کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سؤالات غیر مرتبط با موضوعات موجود برندگان ۲۰۱۳
(2012-08-10 ساعت 14:21)hamedhamed نوشته:  
(2012-08-10 ساعت 12:28)wesburland نوشته:  سلام دوستان كسي ميدونه اگه شماره پيگيري رو گم كرده
باشيم از چه روشي ميشه فهميد كه لاتاري قبول شديم يا نه!؟

هیچ روشی وجود نداره (طبق گفته های خود KCC)
البته ظاهراً بعضی دوستان 2012 بودن که ایمیل دریافت کردن و گفتن میتونید از اینجا چک کنید که قبول شدین یا نه (منبعم موثق نیست بعضی ها تو همین فروم اعلام کرده بودند)شاید به خاطر این بوده که 2011 نزدیک به 1000 نفر از ایران که قبول شده بودند اصلاً نرفتند مصاحبه و KCC واسشون اینکا رو کرده که مثل 2011 نشه البته شاید این حدس درست باشه

یک دلیل دیگرش هم به احتمال زیاد اینه که خیلیها پارسال بعد از چک کردن نتیجه لاتاری، وقتی دیدند اسمشون در نیومده، کیس نامبرشون رو نگه نداشتند و بعد که نتیجه‌ها باطل شد و قرعه کشی مجدد انجام شد، دیگه دسترسی به کیس نامبرشون نداشتند. احتمالا برای بخشی از این 1000 نفری که پیگیری نکردند دلیلش، همین بوده.
تشکر کنندگان: maka2 ، mehdiii ، hamedhamed ، mrr777 ، sayeh_m ، Solitude ، amir_cool_2001 ، maneia
(2012-08-10 ساعت 00:35)mohamad_counter نوشته:  دوستان الان به کی سی سی زنگ زدم گفتن هر دو رو میتونی پیگیری کنی !
هم 2012 هم 2013 فقط گفت سریع 2012 رو پست کن
ممنونم از دوستانی که راهنمایی کردند.

دوست خوب این رو در جواب سوال خصوصی که از من پرسیدی تو یه پیغام خصوصی گفته بودم گفتم شاید به اشتراک هم بزارم که اگه اشتباهی راهنمایی کرده بودم .دوستان خوب منو اصلاح کنن و شاید کسای دیگه هم مثل شما خوش شانس پیدا شد.

سلام دوست من تبریک میگم چه خوش شانس من که از 2008 تا حالا ثبت نام کردم تازه امسال با این شرایط انتخاب شدم. خوشا به حالت امیدوارم که توی تمام مراحل زندگانیت همینطور خوش شانس باشی.

والا نمی دونم که چنتا ویزا مونده اعلام که نمی کنن ولی اینو می دونم که 2012 طبق اماری که خود سایتش اعلام می کنه و هر سال یه فایل PDF که قابل دانلود هست رو سایت میزاره 2012 حدود 4400 نفر یا کمتر یا بیشتر انتخاب شدن. که تا چند ماه پیش اینا می گفتن که 3000 نفر مدارکشون به دست ما رسیده و هزارو خروده نفر هنوز فرماشون و واسه ما نفرستادن و وضعیتشون مشخص نیست و VOA رادیو فردا و خیلی جا هم آمده بودن که بچه های مهاجر سرا هم تو تاپیکا این موضوع رو نوشته بودن.
باز از اساتید دیگه کمک بگیر ما که داریم درس پس میدیم.

ولی یه چیزی که هست یه جا از این فرما 230 بود اگه اشتباه نکنم به طور قطع نمی تونم بگم شما اظهار می کنید که تو سالهای گذشته شرکت اگه کردین ولی اقدام نکردین واسه ادامه پروسه کاریتون که اگه No انتخاب کنید تو سفارت باید قسم بخوری و امضا کنی که تو برنده نشدی و غیره بعد چک اگه بکونن ببینن که مثلا 2012 برنده شدی ولی اقدامی نکردی و این شاید یه گیری باشه پس 2012 رو مدارک و بفرست و نهایت اگه رد شدی یا هر چی 2013 میری ولی 2012 رو اگه دادی مدارک 2013 رو نفرست تا تکلیف این روشن بشه.

و یه چیز دیگه که می دونم این که اینها بدون استسناء تمام پرونده های 2012 رو 30 سپتامر 2012 می بندن و دیگه هیچ ویزا و پروسه کاری واسه 2012 انجام نمی شه و پیشنهاد من این هست چون در این تاریخ این اتفاق می افته پس شما یه کار کن فرمای 230 و 122 و عکست رو بفرست واسه KCC و نهایت اگه بهت وقت سفارت هم ندادن مهم نیست و اگه 2013 شرکت کنی واسه اون موضوع که سال قبل چرا اقدام نکردی جواب هم داری که به افیسر بدی می گی کد کانفرمم رو گم کرده بودم و دیر متوجه شدم ولی با این حال فرمامو فرستادم KCC ولی 30 سپتامر پرونده های 2012 بسته شد و نشد.

و لازم هم نیست پست کنی من میل زدم فقط PDF تبدیل کن و عکست هم درست بفرست یه پرینت از جواب KCC که فرما به دستشون رسیده هم با خودت واسه سال 2013 داشته باش راه کاملآ منطقی هست.

جواب KCC اگه الان بفرستی 2 تا 3 هفته ای اون میل رو بهت می ده.

من که مدارکم الان دست kcc هست و بهم میل هم زدن گفتن قابل قبول هست و واسه سپتامر برنامه ریزی دارن می کنن که مصاحبه بشم و گفتن سایت بولتن رو چک کنم واسه کارنت شدن.

باز نظر شماست من تازه کارم اساتید ببین چه راهنمایی می کنند من جای شما بودم این کار رو می کردم.

فرمای 2013 رو اکتبر بفرست که دیگه 2012 پرونده ها بسته شده مال 2012 و مشکلی پیش نیاد باز نظر شخصی بود موفق باشی.
کیس #: AS1xxx1

ارسال فرمها: 07/19/2012
کنسولگری: ابوظبی
تاریخ مصاحبه: 08/27/2012
تاریخ دریافت ویزا: 08/29/2012

از 10/17/2012 در آمریکا
تشکر کنندگان: mohamad_counter ، sayeh_m ، nahid.t ، lilistar ، amir_cool_2001
(2012-08-10 ساعت 14:11)mehdi.pazoki نوشته:  
(2012-08-10 ساعت 13:28)mohammadrezah نوشته:  آیا خدمت سربازی در سپاه( 20 سال پیش) در مصاحبه مشکلی به وجود می آورد؟
یه سوال دیگه ضعیف بودن زبان انگلیسی در فرآیند مصاحبه مشکلی به وجود می آورد؟(از زمان ورود به آنکارا تا پایان مصاحبه)

دوست عزیز کلاً سربازی در س.پ/ا.ه مشکل داره (احتمال دریافت برگه آبی رو بیشتر میکنه) ولی اونها میدونن که سربازی در ایران اجبار و خود فرد هیچ اختیاری در این زمینه نداره. در خصوص زبان هم باید بهت بگم که خود ترکها هم مشکل زبان دارند، تو استانبول هم که شهر توریستی هست زیاد انگلیسی بلد نیستند و اونهایی هم که حرف میزنن خیلی مسلط نیستند چه برسه به آنکارا، برای مصاحبه شما میتونید به خانمی که مدارک رو از شما تحویل میگیره و زبان مصاحبه رو میپرسه بگید که فارسی رو انتخاب میکنید و این موضوع هیچ تاثیری در نتیجه مصاحبه نخواهد داشت.

.با احترام به نظر 'mehdi.pazoki' عزیز
به نظر من اصلا مشکلی نداره . چون همانطور که مهدی هم گفت اونا با سیستم های ما بیشتر از خود ما آشنایی دارند و همه چی رو میدونن.
به نظرم یه جا میتونه تاثیر گذار باشه و اونم زمانیه که اواخر سپتامبر بشه و در یک شرایط مساوی بین کسی که ارتش خدمت کرده یا سپاه بخوان ارتشی رو ترجیح بدن . ضمن اینکه اینکار رو هم خیلی بعیده انجام بدن.

ضمن اینکه بنده خودم در ارتش خدمت کرده بودم و کار خصوصی هم داشتم ولی باز بک گراند چک خوردم.
کیس نامبر های که کارشون میفته اون ته مه ها باید نگران کلیرنس باشن نه کسانی که کیس نامبر زیر 10000 دارن.

موفق باشید.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
(2012-08-11 ساعت 09:36)mehdi.pazoki نوشته:  
(2012-08-11 ساعت 04:25)delbar نوشته:  salam,ye soal dashtam,inke man daneshjoo hastam va yek saale dige daram ta darsam tamum beshe va lottery qabul shodam,toye formha neveshtam ke daneshjoo hastam vali nemidunam vaqti raftam ankara chetori sabet konam ke daneshjooam,chon daneshga ke hichi behem nemide ta betunam sabet konam,mamnoon misham rahnamaee konid...,
سلام،یه سوال داشتم،اینکه من دانشجو هستم و یک سال دیگه دارم تا درسم تموم بشه و لاتاری قبول شدم،توی فرمها نوشتم که دانشجو هستم ولی‌ نمی‌دونم وقتی رفتم آنکارا چطوری ثابت کنم که دانشجوام،چون دانشگاه که هیچی‌ بهم نمید تا بتونم ثابت کنم،ممنون میشم راهنمایی کنید...،
سلام دوست عزیز
نیازی به این کارها نیست، شما درخواست گواهی دانشجویی میدی برای وزارت امور خارجه یا همون دارالترجمه ای که مدارکت رو برای ترجمه میبری، کارت دانشجوییت رو هم میبری و ترجمه میکنی و نیازی به تایید هیچ سارمان یار ارگانی هم نداره، فقط اگر قصد ادامه تحصیل داری باید مدرک دیپلم و لیسانس + ریز نمرات رو بعد از ترجمه به تایید وزرات خارجه و دادگستری برسونی.
موفق باشید

گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه آزاد رو نمیدونم، اما بقیه رو باید بدید وزارت علوم تأیید کنه.

(2012-08-11 ساعت 10:39)amir_cool_2001 نوشته:  
(2012-08-10 ساعت 12:28)wesburland نوشته:  سلام دوستان كسي ميدونه اگه شماره پيگيري رو گم كرده
باشيم از چه روشي ميشه فهميد كه لاتاري قبول شديم يا نه!؟

در يكي از پست ها خوندم كه يكي از كاربرها كه برنده شده بود، شماره كانفريشن رو گم كرده بود از طرف KCC ايميلي براش اومده بوده كه حاوي لينكي بود كه با دادن كانفريميشن نامبر شخص رو تشويق به چك نمودن كرده بود. از قضا ظرف هم برنده شده بود. برداشت من اينه كه افرادي كه برنده ميشن اگر پيگيري نكنند براشون ايميل ميفرستن. شايد هم اينطور نباشه ولي به هر حال بدون داشتن كانفريميشن نامبر نميشه فهميد برنده شديد يا نه.

خودشون میگن که تنها راه چک کردن از طریق وبسایت و داشتن کانفرمیشن نامبر هستش. اما امسال اگر این اواخر برای برندگانی که چک نکرده بودند، ایمیل دادند، دلیلش این بود که سال گذشته دو بار قرعه کشی شد و مرتبه اول رو باطل اعلام کردند. قبل از ابطال سری اول، بسیاری از کسانی که دیدند برنده نشدند، کانفرمیشن نامبرشون رو نگه نداشتند و بعد از قرعه کشی دوباره، نتونستند هرگز نتیجه قبولیشون رو چک کنند. چون این اشتباه از جانب کی سی سی بوده، برای جبران عواقبش استثنائا چنین تصمیمی گرفتند. ولی قاعده کلی اینه که تأکید دارند با ایمیل به کسی خبر نمیدن.
تشکر کنندگان: sayeh_m ، amir_cool_2001 ، Solitude ، hamedhamed ، Ali DV-2013 ، Omidooo
(2012-08-11 ساعت 19:26)Solitude نوشته:  بچه ها یه راهنمایی می کنید منو اسپانسر من میگه واسه سفارت خودش می خواد بفرسته مدارک ساپورتو چه کنم؟؟
میگه آدرس سفارت و بده.
اگه بگم همزمان با من 15 روز قبل از مصاحبه به انکارا پست کنه و رسید رو واسم میل کنه میشه؟؟؟
البته از یه نظر خوبه چون خیالم جم میشه تو گمرک ایران نمیمونه.
کسی این کارو کرده بعد سفارت بهم گیر نمیدن به نظر شما؟؟!!

یه خورده غیر متعارف ولی منطقی به نظر میرسه
با توجه به اینکه اسپانسر شما قائدتاً باید کیس نامبر شما و دیگر اطلاعات شخصی شما را داشته باشه که به سفارت اعلام کنه که این مدارک اسپانسری مربوط به این کیس نامبر خاص هست در صورت اطمینان از اسپانسرتون پیشنهاد میکنم اقدام به این کار کنید و البته حتماً واسه اطمینان بیشتر تلفنی (چون به سرعت جواب میگیرید) از KCC بپورسید این امکان وجود داره که اسپانسر من مدارک را خودش مستقیم به سفارت پست کنه یا نه؟
بازم هم میگم منطقی به نطر میرسه ولی من تو کیس های گذشته همچین موردی برخورد نکردم اگه دوستان مورد مشایهی سراغ داشتن این دوستمون رو بیشتر راهنمایی کنن.
2013AS57##-مصاحبه 4 اپریل ایروان- مدت زمان کلیر شدن 46 روز

سفرنامه+آماده سازی! قبل از سفر
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، Solitude ، bayat_r ، Given
(2012-08-11 ساعت 19:45)hamedhamed نوشته:  
(2012-08-11 ساعت 19:26)Solitude نوشته:  بچه ها یه راهنمایی می کنید منو اسپانسر من میگه واسه سفارت خودش می خواد بفرسته مدارک ساپورتو چه کنم؟؟
میگه آدرس سفارت و بده.
اگه بگم همزمان با من 15 روز قبل از مصاحبه به انکارا پست کنه و رسید رو واسم میل کنه میشه؟؟؟
البته از یه نظر خوبه چون خیالم جم میشه تو گمرک ایران نمیمونه.
کسی این کارو کرده بعد سفارت بهم گیر نمیدن به نظر شما؟؟!!

یه خورده غیر متعارف ولی منطقی به نظر میرسه
با توجه به اینکه اسپانسر شما قائدتاً باید کیس نامبر شما و دیگر اطلاعات شخصی شما را داشته باشه که به سفارت اعلام کنه که این مدارک اسپانسری مربوط به این کیس نامبر خاص هست در صورت اطمینان از اسپانسرتون پیشنهاد میکنم اقدام به این کار کنید و البته حتماً واسه اطمینان بیشتر تلفنی (چون به سرعت جواب میگیرید) از KCC بپورسید این امکان وجود داره که اسپانسر من مدارک را خودش مستقیم به سفارت پست کنه یا نه؟
بازم هم میگم منطقی به نطر میرسه ولی من تو کیس های گذشته همچین موردی برخورد نکردم اگه دوستان مورد مشایهی سراغ داشتن این دوستمون رو بیشتر راهنمایی کنن.

جایی خوندم که اسپانسر یکی از 2012ها مستقیم به سفارت فرستاده بود و سفارت گفته بود به دستم نرسیده. در لحظات آخر دوباره پست کرده بود، اینبار برای خود برنده و برنده هم دقیقه 90 با خودش برده بود سفارت.
اگر اسپانسر میخواد مدارک رو مستقیم بفرسته کاملا بهش حق بدید. چون مدارکی که قراره بفرسته کاملا شخصی و خیلی محرمانه است. طبیعیه که نخواد هیچکس اون مدارک رو ببینه. اما این ریسک هم وجود داره که مدارکتون تو سفارت گم بشه و یا نقصی داشته باشه و شما روز مصاحبه متوجه بشید و به خاطرش نقص مدرک بخورید.
با توجه به اینکه شما وقت چندانی ندارید. بهتره حداقل از کامل بودن مدارک قبل از ارسال اطمینان کامل حاصل کنید.
تشکر کنندگان: hamedhamed ، Solitude ، bayat_r ، rezagh ، SOROUSHSOFT ، Ali DV-2013
(2012-08-11 ساعت 22:56)سینا موزیک نوشته:  سلام
من کیس نامبرم حدود 9000 هست میخواستم بپرسم چقدر احتمال داره ویزام درست نشه؟ کلا تا حالا برای کسی پیش اومده کارش درست نشه؟ (البته مشکلات پزشکی رو بذاریم کنار) بیشتر میخوام بدونم از طرف اونا مشکل نباشه چون خودم که با تمام وجود میخوام برم
اینو پرسیدم که هم خیالم راحت شه و هم بتونم برنامه ریزی کنم چون میخوام دانشگاه نرم و کلاس های تافل و کامپیوتر رو برم میخوام ببینم این حرکت من درسته یا اینکه دارم ریسک میکنم؟
با تشکر از جواب هایی که میدین مرسی
راستی اگه اطلاعاتی از یه کلاس خوب تافل هم بدید که دیگه عالی میشه
متشکر
سلام دوست عزیز
به نظر من شما برنامه زندگیت رو تغییر نده، در این خصوص هیچ موردی قابل پیش بینی نیست، شما به روال زندگی که تا حالا داشتی ادامه بده، هیچ شخص نمیتونه به شما بگه آیا ویزا به شما میرسه یا خیر.
در کنار کارهای همیشگی سراغ کلاس کامپیوتر و زبان هم برو.
موفق باشید
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، maka2 ، rezagh ، hamedhamed ، Solitude
(2012-08-11 ساعت 22:59)class7 نوشته:  
(2012-08-11 ساعت 22:49)Nasimmmm نوشته:  سلام.... یه سوال داشتم ...

میخواستم بدونم که ترجمه دیپلم و فوق دیپلم چی میشه؟؟

دیپلم: Diploma
فوق دیپلم: Associate Degree

ترجمه دیپلم میشه:
Secondary School Certificate یا Secondary School Diploma یا High-School Diploma
Diploma به تنهایی درجه تحصیلی نیست. بلکه معنی مدرک تحصیلی میده.
تشکر کنندگان: mehdiii ، maka2 ، el333 ، hamedhamed ، achi686 ، Solitude ، Given ، ASALI ، Ali DV-2013
(2012-08-11 ساعت 09:36)mehdi.pazoki نوشته:  
(2012-08-11 ساعت 07:53)amirazimi نوشته:  
(2012-08-11 ساعت 04:25)delbar نوشته:  salam,ye soal dashtam,inke man daneshjoo hastam va yek saale dige daram ta darsam tamum beshe va lottery qabul shodam,toye formha neveshtam ke daneshjoo hastam vali nemidunam vaqti raftam ankara chetori sabet konam ke daneshjooam,chon daneshga ke hichi behem nemide ta betunam sabet konam,mamnoon misham rahnamaee konid...,
دوست عزیز، گواهی اشتغال به تحصیل واسه همین مواقع هستشCool...درخواست این گوهی رو بده برای وزارت امور خارجه، بعدش میری بهشون میگی میخواهی بری آمریکا، اونا هم برای سفارت آمریکا تو آنکارا تایید میکنن. بعدشم میری واسه ترجمه.
این حرف واسه زمانی هست که شما میخواهی به جمهوری اسلامی بگی که واسه اقامت داری میری آمریکا. تصمیم کاملا با خودته.
سلام دوست عزیز
نیازی به این کارها نیست، شما درخواست گواهی دانشجویی میدی برای وزارت امور خارجه یا همون دارالترجمه ای که مدارکت رو برای ترجمه میبری، کارت دانشجوییت رو هم میبری و ترجمه میکنی و نیازی به تایید هیچ سارمان یار ارگانی هم نداره (برای دانشگاه آزاد)، فقط اگر قصد ادامه تحصیل داری باید مدرک دیپلم و لیسانس + ریز نمرات رو بعد از ترجمه به تایید وزرات خارجه و دادگستری برسونی.
موفق باشید

اگه کمک میکنه عرض کنم بنده کارت دانشجوییم رو ترجمه کردم بدون تایید هیچ سازمانی فقط رسمی مترجم ارائه کردم.
since 2012
تشکر کنندگان: mehdiii ، امیر مهاجر ، hamedhamed ، roeentan
سلام

ببخشید اینجا این سوالو می پرسم، آخه هیچ جا جواب نگرفتم.

می خواستم بدونم آیا سن پدر و مادر در مدت دریافت گرین کارت برای بچه هاشون تأثیر داره؟
مثلاً مادر که سنش بالا هست و گرین کارت داره نمی تونه برای بچش که بالای 21 هست و ازدواج کرده، زود تر گرین کارت بگیره ؟ قانونی وجود نداره ؟
باید اول سیتیزن بشه و بعد از چندین ساااااال ؟؟؟

می خوام بدونم خوشحال باشم که مادرم لاتاری برده یا برای ما فایده نداره ؟ آخه ازدواج کردم و بالای 21 هستم.

مرسی و آرزوی موفقیت برای همه
تشکر کنندگان:
سن ربطی نداره فقط یکم پروسش طولانی است میتونی اطلاعات کافی و دقیق را از تاپیک مهاجرت خانوادگی بگیری
تشکر کنندگان: lilistar ، امیر مهاجر
(2012-08-12 ساعت 07:48)mreza_ce نوشته:  سلام

ببخشید اینجا این سوالو می پرسم، آخه هیچ جا جواب نگرفتم.

می خواستم بدونم آیا سن پدر و مادر در مدت دریافت گرین کارت برای بچه هاشون تأثیر داره؟
مثلاً مادر که سنش بالا هست و گرین کارت داره نمی تونه برای بچش که بالای 21 هست و ازدواج کرده، زود تر گرین کارت بگیره ؟ قانونی وجود نداره ؟
باید اول سیتیزن بشه و بعد از چندین ساااااال ؟؟؟

می خوام بدونم خوشحال باشم که مادرم لاتاری برده یا برای ما فایده نداره ؟ آخه ازدواج کردم و بالای 21 هستم.

مرسی و آرزوی موفقیت برای همه

خير سن به هيچ وجه در پروسه دريافت گرين كارت و سيتيزنشيپ تاثيري نداره. برنده گرين كارت براي سيتيزني بايد حتما در مدت 5 سال بيشتر از 30 ماه در كشور آمريكا حضور داشته باشيد و نبايد بيش از 6 ماه از خاك آمريكا خارج بشه. بعد از سيتيزني ميتونه براي اقوام درجه يك خود درخواست بده. با اين تفاسير شما بايد تا اخذ سيتيزني مادرتون صبر كنيد.
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.
تشکر کنندگان: lilistar ، hamedhamed ، امیر مهاجر ، Szsanazsz ، mohammadrezah ، maneia ، mreza_ce
(2012-08-12 ساعت 09:54)Nasimmmm نوشته:  رزم آور سوم third sergeant ترجمه میشه؟

من extended 9 دارم اما نمیدونم چطور میشه فونت رو کوچیک کرد.. یعنی همچین آپشنی نداره.. همینطورم برای بزرگ کردن باکس

در خصوص سوال اول از منوي Forms -> Add or edit Fileds را انتخاب نموده و روي باكس مربوطه كليك نموده و آنرا Resize نموده يا روي آن راست كليك نموده و با گزينه Properties ‌فونت آنرا كوچك نمائيد.
در خصوص سوال دوم بايد عرض كنم به آدرس زير مراجعه كن

http://en.wikipedia.org/wiki/Iran%27s_Ar...s_Insignia
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.
تشکر کنندگان: Nasimmmm ، امیر مهاجر ، hamedhamed ، daria
(2012-08-12 ساعت 13:03)rezalahiji نوشته:  سلام و خسته نباشید.
مشخصات عکسی که تو دوتا فرم باید بزنیم چطوریه؟
اگه ممکنه یه نمونشو بزارین

اول يه تشكر ويژه دارم از تمام دوستاني كه با صبر و حوصله تمام سوالات بچه ها حتي اون هايي كه ديگه واقعاً خيلي خيلي تكراريه رو پاسخ ميدن.
و يه تقاضاي واقعاً عاجزانه از تمامي دوستاني كه سوال ميپرسند: اول اينكه سوال پرسيدند حق همه ي ماهاست و اصلاً فلسفه وجودي اين فروم و فروم هاي مشابه همينه ولي اگه دوستان لطف كنند تاپيك هاي مرتبط با سوالشون مربوط به امسال و سال هاي قبل رو يه نگاهي بندازند مطمئن هستم بيشتر از 99 در صد جواباشون رو پيدا ميكنند و نيازي به تكرار مكررات نيست و اين كار مهمترين مزيتي كه داره باعث بالابردن بار علمي فروم ميشه كه هم خود ما و هم آيندگان بتونند ازش بهتر استفاده كنند و كمكي باشه واسه بقيه وطنان عزيزمون كه امسال برنده شدن يا در سال هاي آينده برنده ميشن
البته فكر ميكنم دوستان با تجربه ، پيشكسوت و مديران سايت هم با نظر بنده موافق باشند.
2013AS57##-مصاحبه 4 اپریل ایروان- مدت زمان کلیر شدن 46 روز

سفرنامه+آماده سازی! قبل از سفر
(2012-08-12 ساعت 13:43)mreza_ce نوشته:  
(2012-08-12 ساعت 08:43)amir_cool_2001 نوشته:  
(2012-08-12 ساعت 07:48)mreza_ce نوشته:  سلام

ببخشید اینجا این سوالو می پرسم، آخه هیچ جا جواب نگرفتم.

می خواستم بدونم آیا سن پدر و مادر در مدت دریافت گرین کارت برای بچه هاشون تأثیر داره؟
مثلاً مادر که سنش بالا هست و گرین کارت داره نمی تونه برای بچش که بالای 21 هست و ازدواج کرده، زود تر گرین کارت بگیره ؟ قانونی وجود نداره ؟
باید اول سیتیزن بشه و بعد از چندین ساااااال ؟؟؟

می خوام بدونم خوشحال باشم که مادرم لاتاری برده یا برای ما فایده نداره ؟ آخه ازدواج کردم و بالای 21 هستم.

مرسی و آرزوی موفقیت برای همه

خير سن به هيچ وجه در پروسه دريافت گرين كارت و سيتيزنشيپ تاثيري نداره. برنده گرين كارت براي سيتيزني بايد حتما در مدت 5 سال بيشتر از 30 ماه در كشور آمريكا حضور داشته باشيد و نبايد بيش از 6 ماه از خاك آمريكا خارج بشه. بعد از سيتيزني ميتونه براي اقوام درجه يك خود درخواست بده. با اين تفاسير شما بايد تا اخذ سيتيزني مادرتون صبر كنيد.

مرسی از جوابتون، بعد از اینکه مادرم ایشالا سیتیزن شدند چند سال طول میکشه تا من بتونم گرین کارت بگیرم ؟ توی ویزا بولتن که می بینم ویزای F3 میشه انگار که ظاهراً الآن دارن مال سال 2002 رو بررسی می کنند. یعنی 10 سال طول میکشه ؟؟؟؟

دقيقا نميشه در خصوص دريافت ويزاي خانوادگي اظهار نظر كرد ولي بسته به نوع كيس ممكنه از 1 تا 4 سال طول بكشه. در برخي موارد خاص بسته به سن فرزند و والدين و قيم قانوني و راي دادگاه و شرايط و مدارك ممكنه كمتر يا بيشتر هم طول بكشه ولي شما بعد از سيتيزني روي همون 3 سال حساب كن. به لينك زير هم يه نگاهي بنداز

http://travel.state.gov/visa/immigrants/..._1306.html
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، hamedhamed ، mreza_ce ، mohammadrezah




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان