کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سؤالات غیر مرتبط با موضوعات موجود برندگان ۲۰۱۳
(2012-06-01 ساعت 21:01)yalda25 نوشته:  
(2012-06-01 ساعت 20:57)امیر مهاجر نوشته:  
(2012-06-01 ساعت 20:48)yalda25 نوشته:  دوستان يكي از تنگناهايي كه تو مهاجر سرا هست عدم امكان گفتگوي آن لاين بين اعضاست..جسارتا گروهي در فيس درست كردم تا اين امكان رو فراهم كنه...

براي تبادل اطلاعات به صورت آن لاين در كناره مهاجر سرا مي تونيم در فيس با برندگان لاتاري 2013 بيشتر در ارتباط باشيم
سلام دوست عزیز و ممنون از زحمتی که کشیدید. اما لازم میدونم نکته ای رو یادآور بشم:
توی فیسبوک عضو این گروه شدن و پست گذاشتن همان و اعلام عمومی این که "من اسمم تو لاتاری دراومده" به کل عالم و آدم همان. فکر کنم حتی خواجه حافظ رو هم با این کار باخبر کنید!
اگر هم که میخواهید حتما از پیجهای اینچنینی استفاده کنید، پیشنهاد میکنم با یه آی دی جدید این کار رو بکنید.
دوست عزيز براي بنده هم سكرت بودن اين موضوع مهمه و اين گروه به صورت سكرت هست
اولش که سکرت نبود، چون من وارد شدم و دو سه نفری که عضو بودند رو دیدم. و همینطور تمام اطلاعاتش رو. هر کس دیگری هم مثل من میتونه ببینه. اما الان چنان سکرت شده که اصلا باز نمیشه.
در هر صورت اینکه من تو کدوم گروه عضو میشم و کجا پست میذارم و چی میذارم رو چه کسی میتونه ببینه، خودم تعیین میکنم. نه اون گروه. و متأسفانه بصورت پیش فرض همه این رو میبینند. پس تذکر من به دوستان همچنان به قوت خودش باقیه.
تشکر کنندگان: babak_LosAngeles ، Championking ، lilistar ، saeed2568 ، sayeh_m
(2012-06-02 ساعت 03:12)mani.iht نوشته:  سلام.با برنامه foxit reader 3.1چطوری میتونم case number رو گوشه سمت راست فرم تایپ کنم.ضمنا میشه با خودکار نوشت?ممنون میشم زود جوابمو بدین.

سلام
بله شما میتونی پرینت بگیری و بصورت خوانا با خودکار آبی بنویسی
موفق باشی
تشکر کنندگان: armen ، Championking ، babak_LosAngeles
(2012-06-02 ساعت 11:44)melina0005 نوشته:  
(2012-06-02 ساعت 11:15)lotery2013 نوشته:  سلام بر دوستان
سوالي كه من داشتم اين بود آيا شهر و ايالتي كه توي فرمها جهت اقامت در آنجا مي نويسم، در صورت قبولي قابل تغيير هست يا خير؟ اگر آره بعد از چند مدت مي توان تغيير داد؟
سپاس بي كران از راهنماييتون

تا اونجایی که من تو تاپیک ها خوندم شما حتی تو فرودگاه هم میتونید تغییر آدرس شهر و ایالت بدین
دوستان یه توضیح کوچولو:
شما مجبور نیستید به ادرسی که نوشتید ( چه برای سفارت و چه تو فرودگاه) برید.
این ادرس فقط برای اینه که گرین کارت به اونجا پست بشه- ممکنه بعضی دوستان بخوان برن یه ایالت دیگه که با ادرسی که دادن متفاوت باشه - در این صورت گرین کارت میتونه توسط تحویل گیرندش از طریق سیستم پست داخل امریکا براتون ارسال بشه -
موفق باشید.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
(2012-06-02 ساعت 12:38)amairmonre نوشته:  سلام

میخواستم بدونم که اگه عینکی باشی و عکسی که میفرستی بدون عینک باشه اشکالی بوجود نمی یاره؟ چون موقع ثبت نام برا لاتاری عکس بدون عینک ارسال کردم اگه الان هم بی عینک بفرستم و موقع مصاحبه عینک بزنم مشکلای که نداره.
ممنون

مشکلی نداره
اینم منبعش
If you normally wear glasses (without tinted lenses), a hearing device, or similar articles, they may be worn in your photo.
تشکر کنندگان: Championking ، امیر مهاجر ، Omidooo ، babak_LosAngeles
(2012-06-02 ساعت 11:15)shani89 نوشته:  شما با ایمل فرستادید فرمها رو پر کردید اسکن کردید و عکس رو با فرمت 5*5 اتچ کردید ؟
بله همین کارا رو که گفتید کردم.
اینجا و اینجا هم دربارش توضیح دادم
شماره کیس: 2013AS000082XX - کنسولگری: ابوظبی - مصاحبه : 10 June - کلیر شدن: 14 August -مقصد: Seattle
تشکر کنندگان: vroom ، babak_LosAngeles ، saeed2568
(2012-06-02 ساعت 15:06)سینا موزیک نوشته:  سلام
دیروز یکی بهم گفت اسپانسر داری ؟(کسی که ساپورتم کنه)
من واقعا نگران شدم این اسپانسر چیه؟؟ باید داشته باشیم حتما؟ اگه کسی نباشه باید قید آمریکا رو بزنم؟؟؟؟
تو رو خدا جوابمو بدین واقعا نگرانم!

سلام دوست عزیز
از عزیزانی که سال 2011 و 2012 برنده شدن نقل شده بود که داشتن اسپانسر در برخی موارد به ضرر شما هم هست، چون احتمال داره چنانچه شرایط دریافت کمک از دولت آمریکا رو داشته باشید، بدلیل داشتن اسپانسر از این کمک ها محروم شوید، خیالتون راحت با داشتن حساب بانکی مناسب و سند ملک و خودرو و سهام و ... براحتی (در صورتیکه مشکل خاص دیگه ای نداشته باشید) موفق به دریافت ویزا خواهید بود.

برات آرزوی موفقیت دارم
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، melina0005 ، babak_LosAngeles ، asal1907 ، saeed2568
سلام دوستان مدارك تحصيلي كسي كه برنده اصلي نيست هم لازمه كه ارايه بشه؟
شماره کیس: 2013AS6900/كليرنس ٣ آگوست
تشکر کنندگان: babak_LosAngeles
(2012-06-02 ساعت 15:57)javid737 نوشته:  سلام دوستان مدارك تحصيلي كسي كه برنده اصلي نيست هم لازمه كه ارايه بشه؟

خیر.
تشکر کنندگان: javid737 ، babak_LosAngeles
(2012-05-31 ساعت 14:04)soheila_chem نوشته:  جای تاسف داره که جای دوستی به نام smith که بسیار با حوصله و دوستانه و از روی سند و مدرک بچه ها رو راهنمایی می کرد تو این پست بویژه خالیه. من متعجبم از این که به چه دلیل مدیران محترم سایت smith رو از فعالیت محروم کردن و چیزی که باعث تاسفه اینه که اعمال نظر شخصی صورت بگیره.....
به هر حال ایشون اعلام کردن که از طریق ایمیلشون باز هم آماده پاسخ دادن به همه بچه های مهاجرسرایی هستن و تو زمینه لاتاری بویژه هر کمکی بتونن به بچه ها میکنن. آدرس ایمیل رو از پروفایل smith میتونید بردارید...
از مدیران محترم هم خواهشمندم به این راحتی مانع فعالیت دوستان فعالی که با سند و مدرک بقیه رو راهنمایی میکنن نشن....ما همه اینجا برا راهنمایی گرفتن و دادن دوستانه دور هم جمع شدیم و اطلاعات افراد با تجربه واقعا" برامون ذی قیمته....

دوست عزیز، لطفا زود قضاوت نکنین.
این انجمن با هدف اطلاع رسانی غیرانتفاعی ایجاد شده و از هیچکس نه بابت عضویت پولی دریافت میشه و نه بابت ارائه اطلاعات. همونطور که می بینین، تعدادی از ایرانیان خواهان مهاجرت یا در حال مهاجرت اینجا به طور دوستانه و داوطلب دور هم جمع شدن و دارن به همدیگه کمک می کنن. خودشون تولید کننده اطلاعات و در عین حال مصرف کننده اون هستن.
ما از فعالیت انسان دوستانه و واقعا «غیرانتفاعی» همه دوستان به گرمی استقبال می کنیم.
اما اگر از هر کاربری شواهد و مدارکی دال بر فعالیت سودجویانه به دست بیاریم، بی تردید از فعالیت آن شخص جلوگیری می کنیم.

در این مورد بخصوص، در انجمن مدیران بحث شد و به این نتیجه رسیدیم که فعالیت ایشون با اساسنامه مهاجرسرا و مقررات این انجمن (که همه ما در بدو عضویت اونو پذیرفتیم) همخوانی نداره. بنابراین هیچگونه اعمال نظر شخصی - به زعم شما - صورت نگرفته. این به این معنی نیست که خدای ناکرده ایشون کار بدی انجام می دادن، نخیر، فعالیتهای ایشون در جهت کمک به هموطنان بود اما با اساسنامه مهاجرسرا همخوانی نداشت.
[en] PD: Jan. 6, 2001
Visa: July 2012
F4
[/en]
(2012-06-02 ساعت 20:54)javid737 نوشته:  دوستان من فرمهام ٢٥ مي به دسشون رسيده الان ٤ روزه به kcc ايميل زدم ولي هيچ جوابي بم ندادن تا الان، راستش يك كم نگرانم آخه اكثر دوستان مي گن كه بشون جواب دادن كه فرمهاشون رسيده، چكار بايد بكنم؟

دوست عزیزم سلام
اصلا نگران نباش، من خودم بعد از 5 روز جواب گرفتم، اون هم تایید نبود اعلام کرده بودند که باید بین 2 تا 4 هفته صبر کنم چون سرشون شلوغ بوده و هنوز یک هفته مونده. اصلا استرس نداشته باش چون فرصت داری و بعد از یک هفته میتونی یک ایمیل پیگیری بزنی ولی اگر دائم بخوای تو فرصت کوتاه پیگیر باشی ممکنه زیاد خوشایند نباشه هرچند که دوستانی که تلفنی هم صحبت کرده بودند اعلام کردند که کارمندان kcc بسیار خوش برخورد هستند و با آرامش پاسخگو هستند.
موفق باشی
تشکر کنندگان: javid737 ، امیر مهاجر ، babak_LosAngeles ، f.r
(2012-06-02 ساعت 21:28)javid737 نوشته:  
(2012-06-02 ساعت 21:18)mehdi.pazoki نوشته:  
(2012-06-02 ساعت 20:54)javid737 نوشته:  دوستان من فرمهام ٢٥ مي به دسشون رسيده الان ٤ روزه به kcc ايميل زدم ولي هيچ جوابي بم ندادن تا الان، راستش يك كم نگرانم آخه اكثر دوستان مي گن كه بشون جواب دادن كه فرمهاشون رسيده، چكار بايد بكنم؟

دوست عزیزم سلام
اصلا نگران نباش، من خودم بعد از 5 روز جواب گرفتم، اون هم تایید نبود اعلام کرده بودند که باید بین 2 تا 4 هفته صبر کنم چون سرشون شلوغ بوده و هنوز یک هفته مونده. اصلا استرس نداشته باش چون فرصت داری و بعد از یک هفته میتونی یک ایمیل پیگیری بزنی ولی اگر دائم بخوای تو فرصت کوتاه پیگیر باشی ممکنه زیاد خوشایند نباشه هرچند که دوستانی که تلفنی هم صحبت کرده بودند اعلام کردند که کارمندان kcc بسیار خوش برخورد هستند و با آرامش پاسخگو هستند.
موفق باشی
مهدي جان راستش بيشتر به خاطر اين نگرانم كه عكساي سه نفرو با هم توي يه پاكت گذاشتم و فرمها رو هم به ترتيب گذاشتم ولي براي هر كدوم جدا نكردم
در حقیقت اگر مشخصات رو بصورت صحیح (بخصوص نام شخص) رو پشت عکس نوشته باشی مشکلی بوجود نمیاد.
موفق باشید

(2012-06-02 ساعت 21:41)sayeh_m نوشته:  ببخشید توی این سایت تلفن KCC و ساعت کار اونجا و ایمیل رو قبلا" دیده بودم ولی نمیدونم چرا نمیتونم الان پیدا کنم . میشه به من کمک کنید؟

سلام
خدمت شما :
Phone: 606-526-7500

Email: KCCDV@state.gov
موفق باشید
تشکر کنندگان: sayeh_m ، javid737 ، babak_LosAngeles ، f.r
(2012-06-02 ساعت 21:41)sayeh_m نوشته:  ببخشید توی این سایت تلفن KCC و ساعت کار اونجا و ایمیل رو قبلا" دیده بودم ولی نمیدونم چرا نمیتونم الان پیدا کنم . میشه به من کمک کنید؟

سلام
KCCDV/Public Inquiry
Kentucky Consular Center
Support Contractor - Serco - NA
Phone: (606) 526-7500
Email: KCCDV@state.gov

http://mohajersara.com/thread-1305.html
تشکر کنندگان: sayeh_m ، امیر مهاجر ، Farshid22 ، babak_LosAngeles ، f.r
دوستان یه سئوال دارم.اسم همسر من تو شناسنامش اینجوری: امیرحسین ولی تو فرم اینطوری نوشت: امئرحسئن.به نظرتون میل بزنم kcc اطلاع بدم.ممنون پیشاپیش.
تشکر کنندگان: babak_LosAngeles
(2012-06-03 ساعت 02:22)lili lash نوشته:  دوستان یه سئوال دارم.اسم همسر من تو شناسنامش اینجوری: امیرحسین ولی تو فرم اینطوری نوشت: امئرحسئن.به نظرتون میل بزنم kcc اطلاع بدم.ممنون پیشاپیش.

بله دوست عزیز حتما این کار رو انجام بدید
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: mehdiii ، امیر مهاجر ، babak_LosAngeles
سلام به همه و البته تشکر بابت تمام راهنمایی ها
من چند سالی توی لاتاری ثبت نام می کردم و از دست قضا امسال باکیس نامبر بین 1000 تا 1020 انتخاب شدم و متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد روال های کاری و مراحلی که باید طی می شد نداشتم که الان با مطالعه بخش زیادی از پست های این سایت حتی می تونم تصور کنم بعد از وارد شدن چه کارهایی باید انجام بدم.

پس از همه تشکر می کنم و امیدوارم اون هایی که تو این دوره انتخاب شدن با موفقیت مراحل رو پشت سر بگذارند و کسایی هم که فعلا کیس نامبرشون در نیومده توی مرحله بعدی اعلام نتایج برنده بشند.

یک سوالی دارم.
من سال پیش یک سفر به لندن داشتم. بخش زیادی از مدارکم ترجمه شده. مدارک ترجمه شده من روی سربرگ قوه قضاییه هست اما مهر و تمبر نداره! چون خود من پیگیر این ترجمه ها نبودم نمی دونم دقیقا چرا این اتفال افتاده و البته سفارت انگلستان با تمام سخت گیری هاش این ها رو قبول کرد و ویزا رو هم داد.

الان که برای ترجمه یک سری مدارک به دارالترجمه رفتم بهم گفتند که اصلا این چیزی که هست مشکل قانونی داره و ما یا ترجمه رسمی می دیم که روی سربرگ قوه قضاییه هست و مهر می خوره یا روی سربرگ خودمون با مهر و امضای دارالترجمه.
سوالی که برای من پیش اومده اینکه با توجه به این موضوع که مشخصا تایید مهردادگستری برای ترجمه ها لازم نیست آیا ترجمه در سربرگ خود دارالترجمه قابل قبول است یا این جایی که من رفتم اطلاعات غلط داده بهم و عملا ترجمه ها باید روی سربرگ قوه قضایی درج بشند حتی اگر مهر و تمبر نخورند؟

ممنون
2013AS1017 ≈≈ ویزا از سفارت ایروان ≈≈ ساکن مریلند، ویرجینیا از ۱ اپریل ۲۰۱۳ ≈≈ داستان من و لاتاری ۲۰۱۳




کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان