview:June2016...clear&visa:November2016
تشکر کنندگان: sahar2016 ، j.modarres




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان