کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
شمارش معکوس برای اعلام نتایج لاتاری DV-2017
نتایج لاتاری DV-2017 اعلام شد.

راهنمای مشاهده نتایج لاتاری به همراه لینکها و نمونه نامه قبولی جدید، در تاپیک نتایج لاتاری DV-2017 قرار گرفت.

برندگان لاتاری لطفاً با ارسال مشخصات کیس خود در تاپیک خلاصه وضعیت کیس کاربران مهاجرسرا وضعیت خود را اعلام کنند.
(2016-02-27 ساعت 22:21)ARSHIN007 نوشته:  سلام یک سوال کوچلو: برگه تمکن مالی چند ماه اعتبار دارد؟ یعنی اگر چند ما زودتر از مصاحبه گرفته بشه اشکالی داره؟؟؟

حداکثر یک ماه. اگه خیلی زودتر بگیری افسر میتونه گیر بده که باید مجدد تمکن جدید بیاری
تشکر کنندگان: jsmlz ، jalayevatan ، alirezanz ، msr839
(2016-02-27 ساعت 22:16)ARSHIN007 نوشته:  یک سوال > هزینه کل مراحل گرین کارت از ترجمه مدارک گرفته تا ورود به آمریکا چقدر می شود؟ ( بدون پول تمکن مالی)

حدود 10 الی 15 میلیون تا ورود به آمریکا برای هر نفر
تشکر کنندگان: jsmlz ، jalayevatan ، alirezanz
ادامه پست شماره 695790

تفاوت فرهنگ و تمدن در آمریکا
از قرن 18 بین فرهنگ و تمدن در آمریکا جدایی ایجاد شد. از این قرن به بعد با گسترش عقلانیت و وجود مدرنیزاسیون اندیشمندان سعی کردند روش های علوم تجربی و فیزیکی را در علوم انسانی به کار ببرند که باعث می شود بر روی عقلانیت ویژه ای در این حوزه تأکید شود که در نهایت برترطلبی تمدن غرب را در پی داشت . حتی کسانی مانند زیگفروید در کتاب "روح ملت ها" می گوید: یکی از این مو بورهای چشم آبی که در خیابان قدم می زند می تواند یک مملکت را اداره کند در حالی که عده کثیری از شرقیان از اداره یک مملکت کوچک عاجزند. چنین برداشت هایی به روحیه برتری طلبی غربی برمی گردد. در همان زمان هم کسانی مانند مونتسکیو تمدن های کشورهای شرقی را برجسته وحتی همگون با تمدن غرب ذکر می کنند. تمامی این حس برتری به این موضوع برمی گشت که عقلانیت و تمدن انسان را از وحشی بودن درآورده و هر کس در این پروسه قرار ندارد بربر و وحشی است . با چنین برداشت های متناقضی بود که عده ای این عقلانیت را زیر سؤال بردند. مهم ترین آنها ژان ژاک روسو بود که به نوعی او را پایه گذار پست مدرنیسم می دانند.
این عده بحث فرهنگ را مطرح می کنند که فرهنگ در برابر تمدن می ایستد. به این معنی که فرهنگ تنها یک فرهنگ آن هم فرهنگ مدرنیستی غرب نیست بلکه فرهنگ می تواند تکثر داشته باشد.
از طرف دیگر می توان فرهنگ را به دو بعد تقسیم کرد: فرهنگ متعالی (Sublime Culture) و فرهنگ عمومی یا عامه (PopulareCulture). فرهنگ متعالی شیوه تفکر نخبگان است که بورژوازی را منحط و جزو طبقات پایین می داند که این فرهنگ در ادبیات و هنر یک جامعه تجلی می یابد. اما فرهنگ عامه فرهنگی است که هر کس در هر طبقه و نژادی آن را داراست و به ویژه طبقه بورژوا را متجاوز به حقوِ خود می دانند. در حالی که بورژواها در آمریکا خود را طلایه دار فرهنگ متعالی آمریکا می دانند. از قرن 19 به بعد رشته هایی مانند"انسان شناسی فرهنگی " و "مطالعات فرهنگی " به وجود آمد که بعضی از محققان تنها فرهنگ متعالی را در نظر گرفتند اما عده ای هم استدلال کردند که برای فهم فرهنگ یک جامعه تنها نمی توان به شناخت ادبیات و هنر آن تکیه کرد به ویژه که در آمریکا فیلم های سینمایی و تلویزیون نقش مهمی در فرهنگ و زندگی اکثریت مردم آمریکا بازی می کند.
از طرف دیگر قطب گرایی و دوقطبی بودن یکی از ویژگی های بارز فرهنگ آمریکاست . به این معنی که از مؤلفه های خوب و یا بد استفاده می شود. اینکه هر که با ما نیست بر ضد ماست و یا خود را مثبت می دانند و طرف مقابل را منفی . در کنار خوب و بد، چپ و راست هم درآمریکا با هم رقابت می کنند. راست ها معمولاً در داخل آمریکا روی مسایلی کار می کنند که کل سیاست آمریکا را دربرمی گیرد ولی چپ هاروی زمینه های اقتصادی و اجتماعی توجه دارند. راستی ها و محافظه کاران تبعیض نژادی و تبعیض جنسی را مسایل مهم آمریکا نمی داننددر حالی که چپ ها این گونه مسایل را مسایل مهم آمریکا تلقی و روی آن سرمایه گذاری می کنند. به این خاطر گروه های فمینیستی بیشتر ازطرف گروه های چپ آمریکا حمایت می شوند. از نظر توجه به جامعه مدنی نیز راست ها توجه به جامعه مدنی را باعث نادیده گرفته شدن دولت و تضعیف آن می دانند. در حالی که چپ ها معتقدند جامعه مدنی هم احقاِ حق گروه ها و اقلیت ها و هم منافع عمومی را دربردارد و نبودآن باعث می شود منافع گروه ها و مسایل حاد اجتماعی و اقتصادی آمریکا فراموش شود.
این حالت دو بعدی و دو قطبی بودن فرهنگ آمریکا حتی در سیاست هایی مانند مهار و دومینو نیز دیده می شود که نیروهای خارجی رابه نحوی محدود کند که به جای اینکه آنها روی شما کنترل داشته باشند شما روی آنها کنترل پیدا کنید. به ویژه این سیاست در برابر جهان کمونیست پیگیری شد. در بعد داخلی زمانی که سربازانی به مناطق کمونیستی فرستاده می شدند به رغم همه تأکیدها بعضی به کمونیسم گرایش می یافتند. در برابر این مشکل دو موضع گیری به وجود آمد: اول اینکه دائماً در مورد بدی های کمونیست ها در اماکن عمومی وآموزشی صحبت شود و دوم اینکه در ابتدا مقدار کمی از خوبی های کمونیست ها حرف بزنیم و بعد همان حرف ها را نقد کنیم و ضد آن را بگوییم که در واقع استفاده از یک جنبه بیولوژیک برای مصون سازی جامعه بود. این روش به نام "زهر و پادزهر" در عمل بسیار مفید بود.
در رسانه های جمعی امروزه هنوز از این روش در قالب های مختلفی به ویژه در تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود. یکی از آنهاSubliminal است که در پیام های تلویزیونی یک پیام کلی مطرح می شود و مطلبی هم در حاشیه آورده می شود. این موضوع حاشیه ای دربسیاری از موارد مهم ترین موضوع برای بیننده است . برای نمونه در جنگ اسراییل و فلسطین بسیاری از مجامع از جمله سازمان ملل بیانیه صادر می کنند که با وجودی که مطلب اصلی را در پاراگراف اول به توصیف حوادث اختصاص می دهند در پاراگراف های بعدی از فعل مجهول استفاده می کنند که در واقع کننده بودن و فاعل بودن اسراییل را در حوادث تحت الشعاع قرار می دهد. روش دیگر Sublimation است که درفارسی معنای والایش می دهد و از روانکاوی فروید گرفته شده که زمانی که انگیزه های فرد توسط نورم ها و هنجارهای جاری جامعه سرکوب می شود فرد برای اینکه نورم های رفتاری اش قابلیت پذیرش عامه را داشته باشد، آنها را تغییر می دهد.
تشکر کنندگان: jsmlz ، jalayevatan ، Pakpourasghar ، mehre cyrus ، alirezanz ، msr839 ، roadhog
[quote='Pakpourasghar' pid='695780' dateline='1456589449']
آمار فقردر آمریکا:

آمار جدید درباره فقر نشان می دهد که در سال 2014،

46700000  نفر (حدود 15 درصد) در فقر بودند، از جمله 15.5 میلیون (حدود 21 درصد) از کودکان زیر سن 18سال.
حدود 48.1  میلیون آمریکایی در زمره خانواده غذایی .......

متوجه نمیشم.پستتون یک چیز میگه متن امضاتون یک چیز دیگه؟ دوگانگی ارزشی تناقض اندیشه و عمل؟؟؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش....
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش....
از بس که دست میگزم و آه میکشم، آتش زدم چو گل به تن لَخت لَخت خویش
تشکر کنندگان: jsmlz ، msr839
(2016-02-28 ساعت 16:05)hedyhoney نوشته:  
(2016-02-27 ساعت 20:40)Pakpourasghar نوشته:  آمار فقردر آمریکا:

آمار جدید درباره فقر نشان می دهد که در سال 2014،

متوجه نمیشم.پستتون یک چیز میگه متن امضاتون یک چیز دیگه؟ دوگانگی ارزشی تناقض اندیشه و عمل؟؟؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟
اگه شما پست های قبلی رو مطالعه کنیین،من یک سری آمار گذاشته بودم راجب آمریکا،این پستمم در ادامه همون آمار بود،
در ضمن هر چیزی جنبه منفی و مثبتی داره ک باید به هر دوش نگریست.
روي كاغذ خم شده بود
بنويسد «آزادي»
بالای سرش
بيست قرن پرنده بود
كه در هوا مي‌چرخيد
هر دور خسته‌تر
هر دور، بالاتر و، دورتر.
تشکر کنندگان: meraj-fallahi ، jsmlz ، mehre cyrus ، alirezanz ، msr839 ، jalayevatan ، roadhog

پارادوکس های فرهنگی آمریکا

در مورد فرهنگ آمریکا هم در ابتدا باید گفت فرهنگ این جامعه ترکیبی از پارادوکس های مختلف است . یعنی موارد متناقض و مبهمی درآن وجود دارد که با هم مغایرت دارند. فرهنگ آمریکا روی صلح و دوستی تأکید دارد اما از طرف دیگر آمریکا در چهار جنگ عمده جهان شرکت داشته و در قرن گذشته حداقل 24 عملیات نظامی بزرگ را در نقاط مختلف جهان رهبری کرده است . آمریکا خود را جامعه ای رفاه گرامی داند اما از طرف دیگر بر روی جنگ تأکید می کند. در فرهنگ این کشور بر فردیت تأکید شده اما عده ای از محققان ، آمریکاییان را ملتی گوسفندوار (nation of sheep) معرفی می کنند که به صورت گله ای جلو می روند. آمریکا به ویژه بر برابری و تساوی تأکید دارد اما ما شاهدبروز اختلاف های فرقه ای ، سیاسی و نژادی در این کشور هستیم . آمریکاییان به شدت به آموزش اهمیت می دهند اما به موارد ضد آموزشی در عمل برای پرداخت هزینه آموزش و در مواردی ضدیت با روشنفکری برمی خوریم . این موارد نمونه هایی از وجود فرهنگ تناقض وپارادوکس در فرهنگ آمریکاست .
فرانسیس تسو معتقد است "تکیه بر خود" می تواند تا اندازه زیادی سازش بین پارادوکس ها ایجاد کند. از این نظر مفهوم تکیه بر خودیکی از مؤلفه های مهم فرهنگی آمریکاست . این پارادوکس ها به ویژه زمانی بروز می کند که اصول مورد قبول مردم نادیده گرفته می شود و یابه آن تجاوز می شود.
اساساً ویژگی مهم فرهنگ آمریکا تنوع است که در 51 ایالت خود و در شهرهای مختلف فرهنگ های متنوع و مختلفی دیده می شود. درحالی که در مقابل ، فرهنگ اروپایی فرهنگ یکدست تری است . البته فرهنگ آمریکا فرهنگ بازی است و به خاطر ویژگی گرایشش به مسایل نو می تواند با فرهنگ های دیگر همخوانی پیدا کند و نکات مشترک آنها را جذب نماید.
جوامع براساس یک نوع تقسیم بندی به سه طبقه تقسیم می شوند: طبقه پایین (lower clase)، طبقه متوسط (middel clase) و طبقه بالا (upper clase). شاخص اکثر مطالعات آمریکاشناسی بر روی طبقه متوسط و یا average American قرار دارد و بسیاری از نمودهای فرهنگ آمریکایی در فیلم های سینمایی ، کتاب ها و موارد دیگر برگرفته از شاخصه های این طبقه است . حتی بسیاری از آمریکاییان مایل انددر این طبقه قرار بگیرند و یا خود را متعلق به این طبقه بدانند. آلن ولف یکی از محققان آمریکایی در تحقیق خود در سال 1994 دریافت که 72 درصد مردم آمریکا ترجیح می دهند جزو طبقه متوسط قلمداد شوند.

ویژگی های طبقه متوسط در آمریکا
این طبقه ویژگی های خاص خود را در فرهنگ آمریکایی دارد. سفیدپوست بودن ، آنگلوساکسون بودن و پروتستان بودن مهم ترین ویژگی این طبقه است . از طرف دیگر طبقه متوسط آمریکا دارای سه ویژگی اساسی است که عبارتند از: منظم و تمیز بودن ، سعی و کوشش و مسأله انطباِق و هماهنگی . مهم ترین ویژگی این طبقه در این سه مورد انطباِق است . مارگارت میلد معتقد است این همگونی و انطباِق بدان معناست که افراد به دنبال همسان شدن با دیگر افراد در این طبقه هستند. دیوید رایسمن نیز استدلال می کند مردم با انطباِق سعی دارندخود را با دیگران بسنجند و در واقع خود را شبیه دیگران کنند. همچنین فرانسیس تسو که یک محقق چینی تبار است معتقد است در همه جوامع مردم به دنبال همگونی و انطباِق هستند اما شکل این انطباِق متفاوت است . وی ضمن مقایسه آمریکا با چین ، هماهنگی و انطباِق چینی ها را درون خانواده و از افراد خانواده ذکر می کند. از طرف دیگر در آمریکا مردم به شدت به مسایل نو و تازه گرایش دارند و در هرموردی از لباس و آرایش موی سر گرفته تا در مورد آشپزی تمایل دارند چیزهای نو و تازه را تعقیب کنند. در واقع اگرکسی خود را با این مواردانطباقِ ندهد فردی ناهمگون شناخته شده و از جامعه طرد می گردد. مکس لندر یکی از محققان آمریکاشناسی این انطباِق و گرایش به نوشدن را ناشی از سیر تصاعدی کامپیوتر و ماشین درآمریکا می داند. به ویژه اتومبیل نقش مهمی بر مؤلفه های رفتار آمریکاییان دارد به گونه ای که اتومبیل ها را حتی مطابق شخصیت افراد می سازند و تبلیغ می کنند. برای مثال آدم هایی که از نظر روحی و جسمی ضعیف هستندماشین های بزرگ و سنگین را انتخاب می کنند. روان شناسی تبلیغات هم از این مورد استفاده می کند و در هر موردی بر تازه و نو بودن موضوع تحقیق تأکید می شود.
سیاهان و دیگر اقلیت ها نیز تا زمانی که معیارها و شاخصه های زندگی متوسط آمریکایی را رعایت کنند جزو این طبقه تلقی می شوند.یعنی زمانی که از نظر معیارهای زندگی ، شکل ظاهر، لباس ، خانه و موارد دیگر با دیگر افراد در طبقه متوسط هماهنگی داشته باشند به عنوان طبقه متوسط معرفی می شوند. توجه به همگونی و انطباِق به حدی است که بسیاری از مردم خواهان تصویب قوانینی برای رعایت همگونی هستند و به این خاطر است که در بعضی کلوب ها و باشگاه ها مقررات خاصی برای اعضا در نظر گرفته می شود. گروه های خاصی که حقوِق زنان و سیاهپوستان را به صورت افراطی مطرح می کنند ناهمگون تلقی می شوند.

همگونی و انطباِق در ایالات متحده به ویژه با اروپا بسیار تفاوت دارد. در اروپا مردم با سنت ها و آداب و رسوم خود را تطبیق می دهند وقرابت زیادی بین همگونی و سنت وجود دارد اما در آمریکا مسأله نو بودن و پیروی از چیزهای جدید دیده می شود. روحیه نوگرایی آمریکایی باعث شده که شرکت ها در تبلیغات خود بر جدید بودن کالاها بیش از هر چیز دیگری تأکید کنند. از طرف دیگر این امر در آمریکا توجه به متخصصان و کمک گرفتن از متخصصان را در هر موردی ایجاب می کند.
در دهه های 1960 و 1970 گروهی از جوانان درمقابل انطباِق و هماهنگی با پدران و مادران خود قرار گرفتند و ارزش های زندگی آمریکایی را زیر سؤال بردند. این عده به ویژه در نهضت های اعتراضی و جنبش های دانشجویی ظاهر شدند که در قالب جنبش حقوقِ مدنی بر ضد موضوعاتی مانند جنگ ویتنام تظاهرات می کردند و با وجود آنکه سیاستمداران آمریکایی و از جمله نیکسون معتقد بودند این جنبش ها اثری بر سیاست و جامعه آمریکایی ندارد اثرات زیادی را بر جای گذاشتند. امروزه بسیاری از همان افراد به سطوح بالای ایالات متحده دست یافته اند. مارگارت میلد می گوید که آنها فرزندان الکترونیک و زندگی ماشینی بودند که با پدران و مادران خود مخالفت کردند وهمین جوان ها آمریکا را تغییر دادند. نماد ظاهری این گروه از جوانان در نوع لباس پوشیدن آنها مشخص است که عمدتاً لباس های ژنده وکهنه همراه با موها و ریش های بلند را برای خود برگزیده بودند که از آنها به عنوان هیپی ها یاد می شود. این جنبش ها به سرعت در موسیقی و آوازهای آمریکایی اثر گذاشتند. در واقع دلیل جامعه شناختی این نوع نمادها تلاش آنها برای نشان دادن غیرتشان و تفاوتشان با پدران ومادرانشان بود.

جوان ماندن و یا حفظ ظاهرجوان از دیگر مشخصات آمریکاییان به ویژه طبقه متوسط است که مایل اند حتی با انجام اعمال جراحی برروی پوست خود و از بین بردن چین و چروک ها جوان جلوه کنند که آمار این نوع عمل های جراحی در آمریکا بیش از هر جای دیگر است .تمایل به بقا و امید بالا به زندگی به حدی است که در هیچ سطحی حرفی از مرگ و پیر شدن زده نمی شود. این موضوع روی سیاست ها وبخش های مختلف این کشور تأثیر می گذارد.
یکی دیگر از خصوصیات آمریکاییان غیرسیاسی بودن آنهاست و می توان گفت مردم ارتباط روشنی با سیاست ندارند. از نظر فرهنگی آنها برای مشکلات پیچیده راه حل های ساده ارائه می دهند. حتی گاهی اوقات هیچ عقلانیتی بین موضوع و راه حل ارائه شده نیست .
خصوصیت دیگر رابطه بین سخت کوشی و موفقیت است . سخت کوشی در آمریکا نه تنها یک ابزار بلکه یک هدف است به طوری که اگربه یک آمریکایی شغلی با دستمزد برابر با شغل کنونی اش اما با سخت کوشی و تلاش بیشتر پیشنهاد شود آن را انتخاب می کند. به این جهت ، کسانی که کاری انجام نمی دهند و یا گدایی می کنند به شدت مورد تنفر قرار می گیرند. از طرف دیگر دائماً تأکید می شود که "تومی توانی این کار را انجام دهی " و یا "تو باید بتوانی ". در صورت عدم موفقیت فرد هم به جای همدردی طرد می شود و در نهایت شعاراین است که تو باید کاری را انجام دهی و در آن موفق شوی .
یکی دیگر از مؤلفه های فرهنگی آمریکا توجه به سرعت است . سریع اندیشیدن و سریع فکر کردن در آمریکا مورد تأکید همه مردم قراردارد. به همین خاطر در بعضی از شهرها مانند نیویورک بر روی حرف زدن مردم تأثیر گذاشته که مردم بسیار سریع صحبت می کنند. دررسانه ها نیز عامل سرعت تأثیرگذاراست . به گونه ای که تأکید می شود بیشترین اطلاعات باید در کمترین زمان ممکن منتقل شود. حتی درسؤالاتی که خبرنگاران از سیاستمداران می کنند سعی دارند به سرعت اساسی ترین نکات را مطرح کنند که جایی برای فرار از جواب دادن نماند.
تشکر کنندگان: mehre cyrus ، Interuniversal ، alirezanz ، msr839 ، jsmlz ، meraj-fallahi ، avenger ، jalayevatan ، matin.sh ، shanks ، roadhog
به به
تاپیک چه فاز سنگینی به خودش گرفته..
خدا به خیر بگزرونه
خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن
تشکر کنندگان: msr839 ، jsmlz ، alirezanz
فکر نان باش ک خربزه اب است !
درصورت برنده شدن اگه تخصص خاصی ندارید یک کارتن از ایران همراهتون ببرید که شب ها رو باهاش بسر کنید
تشکر کنندگان: msr839 ، jsmlz ، alirezanz ، abas_kashan ، نسل سوخته
(2016-03-01 ساعت 00:55)redbull نوشته:  فکر نان باش ک خربزه اب است !
درصورت برنده شدن  اگه تخصص خاصی  ندارید یک کارتن از ایران همراهتون ببرید که شب ها رو باهاش بسر کنید

گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!
روزگارگوش ندارد كه تو هي شِكوه كني!
Wink
Category: EB3 - unskilled worker
PERM filed with DOL: Apr 2015
PERM Approved: Oct 2015
I-140 Filed with USCIS: PENDING
I-140 Approved: PENDING
Visa Interview: PENDING
Clearance: PENDING
Visa Granted: PENDING
تشکر کنندگان: msr839 ، jsmlz ، jalayevatan ، araz2012 ، redbull ، alirezanz ، roadhog ، نسل سوخته
یه پست قدیمی تو يه تايپيك قديمى، صرفاً جهت تلطیفِ فضا...
http://www.mohajersara.com/forum/showthr...#pid288123
Smile
Category: EB3 - unskilled worker
PERM filed with DOL: Apr 2015
PERM Approved: Oct 2015
I-140 Filed with USCIS: PENDING
I-140 Approved: PENDING
Visa Interview: PENDING
Clearance: PENDING
Visa Granted: PENDING
تشکر کنندگان: gheshlaghi ، msr839 ، jsmlz ، jalayevatan ، rezasadeghi ، aram_hpanahi ، alirezanz ، amin_j ، roadhog
فقط 63 روز دیگه مونده
امیدوارم همه دوستانی که مثل من بریدن,اسامیشون جز برنده ها باشه :-)
سلام برو بچس

اومدم حالتونو بپرسم ، بابا یکم امید داشته باشید ، حالا درسته احتمال قبولی پایینه ولی دلیل نمیشه انقدر ناامید باشین که!!!!
من که شخصا رو لاتاری بیشتر از یک در صد حساب نمیکنم و بیشتر واسم حالت بازی گل یا پوچ داره . اگر واقعا طالب مهاجرت هستین بهتره براش تلاش کنید و کاملا منطقی مهاجرت کنید ، حالا اگه در این بین لاتاری هم برنده شدین چه بهتر! در مورد دوستانی هم که میگن سننشون بالاست ، شما اگه واقعا طلبه مهاجرت باشی حتی شده تا 50 سالگی باز هم تلاشتو میکنی که بری که حداقل نسل بعد از تو زندگی بهتری داشته باشن.

یه جمله از خودم : هیچ وقت در مورد آینده استدلال نکنید، شما آینده رو ندیدید ، ممکنه با وجود اتفاق های بد کنونی آینده ای درخشان در انتظار شما باشه.

امیدوار باشید.
بدرود تا پستی دیگر
کیس نامبر : ___________،   سفارت : ___________،   تاریخ مصاحبه :___________،   تاریخ صدور ویزا :_____________،   تاریخ اولین ورود به آمریکا :___________

بزرگترین آرزوم مهاجرت به یه کشور پیشرفته است ،واسه رسیدن به آرزوم تمام تلاشمو میکنم. حالا آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، اروپا یا نیوزیلند
---------------------------------------------------------------------------------
2014 نشد، 2015 نشد، 2016 نشد، 2017 نشد ، 2018 امیدوارم بشه
(2016-03-01 ساعت 01:09)Masbafa نوشته:  یه پست قدیمی تو يه تايپيك قديمى، صرفاً جهت تلطیفِ فضا...
http://www.mohajersara.com/forum/showthr...#pid288123
Smile

واقعا؟؟؟؟؟؟ یعنی میشود آآآآآآیییییییااااااا؟
امضاء: یک منتظرو دیگر هیچ
تشکر کنندگان: msr839 ، jsmlz ، alirezanz
(2016-03-01 ساعت 01:22)gheshlaghi نوشته:  فقط 63 روز دیگه مونده
امیدوارم همه دوستانی که مثل من بریدن,اسامیشون جز برنده ها باشه :-)

من واقعا بهش نیاز دارم :-[ خدا از دهنت بشنوه
رود خانه ها می دانند که عجله ای در کار نیست

ما روزی به مقصد خواهیم رسید! Wink
امیلن
تشکر کنندگان: msr839 ، jsmlz ، mehre cyrus ، alirezanz
زن فقیری که خانواده کوچکی داشت، با یک برنامه رادیویی تماس گرفت و از خدا درخواست کمک کرد.
مرد بی ایمانی به این برنامه رادیویی گوش می داد، تصمیم گرفت سر به سر این زن بگذارد. آدرس او را به دست آورد و به منشی اش دستور داد مقدار زیادی مواد خوراکی بخرد و برای زن ببرد. ضمنا به او گفت: وقتی آن زن از تو پرسید چه کسی این غذا را فرستاده، بگو کار شیطان است.
وقتی منشی به خانه زن رسید، زن خیلی خوشحال و شکرگزار شد و غذاها را به داخل خانه کوچکش برد. منشی از او پرسید: نمی خواهی بدانی چه کسی غذا را فرستاده؟
زن جواب داد: نه، مهم نیست. وقتی خدا امر کند، حتی شیطان هم فرمان میبرد.
خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان