کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سؤالات غیر مرتبط با موضوعات موجود برندگان ۲۰۱۳
(2012-09-29 ساعت 20:06)Saeedv13 نوشته:  اسم من به فرض سعید عموزاده مشهدی هست. موقع ثبت نام اولیه من فقط قسمت اول نام خانوادگیمو نوشتم: Saeed Amoozadeh. یعنی قسمت سوم Mashhadi رو ننوشتم. حالا لاتاری برنده شدم. می خوام فرم ها رو برای KCC بفرستم. الان باید چکار کنم؟ اسم کاملم رو بنویسم؟ اگر اینجوریه که با ثبت نام اولیه فرق می کنه. ممکنه بگن تو اونی که ثبت نام کردی نیستی. می تونم برم ثبت احوال "مشهدی" رو از فامیلم حذف کنم و با شناسنامه ی جدید گذرنامه ی جدید هم بگیرم. ولی تو توضیحات شناسنامه ام میاد و تاریخ تغییر بعد از برنده شدن لاتاریه!! به KCC ایمیل یا تلفن بزنم هم فکر نکنم افاقه کنه. خلاصه سعید عموزاده مشهدی هنوز تو مرحله ی فرستادن فرم ها گیر کرده.

فوق العاده است که این موضوع رو اینجا مطرح کردید
اگر بحث برسر بانک اطلاعاتی هوشمند کیس های مهاجرتی مستند در مهاجرسرا باشه فکر کنم امیر رفرنس قابل قبولی باشه
من نمونه ای خاطرم نیست اما می خوام نظر خودم رو بگم، فقط امیدوارم همه دوستان توجه کنند توی مواردی مثل این هرکسی اظهار نظر کنه فقط نظر خودش رو گفته و ممکنه از پایه ایراد داشته باشه.

در مورد مشکلی که گفتید از من هم سوال مشابهی پرسیده شده بود و من توضیح دادم که در مورد پشت فامیل اگر فقط همین ایراد عدم تطابق اطلاعات وجود داشته باشه شاید بشه دلیل منطقی ای با این عنوان آورد که توی ایران خیلی وقت ها فامیل بدون پشت فامیل استفاده می شه و این موضوع خیلی رایجه. تطبیق دقیق سایر مشخصات مثل اسم، بخش اول فامیل، تاریخ تولد و داشتن کانفیرمیشن نامبر می تونه دلایلی برای اثبات اینکه فرد همون فرد هست باشه. البته این نظرشخصیه منه و ممکنه افسر و قوانینی که ازشون بی اطلاع هستم خلاف این رو بگند.
2013AS1017 ≈≈ ویزا از سفارت ایروان ≈≈ ساکن مریلند، ویرجینیا از ۱ اپریل ۲۰۱۳ ≈≈ داستان من و لاتاری ۲۰۱۳
تشکر کنندگان: sayeh_m ، achi686 ، Saeedv13 ، r_ent ، roeentan ، Gholy ، Ali DV-2013 ، rezagh
با سلام
دوستان کسی لینک تاریخ مصاحبه های سفارت ارمنستان را میدونه؟
آیا مثل آنکارا جدول تاریخ مصاحبه ها رو داره که بتونیم پیگیری کنیم؟
چطور باید مطمئن بشیم که تاریخ مصاحبمون تغییر نکرده؟
ممنون میشم اگر کسی می دونه اطلاع رسانی کنید
تشکر کنندگان: pooya.n
دوستان میخواستم بپرسم که واسه بردن سند خونه به جای اسپانسر باید ملک رو ارزشیابی کرد ؟؟ آخه میگن واسه ارزش گذاری ملکمون باید دویست سیصد هزار تومن بدیم به کانون وکلا و کارشناس دادگستری و ... !! واقعا بی انصافیه !!
یعنی به نظرتون فقط همون سند رو بدیم ترجمه کافی هستش ؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.
تشکر کنندگان:
(2012-09-29 ساعت 20:32)Szsanazsz نوشته:  اگر بگرده یک آشنا پیدا کنه تو گذرنامه که اونجا فقط براش بنویسن سعید عموزاده آیا میشه؟ یا مسئله گذرنامه امنی تی تراز این حرفاست؟ اونوقت مثلا بگه که طبق گذرنامه اش ثبت نام کرده؟ ببخشیدا اینا فقط چیزایی هست که به ذهن میرسه
پی نوشت:خودم که الان دارم دوبار فکرمیکنم میبینم پیشنهادم یکم نا شدنیه!!!
مشکل گذرنامه اش نیست. مشکل شناسنامه اش هست که روز مصاحبه ازش می گیرن. هم اصلشو هم ترجمه شو.Sad.
(2012-09-29 ساعت 20:56)afs نوشته:  ...در مورد مشکلی که گفتید از من هم سوال مشابهی پرسیده شده بود و من توضیح دادم که در مورد پشت فامیل اگر فقط همین ایراد عدم تطابق اطلاعات وجود داشته باشه شاید بشه دلیل منطقی ای با این عنوان آورد که توی ایران خیلی وقت ها فامیل بدون پشت فامیل استفاده می شه و این موضوع خیلی رایجه. تطبیق دقیق سایر مشخصات مثل اسم، بخش اول فامیل، تاریخ تولد و داشتن کانفیرمیشن نامبر می تونه دلایلی برای اثبات اینکه فرد همون فرد هست باشه. البته این نظرشخصیه منه و ممکنه افسر و قوانینی که ازشون بی اطلاع هستم خلاف این رو بگند.
می دونی افشین. این پشت فامیل نیست. پسوند فامیل نیست. خودِ فامیلشه که دو قسمتیه. میدونی اگر قرار بود افسرِ به راحتی از کنار این موضوع بگذره من چیکار می کردم؟ از سال بعد یکبار با عموزاده ثبت نام می کردم، یکبار با مشهدی، یکبار هم با هردوتاش: عموزاده مشهدی!!!. بعد که یکیشو برنده می شدم می رفتم این داستان رو اونجا اجرا می کردم دِ برو که رفتی...Big Grin. حالا چی؟ به نظرت چطوره؟
تشکر کنندگان: sayeh_m ، achi686 ، amirhr123 ، r_ent ، pooya.n ، roeentan ، Ali DV-2013 ، lilistar
(2012-09-29 ساعت 20:06)Saeedv13 نوشته:  سلام به همگی
یک موردی برای یکی از دوستان 2013 ای اتفاق افتاده که تو پیام خصوصی از من در موردش سئوال کرده. از وقتی این سئوال رو از من پرسیده راستش یه مقدار ناراحتم. یعنی به نظرم کارش یه مقدار مشکل به نظر میاد. نمی خوام نفوس بد بزنم و نمی خوام اونی که به ذهنم رسیده مطرح کنم. از امیر هم مشورت گرفتم. در نهایت دوتایی به این نتیجه رسیدیم که تو تاپیک از شما بپرسم شاید نظر دیگه ای داشتین و راه حلی به ذهنتون رسید که به مغز فرتوت من نرسیده. اما داستان اینه:
اسم من به فرض سعید عموزاده مشهدی هست. موقع ثبت نام اولیه من فقط قسمت اول نام خانوادگیمو نوشتم: Saeed Amoozadeh. یعنی قسمت سوم Mashhadi رو ننوشتم. حالا لاتاری برنده شدم. می خوام فرم ها رو برای KCC بفرستم. الان باید چکار کنم؟ اسم کاملم رو بنویسم؟ اگر اینجوریه که با ثبت نام اولیه فرق می کنه. ممکنه بگن تو اونی که ثبت نام کردی نیستی. می تونم برم ثبت احوال "مشهدی" رو از فامیلم حذف کنم و با شناسنامه ی جدید گذرنامه ی جدید هم بگیرم. ولی تو توضیحات شناسنامه ام میاد و تاریخ تغییر بعد از برنده شدن لاتاریه!! به KCC ایمیل یا تلفن بزنم هم فکر نکنم افاقه کنه. خلاصه سعید عموزاده مشهدی هنوز تو مرحله ی فرستادن فرم ها گیر کرده.
روی صحبتم با شما 2013ایهاست. با افشین، مهدی، سایه، مهندس بیات، محمد، سروش، عسلی، حسن آقای عرب و ... تا حالا جایی تو تاپیک ها به مشکل مشابه برخوردین که طرف به سلامت مورد رو رفع و رجوع کرده باشه؟

با اجازه ی همه ی دوستان و بزرگترها
میخوام داستانی جالب براتون تعریف کنم
ببینید. جریان آشنایی من با مهاجرسرا از همین مشکل شروع شد. اگر تو این پست بخونین این اولین پست منه و دقیقا مشکل رو مطرح کردم. من بدلیل بیماری ام اس و عود بیماریم در اون دوره نتونستم خودم ثبت نام کنم و یکی از بهترین دوستام که به من لطف داره اینکار رو برام انجام داد. نتیجتا بعد از قبولی متوجه شدم که مثلا پویا نیکو گفتار ثبت شده پویا نیکو! خب دوستم اشتباه کرده بود. نهایتا خیلی به این در اون در زدم و تلاش کردم راهی پیدا کنم. متاسفانه دوستان مهاجرسرایی هیچ کدوم کمکی نتونستن به من بکنن. حتی برای تعویض شناسنامه بدون توضیحات حاضر بودم پول هم بدم. اما در نهایت مراجعه کردم به ثبت احوال و خیلی شیک و مرتب نام خانوادگیم رو به نیکو تغییر دادم. نکته این بود که شناسنامه های جدید صفحه ی توضیحاتش خاصه. اگر تو این پست ببینید من حتی شناسنامم رو بعد از تعویض اسکن کردم و گذاشتم تو سایت تا بدرد بچه ها بخوره. اونجا توضیح هم دادم. ببینید قبلن توضیحات شناسنامه به این صورت بود که تو توضیحات مینوشت نام خانوادگی در تاریخ x از y به z تغییر یافت. اما الان اینجوری نیست. الان یه تاریخ کلی زیر صفحه توضیحات میزنه که به دلیل یکی بودن با تاریخ صدور شناسنامه جدید میشه پیچوندش و در حقیقت حتی میتونید به افسر بگید که شناسنامه رو بدلیل تغییر عکس تعویض کردین. من دل به دریا زدم و اینکار رو کردم. بعدش کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و پاسپورتم رو هم تجدید کردم با نام خانوادگی جدید. فقط مدارک تحصیلی موند که مال سالها قبله و با رجوع به تاریخشون و صفحه توضیحات نیاز به توضیح اضافه برای افسر نداره و اصلن تعویضشون هم بسیار سخته. من ایمان دارم که این پروسه به مشکل خاصی برنخواهد خورد. بعد از اون با یکی از دوستانم تو آمریکا صحبت کردم در این خصوص و اون به من گفت این مسئله برای آمریکاییها یک مسئله ی حل شدس چون اینجا افرادی هستن که ممکنه سالی چند بار نام و نام خانوادگیشون رو تغییر بدن!!!! مردم اینجا فقط با یه ID شناخته میشن. امروز هم یکی از دوستان در اینجا با پیام خصوصی همچین مشکلی رو مطرح کرد و گفت که نمیخواد نام خانوادگیش رو تغییر بده که نهایتا من براش یه متن آماده کردم که همراه فرمهاش بفرسته و تو این پست میتونین این متن پیشنهادی رو هم بخونین. اگر ابهامی داشت باز هم من در خدمتم.
(2012-09-29 ساعت 23:42)mhds نوشته:  فامیل دوقسمتی نیست،ادامه فامیله.
توایران ازادامه فامیل زیاداستفاده نمیشه...
مشهدی نشانه اینکه این شخص مشهدی هست واین هم سبک فامیل گذاشتنای قدیمیاست که نشون میده اصل اصل شخص کجائیه.....
تو فرم هارو نگاه کن: یک قسمت داریم برای نام (First Name)، یک قسمت برای نام فامیل (Last Name)، یک قسمت هم برای Middle name. شما در میدل نیم که چیزی نمی نویسی. در قسمت نام خانوادگی دو کلمه قرار می گیره. یعنی نام خانوادگیت دو قسمتیه. حالی کردن همچین چیزی به آفیسر به عنوان ادامه ی نام خانوادگی و نشانه ی اصل و نسب داستانی داره باز. ولی اگر قبول کنه مشکلی پیش نمیاد. اگرم قبول نکنه که ...Sad
تشکر کنندگان: pooya.n ، roeentan ، صوفیا صوری ، Ali DV-2013 ، mhds
(2012-09-30 ساعت 00:08)pooya.n نوشته:  
با اجازه ی همه ی دوستان و بزرگترها
... اما در نهایت مراجعه کردم به ثبت احوال و خیلی شیک و مرتب نام خانوادگیم رو به نیکو تغییر دادم. نکته این بود که شناسنامه های جدید صفحه ی توضیحاتش خاصه. اگر تو این پست ببینید من حتی شناسنامم رو بعد از تعویض اسکن کردم و گذاشتم تو سایت تا بدرد بچه ها بخوره. اونجا توضیح هم دادم. ببینید قبلن توضیحات شناسنامه به این صورت بود که تو توضیحات مینوشت نام خانوادگی در تاریخ x از y به z تغییر یافت. اما الان اینجوری نیست. الان یه تاریخ کلی زیر صفحه توضیحات میزنه که به دلیل یکی بودن با تاریخ صدور شناسنامه جدید میشه پیچوندش و در حقیقت حتی میتونید به افسر بگید که شناسنامه رو بدلیل تغییر عکس تعویض کردین. من دل به دریا زدم و اینکار رو کردم. بعدش کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و پاسپورتم رو هم تجدید کردم با نام خانوادگی جدید. فقط مدارک تحصیلی موند که مال سالها قبله و با رجوع به تاریخشون و صفحه توضیحات نیاز به توضیح اضافه برای افسر نداره و اصلن تعویضشون هم بسیار سخته. من ایمان دارم که این پروسه به مشکل خاصی برنخواهد خورد. ... امروز هم یکی از دوستان در اینجا با پیام خصوصی همچین مشکلی رو مطرح کرد و گفت که نمیخواد نام خانوادگیش رو تغییر بده که نهایتا من براش یه متن آماده کردم که همراه فرمهاش بفرسته و تو این پست میتونین این متن پیشنهادی رو هم بخونین. اگر ابهامی داشت باز هم من در خدمتم.
پویا
خدا بگن چکارت کنه مرد؟؟!! از سر شب داریم مغز می سوزونیم. خوب زودتر همین ها رو می گفتی دیگه...Big Grin. حالا این دوستمون همه ی این کارا رو انجام میده. ولی متوجه نشدم تو که شناسنامتو عوض کردی و مشکل حل شده با این شرحی که دادی. پس چرا به KCC ایمیل زدی؟
تشکر کنندگان: sayeh_m ، shimoda ، pooya.n ، r_ent ، Ali DV-2013 ، roeentan ، mrr777
دوستمون پويا توضيح خوبی داد.اما يه چيزی رو من ميخوام بهش اضافه کنم

يه دکتر مقتدری هست که تو کارهای مهاجرتی امريکا ،آدم کار کشته اي بنظر ميآد. ضرر نداره ايشون که تا حالا فرم رو نفرستاده با اونهم يه صلاح و مشورتی بکنه چون اين سوال خاصه
برای اينکه پول اضافه هم نده .اين وکيل روز های پنج شنبه ساعت 6 pm به تايم ملکه شبکه انديشه برنامه داره. ايشون حتی اگه دايره زنگی هم نداشته باشه ميتونه تو همون ساعت ها زنگ بزنه و از تلفن جوابش رو بشنوه و همه اما و اگر هاش رو بپرسه.
تشکر کنندگان: sayeh_m ، pooya.n ، Saeedv13 ، shimoda ، r_ent ، Ali DV-2013 ، roeentan
(2012-09-30 ساعت 00:29)Saeedv13 نوشته:  
(2012-09-30 ساعت 00:08)pooya.n نوشته:  
با اجازه ی همه ی دوستان و بزرگترها
... اما در نهایت مراجعه کردم به ثبت احوال و خیلی شیک و مرتب نام خانوادگیم رو به نیکو تغییر دادم. نکته این بود که شناسنامه های جدید صفحه ی توضیحاتش خاصه. اگر تو این پست ببینید من حتی شناسنامم رو بعد از تعویض اسکن کردم و گذاشتم تو سایت تا بدرد بچه ها بخوره. اونجا توضیح هم دادم. ببینید قبلن توضیحات شناسنامه به این صورت بود که تو توضیحات مینوشت نام خانوادگی در تاریخ x از y به z تغییر یافت. اما الان اینجوری نیست. الان یه تاریخ کلی زیر صفحه توضیحات میزنه که به دلیل یکی بودن با تاریخ صدور شناسنامه جدید میشه پیچوندش و در حقیقت حتی میتونید به افسر بگید که شناسنامه رو بدلیل تغییر عکس تعویض کردین. من دل به دریا زدم و اینکار رو کردم. بعدش کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و پاسپورتم رو هم تجدید کردم با نام خانوادگی جدید. فقط مدارک تحصیلی موند که مال سالها قبله و با رجوع به تاریخشون و صفحه توضیحات نیاز به توضیح اضافه برای افسر نداره و اصلن تعویضشون هم بسیار سخته. من ایمان دارم که این پروسه به مشکل خاصی برنخواهد خورد. ... امروز هم یکی از دوستان در اینجا با پیام خصوصی همچین مشکلی رو مطرح کرد و گفت که نمیخواد نام خانوادگیش رو تغییر بده که نهایتا من براش یه متن آماده کردم که همراه فرمهاش بفرسته و تو این پست میتونین این متن پیشنهادی رو هم بخونین. اگر ابهامی داشت باز هم من در خدمتم.
پویا
خدا بگن چکارت کنه مرد؟؟!! از سر شب داریم مغز می سوزونیم. خوب زودتر همین ها رو می گفتی دیگه...Big Grin. حالا این دوستمون همه ی این کارا رو انجام میده. ولی متوجه نشدم تو که شناسنامتو عوض کردی و مشکل حل شده با این شرحی که دادی. پس چرا به KCC ایمیل زدی؟

عمو سعید من اوووچیکتم
ما رو تحویل نمیگیرین که
این ایمیل رو واسه این دوستمون زدم
من ایمیلی واسه خودم نفرستادم عمو
در حقیقت من و این دوستمون دو کیس مشابه هستیم با دو راهکار متفاوت. امیدوارم هر دو بدون مشکل از این مسئله عبور کنیم.
تشکر کنندگان: صوفیا صوری ، Saeedv13 ، roeentan ، r_ent ، mhds ، lilistar ، Szsanazsz ، rezagh ، آلیس-1980
(2012-09-29 ساعت 22:57)Ahmad AHS نوشته:  دوستان میخواستم بپرسم که واسه بردن سند خونه به جای اسپانسر باید ملک رو ارزشیابی کرد ؟؟ آخه میگن واسه ارزش گذاری ملکمون باید دویست سیصد هزار تومن بدیم به کانون وکلا و کارشناس دادگستری و ... !! واقعا بی انصافیه !!
یعنی به نظرتون فقط همون سند رو بدیم ترجمه کافی هستش ؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.

من دادم ارزیاب میخواستم کارم محکم شه پولی که به ارزیاب پرداخت میشه به متراژ خونه شما ربط داره و کم یا زیاد میشه ولی فکر نمیکنم کمتر از 200 بگیرن.مال من که رقمش بالا شد ولی به جاش خیالم راحته فکر میکنم کاملا منطقی هست که بدون ارزشگذاری آفیسر نتونه به ارزش ملک شما پی ببره البته تصمیم با خودتونه ظاهرا ارزشگذاری واجب نیست.
کیس نامبر:2013AS00000XXX -کنسولگری:آنکارا - افراد کیس:3 -مصاحبه:NOV,دریافت برگه آبی و فرم 9 سئوالی -20 DEC کلیر شدیمBig Grin
تشکر کنندگان: pooya.n ، Saeedv13 ، roeentan ، lilistar ، rezagh
(2012-09-30 ساعت 00:40)pooya.n نوشته:  ...این ایمیل رو واسه این دوستمون زدم
من ایمیلی واسه خودم نفرستادم عمو
در حقیقت من و این دوستمون دو کیس مشابه هستیم با دو راهکار متفاوت. امیدوارم هر دو بدون مشکل از این مسئله عبور کنیم.
پویا
راهکار تو عالیه. راهکارِ پیشنهادی به دوستمون جالب نیست. ایمیل به KCC رو بی خیال شین. همین کاری که تو کردی اونم باید انجام بده. وگرنه بگیر نگیر داره و تا روز آخر استرسِ مضاعف. ممنون بابت راهنمایی های خیلی خوبت. هر دوتا موفق باشید.
تشکر کنندگان: pooya.n ، roeentan ، r_ent ، bayat_r ، lilistar ، Szsanazsz ، mhds ، rezagh
(2012-09-30 ساعت 10:08)e76779 نوشته:  درود دوستان عزيز،
از آنجائيكه اسم و فاميلي من و همسرم طولاني و شامل سه بخشه، در موقع ثبت نام فرم اصلي را در سه قسمت First name ,last name, middle name پر كردم و پس از برنده شدن، اسامي را همانند فرمت سه بخشي تكميل و به KCC ارسال نمودم. آيا با توجه به اينكه ايراني‌ها معمولا اسم وسط يا Middle Name ندارند‏، اين مسئله براي ما مشكلي ايجاد ميكنه يا نه؟
ممنونم از شما
زمان مصاحبتون میتونید تصحیحش کنید.چون همونطور که گفتید ایرانیها Middle Name ندارند.البته برای اطمینان بیشتر میتونید به KCC هم ایمیل بزنید و پرینت جواب رو زمان مصاحبه همراه داشته باشید.موفق باشید.
2013AS4xxx
تشکر کنندگان: pooya.n ، Saeedv13 ، e76779 ، rezagh ، amir_cool_2001 ، Ali DV-2013
(2012-09-30 ساعت 10:08)e76779 نوشته:  درود دوستان عزيز،
از آنجائيكه اسم و فاميلي من و همسرم طولاني و شامل سه بخشه، در موقع ثبت نام فرم اصلي را در سه قسمت First name ,last name, middle name پر كردم و پس از برنده شدن، اسامي را همانند فرمت سه بخشي تكميل و به KCC ارسال نمودم. آيا با توجه به اينكه ايراني‌ها معمولا اسم وسط يا Middle Name ندارند‏، اين مسئله براي ما مشكلي ايجاد ميكنه يا نه؟
ممنونم از شما

سلام
بنظر من دچار مشکل میشه. البته امیدوارم که اینجوری نشه.
ببینید اسم شما دو بخش داره، First Name و Last Name. در پاسپورتتون اگر نگاه کنید همین دو بخش هست فقط. ولی Middle Name ندارین. پس به همون تکیه میکنند. اما فکر میکنم یک امکان وجود داره و اون هم اینه که چون ترکیب نام و نام خانوادگیتون با نام و نام خانوادگی و نام وسط ارائه شده به KCC یکسان هستش بتونین در هنگام مصاحبه افسر رو متقاعد کنین و اصلاحش کنید اونجا. فقط میترسم Baclground Ceck براتون طولانی بشه. باز هم اگه بزرگترها اظهار نظر کنن بهتره.
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، farmiz ، e76779 ، rezagh ، amir_cool_2001 ، sayeh_m ، roeentan
(2012-09-30 ساعت 11:31)lilistar نوشته:  
(2012-09-30 ساعت 04:07)soroush253 نوشته:  دوستان من یه سوال دارم اونم اینکه من مدارکم رو برای سفارت با کدوم پست بفرستم که به مشکل بر نخوره گویا DHL و TNT خودشون و ازین داستان معاف کردن
درود دوست عزيز
من زنگ زدم دفتر آرامكس كه گفتند مشكلي نداره و براي سفارت امريكا در هر جا مي فرستند .

یک سرویس پستی دیگه هم هست که یکی از بچه های سال بالاییBig Grin معرفی کرده بودن و خودشون راضی بودن (البته من خودم امتحان نکردم) این هم آدرس سایتشونه:http://www.karapost.com/fa
ضمنا کار های فریت کردن اساسیه وبار رو هم انجام میدن که البته برای بعد از گرفتن ویزا (انشالله) و زمان سفر به بلاد کفر به کار میاد.
(2013AS000053xx) چهار نفر - ابوظبی - هفته2 آپریل Big Grinیکضرب - مقصد: ایرواین، کالیفرنیا
تشکر کنندگان: lilistar ، Saeedv13 ، rezagh ، ali234 ، pooya.n ، soroush253 ، amir_cool_2001 ، Ali DV-2013
سلام به همه ی دوستان یه سوال داشتم من امسال برنده شدم و همسرمم همراهمه ما سند ماشین و زمین دادیم برای ترجمه چیز دیگه ای نداریم همشم به نام همسرمه آیا من که برنده ام و به نام من نیست به مشکل بر می خوریم یا نه؟ممنون میشم جواب بدید.
تشکر کنندگان: pooya.n




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان